Sydämeni särkyi eilen jo osin ja lopullisesti tänään. Mikä mua auttaisi? Rakastan häntä liian paljon kestääkseni ...miksi?
Elämäni rakkaus
Anonyymi
3
142
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se aikanaan helpottaa edes vähän. Mä olen päässyt exäni kaksoiselämän yli. Vaan luottamusta castakkaiseen sukupuoleen ei ole. Edelleen elän yksin. Alkuun se oli vapauttavaa päättää itse oman elämän asiat kokonaan. Nyt tuntuu pahalta, kun kukaan ei koske, kukaan ei välitä, kukaan ei ota syliin. Tuntuu, että lähestymiseenkin on tullut kynnys ja kelpaamattomuuden pelko. Tässäkö se elämä sitten oli. Yksin hautaan asti kellekkään kelpaamatta.
- Anonyymi
Tappiuhkaus?
- Anonyymi
Anustappi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694919KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923850- 1903647
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783299Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871857
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981406