Pitkä puhelu. Heh. Puhelinlangat laulaa.
Öö...tänään tulee
13
55
Vastaukset
- Anonyymi
Nii kenen kanssa juttelet
- Anonyymi
Ei oo puhelin soinu
- Anonyymi
Eikä saa olla yhtään ketään sun kanssa tekemisissä ennen kuin olet mun kanssa jutellut asiat selviksi ja nyt on se totuuden hetki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä saa olla yhtään ketään sun kanssa tekemisissä ennen kuin olet mun kanssa jutellut asiat selviksi ja nyt on se totuuden hetki
Totuuden hetki 😂
- Anonyymi
Mullekkin kyllä lankapuhelin
- Anonyymi
Ring ring!
- Anonyymi
Halloooooo!
- Anonyymi
Eipä ole mitään kuulunut. Etkö uskalla soittaa, vai odotatko jotakin?
- Anonyymi
OdotAn
- Anonyymi
Klo 23
Nyt ei kyllä Timppa ole samassa veneessä. 🤣
- Anonyymi
Tähän lähdetään.
- Anonyymi
Mä en haluis tänään puhua kellekkään. 😊
Tänään oin hiljaa. En vastais, vaan laittaisin viestiä, että soitan huomenna jostainaikaa. 😬
Tänään oon yksin, kuuntelen musaa ja oon vaan mä. Ei muita ihmisiä tunkemaan tähän yhtäön. 😁
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011011
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57969Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61820Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142774- 65685
- 78541
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89528Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel99519- 39518
- 40516