Olisihan se noloa

Anonyymi

Jos se nainen vielä jostain tulisi ja kertoisi haluavansa yrittää tai jotain sellaista. Siinä tilanteessa sitten kertoa etten itse enää halua, vaikka joskus olisinkin voinut haluta ja tehnyt sen selväksi. Voin vain toivoa hänen puolestaan, ettei tee mitään typerää.

36

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No voi, kyllä sitä kannattaa kuitenkin olla rehellinen sille ihmiselle.

      • Anonyymi

        Tekisi pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekisi pahaa.

        Siis tekee pahaa olla rehellinen? En ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tekee pahaa olla rehellinen? En ymmärrä.

        Sitä yrittää miettiä toistenkin näkökannalta, mutta ennenkaikkea täytyy miettiä mitä itse haluaa. Ei aina voi olla sitä parasta, vaikka pystyisikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä yrittää miettiä toistenkin näkökannalta, mutta ennenkaikkea täytyy miettiä mitä itse haluaa. Ei aina voi olla sitä parasta, vaikka pystyisikin.

        Tietysti pitää miettiä, mitä itse haluaa. Jokainen varmasti haluaa sellaisen kumppanin, joka tietää, mitä haluaa ja valitsee sen mukaan. Jokainen haluaa myös tulla valituksi ensisijaisena eikä toisena, kolmantena tai ties monentena vaihtoehtona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti pitää miettiä, mitä itse haluaa. Jokainen varmasti haluaa sellaisen kumppanin, joka tietää, mitä haluaa ja valitsee sen mukaan. Jokainen haluaa myös tulla valituksi ensisijaisena eikä toisena, kolmantena tai ties monentena vaihtoehtona.

        Aika hyvin sanottu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä yrittää miettiä toistenkin näkökannalta, mutta ennenkaikkea täytyy miettiä mitä itse haluaa. Ei aina voi olla sitä parasta, vaikka pystyisikin.

        Kandee tehdä miltä tuntuu ja minkä kokee mielekkääksi. On ihan normoa, että tilanteet, tunteet ja intressit muuttuvat.


    • Anonyymi

      On aika noloa, että mies ulisee aamuyöstä palstalla.

      • Anonyymi

        Sun mielipiteet nyt ketään kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun mielipiteet nyt ketään kiinnosta.

        Aika monia kiinnostaa.


    • Anonyymi

      Mitä "typerää" pelkäät jonkun naisen tekevän? Kenen kannalta typerää? Mikä aikamiestä nyt noin pelottaa, että puntit tutisee ja pitää kirjoittaa tähän aikaan aamuyöstä tuollainen aloitus?

      • Anonyymi

        Mietin vain että satuttaisi aika kovaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vain että satuttaisi aika kovaa.

        Kuka ja ketä?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vain että satuttaisi aika kovaa.

        Haluatko luoda itsestäsi mielikuvaa naiselle naista satuttavana ja vahingoittavana miehenä? Tuo on oikeasti todella pelottava ja vastenmielinen piirre.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko luoda itsestäsi mielikuvaa naiselle naista satuttavana ja vahingoittavana miehenä? Tuo on oikeasti todella pelottava ja vastenmielinen piirre.

        Tässähän sitä vahinkoa yritän välttääkkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässähän sitä vahinkoa yritän välttääkkin.

        Oletko väkivaltainen tai jotenkin piiloaggressiivinen ja pelkäät sitä piirrettä myös itsessäsi etkä osaa kontrolloida sitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko väkivaltainen tai jotenkin piiloaggressiivinen ja pelkäät sitä piirrettä myös itsessäsi etkä osaa kontrolloida sitä?

        Ei mitään tuollaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään tuollaista.

        Onko joku piirre tai toimintamalli, josta et pidä itsestäsi tai jota et halua naisen näkevän/tuntevan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko joku piirre tai toimintamalli, josta et pidä itsestäsi tai jota et halua naisen näkevän/tuntevan?

        Tavallaan, mutta ei puhuta siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallaan, mutta ei puhuta siitä.

        Minua kiinnostaa juuri tämä. Nyt ollaan ytimessä. Älä peräänny nyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua kiinnostaa juuri tämä. Nyt ollaan ytimessä. Älä peräänny nyt!

        En tiennyt naisesta kaikkea silloin aikanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään tuollaista.

        Ei kukaan loukkaannu sellaisesta, ei ainakaan täyspäinen. Voi olla, että olet käsittänyt väärin. Kai se nainen olisi tehnyt jotain jo silloin aiemmin, jos tosiaan olisi kiinnostanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiennyt naisesta kaikkea silloin aikanaan.

        Tuskin tiedät nytkään :D, mutta paljastui jotain mistä et pitänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiennyt naisesta kaikkea silloin aikanaan.

        Hyvä, jos nyt tiedät. Parivalintaa tulisi harkita siihen asti, että tietää kaiken oleellisen, ettei tule ikäviä yllätyksiä. Jos ikävä yllätys tulee vasta parisuhteen aikana ja parisuhteeseen on kiirehditty tai toinen pimittänyt jotain oleellista, erohan siinä tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko luoda itsestäsi mielikuvaa naiselle naista satuttavana ja vahingoittavana miehenä? Tuo on oikeasti todella pelottava ja vastenmielinen piirre.

        Eikö olekin? Toisaalta oman pään vaivaaminen netissä ja tuntemattomien muikkeleiden aivoitusten pohtiminen on silti turvallista. Mitään ei tapahdu, mikään ei muutu.


    • Anonyymi

      Olet tehnyt mielipiteesi selväksi, älä huolehdi. Ihan näin jos ihan asiaa puhutaan et koskaan sanonut kumpakaan asiaa suoraan. Miksi haluaisin jonkun joka ei arvosta minua?

    • Anonyymi

      Heipparallaa palikat, kynttilästäkin jää toinen pää puolestaan pölkylle.

      • Anonyymi

        Tämä olisi voinut olla mun kirjoitttama, heipparallaa👊


    • Anonyymi

      Nykyisen hetkeiset välit ratkaisee ja jos ei niitä ole niin tuskin on sitäkään vähää pelkoa kuin aiemminkaan jos ei silloinkaan kelvannut. Eli ole ihan huoleti.

    • Anonyymi

      Kuka sitten lienetkin? Olisihan se tosiaan enemmän kuin noloa ja vaikeaa:
      Joutua kertomaan mies sulle, että en ole koskaan tykännyt sinusta - edes sen vertaa, että olisin sinut tosissani ottanut. Jokainen ihminen katuu erilaisia asioita, mitä on tapahtunut elämässä, virheistä voi ottaa opiksi kuitenkin.
      Elämä täällä ei tarkoita sitä, että täytyy loputtomasti ruikuttaa palstalla - jos jonkun ihmisen kanssa meni ajatukset eri tavalla tai ei muuten synkännyt.
      Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että yksin eläminen on se ainut oikea vaihtoehto. "Jos ihmisenä ei löydä ihmistä rinnalle, vaikka joskus olisi sen eteen työtä tehnytkin".
      Joten unohda typerät olettamukset, olemattomat haaveesi ja selittelyt siitä, että tunnet minut ihmisenä mies. Et sinä tunne minua, et myöskään koskaan selittele minulle mitään tuulesta temmattuja juttuja.

    • Anonyymi

      En näe tunteissa ja tykkäämisessä mitään noloa, en kilpailua jos toinen tykkää ja toinen ei tykkääkään. Jos tommosta pitää nolona niin ehkä kannattaa niitä leikkitunteita pitää itsellään.

    • Anonyymi

      Lähestyminen noloa?
      Toivotko ihmiskunnan kuolevan?

      • Anonyymi

        Toivon ja nopeasti..


    • Anonyymi

      Anonyymisti itseäni suojaten universumin bittiavaruuteen ilmoitan että minä en ole ikävöinyt sinua mies tai häntä miestä enkä ota yhteyttä. En ole palstoille aloittanut yhtään ikävöinti tms. kirjoitusta. En ole uhka kenenkään avioliitolle/suhteelle. Levottomat pelkääjät voi lopettaa varuillaan olemisen ja tänne palstoille valittamisen ja tarinan kertomisen minun puolestani. En ole tippaakaan kiinnostunut sinun miehestä tai sinusta mies, vaikka nimesi alkaisi millä kirjaimella.
      -Sinkkunainen-

      • Anonyymi

        Hieno lopetus tälle vuodelle ja aloitus ensivuodelle. Mielenrauhaa ja 🥂🍾💃🏼🕺🏼happy new year🍀🎇


    • Anonyymi

      Palstan voi halutessaan täyttää ilkeämielisillä aloituksella, kuka tahansa pystyy halutessaan siihen. Epävarmoille tykkääjille viestejä epävarmuuden lisäämiseksi ja varmistukseksi, etteivät vaan ota yhteyttä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe