Jouluyllätys

Kotirouva


Kanelin tuoksu leijui yhä huoneistossa, koska olin kulkenut keittiöstä makuuhuoneeseen lämmin riisipuurolautanen kädessä. Pidin kanelin tuoksusta, vaikka se toi mieleen Intian valtavat kaupungit ja näiden alimmat kastit ja kurjuuden kaduilla. Makuuhuoneessa tuoksui uni. Olisi vaihdettava lakanat. Yöllisen orgasmin rajuus ja kokonaisvaltaisuus hämmensi yhä. Se tuntui yhä. Oli kuin tento ja lämmin yliolento olisi astunut sisään kehooni ja asettunut taloksi. Olin haukkonut happea nautinnosta, voihkinut ja vikissyt, sitten välähtänyt yhdeksi loputtomaksi valokehräksi ja säkenöinyt pimeydessä. Hän ei ollut saanut. Koin olevani petturi ja surkea nainen.

Lahjaralli on jokaisena jouluna sama: siinä menee sekaisin äkkiä, jos ei ole koko ajan tarkkana. Kun lahja on paketoitu, niin se on paketissa. Jos paketointiapulaisia on edes yksi, niin sitä varmemmin homma lähtee uunikintaasta. On oltava tarkka lukumäärä lahjoista, selvä toimintasuunnitelma niiden paketoinnista ja paketoitsijoista. Vain näin voi välttää kaaoksen ja jo valmiisiin paketteihin kurkistelun. Tehokkuus on synonyymi naisen perusolemuksen kanssa. On hallittava montaa virtaa samaan aikaan, eikä näperrellä merkityksettömien yksityiskohtien kanssa, vaikkakin ne ovat kokonaisuuden kannalta sen sommitelmallisin seikka.

Olin epäonnistunut kaikessa tässä: Yksi lahja oli kateissa. Olin ymmälläni ja kertasin koko prosessin alusta loppuun, mutta en nähnyt sitä hetkeä, jossa lahja katosi silmistäni. Tilanteesta oli sukeutunut täydellinen mysteeri, ja olin jo hetken varma, että kyseinen pikkuostos oli jäänyt joko kaupan kassalle tai sitten pudonnut liikekompleksin parkkipaikalle. Olin ymmälläni. Olin tarkastanut kaikki lahjapiilot, käsilaukut ja päällystakintaskut kahteen kertaan, enkä ollut päässyt asiassa lainkaan eteenpäin. Pikkuostos oli kadonnut. Seisoin makuuhuoneessa ja tuijotin epäuskoisena vaatekaappirivistön ovia. Oliko mahdollista, että olisin itse erehtynyt ja epähuomiossa heittänyt pikkupaketin väärään kaappiin kaikessa kiireessä, kyselin itseltäni.

En muistaakseni ole koskaan tutkinut kenenkään henkilökohtaista vaatekaappia, mutta nyt sellainen oli edessäni avonaisena. Kaappijärjestys oli siisti. Jos siihen koski, se meni epäjärjestykseen. Tyydyin vain katselemaan sitä epäuskoisena, sillä tuntui täysin käsittämättömältä että olisin voinut tehdä niin suuren virheen, että olisin heittänyt ostoksen jonnekin tänne. Ajatus oli absurdi, pähkähullu. Kuitenkin nousin varpailleni ja kurkistin ylimmälle hyllylle. Huomasin välittömästi että etsimäni ei ollut siellä, mutta siellä oli jotain muuta. Kenties yllätyslahja minulle, ajattelin. Yritin nähdä paremmin ja kiivetä omin avuin korkeammalle, mutta huoneilmassa ei voinut kiivetä. Hain alleni jakkaran eteisestä.

