Ei romantiikkaa

Anonyymi

Mies ei huomioi minua mitenkään romantiikan tasolla. Joulunakin minulla oli uusi mekko, niin ei mitään vaikutusta. Pukeudun aina naisellisesti ja huolehdin itsestäni. Minusta tuntuu, että tuli mentyä väärän miehen kanssa naimisiin : (. Suhteessa toivon molemminpuoleista ihalua. Usein kehun häntä komeksi ja sexyksi. Mutta hänellä ei ole mitään sanottavaa?

23

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moikka. Luulen, että ymmärrän mitä ajat takaa. Meillä aika sama homma. En oikein tiedä mitä tehdä kun turhautuminen vaivaa mieltä. Välillä tuntuu niin näkymättömältä omalle miehelle vaikka haluaisin kokea himoa juuri häneltä. on käyty vahauksessa, panostettu kropan ylläpitoon, ostettu kaikenlaisia alusvaatteita.Pahimmalta tuntuu kun toisen käytöksestä jää sellainen fiilis ettei edea kiinnosta. Suorastaan vituttaa mennä johonkin kavereiden kanssa kun tulee niitä muita ketä heittää läppää ja selkeästi himoitsee, mutta sitten sille omalle kullille on ihan nolla.Haluaisin nimenomaa omaa, mut en kyllä tiedä montako vuotta jaksaa pelkän yksipuolisen halun kanssa elää.

      • Anonyymi

        Olen vain tullut siihen tulokseen, että me ei olla oikeita toisillemme ja jostain väärästä syystä päädyimme yhteen. Minusta hän ei ole muutenkaan yrittänyt tarpeeksi meidän suhteen eteen. Ei ollut kosintaa eikä sormusta., mutta silti päädyttiin yhteen. Tuntuu, että ehkä on vain parempi olla yksin ja ryhtyä keskittymään omaan itseeni ja hyvinvointiin.Harmittaa, että miksi taas piti mokata. Joku saa varmasti kilarit, mutta meillä on ollut isoja riitoja mm. Instasta. Minä laitan sinne kuvia meistä, mutta hän laittaa vain äijäkuvia. Koen, että hän häpeää minua. Jos ei koskaan saa kehuja ja ihailua omalta mieheltä niin eikö siitä puutu kipinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vain tullut siihen tulokseen, että me ei olla oikeita toisillemme ja jostain väärästä syystä päädyimme yhteen. Minusta hän ei ole muutenkaan yrittänyt tarpeeksi meidän suhteen eteen. Ei ollut kosintaa eikä sormusta., mutta silti päädyttiin yhteen. Tuntuu, että ehkä on vain parempi olla yksin ja ryhtyä keskittymään omaan itseeni ja hyvinvointiin.Harmittaa, että miksi taas piti mokata. Joku saa varmasti kilarit, mutta meillä on ollut isoja riitoja mm. Instasta. Minä laitan sinne kuvia meistä, mutta hän laittaa vain äijäkuvia. Koen, että hän häpeää minua. Jos ei koskaan saa kehuja ja ihailua omalta mieheltä niin eikö siitä puutu kipinä?

        Oletteko kauan ollu yhdessä? Mietin näin sivusta että mikä muu syy, kun rakkaus.. Ja menitte yhteen?? Vai oliko kysymys turvallisuuden tunteesta, ei tarvitse olla yksin??


      • Anonyymi

        Teillä ei ole ollenkaan seksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko kauan ollu yhdessä? Mietin näin sivusta että mikä muu syy, kun rakkaus.. Ja menitte yhteen?? Vai oliko kysymys turvallisuuden tunteesta, ei tarvitse olla yksin??

        Ollaan oltu seitsemän vuotta. Pidämme samoista asioista ja harrastuksista. Arki rullaa, mutta siihen se sitten jää. Minusta me kummatkin olimme sellaisia, että oltais pärjätty itsekseenkin. Minusta meillä olisi muuten kaikki hyvin, mutta itsellä on mennyt kiinnostus, kun ei ikinä toinen sano mitään kivaa. Osaa hän kyllä halailla ja pussailla ja se onkin yksi tärkeä asia miksi tässä vielä ollaan. Itseäni ei enää yhtään huvita seksi, koska olen vain hyvä ruoan laittaja. Todellakin joulunakin vaikka oli uusi kiva mekko päällä niin ei mitään? Ohi vain porhalsi. Sitten, kun hän oli vaihtanut vaatteet, minä kehuin häntä komeaksi!! Itkeä vai nauraako?Hänen siskokin sanoi, että hö, ei se sanonut yhtään mitään! Kävin nimittäin hänen siskon kanssa sen ostamassa.


