Tämän joulun muistan aina enkä ikinä kunnioita mitään jouluun liittyvää edes

Anonyymi

Tämän paskempaa oloa ei ole koskaan ollut mutta nauttikaa perkeleet nyt kun peli päättyi tosissaan 10 - 0🍾🍾🍾🥂juhlikaa nyt oikein kunnolla ja olkaa onnellisia voitosta joka oli tämä että mun olo on tämä kuin teidän tarkoitus oliki

18

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ne Perkeleen tulevat vielä ottamaan raakasti turpiinsa.
      Niin hulluja ovat.

      • Anonyymi

        Maakunnista poimien poimittu kaikkein hulluimmat eihän siitä tule kuin saatanallinen anarkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maakunnista poimien poimittu kaikkein hulluimmat eihän siitä tule kuin saatanallinen anarkia.

        Kaikki mätänee rapistuu tuhoutuu mihin näppinsä onnistuvat saamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki mätänee rapistuu tuhoutuu mihin näppinsä onnistuvat saamaan.

        Nimitys turha joukko ei muuta sanottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimitys turha joukko ei muuta sanottavaa.

        Tyhmyys käsinkosketeltava.


    • Anonyymi

      Eipä tässä ole aihetta juhlaan. Olo kuin jyrän alle jääneellä.

      • Anonyymi

        Eikös tämä tulos riitä sinulle. Luulis että olisit onnellinen kun onnistuit siinä missä kukaan ei ikinä ole onnistunut. Ei ikinä kukaan ole päässyt satuttaa mun tunteita kuin ainoastaan sinä että onneksi olkoon vaan minunkin puolestani. Mitä vielä haluat minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tämä tulos riitä sinulle. Luulis että olisit onnellinen kun onnistuit siinä missä kukaan ei ikinä ole onnistunut. Ei ikinä kukaan ole päässyt satuttaa mun tunteita kuin ainoastaan sinä että onneksi olkoon vaan minunkin puolestani. Mitä vielä haluat minusta.

        En halua sua satuttaa. Välitän sinusta. Voin kadota täältä, jos sitä haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua sua satuttaa. Välitän sinusta. Voin kadota täältä, jos sitä haluat.

        Mutta satutit kuitenkin minua joka en ole ikinä irl ollut sulle mitään muuta kuin kiltti ja vilpitön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta satutit kuitenkin minua joka en ole ikinä irl ollut sulle mitään muuta kuin kiltti ja vilpitön

        Anteeksi. Välitän sinusta. Ei mun tarkoitus ole ollut satuttaa. Kaipaan rakkautta niinkuin varmaan sinäkin. Minäkö sitten olen ollut sua kohtaan kiero? Mietippä vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi. Välitän sinusta. Ei mun tarkoitus ole ollut satuttaa. Kaipaan rakkautta niinkuin varmaan sinäkin. Minäkö sitten olen ollut sua kohtaan kiero? Mietippä vielä.

        Miten olet kokenut minut kierona tai että loukkaan sinua noin törkellä tavalla ja toi valehtelu ei tietenkään ole ollenkaan sun mielestä väärin kun mä olen nii mitätön ettei mun kanssa edes tarvitse jutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olet kokenut minut kierona tai että loukkaan sinua noin törkellä tavalla ja toi valehtelu ei tietenkään ole ollenkaan sun mielestä väärin kun mä olen nii mitätön ettei mun kanssa edes tarvitse jutella.

        En ole sulle valehdellut. Voidaan jutella. Ota yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sulle valehdellut. Voidaan jutella. Ota yhteyttä.

        Eikö sulla ole mitään inhimillisyyttä kun noin kirjoitit että ota yhteyttä. Tietysti tiedät että se ei ole mahdollista saada sun numeroo ja kun muutenkin olen näin rikki ja käyt vielä ylimielisesti ja kiusaa teet nii mitäpä luulet että mun hermo kestää. Lopeta ajallaan toi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulla ole mitään inhimillisyyttä kun noin kirjoitit että ota yhteyttä. Tietysti tiedät että se ei ole mahdollista saada sun numeroo ja kun muutenkin olen näin rikki ja käyt vielä ylimielisesti ja kiusaa teet nii mitäpä luulet että mun hermo kestää. Lopeta ajallaan toi

        Lopetetaan tähän. Kyllä me ollaan molemmat toisiamme härnätty ja käyty kuumina. On aika lopettaa. Anteeksi tää kiusa. Vaikka oot säkin kiusannut. Tiedät mistä tykkään ja oot sitä kyllä käyttänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopetetaan tähän. Kyllä me ollaan molemmat toisiamme härnätty ja käyty kuumina. On aika lopettaa. Anteeksi tää kiusa. Vaikka oot säkin kiusannut. Tiedät mistä tykkään ja oot sitä kyllä käyttänyt.

        Voitko ottaa ne estot pois nyt heti jotta saan muuta ajateltavaa kuin tämä sun aiheuttama paha mieli. Ja jos se on liikaa pyydetty nii sen jälkeen on helvetti irti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko ottaa ne estot pois nyt heti jotta saan muuta ajateltavaa kuin tämä sun aiheuttama paha mieli. Ja jos se on liikaa pyydetty nii sen jälkeen on helvetti irti.

        Mä en edes odota sulta mitään inhimillisyyttä mutta kunhan vaan muistat sen että kun joskus kohdataan nii ei minulla ole myöskään mitään inhimillisyyttä sinua kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko ottaa ne estot pois nyt heti jotta saan muuta ajateltavaa kuin tämä sun aiheuttama paha mieli. Ja jos se on liikaa pyydetty nii sen jälkeen on helvetti irti.

        En ole sulle mitään estoja laittanut. Jos on estoja, niin henkilöt ovat ne itse sulle laittaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en edes odota sulta mitään inhimillisyyttä mutta kunhan vaan muistat sen että kun joskus kohdataan nii ei minulla ole myöskään mitään inhimillisyyttä sinua kohtaan.

        Olen ollut sua kohtaan inhimillinen. Ilman tunteita en olis tähän koskaan alkanut edes.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe