Voiko se alentaa maksa-arvoja?
Runsas alkoholin käyttö
6
69
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi pitää leikkiä idioottia ?
- Anonyymi
Miten niin?
Jotkut lääkärit ovat tosiaan raportoineet rappioalkoholistien joutsenlaulusta, jossa olo kohenee ja maksa-arvot lyhytaikaisesti paranevat ennen kuin loppu tulee.
- Anonyymi
Arvot voivat kyllä muuttua ennen loppua jopa ihan hyviksikin mutta olo ei kohene, se jatkaa huononemista tasaiseen tahtiin.
- Anonyymi
Itse juon aika paljon ja maksa-arvoni ovat jopa alle viiterajojen, aika erikoista.
- Anonyymi
Mittaustekniikat ja niiden tulkinnat ovat päin persettä. Minulla yli 60 vuoden kokemuksen jälkeen arvot myös erittäin hyvät. Ei tosin mitään ongelmiakaan ole eikä valittamista. Mutta jos jossain tarkastuksesa lääkäri kyselee alkoholinkulutustani niin ei usko vaikka kerron todenmukaisen kulutuksen vaan luulee minun liioittelevan tai että en ymmärrä prosentteja ja nestemäärien matematiikkaa. Ja se ei ole mitään pyhäkouluopettajan sipistelyä minun kulutukseni.
Alat ja Asat eivät anna oikeita lukemia. On joku muukin parempi kriteeri mutta ei nyt muistu mieleen tähän hätään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse564274SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2914154Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1663666Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky933563Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä953149Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit312487Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv361885Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681783Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.161763- 371690