      • Anonyymi

        Ei kaikki ole yltiöpäisen romanttisia, liirum laarum ihmisiä, mitä tuo sheivaaminen ja ittes tyrkyttely nyt romantiikkaan kuuluukaan.
        Minun mies ei välitä , jos mulla on ,tai ei ripsipidennyksiä, rakennekynsiä ja viimeisen päälle trimmattu kroppa , tai hienoja vaatteita päälläni, hän tykkää minusta sellaisena , kun olen.
        Minä olen aikuinen itsenäinen ihminen , kuten hänkin , minä en kaipaa mitään ihailua ja kehuja jatkuvasti.
        Yhdessä silti tehdään kotityöt ja hoidetaan lapsi, ja molemmat ollaan ja tiedetään sekä halutaan olla yhdessä.
        No, ehkä toiset on niin erilaisia, kun me.


    • Anonyymi

      Perinteinen naisten logiikka. Tärkeää vain, mitä nainen haluaa? Sillä ei väliä mitä mies haluaa. Jonkinlainen prinsessa syndrooma.
      Sit ihmetellään. Tietenkin syytetään miestä, koska itse ollaan ihan pihalla, eikä sitä ymmärretä.

      Oma rakkaani pukeutuu aina tyylikkäästi. Pitkälle automatkalle tai metsään voi laittaa farkut, mut muuten... Hän näyttää aina hyvältä. On ilo silmälle.

      Vaatteet korostavat hänen kauneuttaan, eikä toisin päin, kuten suominaiset yleensä tekevät, yrittäessään edes pukeutua.

      Tämä ongelmahan koskee jopa linnan juhlia, kun niitä oli. Toimittajat hehkuttavat pukuja, eikä miltä ihminen näyttää puvussaan.

      Ymmärrän toki, luojansa olleen reilulla tuulella, rakkaani kohdalla. Ilman tyylitajua, sitä ei kuitenkaan ehkä huomattaisi.

      • Anonyymi

        Nainen ei halua seksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ei halua seksiä?

        Ette ole olleet yhdynnässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette ole olleet yhdynnässä.

        M iii es on Kimmo Kinnunen?


      • Anonyymi

        Nainenkin voi haluta jotain : ) .Eikä niin, että suhteessa ei ikinä voi olla asioita mitkä on itselle tärkeitä. Mies ei ole vain ikinä saanut kehuttua mitenkään. Ja olen laidasta laitaan henkilö siinä mielessä, että minulla on päällä myös työvaatteet, prätkävaatteet jne. Teen töitä myös ulkona, aina metsätöitä myöten ja sehän on mm. raskasta. Ainut asia mistä on kehunut, on se, että olen hyvä ruoan laittaja!!Päädyimme yhteen, koska me tykätään monista samoista asioista ja harrastuksista. Itsestä tuntuu, että olen vain käytönnöllinen kätevä ja ahkera nainen hänelle. Ja olen siitä tosi loukkaantunut, että ennen hän laittoi Ex vaimostaan kuvia faceen, mutta meidän kuvia ei ole ollut kuin hääkuva, missä olen tietty tällättynä!


    • Anonyymi

      Onpa ikävä juttu. Itsellä on taas se ongelma, että mies ajattelee minua koko ajan seksinä. Pukeudun ja riisuudun tätä nykyä eri huoneessa. En ole mitenkään erikoisen näyttävän näköinen, pidän kyllä huolta kunnostani, mutta ihan perusnainen olen, mutta silti koko ajan hänellä on se mielessä.

      • Anonyymi

        Ei tuokaan mukavaa ole : (.Toisaalta juuri nyt olis mukavampi mies, joka tietää mitä haluaa, eikä ole nyhverö. Pääsispä kaikki kohtuuteen joka asiassa.


    • Anonyymi

      Sun pitää -aina- pukeutua naisellisesti ja näyttää hyvältä.

      Mitäpä jos -joskus- olisit ihan vaan tavallinen sinä, ilman mitään erikoisuuksia ja krumeluureja. Sellanen luonnollinen ja mukava joka ei vaadi mieheltään -eikä itseltään- yhtään mitään. Ole vaan pelkkä oma itsesi, ennenkaikkea ole tyytyväinen elämäänsi, mieheesi ja kaikkeen siihen mitä sinulla jo on.
      Tämä yllämainittu voisi olla vaikkapa sun uuden vuoden lupauksesi.
      Ei mulla muuta.

      • Anonyymi

        Tämä on kyllä totta, mutta jääkö tähän sitten joku kuilu?Koitin hetkiaikaa sitä, että en kehunut häntä mitenkään. Ei onnistunut. Tuntuu niin vaikealta. Ja, jos hänestä minussa ei ole muuta ihanaa, kuin hyvä ruuanlaittaja niin jaaa...a. Ollaan kuitenkin vasta 40. Mun äiti sanoi, että onpa sinulla kaunis mekko ja leikitteli, että olet maailman kaunein nainen : ) : ). Mun mies sanoi tähän, että kylän!! Ja meidän kylä on vanhoja mummoja täynnä..En todellakaan kaipaa mitään överiä, mutta edes kerran vuodessa. Sanoinkin, että tuntuu, että olen vain huomaamaton haalea seinäruusu sen elämässä..


    • Anonyymi

      Eiköhän vika löydy vasemman korvan oikealta puolelta. Tällä tarkoitan, että hänen suhde itseensä voi olla vääristynyt ja hän kipuilee sitä, eikä osaa nähdä mitään muuta vaihtoehtoa kuin omansa.

      • Anonyymi

        Niin, en tiedä onko tämä jo myöhäistä? Allekirjoitettiin eilen avioeropaperit ja hän häipyi kotoa : ( Eilen oli vielä kauhea riita. Ja, hän sanoi minulle, että vie nyt tuo ruma naamasi muualle !!!


    • Anonyymi

      Mitähän jos lopetat laittautumisen, virttynyt villatakki ja lökäpöksyt, ei meikkiä eikä edes tukan kampausta. kokeile, huomaako eron ja sanooko jotain

    • Anonyymi

      moi laitti aloittajan kirjoitus silmään!!jos ja korotan jos minulla olisi itsestään huolta pitävä ja itseensä panostava nainen niin kyllä minä ainakin kehuisin ja jumaloisin naistani. monesti olen sivusta katsonut kavereideni ja kaupungilla ukkoja jotka seurustelee upean naisen kanssa,mutta eivät ota heitä millään lailla huomioon!monesti myös miettinyt et onks ukot noin helvetin aaseja!! ja kuinka ukot naisilleen laittaa!silti ne yhdessä pysyy! ite kyllä olisin valmis tekemään upean naisen eteen TÖITÄ!ja antamaan hänelle valtaa suhteessa! mutta niin kuin monessa asiassa,sitä ei osaa arvostaa asiaa!muuta kuin sitten kun sitä ei enää ole!!

    • Anonyymi

      Miehesi osoittaa rakkautensa teoin ei sanoin. Jos kaipaat henkilöä joka kehuu maasta taivasiin niin olet väärän miehen kanssa.

      Jos aina laittaudut niin miten mies kehuu kun olet samannäköinen, laittautunut kuten aina?

      Miksi kaipaat jatkuvaa ylistystä? Vaikutta myös siltä että teillä on erillainen huumorintaju muutenhan teillä menee hyvin.

      Jospa vaan puhuisit miehesi kanssa asiasta voi olla että hänelläkin olisi toiveita teidän suhteen.

    • Anonyymi

      Minulle puolison kehut ovat ihan sanahelinää. Kyllä ne toki ihan hyvältä tuntuvat , mutta ovat kuitenkin ihan samantekeviä. En minä tarvitse niitä. Enemmän tarvitsen, että asioita tehdään, jos minä kauniisti pyydän. Kohteliaisuudet menettävät merkityksensä, jos ei muutoin edesauta parempaa yhteistä säveltä.
      Laittaudun kyllä ja joka päivä olen nättinä. Mutta vain itseni takia, tai ehkä muiden takia. Mutta en mieheni takia. Tulen paljon iloisemmaksi tuntemattoman hyväksyvästä katseesta kaupassa kuin mieheni sanoista "onpa sinulla kaunis pusero".

    • Anonyymi

      Ei miehet ole romantikkoja niinkään. Vaimonikin pukeutuu viehättävästi aina välillä ja kyllä sen huomaa, yrittää olla haluttava mutta on sitä muutenkin.

    • Anonyymi

      Meneekö joku romantiikan takia naimisiin, hohhoijaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1645
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1509
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1419
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      38
      1373
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1248
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe