Aihe

Köyhät kuolee koronaan ruottissa eniten!

Anonyymi

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitäs sitä köyhä muuta voisi toivoa, joulupukilta?

• Anonyymi

Rikkaat testaavat enemmän koronan varalta

• Anonyymi

Noitten roskalehtien kirjoittelua ei kannata lukea, emme ole lukeneet vuosikausiin, kun totesimme, että sensuroivat ihmisten kirjoittelua eivätkä ole kiinnostuneet vakavista asioista tiedottamaan laisinkaan. Heille vinkkien antaminen loppui aika päivät sitten.
      Ruotsissa menee hyvin ja kuolleisuus on laskenut tällä vuodella. Se on tosiasia ja voit katsoa tilastoista. En vaivaudu niitä enää haeskelemaan niille, joita asia ei kiinnosta ja kuittaavat kaikki asialliset vinkit kintaalla.
      On näitä propagandan kannattajia, jotka tosiaan tietonsa hakevat maksetusta mediasta, joilla ei ole uskallustakaan panna kapulaa rattaisiin ja tuomaan vähän muutakin tietoa kansalle. Raha se ratkaisee tässäkin.

• Anonyymi

Elonmorjesta

• Anonyymi

Tilastojen mukaan siihen ei kuole sen enempää rikkaat kuin köyhätkään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      43
      11516
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      150
      8401
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      6706
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      25
      3925
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      171
      2631