Pitkä puhelu. Heh. Puhelinlangat laulaa.
Öö...tänään tulee
13
52
Vastaukset
- Anonyymi
Nii kenen kanssa juttelet
- Anonyymi
Ei oo puhelin soinu
- Anonyymi
Eikä saa olla yhtään ketään sun kanssa tekemisissä ennen kuin olet mun kanssa jutellut asiat selviksi ja nyt on se totuuden hetki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä saa olla yhtään ketään sun kanssa tekemisissä ennen kuin olet mun kanssa jutellut asiat selviksi ja nyt on se totuuden hetki
Totuuden hetki 😂
- Anonyymi
Mullekkin kyllä lankapuhelin
- Anonyymi
Ring ring!
- Anonyymi
Halloooooo!
- Anonyymi
Eipä ole mitään kuulunut. Etkö uskalla soittaa, vai odotatko jotakin?
- Anonyymi
OdotAn
- Anonyymi
Klo 23
Nyt ei kyllä Timppa ole samassa veneessä. 🤣
- Anonyymi
Tähän lähdetään.
- Anonyymi
Mä en haluis tänään puhua kellekkään. 😊
Tänään oin hiljaa. En vastais, vaan laittaisin viestiä, että soitan huomenna jostainaikaa. 😬
Tänään oon yksin, kuuntelen musaa ja oon vaan mä. Ei muita ihmisiä tunkemaan tähän yhtäön. 😁
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2501539IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk301465Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1501219Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701027- 136998
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73933Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.70906Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää421853Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47852Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta136808