hei! olen reilut 40v mies. käytän pamorelin lääkettä. se on osittainen kemiallinen kastraatio. olen koko elämäni kärsinyt sairaasta seksuaalisesta kiinnostuksesta lapsiin. olen hakenut apua ongelmaani koko elämäni ja nyt ymmärrän etten "parane". keskustelin vuosia lääkäreitten kanssa kunnes sain tämän pamorelin lääkkeen. olen käyttänyt lääkettä joitain vuosia ja se todella toimii. en halua seksiä enkä enää edes masturboi. lääke rauhoittaa täydellisesti niin kehoa kuin mieltä ja ihmettelen kuinka olen pärjännyt ilman ilman sitä. kehotan siis kaikkia miehiä joita lapset kiinnostaa hakemaan rohkeasti apua jo ennen kuin mitään rikollista sattuu. kemiallinen kastraatio ei ole mikään mörkö jota pitää pelätä vaan se on ainakin omalta osalta ollut valtava siunaus. yhdenkään lapsen ei enää koskaan tarvitse minua pelätä ja hallitsen itseni heidän parissaan täydellisesti. kirous elämässäni on päättynyt...
pamorelin injektio
Anonyymi
0
3241
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2014029Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112563Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382255Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861268- 481139
- 751017
- 59863
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57844S24 Lieksa miksi on paikallinen entinen Kansallinen Kokoomus valtuutettu sali niin kallis?
Vailla alennuksia? gogo express joensuu kertakäynti 10 euroa avoinna 5-24. Miksi pitää Lieksassa tukea paikallista yritt72797