Noustessani jakkaralle ja saadessani vapaan näkymän ylimmän hyllyn sisältöön, jouduin asettumaan kuin kysysmysmerkin muotoon. En tunnistanut ulkomuodon perusteella tavaroista kuin kirjan, joka käsitteli ihmisen anatomiaa. Selaisin sitä pääsemättä millään tavalla kaapin tai kirjan sisällön tasolle. Lisäksi hyllyllä oli lääkeampulleja, joiden etiketeissä luki outoja sanoja. Hetken luulin olevani jonkun huumekätköllä, mutta kaappi kuului aviopuolisolleni, joka ei taatusti käyttänyt huumeita. Ajatus oli järjetön. Kuitenkin hyllyllä makasi avaamaton ruiskupaketti. Suurimman hämmennyksen koin avattuani raskaan vetoketjullisen pikkusalkun. Se oli täynnä pikkuveitsiä, omituisia sahoja ja kaarevia ja kapeita irtoteriä kahvaan, joka näytti olevan suunniteltu lujalle otteelle ja suhteellisen epänaiselliselle käyttövoimalle. Pääni harvoin lyö tyhjää, mutta silloin se löi sitä.

Sitten huoneessa välähti. Kokemus oli hämmentävän laajamittainen. Oli kuin kokonainen kivilinna olisi pudonnut päähäni. Hyllyllä oli vielä yksi minulle vieras esine, ja se näytti mustalta rullalta omituista materiaalia, joka vaikutti lujalta ja tiiviiltä. Päättelin sen olevan jonkinlainen pussi. Musta pussi, tai jokin. Pussin kyljessä luki Englanniksi jotain. Tihrustin hämärää kaappiin ja tavasin.

…dybag/small size


(hihitystä)

68

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mjoo

      Mäkin olen sitä mieltä että dosentteja kannattaa vältellä.

      Dosentista ei ole pitkä matka dosettiin.

      (hihitystä()

    • Täähän on oikea Tapaninpäivän kauhusatu.

      Tuli vanha kunnon Dexder mieleen.

      • Dexder?

        🤣


      • Funeau kirjoitti:

        Dexder?

        🤣

        Heh. En tarkoittanut meidän omaa pikku-D:tä.

        Muistatko sen psykopaattisarjan, jossa se rikosyksikön analysoija lihni rikollisia?

        Sullon mahtavat tarinat Funis. Nyt kun jäin ilman joulukirjaa, niin erityiskiva lukea näitä.

        Kirjoita pokluumi palstalaisista, jookos?

        *saapasjalkakissailme*


      • Anonyymi


      • Anonyymi

        Ei hel... Oletko savosta kotoisin? Vain siellä on niin käsittämättömän alkeellisia ihmisiä, että sekoittavat d:n ja t:n paikan. En kerta kaikkiaan jaksa näitä amis-maalaistolloja ollenkaan. Tulee mieleen sellainen huuli pyöreänä oleva, perunanenäinen pallomainen olento, jonka lyhyenlännän vartalon huipentumana on happuuntuva harva tukkapehko ja joka katsoo tv.sta DEXDER:ia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei hel... Oletko savosta kotoisin? Vain siellä on niin käsittämättömän alkeellisia ihmisiä, että sekoittavat d:n ja t:n paikan. En kerta kaikkiaan jaksa näitä amis-maalaistolloja ollenkaan. Tulee mieleen sellainen huuli pyöreänä oleva, perunanenäinen pallomainen olento, jonka lyhyenlännän vartalon huipentumana on happuuntuva harva tukkapehko ja joka katsoo tv.sta DEXDER:ia.

        En ole savosta.

        Mielenkiintoinen mielikuva. Ehkä se kertoo varsin alkeellisesta maailmankuvastasi ja mielikuvituksen puutteestasi.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        En ole savosta.

        Mielenkiintoinen mielikuva. Ehkä se kertoo varsin alkeellisesta maailmankuvastasi ja mielikuvituksen puutteestasi.

        Veikkaanpa että arvaukseni osui hyvinkin lähelle, sekä ulkomuotosi, että sukujuuriesi suhteen. T:n muuttuminen d:ksi paljasti kaiken.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaanpa että arvaukseni osui hyvinkin lähelle, sekä ulkomuotosi, että sukujuuriesi suhteen. T:n muuttuminen d:ksi paljasti kaiken.

        T:n muuttuminen d:ksi paljasti ulkomuotoni?

        Johan sulla on melkoinen profilointitekniikka.

        Kyllä rikosyksikkö menetti sussa hyvän analyytikon.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        En ole savosta.

        Mielenkiintoinen mielikuva. Ehkä se kertoo varsin alkeellisesta maailmankuvastasi ja mielikuvituksen puutteestasi.

        Olethan ja nyt yrität piilotella sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olethan ja nyt yrität piilotella sitä.

        Pannaan piiloon sitten eikä levitellä minne sattuu.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Pannaan piiloon sitten eikä levitellä minne sattuu.

        Palstalla pitäisi olla sekä yläikäraja että ulkonäköraja ja lisäksi älykkyys-alaraja. Näin myös kaikki savolaiset karsiutuisivat sopivasti pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla pitäisi olla sekä yläikäraja että ulkonäköraja ja lisäksi älykkyys-alaraja. Näin myös kaikki savolaiset karsiutuisivat sopivasti pois.

        Mitenkähän kaltaisesi tyhmät karsiutuisivat pois?


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Pannaan piiloon sitten eikä levitellä minne sattuu.

        No mun mielestä teissä savolaisissa ei ole mitään vikaa. Oikein leppoisia olette. En ymmärrä noita toisia huutelijoita.


      • elisakettu kirjoitti:

        Heh. En tarkoittanut meidän omaa pikku-D:tä.

        Muistatko sen psykopaattisarjan, jossa se rikosyksikön analysoija lihni rikollisia?

        Sullon mahtavat tarinat Funis. Nyt kun jäin ilman joulukirjaa, niin erityiskiva lukea näitä.

        Kirjoita pokluumi palstalaisista, jookos?

        *saapasjalkakissailme*

        Mjoo

        Etäisesti tiedän mitä tarkoitat. En minäkään muistanut kuinka se kirjoitetaan. Se ja sama.

        Sen kyllä muistan että ukkeli näytti ihan puusta pudonneelta pöllöltä.

        😁


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Etäisesti tiedän mitä tarkoitat. En minäkään muistanut kuinka se kirjoitetaan. Se ja sama.

        Sen kyllä muistan että ukkeli näytti ihan puusta pudonneelta pöllöltä.

        😁

        :-D

        Mistä sä kauhot tuon sanavarastosi?


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        :-D

        Mistä sä kauhot tuon sanavarastosi?

        Mun äitini on Sisiliasta. Sitten kun se sekoitetaan itäsuomalaiseen niin 🤷🏻‍♀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun äitini on Sisiliasta. Sitten kun se sekoitetaan itäsuomalaiseen niin 🤷🏻‍♀️

        Käy järkeen.

        Oletko samanlainen pälättäjä kuin äitisi?

        No nyt aukesi se mökkikeissikin.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Käy järkeen.

        Oletko samanlainen pälättäjä kuin äitisi?

        No nyt aukesi se mökkikeissikin.

        Niin mikä mökki? Kyllä suomalainen isäni on saanut sisiliaisen hiljaiseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mikä mökki? Kyllä suomalainen isäni on saanut sisiliaisen hiljaiseksi.

        Vaikea uskoa. Itäsuomalainen jörrikkä yrittää saada italialaista temperamenttia hallintaan?

        Juuret.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Vaikea uskoa. Itäsuomalainen jörrikkä yrittää saada italialaista temperamenttia hallintaan?

        Juuret.

        Eivät karjalaiset ole jörriköitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivät karjalaiset ole jörriköitä.

        Sovitaan sitten niin :)


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Vaikea uskoa. Itäsuomalainen jörrikkä yrittää saada italialaista temperamenttia hallintaan?

        Juuret.

        Kun karjalainen ja sisilialainen yhdistetään, tulee syntyneestä rakkauden hedelmästä vulcano eli tulivuori. 🌋


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Käy järkeen.

        Oletko samanlainen pälättäjä kuin äitisi?

        No nyt aukesi se mökkikeissikin.

        Niin minä puhun siis itsestäni, en tiedä mikä funiksen tausta on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun karjalainen ja sisilialainen yhdistetään, tulee syntyneestä rakkauden hedelmästä vulcano eli tulivuori. 🌋

        Kuulostaa vaaralliselta ja räjähdysalttiilta.

        Jännäjenna?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin minä puhun siis itsestäni, en tiedä mikä funiksen tausta on.

        Niin, mutta mua hämmästyttikin tietyt yhteneväisyydet.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Kuulostaa vaaralliselta ja räjähdysalttiilta.

        Jännäjenna?

        Ihan tavallinen tyttö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tavallinen tyttö.

        Temperamenttinen.

        Suolaa ja pippuria.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Niin, mutta mua hämmästyttikin tietyt yhteneväisyydet.

        Ei kannata hämmästellä. Pidätkö Sylvian joululaulusta? Siinä on huomioitu kauniisti Suomi ja Italia ❤️


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Temperamenttinen.

        Suolaa ja pippuria.

        Rucolaa ja timjamia :) pus


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Temperamenttinen.

        Suolaa ja pippuria.

        Parasta minussa on...hah hah insomma qualche bacio, uno strusciamento qua e la'. Pus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata hämmästellä. Pidätkö Sylvian joululaulusta? Siinä on huomioitu kauniisti Suomi ja Italia ❤️

        En ole tullut huomioineeksi.

        Kaunis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rucolaa ja timjamia :) pus

        Ja tummat letit? ; )


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        En ole tullut huomioineeksi.

        Kaunis.

        Kuuntele se ajatuksella :)


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Ja tummat letit? ; )

        Oli, mutta värjäsin punaisiksi vuosia sitten. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli, mutta värjäsin punaisiksi vuosia sitten. :)

        Kuka vttu vei minun uuden vuoden toivotukset? Oletteko Italia-vastaisia rasisteja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli, mutta värjäsin punaisiksi vuosia sitten. :)

        On siinä sitten komeahäntäinen seropi :)

        Hyvää Tapaninpäivää! Olehan kiltisti :)

        *matsi kutsuu*


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        On siinä sitten komeahäntäinen seropi :)

        Hyvää Tapaninpäivää! Olehan kiltisti :)

        *matsi kutsuu*

        Hahahah non posso promettere! Mutta Tapani on hyvä, grazie :) 🌋


    • Mie haluisin ginger-kissan, jonka nimeksi en antaisi Inkivääri, vaan Kaneli.. tai Kardemumma.. tai Piparjuuri..tai Rockefeller.

      • Rockefeller sopis hyvin yhteen Von Pompidoun kanssa.. Nyt on nimi jo valmiina, ei puutu kuin kissa..😬


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Rockefeller sopis hyvin yhteen Von Pompidoun kanssa.. Nyt on nimi jo valmiina, ei puutu kuin kissa..😬

        Frouva on varmaan oikeen otettu. *kissaa tekee mieli*`

        Miten toi Von Pompidou kääntyy puhekielessä?


      • elisakettu kirjoitti:

        Frouva on varmaan oikeen otettu. *kissaa tekee mieli*`

        Miten toi Von Pompidou kääntyy puhekielessä?

        No mirri ku mirri.

        Von Pompiduu.. eli pommi, eli pomtsi, eli pomppi..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No mirri ku mirri.

        Von Pompiduu.. eli pommi, eli pomtsi, eli pomppi..

        Eiku onhan siitä ollut puhetta. Pommi juu.

        Se on söötti se kissas. Ihana.

        Mullakin tekee kissaa mieli.


    • Anonyymi

      Kyllä meilläkin leijui kun isäntä pieraisi. Jouluyllätys

      • Naisten pierut haisee pahemmalle, mutta ne haisevat vähemmän aikaa kuin miesten. Sama pätee koiran pieruun.. Ne vasta kamalia on.. mutta onneksi vain lyhyen aikaa. Liittyy kai suoliston pituuteen.

        Kissat ei piere. ☝️


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Naisten pierut haisee pahemmalle, mutta ne haisevat vähemmän aikaa kuin miesten. Sama pätee koiran pieruun.. Ne vasta kamalia on.. mutta onneksi vain lyhyen aikaa. Liittyy kai suoliston pituuteen.

        Kissat ei piere. ☝️

        Aikoinaan edesmennyt sekapini pieraisi ja säikähti itse. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aikoinaan edesmennyt sekapini pieraisi ja säikähti itse. 🤣

        Tää meijän sekapi taas nuuhkii pierun jälkeen omaa pehvaansa..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Naisten pierut haisee pahemmalle, mutta ne haisevat vähemmän aikaa kuin miesten. Sama pätee koiran pieruun.. Ne vasta kamalia on.. mutta onneksi vain lyhyen aikaa. Liittyy kai suoliston pituuteen.

        Kissat ei piere. ☝️

        Meillä ruuna pieraisi, että koko talli paukahti ja vastapäisen boxin poni säikähti.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Tää meijän sekapi taas nuuhkii pierun jälkeen omaa pehvaansa..

        Pitäähän sitä tutkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä ruuna pieraisi, että koko talli paukahti ja vastapäisen boxin poni säikähti.

        Heh, voin kuvitella, jos vielä iso Suomenhevos-ruuna. Ei varmasti ole mikään pikku tuhnu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, voin kuvitella, jos vielä iso Suomenhevos-ruuna. Ei varmasti ole mikään pikku tuhnu.

        No poni oli päiväunilla ja sinkoutui päin seinää. Sitten vuorostaan ruuna säikähti sitä kolinaa ja vesiastian loisketta, mikä ponista aiheutui. Nauroin polvillaan käytävällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä ruuna pieraisi, että koko talli paukahti ja vastapäisen boxin poni säikähti.

        Ei sentäs tallin seinät siirtyny paikaltaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäähän sitä tutkia.

        Että sieltäkö se tuli...?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ei sentäs tallin seinät siirtyny paikaltaan..

        Luuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luuta.

        Öö..

        Ite oot.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Öö..

        Ite oot.

        No mä olen talli-, ja sä sitten kylä-.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mä olen talli-, ja sä sitten kylä-.

        Sä olet se luuta noidan perseen alla.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Sä olet se luuta noidan perseen alla.

        Ja sä noita. Luuta vie! Noita kyydissä vikisee. Otetaanko parit kurvit? 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sä noita. Luuta vie! Noita kyydissä vikisee. Otetaanko parit kurvit? 🤣

        La befana! 🧙‍♀️


    • Anonyymi

      Kanelin käyttö pitäisi kieltää. On myrkyllinen ja mausteen vuoksi kaadetaan sademetsää järkyttäviä määriä. Nopeuttaa ilmaston muutosta.

      Mielestäni toinen hyvä kielto tai tupakkaveron vertainen verokohde olisi lemmikkieläimet. Jos tuotantoeläimiä pitää vähentää ilmastonmuutoksen vuoksi, olisi perusteltua ensin verottaa lemmikkieläimet sukupuuttoon. Tavoitteenahan voisi olla lemmikitön suomi tällä vuosikymmenellä.
      Ilmasto ja naapurin postilaatikot pelastuu. Pentutehtailut loppuisivat.

      • Anonyymi

        Aika radikaaleja ehdotuksia sinulla. Hyväähän sinä tarkoitat, mutta kuitenkin jotain realismiakin pitää olla mukana. Mielestäni sinun kannattaisi tehdä jotain kissojen kohtelulle. Kissoja ei pidetä minkään arvoisina eikä leikkauteta.

        Sitten vieläpä päästetään ulos valvomatta. Tottakai eläin seuraa vaistojaan sekä tulee jossain vaiheessa raskaaksi. Sitten nämä pennut viedään johonkin metsään ja toivotaan, että luonto hoitaa homman.

        Suurimmaksi osaksi menehtyvätkin/jäävät saaliiksi, mutta Suomessakin oikeasti elää villikissoja. Ihan niiden lemmikkien jälkeläisiä jo useassa polvessa. Ajattelemattomat ihmiset kun eivät välitä kärsimyksistä, kuolemasta eikä mistään kun sitä ei itse näe. Pääasia, että tenava oli kesämokilla hiljaa, kun isi ja äiti otti viinaa.

        >Simiti<


      • Anonyymi

        Liiterin kanelissa oli ollut puolet hiekkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika radikaaleja ehdotuksia sinulla. Hyväähän sinä tarkoitat, mutta kuitenkin jotain realismiakin pitää olla mukana. Mielestäni sinun kannattaisi tehdä jotain kissojen kohtelulle. Kissoja ei pidetä minkään arvoisina eikä leikkauteta.

        Sitten vieläpä päästetään ulos valvomatta. Tottakai eläin seuraa vaistojaan sekä tulee jossain vaiheessa raskaaksi. Sitten nämä pennut viedään johonkin metsään ja toivotaan, että luonto hoitaa homman.

        Suurimmaksi osaksi menehtyvätkin/jäävät saaliiksi, mutta Suomessakin oikeasti elää villikissoja. Ihan niiden lemmikkien jälkeläisiä jo useassa polvessa. Ajattelemattomat ihmiset kun eivät välitä kärsimyksistä, kuolemasta eikä mistään kun sitä ei itse näe. Pääasia, että tenava oli kesämokilla hiljaa, kun isi ja äiti otti viinaa.

        >Simiti<

        Ei se mitään hyvää toivo.. Hah. Mun lemmikit on ollu kaikki rescue-tapauksia rottaa myöten.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ei se mitään hyvää toivo.. Hah. Mun lemmikit on ollu kaikki rescue-tapauksia rottaa myöten.

        Äläs nimittele isäntää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs nimittele isäntää.

        No kyllä me täällä ymmärretään 😆


    • Anonyymi

      Nyt pitkästä aikaa Funeaulta tuli hieman pidempi teksti. Mukavaa luettavaa oli, kun on mokomat kirjanten järjestykset hallinnassa. Itselläni tuo taito on vielä hakusessa, vaikka onnettomuudesta on jo vuosia.

      Toki pyrin kaikin tavoin tuottaa tekstiäni siten, etten loukkaisi ketään, mutta kiljupäissään sekin mokoma joskus epäonnistuu.

      Joka tapauksessa näin ensimmäisen kinkkulenkkeilijän. Kävin savukkeella penthouseni parvekkeella. Maan tasalla juoksi joku henkilö aivan raivona joulupaketista saaneilla verkkareilla.

      Kokemukseni mukaan sitä innostusta riittää uuden vuoden aattoon asti. Sen jälkeen ravi loppuu, mutta kuitenkaan ei mokomista urheiluvaatteista luovuta, vaan ne laitetaan aina päälle kun kävelee aamulla autollensa.

      Töissä sitten kehutaan itseänsä, kuinka on aloitettu kuntoilu ja olokin on parempi. Töiden jälkeen ajetaan täysillä kotiin ja jo ovella huudetaan vaimolle: "Mitä ruokaa?"

      Sen jälkeen tajutaan, että perhana, se muijahan tulee vasta tunnin päästä töistä. Siispä poloinen on pakoitettu hakemaan 6-pack kaljaa kaupasta. Siinäkin on niin paljon vaivaa, että joutuu meneen sohvalle mököttämään tölkki kädessä.

      Kun vaimo sitten tulee kotiin, niin täytyy ne verkkarit päällä luoda syyllistäviä katseita ja väittää ettei ole yhtään nälkä itsellä. Sehän onkin oikein hyvä syy olla itse tekemättä ruokaa edes vaimolle tai lapsille.

      Tämä on valitettavan totta hyvin monessa perheessä. Itse olen jälleen tässäkin asiassa soutamassa vastavirtaan. Vaimo ei aikoinaan olisi mielellään opettanut minua leipomaan, koska tiesi, ettei hänellä ole keittiöön mitään asiaa ellen minä ole töissä.

      Mutta kun yhdessä sovimme, että kotona oleva ruokkii ipanat ja yhteisillä vapailla valmistamme eineksemme yhdessä, niin kyllä hän sitten opetti minulle mokkapiirakan valmistuksen salat.

      >Simiti<

      • Mjoo

        Tai ehkä mjaa.

        Joo siis tää on ihan helmi:

        "Joka tapauksessa näin ensimmäisen kinkkulenkkeilijän. Kävin savukkeella penthouseni parvekkeella. Maan tasalla juoksi joku henkilö aivan raivona joulupaketista saaneilla verkkareilla".

        (naurua)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14846
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    10. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3039
    Aihe