kun ihminen on töissä niin jokaisen pitäsi säästää puolenvuoden palkka työttömyys ajanjaksoa varten.
kun ihminen jäisi työttömäksi, niin silloin ei tarvitsesi anella kelasta almuja eli työttömyyskorvausta. vaan ihminen tulisi toimeen
puolivuotta omilla säästöillään.
tämä ehdotukseni palauttaisi ihmisille ihmisarvon takaisin. ihmiset eivät olisi enää riippuvaisia hallitusten päähänpistoista, vaan ihmiset olisivat vapaita päättämään itse mihin palkkarahansa käyttäisivät.
kun työttömyysturva olisi lopetettu silloin kukaan ei saisi karenssia työstä kieltäytymisestä tai jos on itse eronnut työpaikastaan niin silloinkaan ei saisi karenssia.
presidentti bush sanoi että palkansaajat itse tietävät parhaiten miten palkkansa käyttävät, ja näin voidaan ansiotulojen verotusta pudottaa melkein nollaan.
kun veroja ei tarvitse maksaa niin silloin perheillä on varaa kustantaa lapsilleen kunnon koulutus yksityisessö oppilaitoksissa.
työttömyyskorvaukset pois kaikilta
11
996
Vastaukset
- mistähän
Kerrohan mistähän mielisairalasta tämän olet väsännyt. Verovaroin pidetystä ja vielä tietsikatkin..
- mulla kaks aivosoluu
mikä noita ihmeelliä ajatuksiaan työtömyyskorvauksista kirjoitteli tänne,on varmasti niitä avohoidossa olevia tapauksia,ja sillä käynyt aika pitkäksi ja kirjoitteli omasta mielestään viisaita ajatuksiaan tänne.(tai sit joku muu vittuuntunut tai kateellinen ihminen).
Idea on täysin jostain sieltä syvältä..miten tekisit niille yli 300000 työttömälle eli mistähän he säästäisivät?Korvaukset ovat ainoa tulonlähde.Jokaikisessä Amerikan mallin ihannoinnissa on se vika, että ne vasta ihmisarvoa alentavatkin...esimerkiksi terveydenhuolto.
- dfg43
Sinunkin pikku säästöt saadaan kuivumaan sillä, että esim. rikomme autostasi aina saman sivulasin heti sen jälkeen kun se on korjattu. Pienet säästösi hupenee vakuutusyhtiön omavastuuosuksiin muun elämän sijasta. Lopulta joudut myymään autosi ja sitten asuntosi, eikä sinulle tarjota työtä esim. hankalan asentesi vuoksi. Näin sinäkin teet nälkä ja vilukuoleman.
- nerokas suunnittelija 2
Tulkaa katsomaan kun minun ja Juha Kallosen perse tervataan huomenna Helsingin rautatieasemalla mediaseksikkäässä tapahtumassa klo 16.00 alkaen. Keskustan uusi-aalto kampanja pärähtää käyntiin silloin.
- yäk tollasille
myös te keskustan oikeat neropatit ja teidän oivallukset.Tervauksen jälkeen piehtaroikaa höyhenissä.Voitte olla ihka varmoja et missään tapauksessa en keskutalaisten tapahtumia koskaan mene minnekään katsomaan.
- tutkijakammiosta
Teidän kaksi ainoaa aivosoluanne törmäsi yhteen ja tuotti tämän sähköisen älynleimauksen.
Koko maapallon ihmispopulaatio henkäisee ihastuksesta syvään mahtavan ja toteuttamiskelpoisen ideanne syntymisestä.
Olette todellinen nero!
Lisää tällaista.
Odotamme.
Suomi pelastuu! - jo syntyessään
Joka tarkoittaa: henki pois työttömiltä!
Eihän työtön mitään tarvi, niinkö?
Sähän voisit ensin kokeilla, ja tule sitten kertoo, miten kävi? Jos me sitten perässä....- ansiosidonnaiselta
pudonneille, niin saadaan Suomi nousuun!
- käyttää rahojansa oikein
Presidentti Bush on VÄÄRÄSSÄ kun väittää, että palkansaajat osaavat käyttää omat rahansa itse.
Suomessa on paljon viisaampia poliitikkoja. He ovat luoneet tänne nerokkaan systeemin, jossa käteenjäävä palkka on niin pieni, ettei sillä elä (maksa ruokaa, osta asuntoa ja autoa jne.). Mistä sitten rahat saadaan. No suomessa on elämiseen tarvittavista kuluista tulee erilaisista avustuksita, tukiaisista ja muista elimistä. Näissä elimissä tai komiteoissa on paljon viisaita päättäjiä, jotka tietävät paljon paremmin kuinka Matti ja Maija Meikäläisen on elettävä. Kuinka monta virastoa ja komiteaa meillä suomessa onkaan. Eikös täällä byrokratian koneistossa uudella maalla ole enemmän virkamiehiä kuin EU:lla? Se on aika hyvin!
On siis aivan väärin ja tyhmästi, että tyhmät kansalaiset saisivat päättää omista tuloistaan ja menoistaan itse.
Takavuosina subventoitiin mm. Lada autoja kun tyhmät kansalaiset eivät tienneet kuinka HYVÄ auto se oli. Niin hyvä, että veromarkat ohjataan viisaiden poliitikkojen toimesta sinne minne se kuuluukin. Esimerkiksi Soneran 6-8 miljardia meni juuri sinne missä sitä tarvittiin. On ihan tyhmää kysellä niiden miljardien perään. - dlsjlkq
jos bush on niin viksu, niin miksi heillä on budjetin alijäämä loppumattomassa kierteessä. vähän sama kun nyt ottaisin miljoonan lainan ja väittäisin olevani rikas..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367659Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361903Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4799- 241767