Miksei naiset lähde treffeille

Anonyymi

Miesten kanssa?

26

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viinamies tapaa naisia yökerhossa ja naiset antavat viinamiehelle yhteystietojansa. Jo seuraavana päivänä voi viinamies kutsua tapaamiansa naisia treffeille.

      Raitis mies kuvittelee tapaavansa naisia harrastuksissa tai lenkkipoluilla, mutta sieltä eivät naiset ole halukkaita treffikumppaneita löytämään.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Joska naiset lähtee treffeille naisten kanssa.

    • Anonyymi

      Eilen just olin treffeillä ja tänää nainen tulee luokseni ja me pidetään bileet.

    • Anonyymi

      Lesbonaiset lähtee treffeille naisten kanssa.

      • Anonyymi

        Ei täellä oele lespoaja


      • Anonyymi

        Kahvilassa, kun näkee kaksi naista kahvilla, niin ne on lesboja ja treffeillä.
        Sen jälkeen ne menee jommankumman luo rakasteleen toisiaan.


    • Anonyymi

      Lähteehän ne, kunhan vaan kysyt niitä.

    • Anonyymi

      Eivät pidä miehen ulkonäöstä jonka näkee ekana treffi profiilissa. Siitä se on kiinni yleensä ettei miehen naama miellytä.

    • Anonyymi

      En tykkää miesten kuvista jossa ne poseraa kalja kädessä tai muuten kovistelevat.

    • Anonyymi

      Mua naurattaa kun miehet ovat niin kovaa jätkää kun käydään muka vähän salilla ja ollaan niin ”pumpissa” ja sitten kävellään kaupungilla jalat harakkaan kun olis pskat housussa, olevinaan kuin gorillat -joo hahahah ei vttu ikinä noiden mukaan! 😂🤣🤣

      • Anonyymi

        Hahahah harakkaan = harallaan* 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahah harakkaan = harallaan* 😂😂

        Että mieluummin menen vaikka pelargonian kanssa!


    • Anonyymi

      No voi jeesus tätä jatkuvaa tillitystä... Mikset itse lähde naisten kanssa???

    • No oletko pyytänyt ketään treffeille?

    • Anonyymi

      Oletteko edes miehiä kun ette uskalla naisia pyytää treffeille.

      • Anonyymi

        Ollaan, mutta varattuja. Noista ei tule kuin turhaa säätöä.


    • Anonyymi

      Miehet on rumia ja köyhiä joten treffejä ei tule.

      • Anonyymi

        Rumien ja köyhien miesten kannattaa yrittää iskeä rumia ja köyhiä naisia.

        Ei ne nätit ja varakkaat rupea säälistä käymään rumien ja köyhien kanssa treffeillä.

        Useimmiten pariskunnilla nuo ulkonäöt ja sosiaaliset piirit on suht samalla tasolla, ei keskituloinen yleensä pyöri samoilla nurkilla sossun asiakkaiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rumien ja köyhien miesten kannattaa yrittää iskeä rumia ja köyhiä naisia.

        Ei ne nätit ja varakkaat rupea säälistä käymään rumien ja köyhien kanssa treffeillä.

        Useimmiten pariskunnilla nuo ulkonäöt ja sosiaaliset piirit on suht samalla tasolla, ei keskituloinen yleensä pyöri samoilla nurkilla sossun asiakkaiden kanssa.

        Köyhä nainen haluaa rikkaan miehen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhä nainen haluaa rikkaan miehen.

        Ja ruma mies haluaa kauniin naisen.

        Kaikkea saa toki haluta.


    • Anonyymi

      Sixty shades off grey vaikuttaa. Se kun siirtyi suun suojaksi. Suomessa sillä on pitkät perinteet paitsi juoruillessa. Tosin siihenkin vaaditaan sitä kieltä.

    • Anonyymi

      Varmaan yksi syy on se että miehet ovat usein aika tavallisia ja järkeviä ja naiset pelkäävät eniten juuri järkiliittoja.

      • Anonyymi

        Siltikin suurin osa Suomen väestöstä on ollut tai on juuri nyt parisuhteissa. Ja valtaosa noista parisuhteissa olijoista on ihan tavallisia ja järkeviä naisia ja miehiä.


    • Anonyymi

      Suurin osa naisista ja miehistä on rumia eikä rumat naiset halua rumaa miestä. ihan yksinkertaista.

    • Anonyymi

      Kyllä lähtee.

      Itse ajattelin pitää ihan tietoisesti taukoa treffailusta, niin eikö joku jo kysele ihan itse kahville.

      Saahan nähdä millainen naiseläjä on? Kivasti jutusteli viesteillä ainakin. Nyt vaan katsotaan, ”värähtääkö”?

    • Anonyymi

      Voisin jopa lähteä kun vain eteen sattuisi mies jota kohtaan voisin tuntea vetoa.
      En lähde kenen kanssa tahansa, en todellakaan. Miksi lähtisin?
      Tulen vallan hyvin toimeen omillani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe