Aihe

pamorelin injektio

Anonyymi

hei! olen reilut 40v mies. käytän pamorelin lääkettä. se on osittainen kemiallinen kastraatio. olen koko elämäni kärsinyt sairaasta seksuaalisesta kiinnostuksesta lapsiin. olen hakenut apua ongelmaani koko elämäni ja nyt ymmärrän etten "parane". keskustelin vuosia lääkäreitten kanssa kunnes sain tämän pamorelin lääkkeen. olen käyttänyt lääkettä joitain vuosia ja se todella toimii. en halua seksiä enkä enää edes masturboi. lääke rauhoittaa täydellisesti niin kehoa kuin mieltä ja ihmettelen kuinka olen pärjännyt ilman ilman sitä. kehotan siis kaikkia miehiä joita lapset kiinnostaa hakemaan rohkeasti apua jo ennen kuin mitään rikollista sattuu. kemiallinen kastraatio ei ole mikään mörkö jota pitää pelätä vaan se on ainakin omalta osalta ollut valtava siunaus. yhdenkään lapsen ei enää koskaan tarvitse minua pelätä ja hallitsen itseni heidän parissaan täydellisesti. kirous elämässäni on päättynyt...

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
        Kotimaiset julkkisjuorut
        118
        10914
      2. Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku

"Petteri Orpon joukkueen epäonni jatkuu – Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku". https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/0c6c716d-c8eb-4c01-aaf7-3626832
        Maailman menoa
        122
        4427