Aihe

Heikkotasoisia esiintyjiä Suomessa

Anonyymi

Kun on katsonut Suomen television
esiintyjiä jouluna 2020,ei voi kuin
todeta, että tyhjät tynnyrit ovat kolisseet.
Tässä tarkoitetaan ns. iskelmälaulajia.
Vähäisillä lahjoilla pääsee esiintymään
Suomessa. Eivät kaikki ole lahjakkaita.
Toisilla on ja toisilta puuttuu kaikki taito.
Pitäisi olla kriittisempi itseään kohtaan. Samat puolikyvyttömät illasta toiseen ärsyttävät kansalaisia.
Ei ole sielua lauluissa, artistien korviin
soitetaan kappaleet ja he yrittävät mukaella sävelkulkuja. Pääsee helpolla, kun ei oikeasti tarvitse osata mitään. Laskutus pelaa kuitenkin.
Faikkiporukkaa. Ei tarvitse arvostaa.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tosiaan uskomattoman huonoa oli joulukonserttien musiikkiesitysten taso,ei mitään kontrollia,kun pilataan rääkymisillä klassikko joululaulujakin. Oli siellä upeita esityksiäkin,miehisellä puhtaalla tenorilla kun tuli näitä kaikkien tuntemia upeita lauluja, niitä oli ihanaa kuunnella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      12667
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      185
      11591
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      7778
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      18
      5257
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      193
      3160