Uskokaa huviksenne että

Anonyymi

Työpaikkaromanssit ei kannata,ei alkuunkaan!pilaatte oman ja ihastuksenne maineen 100%. Juorut liikkuu heti,muut tietää teistä kaiken. Akat juoruu toisilleen, ja ukot ottaa alaston kuvia sammuneista akoista. Joita sitten levittelee ympariinsä , vertailumielessä että kdnellä on paras tavara.

29

711

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tapahtuu sitä ihan parisuhdetasollakin, salakuvausta ja vertailua kavereiden kesken.

      Ehkä sinun pitäisi miettiä miksi leimaat ihmiset jotka löytää rakkauden töistä?

      Ihmiset juoruaa ilman syytäkin ja se kertoo paljon enemmän heistä kuin niistä joista he puhuvat pahaa.

      • Anonyymi

        Just toi. Jotkut juoruu vaikkei ole aihettakaan.


    • Anonyymi

      Antaa akkojen louskuttaa , kuka niistä piittaa ! Eikä se haittaa vaikka vähän lemi töissä leimahtelee kunhan vaan työt tulee hoidettua asiallisesti . Töihin on mukava mennä kun on flirttiä ilmassa .

      • Anonyymi

        Aivan , kiva mennä taas maanantaina töihin kun ihastus välillä pörrähtää näköpiirissäni !


    • Anonyymi

      Lapsikin tietää ettei pidä paskantaa sinne missä syö

      • Anonyymi

        Ja aikuinen taas tietää ettei pieni 'teerenpeli' haittaa ! Elämä on liian lyhyt nipottamiseen.


      • Anonyymi

        Yllättävän monta paskojaa on työ yhteisössä... 3kk äijän kuolemasta ja jo o iloinenleskikii vauhdissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllättävän monta paskojaa on työ yhteisössä... 3kk äijän kuolemasta ja jo o iloinenleskikii vauhdissa.

        Nimenomaan : elämä ON liian lyhyt nipottamiseen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan : elämä ON liian lyhyt nipottamiseen...

        Totta ! Eihän sitä tiedä koska kupsahtaa niin parempi vaan ottaaa ilo irti elämästä niin kauvan kun täällä ollaan !


      • Anonyymi

        Tosin.

        Toisin kuin sinä, lapsikin osaa erottaa rakkauden ja paskantamisen. Ehkä on parempikin, että välttelet rakastumista, jos menee vessa-asiat ja romanssi sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin.

        Toisin kuin sinä, lapsikin osaa erottaa rakkauden ja paskantamisen. Ehkä on parempikin, että välttelet rakastumista, jos menee vessa-asiat ja romanssi sekaisin.

        Mistä moinen katkeruus, jättikö vai pettikö kumppanisi sinut vai eikö ole moista edes löytynyt ? No , toivotan sinulle onnellisempaa alkanutta vuotta , elä elämääsi muita tuomitsematta .
        En minä rakastumista välttele - tulee jos on tullakseen ja niitähän voi elämän varrelle osua useampiakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä moinen katkeruus, jättikö vai pettikö kumppanisi sinut vai eikö ole moista edes löytynyt ? No , toivotan sinulle onnellisempaa alkanutta vuotta , elä elämääsi muita tuomitsematta .
        En minä rakastumista välttele - tulee jos on tullakseen ja niitähän voi elämän varrelle osua useampiakin.

        Itsellä pitkän työuran aikana ollut parikin seksiin asti edennyttä työpaikkaromanssia , ja muutama huumaannuttava ihastuminen ilman sen kummempaa. Kaikkien naisten kanssa olen edelleen hyvissä väleissä , jopa ystävänä. Pitää vaan muistaa vanha neuvo : herrasmies ei kersku saamisillaan ...


      • Anonyymi

        Mä ainaski tälläydyn tosi kauniiks omaa työpaikka-kultsiani varten- huomenna taas näen hänet !


    • Anonyymi

      Se, että se ei sulla toiminut ei tarkoita sitä, ettei se toimi muilla.

      Tiedän oikein hyviä esimerkkejä rakkauksista, jotka ovat alkaneet työpaikalla ja kestäneet, sekä rakkauksia, jotka eivät johtaneet parisuhteeseen, vaan tähän verrattavaan elinikäiseen ja syvään ystävyyteen.

      Sen sijaan en ole kuullutkaan tapauksista, jotka olisivat päättyneet onnettomasti siksi, että normaalisti ihmiset eivät jaa sellaisia kokemuksia ulkopuolisten kanssa, koska ne ovat näiden kahden ihmisen välisiä asioita, joita kunnioitetaan siitä huolimatta, vaikka kokeilu päätyisi romukoppaan.

      Normaalijärkinen voi hyvin rakastua työpaikalla, ja
      Tottakai, jos epäilee olevansa kyvytön toimimaan, kuten normaalijärkinen, ehkä sitten kannattaa tukahduttaa tunteensa.

      Jos ihminen muka saisi rakastua vain työnteon ulkopuolella, ihmiskuntaa ei olisi olemassakaan.

      Kun rakastus osuu kohdalle, minä en heitä sitä hukkaan.

    • Anonyymi

      Mitä se muka keneltäkään pois on jos on töissä pientä sutinaa ? Ihme nipottamista. Minä ainakin odotan ilolla taas näkeväni työpaikka-sussuni ja firman juhlissakin on aina mukavaa kun on 'vakituinen' tanssittaja sekä seuralainen - ja akat saa minunkin puolestani juoruta mitä lystäävät !

    • Anonyymi

      Ja joskus sitä vaan rakastuu, eikä voi sille mitään. Ja joskus jotkut rakastuneet päätyy yhteen. Ja elävät onnellisena elämänsä loppuun asti.

    • Anonyymi

      Kyllä sen tiedän, ettei kannata. Mutta, kun toisen näkeminen saa niin sekaisin, ettei ole kokenut sellaista edes teininä, niin minkäs teet. En voi lopputiliä ottaa.

    • Anonyymi

      Ehkä aloittaja on niitä järki-ihmisiä. Jotka aloittavat suhteenkin järjellä. Että noniin, tapaillaan, keskustellaan ja katsotaan syttyykö mitään kipinää tai mitään muutakaan. Hän ei varmaan ole kokenut semmoista, kun jostain ihmisestä menee ns. jalat alta. Kaikki menee ihan sekaisin, tunteet, fyysiset tuntemukset jne. Tuijottaa vaan toista hymyillen kuin vähämielinen.

    • Anonyymi

      Ei kannata ei... jotkuu urpot ei vaan tajua saati ymmärrä.

      • Anonyymi

        Niinkuin sinä.

        Kaikki eivät ole samanlaisia.

        Minusta on ihanaa, kun töissä on rakas ihminen, työkään ei tunnu työltä, vaan odottaa töihin pääsyä. On loputtomasti energiaa, eikä haittaa ylityöt, eikä mikään muukaan.


      • Anonyymi

        En minäkään koskaan edes kuvitellut että minulla olisi töissä mitään sutinaa kenenkään kanssa, mutta tässä sitä ollaan oltu jo yli vuosi aivan lääpällään yhteen komeaan ja mukavaan mieheen työpaikallani . Olen niin iloisesti yllättynyt tästä ihanasta tunteesta mitä hän minussa aikaan saa ! Olemme molemmat varattuja eikä tästä mitään tämän vakavampaa koskaan tule kehittymään,
        Mutta töihin on niin mukava mennä kun näen hänet ja hän huomioi minua monin eri tavoin, kuten myös minä häntä.


      • Anonyymi

        Nono , eipäs nyt niuhoteta siellä ! Ihmisiä tässä vaan ollaan ja elämä on aivan liian lyhyt moiseen , koitappa itsekin - voisit vaikka tykästyä !


    • Anonyymi

      Jo vanha kansa tiesi sanoa ettei se järvi soutamalla kulu...

      • Anonyymi

        Vanha kansa tiesi myös ettei kuormasta syödä. Tässäkin ketjussa lähinnä varatut keksii tekosyitä työpaikka panoille. Niin nähty mutta kai sitä jollain pitää oikeuttaa märäntynyt moraali ja käytös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha kansa tiesi myös ettei kuormasta syödä. Tässäkin ketjussa lähinnä varatut keksii tekosyitä työpaikka panoille. Niin nähty mutta kai sitä jollain pitää oikeuttaa märäntynyt moraali ja käytös

        Mistä hemmetin kuormasta. Miksi tätä kuormajuttua hoetaaan. Ei firma omista niitä ihmisiä, eivät ihmiset ole mitään firman "kuormaa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä hemmetin kuormasta. Miksi tätä kuormajuttua hoetaaan. Ei firma omista niitä ihmisiä, eivät ihmiset ole mitään firman "kuormaa".

        No joo , ihmeellistä jankuttamista tosiaan. Mietin myös että onko työpaikalla syttynyt (sala)suhde enemmän väärin kuin siviilielämässä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha kansa tiesi myös ettei kuormasta syödä. Tässäkin ketjussa lähinnä varatut keksii tekosyitä työpaikka panoille. Niin nähty mutta kai sitä jollain pitää oikeuttaa märäntynyt moraali ja käytös

        Moraalinvartija taas hommissa. Tulee pitkä taival jos rupeet nokkas työntään joka asiaan. Hellitä jo hyvä ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha kansa tiesi myös ettei kuormasta syödä. Tässäkin ketjussa lähinnä varatut keksii tekosyitä työpaikka panoille. Niin nähty mutta kai sitä jollain pitää oikeuttaa märäntynyt moraali ja käytös

        Tuo ei kyllä pidä paikkaansa ! Ennenvanhaan sitä vasta peuhattiin : isäntä lempi piikaa ja emäntää, piika renkiä ja isäntää , renki lemmiskeli piikaa , emäntää ja vieläpä naapuri talon piikaakin. Ei seksi mikään nykyajan keksintö ole, ennen sitä vasta peuhattiinkin kun ei muitakaan harrastuksia eikä ajanvietteitä ollut.
        Ihmisellä sukuvietti on ihan yhtä luonnollinen asia kuin muillakin eläimillä eikä sitä asiaa mikään sormi ojossa moralisointi tule koskaan muuttamaan.


    • Anonyymi

      No en nyt ihan noin sanoisi. Tietty jos makaa alasti kännissä jossain, on eri juttu.
      -naimisissa työpaikkaromanssin kanssa jo 15 vuotta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe