Missä Rovaniemellä on paras pitsa?

Anonyymi

nälkä vaivaa minua

53

953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      sooon cittaria ja teliahuutajia vasta päätä

      • Telliahootajala maskipaasa?


      • Anonyymi
        Jimmy-Kalkana kirjoitti:

        Telliahootajala maskipaasa?

        aggressiivista myyntiä huutaen kuin etelän maissa

        telia vakaavarainen kun tekijät kentällä vara pitää


    • Huve pizza on turkinpipurisa! Parempi kun kottipiza.

      • Anonyymi

        mine maksa vero-mita se tarkota?


    • Anonyymi

      Mine ja veljem pizapaika Koskikatu parras. Tervetulo suoda potsi tayte pizza.

      • Anonyymi

        mine te maksa vro


    • Anonyymi

      Syön kyllä siellä missä maksetaan myös kaikki verot-Sanoi Halla-Aho haastattelussa

      onko verotarkastusmerkit jossain seinällä pistapaikassa?

    • Anonyymi

      ite tehty pitsa paras ;)

      • Anonyymi

        juu verot maksettu


    • Anonyymi

      käyttääkö mamu pitsamiehet vessapaperia?

      • Anonyymi

        mina puuhkia oikealla kadella ja tehda sinulle pizza, vasemmalla sanoa kasipaivaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina puuhkia oikealla kadella ja tehda sinulle pizza, vasemmalla sanoa kasipaivaa

        😍😊😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina puuhkia oikealla kadella ja tehda sinulle pizza, vasemmalla sanoa kasipaivaa

        hyva resepti. tule salille trenata penki.mina huuta sina nosta

        ota tatska kova hume jatka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina puuhkia oikealla kadella ja tehda sinulle pizza, vasemmalla sanoa kasipaivaa

        kaakakasilla ajaa pizzaauto hui


    • Anonyymi

      Pohjolankadun Kotipizza. Mun uus lähipizzeria. Tosi mukava henkilökunta ja aina laadukasta pizzaa.

      • Anonyymi

        Mita mita mita mita sina sanoa? Onko pizassani lian vahan makua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mita mita mita mita sina sanoa? Onko pizassani lian vahan makua?

        Pizzassasi on vikaa
        Lattiallakin paljon likaa


    • Anonyymi

      Tee kotona ruokasi niin tiedät mitä syöt.

    • Anonyymi

      Lihavien kitcheneissä..on peekkonia ja majonääsiä nams

    • Anonyymi

      Kannattaa leipoa itse pitsa.
      Huonoja ovat olleet ravintoloista ostetut.

      • Anonyymi

        Amen. Osataan itse omassa uunissa omat mausteet omat jauhot omat ruuat eipä tarvi vieraille rahaa antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amen. Osataan itse omassa uunissa omat mausteet omat jauhot omat ruuat eipä tarvi vieraille rahaa antaa.

        ja kannattaa miettiä onko meetoo kunniassa kenelle sitä rahaa annat

        kulttuurit


    • Anonyymi

      Mine keitiosa. Paal vanha kalkanajama, hoomene olterman ja vanhha tomato.

    • Anonyymi

      Pyydä Herralta ravintoa niin sinulla ei ole enää nälkä ja jano

      • Anonyymi

        Riitan herkun tekemät Senttipizat ovat ehdottomia Rovaniemen ykkösiä .
        Niitä saa S-marketeista ja joistakin K-marketeista .
        Ei tarvitse syödä karvaranteiden tekemiä pizzoja karvojen kanssa
        ym. taudeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riitan herkun tekemät Senttipizat ovat ehdottomia Rovaniemen ykkösiä .
        Niitä saa S-marketeista ja joistakin K-marketeista .
        Ei tarvitse syödä karvaranteiden tekemiä pizzoja karvojen kanssa
        ym. taudeilla.

        Alkako mielikuvitus hienohelmalla laukata??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkako mielikuvitus hienohelmalla laukata??

        käytä kotimaista mainokset takas


    • Anonyymi

      huva psta tuoda auutola koti

    • Anonyymi

      Meidän mamman pistaa voita mikään. Tai ehkä piirakkaa...nam..

    • Anonyymi

      Memos 's viirinkankaalla tekee ainaki hyviä

    • Anonyymi

      ja kotimaiset?

    • Anonyymi

      kotipitsa

      verot maksettu kertoo hinta

      PS

    • Anonyymi

      Mitkä pitsapaikat on kotimaisia eikä turkkia tai lähi-itää?

      saa vielä valita ketä suosii

    • Anonyymi

      Kuka se nyt pizzaa syö, täynnä rasvaa ja suolaa. Läskien herkkua!

    • Anonyymi

      mikä se Star pizza on?

      omistajan vaihtopaikka?

    • Anonyymi

      star pizza kotimainen?

    • Anonyymi

      Meetoo nimi pitserialle olisi mainio

      tietää minne mennä syömään

      sanoma

    • Anonyymi

      Parhaan pizzan saa tietysti Lidl`in pakastealtaasta.

    • Anonyymi

      Sinne pitsalle missä verot maksetaan sanoi Halla-Aho...

    • Anonyymi

      Ei missään. Itse kun tekee tietää mitä syö.

    • Anonyymi

      se missä suomenlippu tuote-verot maksettu

    • Anonyymi

      no kotona tietenki paras pitsa....

    • Anonyymi

      kaikki kulttuurit ei käytä vessapaperia-ootteko aatellu

      • Anonyymi

        Hän joka viettää kaikki lomansa Turkissa
        on jo sopeutunut kulttuuriin .
        Vatsakin on ripulinsa sairastanut
        ja saanut vastustuskyvyn kolibakteereille.

        Vähät vessapapereista


    • Anonyymi

      Rovaniemellä on italialaisen ruoan viikot joka viikko, tiedätkö että italialainen ruoka on tunnettu suurena herkkuruokana koko maailmassa? Italialainen keittiö. On suuri teko, joka sitä ruokaa meille antaa ja mielellään kaikki vieraat, kun tulee Rovaniemelle, viedään pitseriaan syömään, ei kannata kotona syödä!

    • Anonyymi

      Se on varmaan City Pizza Espoossa. Sehän on myös " best pizza in Helsinki" arvostelijan mukaan, vaikka niillä ei ole ravintolaa Helsingissä.

    • Anonyymi

      Taukopaikka Oikaraisella,sieltä saa Rovaniemen parhaat pizzat,tämä tarina on tosi.

      • Anonyymi

        Kirjoitin mielipiteeni Scanburgerista, niin poistettiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin mielipiteeni Scanburgerista, niin poistettiin

        Ehkä M.H on ryhtynyt
        sivuston ylläpitäjäksi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä M.H on ryhtynyt
        sivuston ylläpitäjäksi ?

        Tuskin, sillä kirjoitin, että oli hyvät makkaraperunat, niin viesti lähti.


    • Anonyymi

      Kyllä pitää kotona paistaa pitsa.
      Taikina tekeytymään yön yli jääkaappiin.
      Paras tulee näin.

      Hirvee pettymys nuo paikallisten puolikypsäpohjaiset vehnäjauhotaikinapitsar. Yök sorry vaan.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe