Etsitkö sielunkumppania?
Anonyymi
3486
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
Vastaukset 34
Vanhimmat
Jännämies on naisille ainoa kumppani ja sielunkumppanija nainen aina tunnistaa jännämiehen. Kaikki jännämiehet on sen takia parisuhteissa koska naiset aina tunnistaa jännämiehen.
Mitä sitten? Mitä se sulle kuuluu, mitä muut tekee?
Onko+siis+Suomen+miespuolisesta+väestöstä+99%+jännämiehiä?+
Kun+nääs+suomalaisista+aikuisista+miehistä+lähes+jokainen+on+ollut+tai+on+juuri+nyt+parisuhteessa.+Niin+sinun+logiikalla+Suomessa+ei+juuri+muita+kuin+jännämiehiä+olekaan?
Eihän se miehille kuulu jos nainen haluaa jonkun paskan miehen muta naisen omaiset voi ihmetellä..
Naisten höpötyksiä. Miehet eivät etsi mitään "sielunkumppania" vaan hyvännäköistä naista, jota saa panna.
Siksi sitä naista ei meinaakaan löytyä. Harva nainen kun haluaa pelkkää panoa. Ja siksi liitot ei kestä. Mies kun valitsee väärin pelkän ulkonäön perusteella.
Osa miehistö on eläimen tasolla. Onneksi vain osa.
Miehet on sikoja!
Tuo on vihapuhetta!
T. Mies
Niin on.
T. Sika
Hahhah.
En jaksanut edes avata artikkelia, sillä otsikko kertoi jo kaiken. Itsellä on aina teinistä asti ollut juuri tuollainen "sydämen toivelista". Eipä sen kanssa ole yhtään sen helpompaa. Oikeastaan vaikeampi sellaista sydämen toiveet täyttävää miestä on löytää. Ulkosesti ja pinnallisilta ominaisuuksilta hyviä miehiä on pilvin pimein. Sellanen on liiankin helppo löytää ja niistä on suorastaan runsauden pula. Kolmetoista tusinassa, kun kävelylle lähtee. Sisäsesti hyvä mies onkin sitten harvinainen. Ulkosten puitteiden huonous kun ei todellakaan takaa sisäisesti hyvää miestä. Ne tuppaavat olemaan kaikkein kauheimpoa kuspäitä.
Nainen on miehelle ruuanlaittaja ja reikä eikä mikään "sielunkumppani"
Ei ihme, että olet yksin.
Helkkari, minun sielunkumppani iski äsken luurin korvaan sanoen "nukkuu vielä".
Tulisiko olla huolissaan.
AsianVierestä
Ootko varma, et on sun sielunkumppani?
Aika monasti ainaki sieluun käy, jopa sappeen:)
AsianVierestä
joskus hapokas kuin kolaollin cokis.
AsianVierestä
Sellainen tuttava kannattaa haudata.
Ehhei, tykkään ihmisistä jotka eivät näyttele.
Ei tarvitse olla kohtelias jos luottaa suhteen laatuun, en minäkään aina kohtelias ole.
AsianVierestä
En etsi. Elämää helpottava asia.
Joo etsin. Nuorta ja tiukkaa sielunkumppania.
Vai nuorta Justiinaa etsit itseäsi komentelemaan. No fetissi se on tuokin, olla päällepäsmäri-naisen pompoteltavana.
Ei ole ollut vaatimuslistoja, mä olen pyrkinyt luottamaan intuitiooni ja vaistooni. Joku ihminen viehättää ihmisenä ja persoonana, niin se on jo alku.
Matkalla voi toki huomata puolin ja toisin, ettei arvomaailmat vaikka kohtaa ja on erilaisia tulevaisuuden suunnitelmia tms.
Mut keskittyisin jatkossakin luottamaan fiilikseeni ihmisestä, en kilometrilistoihin ja ehdottomiin kriteereihin asioissa, mitkä ei ketään vaurioita.
En usko edes sieluun joten en etsi. Järkevä nainen olisi paras valinta jos vaan sellaisen löytäisi. Järkevän kanssa tulisi toimeen ja järkevän kanssa voisi suhdetta viedä yhteistuumin eteenpäin.
Se on ehkä pätevä ohje naisille. Onko kukaan nähnyt vastaavaa, mutta miehille sopivaa?
E tod 😂
Etsin sielunkumppania. Ja kyllä vain, vaatimuslista löytyy.
Listalla mm. rehellisyys, herkkyys, vaatimattomuus, terve nöyryys.
Olen mies. Etsin naista, joka omaa moiset hyveet.
Harvassa ovat.
En usko mihinkään sielunkumppanuuteen, vaan uskon selkeään avoimeen rehellisyyteen, mikä voi olla kahden ihmisen välillä.
Se on yllättävän vaikeaa, kun ihminen tuppaa olettamaan, vaikka mikä olisi.
Ehkä vanhempana sitten löytyy sellainen, joka ei siekaile puhua kuin raakaa totuutta hövelisti.
Sielunkumppanit.+Ne+on+homoille.
t.+101+%+hetero
Kiuluhan tarvitsee löylykauhan, jos ei ole kovin raskas. Siis vedellä täytettynä. Aaaaa taas toi ves.
En todellakaan etsi
Ei ihmisillä ole aikaa tuollaisiin etsintöihin, joku kohtalaisen sopiva vain osuu vastaan, useimmiten omista sosiaalisista ympyröistä. Pieni kipinä riittää, sen jälkeen kyse on tahdosta rakastaa. Tai ei oikeastaan siitäkään, vaan vain halusta saada tietynlainen elämä, kaavojenkin mukainen. Koska jokin muu olisi se pelätty paljonpuhuttu "elämätön elämä".
Löysin jo kumppanin. Molemmilla on ovat aivot, sielua ei ollenkaan.