Uudenvuoden tulituksen perui ainakin Kokkolan kaupunki, tekosyyllä jottei ihmisiä ahtautuisi liikaa yhteen.
Joka tapauksessa räjäyttelyä ei ole käsittääkseni kielletty yksityisiltä. Meinaatteko pommitella?
Raketiti on ihan jees, mutta vp pioneerina olen toki nähnyt ja asentanutkin hieman isompaa pommia, kuin ns. japsit tai kiinarit ellei sentään tykinlaukaukset.
Kokemuksesta voin sanoa, että 1g heksotolia, joka on nallissa räjähtää kovemmin kuin ns. tykinlaukaus. Kaverini nuori serkku ei oikein uskonut. Minä otin sähkönallin sekä pariston mukaan ja kävin kylässä.
Aikansa kossi naureskeli, kun varmistin turvallisuuttamme. Ei nauranut sen jälkeen kun piuhat kytkettiin. Kerroin hänelle toki sen, että tämän tarkoitus on ainoastaan saada reaktio itse räjähteessä.
On sitä harmaissa tullut räjäytettyä mm. telamiina kera hävityspanoksen. Siinäkään ei ollut kuin yhteensä 30 Kg TNT, mutta olihan se aika pamahdus, sitten siis kun ääni kerkesi tulla paineaallon jälkeen.
Kuitenkin kun miettii ydinpommeja. Vastaavat kymmeniä tuhansia tonneja TNT:ä! Onko siinä enään mitään järkeä?
Onko pommiliivit päällä?
38
74
Vastaukset
Ei ole tarvetta pommiliiveille. Terroristit masentuivat kun niitä ei kukaan ottanut tosissaan, eivätkä ne jaksa enää paukutella.
Lopeta nyt hyvä ihminen jo tuo vouhkaaminen ja stressaava uhkakuvien näkeminen joka puolella. Tarkistatko sängyn altakin joka ilta, ettei siellä vain ole iso paha kommunisti tai ajastettu pommi, joka on suunnattu juuri sinua kohtaan?
Timosi kirjoitti:
Lopeta nyt hyvä ihminen jo tuo vouhkaaminen ja stressaava uhkakuvien näkeminen joka puolella. Tarkistatko sängyn altakin joka ilta, ettei siellä vain ole iso paha kommunisti tai ajastettu pommi, joka on suunnattu juuri sinua kohtaan?
Ei ole stressattavaa. Isisveteraanit ovat nykyään rauhanomaisia pitsanpaistajia. Mitä nyt välillä kikkeli vähän lipsahtaa suominaisen pimpukkaan kysymättä lupaa.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Ei ole stressattavaa. Isisveteraanit ovat nykyään rauhanomaisia pitsanpaistajia. Mitä nyt välillä kikkeli vähän lipsahtaa suominaisen pimpukkaan kysymättä lupaa.
Eikä lipsahda kuin pitsaan simpukkaa.
Anonyymi kirjoitti:
Eikä lipsahda kuin pitsaan simpukkaa.
Sinnekö ne naiset päätyvät, joiden kaula on katkaistu?
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Sinnekö ne naiset päätyvät, joiden kaula on katkaistu?
Uhkailu kirjattu.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Jos paistat mulle pitsan, saat pusun palkkioksi :3
Doktor ötzker pakkasessa :)
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Kunhan se on omin kätösin ja rakkaudella tehty 🥰
heitän jonkun rosollin päälle :D
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Kaikki kelpaa Hanipöö <3
höh..., mikä sillä nyt on. Hyvää yötä, höh...
Enpä tiedä pommitellaanko. Taitaa uus vuos mennä Raumalla.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Tahi Porissa. Katotaan nyt.
Siellä nähdään. Mäkin olen Porissa.
- Anonyymi
Jani tarkoittaa hompp Elia Turkissa.
Anonyymi kirjoitti:
Jani tarkoittaa hompp Elia Turkissa.
Mitäs Jan tarkoittaa? Multahan puuttuu se i nimestä.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Mitäs Jan tarkoittaa? Multahan puuttuu se i nimestä.
Mun runoystistä!
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Aha. :)
Jep ;)
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Aijaa, säkö käyt runoilemassa myös? :)
Kirjoittelit mulle runoja. <3
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Iso kaupunki, ties vaikka oltais eri puolilla. :P
Mulla on stringit. Samalla puolella ollaan.
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on stringit. Samalla puolella ollaan.
Hahhaha. Samalla puolella narua? Selvä. :D
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Heh, rakkausrunoja. Ei ihan kevyitä. ;}
Joo rakkausrunoja....
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Hahhaha. Samalla puolella narua? Selvä. :D
Niin
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Heh, rakkausrunoja. Ei ihan kevyitä. ;}
Lilliksellekkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lilliksellekkö?
Ei kun mulle :)
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Taidan hivuttautua nukkumaan tässä kohtaa. :>
puspus...
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
🙊🙈🙉
😘😉😗
- Anonyymi
Syyrialainen pimu oli jäänyt eloon pommin jäljiltä. Silmät vähän vaan haritti ja joitain paukamia iholla.
- Anonyymi
On sitä tullu myös maisteltua
ihan siviilissä!
:D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17810276Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523495Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493233- 642855
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2042207- 1162193
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252013Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671628Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221426Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121376