Nyt kaikki läskit

Anonyymi

Tapaninpäivän umpihankikävelylle! Viinahuurut ja ihrat haihtuu.

31

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yks kaks koli neli!

    • Anonyymi

      Hop hop hop!

    • Anonyymi

      Tuo on totta kuin kirkon rotta.

    • Anonyymi

      Se kyllä valitettavasti edellyttäisi sitä, että olisi hanki. Ah, mikä ihana tekosyy. 😁

      • Anonyymi

        Onhan se suo ja sauvat.


      • Anonyymi

        Dementiahiihtoa eli sauvakävelyä sitte.


    • Anonyymi

      Joko siellä ollaan! Laardiin liikettä.

    • Anonyymi

      Älä Ämmä Mäkätä!

      • Anonyymi

        Onko siellä mies ääriradikalisoituneesta ÄÄM-järjestöstä? 🤩


    • joo, lähdetään kaikki hop,hop!

      suklaan syönnistä kertynyttä ähkyä vois lähteä sulattamaan, mutta viinan huuruja ollut enää vuosiin.

    • Anonyymi

      Lähteekö varmasti kaikki ihrat? Viinahuuruja ei ole, punaviinihuuruja ehkä.

      Menisin, mutta se umpihanki puuttuu...On tuolla pellolla ehkä puolen sentin hanki...

      • Täälläpä on musta multa,. Ja nurtsinkin vois leikata..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Täälläpä on musta multa,. Ja nurtsinkin vois leikata..

        No jos siinä nurtsissa vois kahlata 🤔. Mullakin on nimittäin leikkamaton nurmikko ja se on korkeampi kuin lumikerros pellolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jos siinä nurtsissa vois kahlata 🤔. Mullakin on nimittäin leikkamaton nurmikko ja se on korkeampi kuin lumikerros pellolla.

        Kahlatkoon tontut..


    • Anonyymi

      Aika pitkää lenkkiä pitää vetää, kun 200 gramman suklaaannoksen polttaminenki vaatii jo semmosen nelituntisen lenkin. Ja siihen sitte vielä muitten joulueväitten kalorit, niin sitähän pitäs vetää jo työpäivän mittaisia taipaleita. Ne vois tietenki olla repussa mukana ne laardit sun muut, että tankkaus välillä, ja sitte matkaan taas.

      • Kyllä se pois palaa, vaikka vain pötköttäisit..


    • Umpihanki..🤔
      Hanki...

      Täällä puhutaan kielillä..☝️

    • Anonyymi

      Runkkaaminen kuluttaa kaloreita. Oikea hauikseni on todella kehittynyt...

    • Anonyymi

      Saax tällainen hyväkuntoinen joka päivä treenaava lähtee tänään lenkille??? Lunta ei ole eikä tartte.

    • Anonyymi

      Pakkaseen hytisemään muutamaksi tunniksi jovain kuluu energiaa kehosta!

    • Anonyymi

      Ilmastonmuutos on vienyt hanget.

      • Anonyymi

        Ja tuonut lappiin -40 pakkasta. Auttaisko polttoaineverotuksen korotus asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuonut lappiin -40 pakkasta. Auttaisko polttoaineverotuksen korotus asiaa.

        Se pakkanen on sää ja säähän kuuluu vaihtelu, tiäsiks?


    • Anonyymi

      Meillä on kotona kuntopyörä ja poljin sitä 50 minsaa aamulla , samoin muija polki. ei tarvii ulos kylmään lähteä. Ulkona kun hikoilee kylmässä niin tulee sairaaksi.

    • Minäpä otin itsestäni uuden kuvan. Eikä siinä vielä kaikki, muokkasin profiilia. Nyt kyllä olen moisen urakan jälkeen ansainnut konjakkitujauksen sekä savukkeen.

      Kirjoitellaan enemmän sitten, kun olen käynyt lisäämässä keuhkosyöpäriskiäni.

    • Anonyymi

      Mikä umpihanki? Ulkoa ei löydy edes yhtä pieltä lumikasaa. Hyvällä onnella saatan löytää kaksi lumihiutaletta. Toisaalta, viinaa en ole nähnytkään yli vuoteen ja sen juomisesta on vieläkin kauemmin. Eipä tarvii moisia huuruja haihdutella.

    • Anonyymi

      Jaa enpä taida lähteä keuhoputkentulehduksessa ulos. Onneksi sentään kortisoni auttaa.

      • Anonyymi

        Korona?


    • Anonyymi

      Pöh. Ei kukaan laihdu tapaninpäivänä.

      xLiner

      • Anonyymi

        Te katkerat feministithän tunnetusti ette edes yritä laihtua, koska "kehopositiivisuus" (lue. Laiskuus)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te katkerat feministithän tunnetusti ette edes yritä laihtua, koska "kehopositiivisuus" (lue. Laiskuus)

        Ja sinä katkera höynå sovinisti höllytät läskejäsi sydärin partaalla koko tapaninpäivän laihtumisen toivossa. 🐖💨

        xLiner


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe