Sielun kuolemattomuus ja uudestisyntymä

Anonyymi

Tästä aiheesta esitti joku kirjoittaja ihmettelyään ja kysymyksiä. Yhdysvalloissa on valtava arkisto, johon kootaan tietoja lasten kertomuksista uudesti syntymisestä ja ne ovat vakuuttaneet tutkijat laajuudellaan ja faktatiedoilla.

Itse en koe elämää ennen tätä elämää tai mitään uudestisyntymää, mutta jos joku toinen kokee, ei se minua hämmästyttäisi - näyttöä on niin paljon.

Viimeisin josta olen kuullut, on tarina pienestä pojasta, joka väitti olleensa prisenssa Diana entisessä elämässään. En laita linkkiä, ettei sensuroidu, joten googlatkaan otsikko.

<<Billy, 4, väittää olevansa uudelleensyntynyt prinsessa Diana – isä paljasti hyytävät todisteet

JULKAISTU 20.07.2019 09:09<<

Lähde: MTV uutiset

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi että minä olen iloinen tästä aloituksedta. Olen aina kanattanyt reinkarnaatiota ja täälläkin siitä puhunuy. Jälleensyntymuseen liittyy oleellisedti muös Karma. Hyvää uuttavuotta kaikille, olen kanssanne.

      • Anonyymi

        Kiva jos aloitus ilahdutti. Muistaakseni tästä on myös youtubessa olevassa kolmiosaisessa dokumenttisarjassa Mielen salattu voima. Olisiko siinä viimeisessä osassa, mutta kaikki ovat kyllä katsomisen ja hämmästelyn arvoisia jaksoja.

        Tässä linkki:

        https://www.youtube.com/watch?v=aTilan5DkTM

        Tätä kautta sitten löytää myös ne kaksi muuta osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos aloitus ilahdutti. Muistaakseni tästä on myös youtubessa olevassa kolmiosaisessa dokumenttisarjassa Mielen salattu voima. Olisiko siinä viimeisessä osassa, mutta kaikki ovat kyllä katsomisen ja hämmästelyn arvoisia jaksoja.

        Tässä linkki:

        https://www.youtube.com/watch?v=aTilan5DkTM

        Tätä kautta sitten löytää myös ne kaksi muuta osaa.

        Śrī Īśopaniṣad
        Mantra yksi:
        Kaikki tässä maailmankaikkeudessa, olipa se sitten elollista tai elotonta, on Hänen vallassaan ja kuuluu Hänelle. Siksi jokaisen tulisi käyttää vain sitä, mikä on välttämätöntä ja mikä on myönnetty hänen osuudekseen, eikä kajota mihinkään muuhun, ymmärtäen hyvin, kenelle kaikki kuuluu.


        cfdgty


      • Anonyymi

        Ihmisellä ei ole mitään erillistä sielua.
        Nyt esim käännetään, että luomisessa ihmisestä tuli elävä olento - ei elävä sielu, kuten vanhassa käännöksessä.

        Raamatun mukaan synnin palkka on kuolema - ei mikään kituminen jossakin välitilassa tms.
        Jlan armoon perustuva lahja on iankaikkinen elämä ensin taivaassa ja sitten uudesti luodussa maassa.

        1Ms2:7. Ja Herra Jumala muovasi maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieraimiinsa elämän henkäyksen. Näin ihmisestä tuli elävä olento.

        1Ms2:16. Ja Herra Jumala käski ihmistä sanoen: "Syö vapaasti kaikista muista paratiisin puista, 17. mutta hyvän- ja pahantiedon puusta älä syö, sillä sinä päivänä, jona sinä siitä syöt, pitää sinun kuolemalla kuoleman".

        Rm6:23. Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos aloitus ilahdutti. Muistaakseni tästä on myös youtubessa olevassa kolmiosaisessa dokumenttisarjassa Mielen salattu voima. Olisiko siinä viimeisessä osassa, mutta kaikki ovat kyllä katsomisen ja hämmästelyn arvoisia jaksoja.

        Tässä linkki:

        https://www.youtube.com/watch?v=aTilan5DkTM

        Tätä kautta sitten löytää myös ne kaksi muuta osaa.

        "Muistaakseni tästä on myös youtubessa olevassa kolmiosaisessa dokumenttisarjassa Mielen salattu voima."

        Onhan sitä kaikenlaista julkaisua, ja kaikenlaisia "dokumentteja".
        Mutta niiden katsomiseen ja lukemiseen tarvitaan medialukutaitoa.
        "Ei kaikki ole kultaa mikä kiiltää", neuvoo jo kansanviisauskin.


    • Anonyymi

      Yoytubessa on paljon kertomukdia reinkarnaatiosta.

