Aihe

Sanna kaipaan sua ja haluan jutella sun kanssa jos vaan mahdollista

Anonyymi

Mä olen miettinyt monta kertaa monia asioita ja haluan tietää miten sulla menee ja mitä kuuluu näin niin kuin muutenkin kuin pinta puoliseti. Mä tiedän kyllä kysymättäkin että olet ajatellut myös minua

8

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

LudeM on ikuisesti unohdettu ja olen valmis uuteen suhteen muodostamiseen

• Anonyymi

Höpöhöpö sä mitään ole unohtanut. Vongut kahta yhtäaikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö sä mitään ole unohtanut. Vongut kahta yhtäaikaa.

Millä tavalla kahta samaan aikaan kun Sannan kanssa en ole vielä ikinä ollut enkä edes halua olla mutta haluan kyllä muuten olla tekemisissä hänen kanssaan ja jutella ja tutustua uudestaan mutta ei mitään sellaista ole edes käyny mun mielessäni mutta mulle on oikeesti todella tärkeä saada jutella hänen kanssaan ja olla tekemisissä jonkun verran mutta ethän sä kuitenkaan ymmärrä minun tunnetta tossa asiassa vaikka tiedät etten ikinä ole ollut Sannan kanssa eikä ikinä tule olemaan mitään sellaista hänen kanssaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla kahta samaan aikaan kun Sannan kanssa en ole vielä ikinä ollut enkä edes halua olla mutta haluan kyllä muuten olla tekemisissä hänen kanssaan ja jutella ja tutustua uudestaan mutta ei mitään sellaista ole edes käyny mun mielessäni mutta mulle on oikeesti todella tärkeä saada jutella hänen kanssaan ja olla tekemisissä jonkun verran mutta ethän sä kuitenkaan ymmärrä minun tunnetta tossa asiassa vaikka tiedät etten ikinä ole ollut Sannan kanssa eikä ikinä tule olemaan mitään sellaista hänen kanssaan.

Eikö teillä nuorena ollut suhde ja asuitte yhdessä? Oot myös kertonut kuinka on kiva antaa muiden lainata sun kehoa omiin tarpeisiinsa. Kuinka ihanaa on nussia kenen kanssa huvittaa milloinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö teillä nuorena ollut suhde ja asuitte yhdessä? Oot myös kertonut kuinka on kiva antaa muiden lainata sun kehoa omiin tarpeisiinsa. Kuinka ihanaa on nussia kenen kanssa huvittaa milloinkin.

🤗Hyvää huomenta vaan rakkaus ludem 💝💝💝💝💝🙄ei ole ollut mitään suhdetta Sannan kanssa ikinä ja kehoani 🤔🤔🤔en ole lainannut kenellekään, että päinvastoin kehostani on pidetty hyvää huolta suhteissa ja se eilinen kirjoitus oli ihan oikeasti mun tämän hetkinen ajatus siitä että nykyään on aivan sama kenen kanssa olen sillein kun mun mielestä se on ihan oikein sulle jos tunnet edes vähän mustasukkainen tunnetta minusta nii ehkäpä sitten osaat ymmärtää minua paremmin että miltä minusta tuntuu ja on tuntunut koko ajan. Mä en ikinä halua sun kanssa avointa suhdetta ja sulla on nii eri näkemykset mikä on pettämistä ni ei kai se paljon mitään haittaa vaikka olisin muiden kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤗Hyvää huomenta vaan rakkaus ludem 💝💝💝💝💝🙄ei ole ollut mitään suhdetta Sannan kanssa ikinä ja kehoani 🤔🤔🤔en ole lainannut kenellekään, että päinvastoin kehostani on pidetty hyvää huolta suhteissa ja se eilinen kirjoitus oli ihan oikeasti mun tämän hetkinen ajatus siitä että nykyään on aivan sama kenen kanssa olen sillein kun mun mielestä se on ihan oikein sulle jos tunnet edes vähän mustasukkainen tunnetta minusta nii ehkäpä sitten osaat ymmärtää minua paremmin että miltä minusta tuntuu ja on tuntunut koko ajan. Mä en ikinä halua sun kanssa avointa suhdetta ja sulla on nii eri näkemykset mikä on pettämistä ni ei kai se paljon mitään haittaa vaikka olisin muiden kanssa

Kyllä se haittaa. Muhun sattuu nuo sun sanat ja ajatuskin siitä, että annat satuttaa itseäsi noin sattuu muhun. Etkö näe, että me molemmat halutaan samaa. Emmekä kumpikaan tee mitään sen eteen. Sä teet mut hulluksi halusta ja kaipauksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole koskaan sanonut että haluan avoimen suhteen miksi tuommoisia luulet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole koskaan sanonut että haluan avoimen suhteen miksi tuommoisia luulet?

Ethän sä edes halua jutella tai muutenkaan nähdä kuin vain palstalla niin miten mä voin ton käsittää????

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      481
      5627
    2. Mikäs emäntä se joka listi lapset ja itsensä?

Oli muhokselta,ouluun saakka piti mennä toteuttamaan tuokin asia. Onneksi ei silti rekan alle ajanut. Ei nimiä, toki ne tulee minfoon. Mutta niillä ei
      Muhos
      94
      5425
    3. Miksi Helmi ja Julia haluavat lehden kanteen?

Itseään paljon vanhemman miehen kanssa? Dannyn ”tyttöystävä” Helmi Herra Ylpön ”tyttöystävä” Julia. Onhan näitä ollut kautta aikain. Muutama vuosi kun
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      5082
    4. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      4670
    5. Torppa Levillä

Mites se raskauspahoinvointi ??
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      3409