Mielipiteitä, olen ollut pitkään avoimessa suhteessa ja nyt olen päättänyt että erotaan

Anonyymi

Kun en ole yhtään onnellinen tässä tälläsessä näin huonossa suhteessa ja kumpikin on ollut koko ajan sitä mieltä että erotaan kun ei ole mitään muuta kuin pahaa mieltä puolin ja toisin nii siltikään tämä kyseinen henkilö jonka kanssa olen ollut maailman huonoimmassa suhteessa ei anna mun jatkaa elämää eteenpäin unohtaen kokonaan hänet. Ja kyseessä ei missään nimessä ole mitään tunteita minua kohtaan. Hän on tehnyt täysin selväksi minulle etten ole hänelle yhtään mitään, en edes ihmisen arvossa. Toisin sanoen olen hänelle niin mitätön kuin mikään tässä maailmassa vaan voi olla. Niin sen takia ihmettelen miksi hän on tollanen ettei yhtään halua että olen edes mun ystävien kanssa missään tekemisissä.

22

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Senkus olet ystävies kanssa ja sanotaan heipat. Olet sanonut, että vedät mut syliisi ja suutelet..kyllä sen olisit saanut ja paljon muutakin..

      • Anonyymi

        Ai niin mä en muistanut ettei suomalainen kykene ikinä ymmärtää että tuo oli siis yleinen sananlasku joten tuskin edes ymmärrät tuon lauseen tarkoitusta ja muutakaan


      • Anonyymi

        Miten tämä kommentti on mikää vastaus aloittajan kysymykseen.


    • Anonyymi

      Luultavasti mustasukkainen kun miksi muuten ei halua että olet kavereiden kanssa tekemisissä.

      • Anonyymi

        Ei ole mitään mustasukkainen. Meillä on koko ajan ollut avoin suhde ja hän on tehnyt hyvin selkeästi mulle selväksi etten merkitse hänelle yhtään mitään muuta kuin joku anonyymi paska palsta pelle olen ollut hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään mustasukkainen. Meillä on koko ajan ollut avoin suhde ja hän on tehnyt hyvin selkeästi mulle selväksi etten merkitse hänelle yhtään mitään muuta kuin joku anonyymi paska palsta pelle olen ollut hänelle.

        Älä viitsi. Tiedät itsekkin ettei toi ole totta rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi. Tiedät itsekkin ettei toi ole totta rakas.

        Niin mikähän tossa ei ole totta mitä kirjoitin. Sä olet tehnyt niin selväksi että olen sulle niin mitätön paska anonyymi harha ettei mulle tarvitse mitää muuta kuin valehdella ja valehdella. Ja sen päälle vielä kiusaat mua vaikka olen niin rikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mikähän tossa ei ole totta mitä kirjoitin. Sä olet tehnyt niin selväksi että olen sulle niin mitätön paska anonyymi harha ettei mulle tarvitse mitää muuta kuin valehdella ja valehdella. Ja sen päälle vielä kiusaat mua vaikka olen niin rikki

        Höpöhöpö. Lopeta toi itsesääli. Mä mitään ole valehdellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö. Lopeta toi itsesääli. Mä mitään ole valehdellut.

        Kerro mulle mikä on totta ja mikä ei jos olit suhdetta perustamassa mun kanssa nii miten Helvetissä et kerro mulle totuutta miksi jätit lapset ja turha yrittää valehdella mitään nii kerro nyt sitten kerralla koko totuus kummastakin lapsesta ja jos mielestäsi asia ei minulle kuulu nii ei oo mitää muutakaan. Mä olen kertonut sulle ihan kaikki ja liikaakin joten ihan perus tiedot haluan tietää. Miksi ihmeessä valehtelit että olet yksin jossain. Ja kuitenkin olit perhe elämää viettämässä sun exön kanssa. Ja valehtelit paljon muutakin mitä en voi kirjoittaa tänne että nyt on aika kertoo totuus kun näin pitkälle olet menny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mikähän tossa ei ole totta mitä kirjoitin. Sä olet tehnyt niin selväksi että olen sulle niin mitätön paska anonyymi harha ettei mulle tarvitse mitää muuta kuin valehdella ja valehdella. Ja sen päälle vielä kiusaat mua vaikka olen niin rikki

        Tiedän kyllä mitä pitäis tehdä. N u s s i a sua pitäis kunnolla ja sitä tarttisin myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mulle mikä on totta ja mikä ei jos olit suhdetta perustamassa mun kanssa nii miten Helvetissä et kerro mulle totuutta miksi jätit lapset ja turha yrittää valehdella mitään nii kerro nyt sitten kerralla koko totuus kummastakin lapsesta ja jos mielestäsi asia ei minulle kuulu nii ei oo mitää muutakaan. Mä olen kertonut sulle ihan kaikki ja liikaakin joten ihan perus tiedot haluan tietää. Miksi ihmeessä valehtelit että olet yksin jossain. Ja kuitenkin olit perhe elämää viettämässä sun exön kanssa. Ja valehtelit paljon muutakin mitä en voi kirjoittaa tänne että nyt on aika kertoo totuus kun näin pitkälle olet menny.

        No enpä taida olla hän ketä kaipaat. Lapset on mulla ja mun hoidossa kuten ennenkin. Exää nään vaan ovella hänen lapsia hakiessa tapaamiseen. Tinderissä en ole. Niin että se siitä sitten.


    • Anonyymi

      No toi on ihan oikein. Ota joku seksikäs daami ;)

    • Anonyymi

      Nyt irti siitä huonosta suhteesta.

      Tiedän sen ettet välttämättä kuitenkaan luota muihin.

      Minä oon uupunu kun mitään ei saa sanottua

      Nukun kyllä koko ajan.

      • Anonyymi

        Älä puhu paskaaa ethän sä ole eronnut ja ihan tahallisesti olet jättänyt lapset ettet pysty ikinä sanoo että kukaan on vienyt sun lapset tai ettet pystyny hoitaa mutta pillua kuitenkin jaat tinder treffeillä. Se ei yhtään ole sinulle vaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu paskaaa ethän sä ole eronnut ja ihan tahallisesti olet jättänyt lapset ettet pysty ikinä sanoo että kukaan on vienyt sun lapset tai ettet pystyny hoitaa mutta pillua kuitenkin jaat tinder treffeillä. Se ei yhtään ole sinulle vaikeeta

        Tuosta mikään ei sitten sovi minuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta mikään ei sitten sovi minuun.

        Minkälainen nainen hylkää omat lapset ja mikä pahinta ettei lapset olleet yhdessä joulua sun kanssa tai ylipäätään ole keskenään samassa talossa. Ja enhän minä ikinä ole ollut kenenkään lapsille inhottava vai olenko ollut. Että jos sulla on tollanen käsitys että et halua edes että sun lapset ikinä näkee minua kun olen joku kummitus niin mites meillä voi olla mitään ikinä. En minä ikinä komentele kenenkään lapsia. Päinvastoin annan muutenkin periksi kaikille pienille lapsille niin kuin tiedätkin etten yleensä ole lasten kanssa eri mieltä ja ikinä en ole kenenkään lasten kanssa vaihdellut mieliä aina olen antanut periksi kaikessa siitä ei ole kyse ollut ollu ikinä niin miksi pidät minua nii hirviönä. Ja toinen asia mikä ärsyttää todella paljon on toi ettet pysty kertoo missä olet ja vaikkapa nyt olisit missä syystä tai toisesta nii enhän mä mikää lapsi ole joka juoruu ympäriinsä mitä näkee. Minä en ikinä hyväksy missään tilanteessa että jätät kumpaakaan lasta enkä hyväksy sitä että huoraat tuolla pitkin ja poikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen nainen hylkää omat lapset ja mikä pahinta ettei lapset olleet yhdessä joulua sun kanssa tai ylipäätään ole keskenään samassa talossa. Ja enhän minä ikinä ole ollut kenenkään lapsille inhottava vai olenko ollut. Että jos sulla on tollanen käsitys että et halua edes että sun lapset ikinä näkee minua kun olen joku kummitus niin mites meillä voi olla mitään ikinä. En minä ikinä komentele kenenkään lapsia. Päinvastoin annan muutenkin periksi kaikille pienille lapsille niin kuin tiedätkin etten yleensä ole lasten kanssa eri mieltä ja ikinä en ole kenenkään lasten kanssa vaihdellut mieliä aina olen antanut periksi kaikessa siitä ei ole kyse ollut ollu ikinä niin miksi pidät minua nii hirviönä. Ja toinen asia mikä ärsyttää todella paljon on toi ettet pysty kertoo missä olet ja vaikkapa nyt olisit missä syystä tai toisesta nii enhän mä mikää lapsi ole joka juoruu ympäriinsä mitä näkee. Minä en ikinä hyväksy missään tilanteessa että jätät kumpaakaan lasta enkä hyväksy sitä että huoraat tuolla pitkin ja poikin.

        Selvästikkään en ole hän. Mulla lapset on aina. Joskus päiväseltään vaan käy pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvästikkään en ole hän. Mulla lapset on aina. Joskus päiväseltään vaan käy pois.

        Lapset on ollut joulun kanssani ja missään tinderissä en ole.


    • Anonyymi

      Sitä saa mitä tilaa. Sinä olet huolellisesti ja harkiten VALINNUT, täydellä järjellä, ystäväsi, kaverisi, ihmiset joiden kanssa haluat olla tekemisissä.

      Miksi sitten valitat?!

      Kenessä on vika?

      • Anonyymi

        Olisin voinut luopua ihan kaikesta jo alussa kun täällä olin nii ei käyny sä et suostunut jutella ja huora sit niin mitä meillä on kun ei ole mitään suhdetta ikinä ollut eikä voi tulla kun se exäs teki kaikki pahuudet ja minua syytit ihan kaikesta ja mä olen oikeasti todella syytön ja viaton joten kohdista toi suoraan sille sun exälle nyt ollaan sodassa kun et sanonut mitä haluat mun tekevän että suostut kohdistaa sun vihan niille joille sekuuluu ja lopettaa mun kiusan niin ei se käyny joten nyt teen omat siirrot kuten sanoin että arvioit tieteen niin pahasti väärin että siinä jo teit virheen kun luulit että minä olen riippuvainen 💻 niin ei ne ikinä hallitse minua mutta on jotain jota et koskaan voi hallita ja se on sun pelin loppu. Ei olis tarvinnu kuin pyytää anteeksi minulta ja näyttää että osoitat sun vihan ja koston sinne exälle mutta nyt on aika kun joudut hyväksyy sen että mun seuraava ihastus on sun joku todella läheinen ystävä


    • Anonyymi

      Ehkä avoimen suhteen Gloria himmenee, ku molemmat ovat toteuttaneet sen mitä sillä hakivat?

    • Anonyymi

      Kannattaisiko hoitaa oma pää ennen kuin rupeaa minkäänlaiseen suhteeseen. Useimmille kuitenkin perinteinen monogaminen suhde on paras ainakin alussa ja myöhemmin jos molemmat haluaa voi suhdetta ruveta avaamaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe