Ovat kuitenkin sairaalloisen pihalla elämästään. Hulluus on jokapäiväistä.
Monet naiset käyvät töissä
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hulluna töissä onhan se haastavaa. Mikä on vaihtoehto?
- Anonyymi
Lapsista on huolehdittava jokatapauksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsista on huolehdittava jokatapauksessa.
Naispappeus auttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naispappeus auttaa?
Jokin auttaa toinen nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokin auttaa toinen nainen.
Vaskulaariset suhteet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaskulaariset suhteet
Kemoterapia
- Anonyymi
Huoh
- Anonyymi
Hulluksi helppo todeta. Se että uhraa omat lapsensa tarkoituksiinsa vetää vertoja kaikelle mulle hulluudelle.
- Anonyymi
Niinpä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä...
Oli sitten sairas ihminen hän. Huono tuuri kävi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli sitten sairas ihminen hän. Huono tuuri kävi.
Pilasi sitten kaiken
- Anonyymi
Omituinen aloitus. Mitä nyt taas?
- Anonyymi
Anna mun käyttää normaalisti nettiä ja kirjoittaa omille kavereille ja et puutu mun suhteisiin niin sun veli saa pitää työpaikkansa jos ette estä mua kirjoittaa mun ystäville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna mun käyttää normaalisti nettiä ja kirjoittaa omille kavereille ja et puutu mun suhteisiin niin sun veli saa pitää työpaikkansa jos ette estä mua kirjoittaa mun ystäville.
Ei kannata lukea näitä menevät ihan vääriin osoitteisiin hyvää uuttavuotta tämä oli tässä.
- Anonyymi
Näinpä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata lukea näitä menevät ihan vääriin osoitteisiin hyvää uuttavuotta tämä oli tässä.
Voitko poistaa ne estot jotta voin kirjoittaa mun kavereille fb normaalisti ja sun veli saa pitää työpaikkansa. Minä en koskaan valehtele siinä mitä lupaan joten olet aina voinut luottaa siihen mitä sanon. Valitettavasti minä en ole koskaan voinu luottaa siihen mitä sinä sanot
- Anonyymi
Hehehe
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781