Mies ei kestä eroa naisesta

Anonyymi

17

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

" Minuahan ei jätetä"

• Anonyymi

Olen varmaan vähän naisvastine tuolle.

• Anonyymi

Voi voi. Kaikenlaisia tapauksia. Kaikki eivät vain kasva aikuiseksi. Kannattaisi olla hyvissä väleissä eron jälkeen. Kun vaimoni aikoinaan erosi aika nopeastikin uudesta miesystävästään, niin minä luonnollisesti menin "lohduttamaan" häntä. 😁

• Anonyymi

Siis tietenkin x vaimoni, koska olimme jo eronneet. Ulosantini ei aina ole kovin selkeää.

• Anonyymi

Kun eroo niin eikö niitä lukkoja voi heti vaihtaa oviin niin ei pääse exä häiriköimään.

• Anonyymi

Toinen vaihtoehto on schäfer. Johan lopetti ukko häiriköimisen kun sesse ilmoitti jo eteisessä, että kotona ollaan. Ei se itteensä halunnu purettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen vaihtoehto on schäfer. Johan lopetti ukko häiriköimisen kun sesse ilmoitti jo eteisessä, että kotona ollaan. Ei se itteensä halunnu purettaa.

Itselläni oli aikoinaan sekapi. Se oli täysi rasisti. Muuten kiltti ja rauhallinen, mutta kerran kun olin lenkillä sen kanssa ja vastaan pyöräili musta mies, niin johan alkoi räksytys ja tempoi hihnasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Itselläni oli aikoinaan sekapi. Se oli täysi rasisti. Muuten kiltti ja rauhallinen, mutta kerran kun olin lenkillä sen kanssa ja vastaan pyöräili musta mies, niin johan alkoi räksytys ja tempoi hihnasta.

Aisti sun pelkos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olitte hjyvä pari.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Aisti sun pelkos.

Hahhhaa. Juust... On minulla ollut työparinakin Kongolainen pikimusta mies. Erään kerran olimme lapioimassa vetylaitoksen napuja kuupaan. Pihalla lapioimme niitä ja tietyistä syistä meillä oli tietenkin tyvekit päällä ihan huppuineen.

Emme löytäneet kuin yhden lapion. Noh, vuorottelimme sitten ja oli Matsun vuoro lapioida. Minä sitten seisoskelin tyvecin huppukin päässä vieressä. Tehtaanjohtaja ajoi autolla ohi ja katsoi, kun Klux Klux-klaanin mies vahtii mustan miehen lapioimista. Varmaankin ajatteli, että mitä nyt taas.

• Järkyttävää piinaamista ja kiusaamista ex-miehen puolelta. Omasta mielestäni tuosta ei saisi enää antaa jatkokäsittelylupaa hovioikeuteen, vaan tämä käräjänoikeuden päätös saisi jäädä voimaan. Tuota naista ja lapsia on kiusattu ja hyppyytetty ihan tarpeeksi.

Itä-Suomen hovioikeus on siitä hauskankuuluisa osasto, että siellä asiat kääntyvät päälaellen ja kaikki synnit annetaan anteeksi, jos vaikka sytetyllä sattuu olemaan esim. "vakituinen työpaikka". Näitä on sattunut ennenkin.

• Tuä äijä isossa firmassa esimiesasemassa..

• Wwuwuw kirjoitti:

Tuä äijä isossa firmassa esimiesasemassa..

Huomasin, siksi en toivo sille jatkokäittelylupaa.

• Anonyymi

Tämä on kyllä p*rseestä. Sen verran pitäisi löytyä munaa ja miestä että hommat hoidetaan asiallisesti.

-palstahessu

• Anonyymi

Taas on katsottu joku Annabelle-elokuva.

• Tilastollisesti taitaa olla että häiriköinnissä miehet suuremmassa osuudessa erojen jälkeisissä häiriköinneissä.

mutta saattaa olla naisissakin, että ero ottaa koville, ja ei kestä niin kuin miehilläkin.
      ihmiset reagoi tapauskohtaisesti, luonne, taustat, elämäntilanne, sosiaaliset tilanteet kaikki vaikuttaa.

• Anonyymi

Tuo ei ole mukavaa. Muistan kun seurustelin naisen kanssa ja naisen eks alko häiriköimään meitä. Baarii se tuli urputtamaan ja vedin pataan sitä sen takia. Sitten öisin se heitti kiven kaks kertaa ikkunan läpi. Mies oli vielä sellaisessa ammatissa ettei olis kannattanut. sai potkut kun lähetin postiä sen työnantajalle kunnalle. Erosin sitten kun en jaksanut ja naiselle siitä enemmän henkisiä ongelmia tuli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6213
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1724
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1518
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1270
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      932
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      29
      860
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      846
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      799
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      226
      752
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      749
    Aihe