nälkä vaivaa minua
Missä Rovaniemellä on paras pitsa?
53
953
Vastaukset
- Anonyymi
sooon cittaria ja teliahuutajia vasta päätä
- Anonyymi
Jimmy-Kalkana kirjoitti:
Telliahootajala maskipaasa?
aggressiivista myyntiä huutaen kuin etelän maissa
telia vakaavarainen kun tekijät kentällä vara pitää
Huve pizza on turkinpipurisa! Parempi kun kottipiza.
- Anonyymi
mine maksa vero-mita se tarkota?
- Anonyymi
Mine ja veljem pizapaika Koskikatu parras. Tervetulo suoda potsi tayte pizza.
- Anonyymi
mine te maksa vro
- Anonyymi
Syön kyllä siellä missä maksetaan myös kaikki verot-Sanoi Halla-Aho haastattelussa
onko verotarkastusmerkit jossain seinällä pistapaikassa? - Anonyymi
ite tehty pitsa paras ;)
- Anonyymi
juu verot maksettu
- Anonyymi
käyttääkö mamu pitsamiehet vessapaperia?
- Anonyymi
mina puuhkia oikealla kadella ja tehda sinulle pizza, vasemmalla sanoa kasipaivaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mina puuhkia oikealla kadella ja tehda sinulle pizza, vasemmalla sanoa kasipaivaa
😍😊😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mina puuhkia oikealla kadella ja tehda sinulle pizza, vasemmalla sanoa kasipaivaa
hyva resepti. tule salille trenata penki.mina huuta sina nosta
ota tatska kova hume jatka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mina puuhkia oikealla kadella ja tehda sinulle pizza, vasemmalla sanoa kasipaivaa
kaakakasilla ajaa pizzaauto hui
- Anonyymi
Pohjolankadun Kotipizza. Mun uus lähipizzeria. Tosi mukava henkilökunta ja aina laadukasta pizzaa.
- Anonyymi
Mita mita mita mita sina sanoa? Onko pizassani lian vahan makua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mita mita mita mita sina sanoa? Onko pizassani lian vahan makua?
Pizzassasi on vikaa
Lattiallakin paljon likaa
- Anonyymi
Tee kotona ruokasi niin tiedät mitä syöt.
- Anonyymi
Lihavien kitcheneissä..on peekkonia ja majonääsiä nams
- Anonyymi
Kannattaa leipoa itse pitsa.
Huonoja ovat olleet ravintoloista ostetut.- Anonyymi
Amen. Osataan itse omassa uunissa omat mausteet omat jauhot omat ruuat eipä tarvi vieraille rahaa antaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amen. Osataan itse omassa uunissa omat mausteet omat jauhot omat ruuat eipä tarvi vieraille rahaa antaa.
ja kannattaa miettiä onko meetoo kunniassa kenelle sitä rahaa annat
kulttuurit
- Anonyymi
Mine keitiosa. Paal vanha kalkanajama, hoomene olterman ja vanhha tomato.
- Anonyymi
Pyydä Herralta ravintoa niin sinulla ei ole enää nälkä ja jano
- Anonyymi
Riitan herkun tekemät Senttipizat ovat ehdottomia Rovaniemen ykkösiä .
Niitä saa S-marketeista ja joistakin K-marketeista .
Ei tarvitse syödä karvaranteiden tekemiä pizzoja karvojen kanssa
ym. taudeilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riitan herkun tekemät Senttipizat ovat ehdottomia Rovaniemen ykkösiä .
Niitä saa S-marketeista ja joistakin K-marketeista .
Ei tarvitse syödä karvaranteiden tekemiä pizzoja karvojen kanssa
ym. taudeilla.Alkako mielikuvitus hienohelmalla laukata??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkako mielikuvitus hienohelmalla laukata??
käytä kotimaista mainokset takas
- Anonyymi
huva psta tuoda auutola koti
- Anonyymi
Meidän mamman pistaa voita mikään. Tai ehkä piirakkaa...nam..
- Anonyymi
Memos 's viirinkankaalla tekee ainaki hyviä
- Anonyymi
ja kotimaiset?
- Anonyymi
kotipitsa
verot maksettu kertoo hinta
PS - Anonyymi
Mitkä pitsapaikat on kotimaisia eikä turkkia tai lähi-itää?
saa vielä valita ketä suosii - Anonyymi
Kuka se nyt pizzaa syö, täynnä rasvaa ja suolaa. Läskien herkkua!
- Anonyymi
mikä se Star pizza on?
omistajan vaihtopaikka? - Anonyymi
star pizza kotimainen?
- Anonyymi
Meetoo nimi pitserialle olisi mainio
tietää minne mennä syömään
sanoma - Anonyymi
Parhaan pizzan saa tietysti Lidl`in pakastealtaasta.
- Anonyymi
Sinne pitsalle missä verot maksetaan sanoi Halla-Aho...
- Anonyymi
Ei missään. Itse kun tekee tietää mitä syö.
- Anonyymi
se missä suomenlippu tuote-verot maksettu
- Anonyymi
no kotona tietenki paras pitsa....
- Anonyymi
kaikki kulttuurit ei käytä vessapaperia-ootteko aatellu
- Anonyymi
Hän joka viettää kaikki lomansa Turkissa
on jo sopeutunut kulttuuriin .
Vatsakin on ripulinsa sairastanut
ja saanut vastustuskyvyn kolibakteereille.
Vähät vessapapereista
- Anonyymi
Rovaniemellä on italialaisen ruoan viikot joka viikko, tiedätkö että italialainen ruoka on tunnettu suurena herkkuruokana koko maailmassa? Italialainen keittiö. On suuri teko, joka sitä ruokaa meille antaa ja mielellään kaikki vieraat, kun tulee Rovaniemelle, viedään pitseriaan syömään, ei kannata kotona syödä!
- Anonyymi
Se on varmaan City Pizza Espoossa. Sehän on myös " best pizza in Helsinki" arvostelijan mukaan, vaikka niillä ei ole ravintolaa Helsingissä.
- Anonyymi
Taukopaikka Oikaraisella,sieltä saa Rovaniemen parhaat pizzat,tämä tarina on tosi.
- Anonyymi
Kirjoitin mielipiteeni Scanburgerista, niin poistettiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin mielipiteeni Scanburgerista, niin poistettiin
Ehkä M.H on ryhtynyt
sivuston ylläpitäjäksi ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä M.H on ryhtynyt
sivuston ylläpitäjäksi ?Tuskin, sillä kirjoitin, että oli hyvät makkaraperunat, niin viesti lähti.
- Anonyymi
Kyllä pitää kotona paistaa pitsa.
Taikina tekeytymään yön yli jääkaappiin.
Paras tulee näin.
Hirvee pettymys nuo paikallisten puolikypsäpohjaiset vehnäjauhotaikinapitsar. Yök sorry vaan.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504