Jos se nainen vielä jostain tulisi ja kertoisi haluavansa yrittää tai jotain sellaista. Siinä tilanteessa sitten kertoa etten itse enää halua, vaikka joskus olisinkin voinut haluta ja tehnyt sen selväksi. Voin vain toivoa hänen puolestaan, ettei tee mitään typerää.
Olisihan se noloa
Anonyymi
3668
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 36
Vanhimmat
No voi, kyllä sitä kannattaa kuitenkin olla rehellinen sille ihmiselle.
Tekisi pahaa.
Siis tekee pahaa olla rehellinen? En ymmärrä.
Sitä yrittää miettiä toistenkin näkökannalta, mutta ennenkaikkea täytyy miettiä mitä itse haluaa. Ei aina voi olla sitä parasta, vaikka pystyisikin.
Tietysti pitää miettiä, mitä itse haluaa. Jokainen varmasti haluaa sellaisen kumppanin, joka tietää, mitä haluaa ja valitsee sen mukaan. Jokainen haluaa myös tulla valituksi ensisijaisena eikä toisena, kolmantena tai ties monentena vaihtoehtona.
Aika hyvin sanottu...
Kandee tehdä miltä tuntuu ja minkä kokee mielekkääksi. On ihan normoa, että tilanteet, tunteet ja intressit muuttuvat.
On aika noloa, että mies ulisee aamuyöstä palstalla.
Sun mielipiteet nyt ketään kiinnosta.
Aika monia kiinnostaa.
Mitä "typerää" pelkäät jonkun naisen tekevän? Kenen kannalta typerää? Mikä aikamiestä nyt noin pelottaa, että puntit tutisee ja pitää kirjoittaa tähän aikaan aamuyöstä tuollainen aloitus?
Mietin vain että satuttaisi aika kovaa.
Kuka ja ketä?!
Haluatko luoda itsestäsi mielikuvaa naiselle naista satuttavana ja vahingoittavana miehenä? Tuo on oikeasti todella pelottava ja vastenmielinen piirre.
Tässähän sitä vahinkoa yritän välttääkkin.
Oletko väkivaltainen tai jotenkin piiloaggressiivinen ja pelkäät sitä piirrettä myös itsessäsi etkä osaa kontrolloida sitä?
Ei mitään tuollaista.
Onko joku piirre tai toimintamalli, josta et pidä itsestäsi tai jota et halua naisen näkevän/tuntevan?
Tavallaan, mutta ei puhuta siitä.
Minua kiinnostaa juuri tämä. Nyt ollaan ytimessä. Älä peräänny nyt!
En tiennyt naisesta kaikkea silloin aikanaan.
Ei kukaan loukkaannu sellaisesta, ei ainakaan täyspäinen. Voi olla, että olet käsittänyt väärin. Kai se nainen olisi tehnyt jotain jo silloin aiemmin, jos tosiaan olisi kiinnostanut.
Tuskin tiedät nytkään :D, mutta paljastui jotain mistä et pitänyt?
Hyvä, jos nyt tiedät. Parivalintaa tulisi harkita siihen asti, että tietää kaiken oleellisen, ettei tule ikäviä yllätyksiä. Jos ikävä yllätys tulee vasta parisuhteen aikana ja parisuhteeseen on kiirehditty tai toinen pimittänyt jotain oleellista, erohan siinä tulee.
Eikö olekin? Toisaalta oman pään vaivaaminen netissä ja tuntemattomien muikkeleiden aivoitusten pohtiminen on silti turvallista. Mitään ei tapahdu, mikään ei muutu.
Olet tehnyt mielipiteesi selväksi, älä huolehdi. Ihan näin jos ihan asiaa puhutaan et koskaan sanonut kumpakaan asiaa suoraan. Miksi haluaisin jonkun joka ei arvosta minua?
Heipparallaa palikat, kynttilästäkin jää toinen pää puolestaan pölkylle.
Tämä olisi voinut olla mun kirjoitttama, heipparallaa👊
Nykyisen hetkeiset välit ratkaisee ja jos ei niitä ole niin tuskin on sitäkään vähää pelkoa kuin aiemminkaan jos ei silloinkaan kelvannut. Eli ole ihan huoleti.
Kuka sitten lienetkin? Olisihan se tosiaan enemmän kuin noloa ja vaikeaa:
Joutua kertomaan mies sulle, että en ole koskaan tykännyt sinusta - edes sen vertaa, että olisin sinut tosissani ottanut. Jokainen ihminen katuu erilaisia asioita, mitä on tapahtunut elämässä, virheistä voi ottaa opiksi kuitenkin.
Elämä täällä ei tarkoita sitä, että täytyy loputtomasti ruikuttaa palstalla - jos jonkun ihmisen kanssa meni ajatukset eri tavalla tai ei muuten synkännyt.
Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että yksin eläminen on se ainut oikea vaihtoehto. "Jos ihmisenä ei löydä ihmistä rinnalle, vaikka joskus olisi sen eteen työtä tehnytkin".
Joten unohda typerät olettamukset, olemattomat haaveesi ja selittelyt siitä, että tunnet minut ihmisenä mies. Et sinä tunne minua, et myöskään koskaan selittele minulle mitään tuulesta temmattuja juttuja.
En näe tunteissa ja tykkäämisessä mitään noloa, en kilpailua jos toinen tykkää ja toinen ei tykkääkään. Jos tommosta pitää nolona niin ehkä kannattaa niitä leikkitunteita pitää itsellään.
Lähestyminen noloa?
Toivotko ihmiskunnan kuolevan?
Toivon ja nopeasti..
Anonyymisti itseäni suojaten universumin bittiavaruuteen ilmoitan että minä en ole ikävöinyt sinua mies tai häntä miestä enkä ota yhteyttä. En ole palstoille aloittanut yhtään ikävöinti tms. kirjoitusta. En ole uhka kenenkään avioliitolle/suhteelle. Levottomat pelkääjät voi lopettaa varuillaan olemisen ja tänne palstoille valittamisen ja tarinan kertomisen minun puolestani. En ole tippaakaan kiinnostunut sinun miehestä tai sinusta mies, vaikka nimesi alkaisi millä kirjaimella.
-Sinkkunainen-
Hieno lopetus tälle vuodelle ja aloitus ensivuodelle. Mielenrauhaa ja 🥂🍾💃🏼🕺🏼happy new year🍀🎇
Palstan voi halutessaan täyttää ilkeämielisillä aloituksella, kuka tahansa pystyy halutessaan siihen. Epävarmoille tykkääjille viestejä epävarmuuden lisäämiseksi ja varmistukseksi, etteivät vaan ota yhteyttä.