Ilman että estät tai kiusaat. Etköhän sä ole jo ihan tarpeeksi saanut rikottua mut.
En halua kuin muuta ajateltavaa nii anna mun kavereiden kirjoittaa mulle
8
59
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitää järkeä mun yksin mitää yrittää sopia kun vuoden aikana valehtelit ja kieroilit nii etkä edes koe että olet tehnyt mitään väärin minua kohtaan nii ei mulla ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin unohtaa sut nii palauta mun alkuperäisen fb muotoon jotta voin normaalisti kirjoittaa mun kavereille. Ei tätä uutta versiota vaan se alkuperäisen
- Anonyymi
Siis vähintä miten voi helpottaa mun oloa on että et ole esteenä kun yritän saada sovittua Sannan kanssa joitakin asioita nii älä puutu
- Anonyymi
Autatko minua saamaan yhteyttä siihen sannaan kun et laittanut mun fb toimii
- Anonyymi
Sun pitää itse hoitaa asiasi. Su fb en tiedä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun pitää itse hoitaa asiasi. Su fb en tiedä mitään.
Tiedät varsin hyvin että annoin sulle luvan tehdä mun tunnuksilla mitä olet halunnut tehdä. Ja tietysti tiedät etten osaa käyttää nyky version fb nii laita se toimii niin kuin se on ollukki. Mulla on ihan sama vaikka niitä ystäviä ei ole siellä kunhan mun viestit menee perille ja mulle tulee mun kavereiden viestit perille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät varsin hyvin että annoin sulle luvan tehdä mun tunnuksilla mitä olet halunnut tehdä. Ja tietysti tiedät etten osaa käyttää nyky version fb nii laita se toimii niin kuin se on ollukki. Mulla on ihan sama vaikka niitä ystäviä ei ole siellä kunhan mun viestit menee perille ja mulle tulee mun kavereiden viestit perille.
Ei mulla ole sun fb tunnuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla ole sun fb tunnuksia.
Ja valehtelu senkun edelleenkin jatkuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja valehtelu senkun edelleenkin jatkuu
Ei mulla ole niitä. Ole suoraan oikeassa elämässä yhteydessä henkilöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124243
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1042131Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.162031Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341792- 1811574
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut261461Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111273Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2181225- 391182
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331150