Minulla on sellainen ongelma, että koen etten tule kohdatuksi täysin tuttavien, sukulaisten/ystävien taholta. Kun annan "palan sydämestäni" kysymällä esim. kuulumisia, saattaa vastauksena toistuvasti olla jotain ympäripyöreää ym. Kannattaako tämmöstä suhteita yrittää puhaltaa eloon. Tuntuu pahalta. Haluaisin tulla kohdatuksi aidosti ja että vastapuoli haluaisi myös raottaa sydäntään.
Miksi minua ei kohdata
Anonyymi
1
56
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan hyvää, kiitos kysymästä. Mitäpä sulle?
Eikö jotain 9/10:stä vastaa suutinpiirtein noin. Se miten juttu jatkuu niin aloittajan pitäisi alkaa avautumaan jolloin syvempi keskustelu myös toiselta puolelta ehkä alkaa.
Älä luovuta. Osoita selkeästi että olet aidosti kiinnostunut. Eikä saa loukkaantua jos toinen ei lähde mukaan. Syynä voi olla että tulee yllätyksenä kun ei ole valmistautunut syvemmin kertonmaan mitä hänen elämässään tapahtunut/tapahtuu, mistä unelmoi, haaveilee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli399361"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn353918Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.392574Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1272526Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1022499Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on271967Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait161645Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.331447- 711277
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1791148