      • Anonyymi

        Pyydän että näitä vastauksiani ei poisteta.


      • Anonyymi

        Olette valikoineet tietynlaisia kertomuksia, mutta on myös toisenlaisia.


    • Anonyymi

      Minä en muistanut pienenä syntymääni ja se harmitti minua.
      Nyt kun olen kuollut niin tiedän kaiken kuolemaan päättyvän.

      • Anonyymi

        Ei ,sinä nukut kahden elämän välin. Heräät taas synnytyshuoneessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ,sinä nukut kahden elämän välin. Heräät taas synnytyshuoneessa.

        Olen tavannut henkilön, joka kertoi muistavansa syntymänsä sekä lähdön sieltä toiselta puolelta. Hän oli pystynyt tarkasti kuvaamaan synnytyssalin tapahtumat ja henkilöt yms. Minulla ei ole mitään syytä epäillä hänen keksineen tuota tarinaa. Itse en tunne itsessäni, että olisin täällä ollut aikaisemmin, mutta vahvana on kokemus toisinpäin, että jostakin olen tullut. Ja siitä on minulla aukkottoman selvä käsitys, mutta ei mistään entisestä elämästä maapallolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tavannut henkilön, joka kertoi muistavansa syntymänsä sekä lähdön sieltä toiselta puolelta. Hän oli pystynyt tarkasti kuvaamaan synnytyssalin tapahtumat ja henkilöt yms. Minulla ei ole mitään syytä epäillä hänen keksineen tuota tarinaa. Itse en tunne itsessäni, että olisin täällä ollut aikaisemmin, mutta vahvana on kokemus toisinpäin, että jostakin olen tullut. Ja siitä on minulla aukkottoman selvä käsitys, mutta ei mistään entisestä elämästä maapallolla.

        Viittaus nyt tuohon tuttavani kertomukseen, että hän muistaa toiselta puoleta lähdön myös, niin sen mukaan tämä ei pidä paikkaansa, en myöskään näe väliin mitään unitilanomaista.

        <<Ei ,sinä nukut kahden elämän välin. Heräät taas synnytyshuoneessa.<<

        En tiedä, että pystyisikö jostakin vielä hankkimaan sellaisen kirjan kuin Sielun matka, Peter Richelieun kirjoittamana. Tarina väittää olevansa totta, ja hänellä on mahdollisuus unitilassa päästä avustettuna käymään tapaamaan eri tasoilla (dimensiot tuntee tiede, ja niitä ainakin 11, joita tuskin kirjan kirjoittamisen aikaan vielä edes tiedettiin) kuolleita tuttaviaan.

        Hänelle näytettiin konkreettisesti mitä tapahtuu, kun kuolemme ja mikä on sielunvaelluksen idea, ja mitä todellisuudessa on 'kuoleman tuollapuolen'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viittaus nyt tuohon tuttavani kertomukseen, että hän muistaa toiselta puoleta lähdön myös, niin sen mukaan tämä ei pidä paikkaansa, en myöskään näe väliin mitään unitilanomaista.

        <<Ei ,sinä nukut kahden elämän välin. Heräät taas synnytyshuoneessa.<<

        En tiedä, että pystyisikö jostakin vielä hankkimaan sellaisen kirjan kuin Sielun matka, Peter Richelieun kirjoittamana. Tarina väittää olevansa totta, ja hänellä on mahdollisuus unitilassa päästä avustettuna käymään tapaamaan eri tasoilla (dimensiot tuntee tiede, ja niitä ainakin 11, joita tuskin kirjan kirjoittamisen aikaan vielä edes tiedettiin) kuolleita tuttaviaan.

        Hänelle näytettiin konkreettisesti mitä tapahtuu, kun kuolemme ja mikä on sielunvaelluksen idea, ja mitä todellisuudessa on 'kuoleman tuollapuolen'.

        Antikvaari nimisestä antikvariaatista näkyy löytyvän edelleen - tämä kiinnostuneelle tiedoksi. Tai siis kyseessä on jonkinlainen kokoomasivu, koska siellä lukee näin, mutta tuon kautta varmasti voi tilata:

        Richelieu Peter: Sielun matka
        Kustantaja: WSOY, Painovuosi: 1983, Sivumäärä: 278, Kunto: K3, Sidottu, ei kansipaperia
        Myyjä: Biokustannus Oy
        Hinta: 32 EUR

        Myös tämä löytyy samalla Antikvaari hakukoneella.

        Reponen Oskar: Olen elänyt ennenkin - Suomalaisia jälleensyntymistapauksia
        Kustantaja: Otava, Painovuosi: 1979, Sivumäärä: 283, Kunto: K3, Sidottu kansipaperi
        Myyjä: Biokustannus Oy
        Hinta: 20 EUR


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antikvaari nimisestä antikvariaatista näkyy löytyvän edelleen - tämä kiinnostuneelle tiedoksi. Tai siis kyseessä on jonkinlainen kokoomasivu, koska siellä lukee näin, mutta tuon kautta varmasti voi tilata:

        Richelieu Peter: Sielun matka
        Kustantaja: WSOY, Painovuosi: 1983, Sivumäärä: 278, Kunto: K3, Sidottu, ei kansipaperia
        Myyjä: Biokustannus Oy
        Hinta: 32 EUR

        Myös tämä löytyy samalla Antikvaari hakukoneella.

        Reponen Oskar: Olen elänyt ennenkin - Suomalaisia jälleensyntymistapauksia
        Kustantaja: Otava, Painovuosi: 1979, Sivumäärä: 283, Kunto: K3, Sidottu kansipaperi
        Myyjä: Biokustannus Oy
        Hinta: 20 EUR

        Siinä syntymää edeltävän muistamisessa on se ongelma ei voi muistaa.
        Minua harmitti koska en muistanut, mutta todellisuudessa aivot oli niin kehittymättömät.
        Elikä silloin kun tajuaa olevansa niin ei muista.


    • Anonyymi

      On hyvin mahdollista että jälleen syntymistä on opetettua varhaiskristillisyydessä. Se on perusteellisesti putsattu Raamatusta. Eiks siitä joitakin evankeljuilimeitakin sensuroitu

      • Anonyymi

        Tietämäni mukaan Raamatusta poisjätettyihin papyruksiin liittyy juuri Jeesuksen itsensä mainitsema, että hänen oppilaansa kyllä syntyvät myöhemmin uudelleen pitääkseen hänen opetuksiaan yllä. Mutta en muista mistä papyruksesta olisi ollut kyse, ehkä joku täällä tietää.


    • Anonyymi

      Suomalaisista kirjoista on tuttu tarina uudestisyntymisestä. Kirjoittanut Oskar Reponen ja kirja on nimeltään Olen elänyt ennenkin tai Isä minä elän, en muista, että liittyvätkö molemmat tarinat samaan aiheeseen... Muistaakseni molemmat käsittelivät uudelleensyntymää ja liittyi Reposen omaan kuolleeseen lapseen. Siitä on vuosikausia kun olen lukenut ne, joten mielikuvat on hatarat.

      • Anonyymi

        Laitoinkin jo edelle Reposen kirjasta tietoja, että mistä pystyy löytämään vielä. 'Isä minä elän' kirjaa ei löytynyt hakukoneella.


    • Anonyymi

      Esko Mustosen (70 uvun radiotoimittaja) kirja Karma ja Jälleensyntyminen on minulla hyllyssä muitten rajayiedon kirjojen kanssa (niitä on noin 100 kpl.)
      Suosittelen.

      • Anonyymi

        Minä voisin ne kaikki kirjoittaa, mutta ei se olisi todellisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä voisin ne kaikki kirjoittaa, mutta ei se olisi todellisuutta.

        Raamatun oppeja ja sinä et voi todistaa todellisuudeksi mutta karma ja jälleen syntyminen ovat luonnonlakeja. Siis totta. Lue tarkkaan ketjun aloittajan kirjoitus.


    • Anonyymi

      Jospa kaikki nämä maahanpyrkijät ovat entisiä suomalalsia ja siksi niin tänn halajavat!

      verottaja kai toivoo kaikkien jälleensyntyvän, pääsisi taas verottamaan vaikka mistä keksityistä aiheista.

      • Anonyymi

        Arvoisa puhemies! Onko hallitus tietoinen siitä nykytieteen kiistattomasti todistamattomasta tosiasiasta, että sielu on kuolematon ja syntyy uudelleen? Millaisiin toimiin hallitus on ryhtynyt perintöveron uudistamiseksi pikaisesti ja miten hallitus aikoo näiden faktojen valossa taata, että edellisessä elämässä kerätty omaisuus palautetaan oikeudenmukaisesti takaisin omistajalleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvoisa puhemies! Onko hallitus tietoinen siitä nykytieteen kiistattomasti todistamattomasta tosiasiasta, että sielu on kuolematon ja syntyy uudelleen? Millaisiin toimiin hallitus on ryhtynyt perintöveron uudistamiseksi pikaisesti ja miten hallitus aikoo näiden faktojen valossa taata, että edellisessä elämässä kerätty omaisuus palautetaan oikeudenmukaisesti takaisin omistajalleen?

        Perinnöt menevät tietenkin esim lapsille. Ei se sielu uudessa ruumiissaan osaa mitään vaatia eikä muistakaan.. tosin hataria muistikuvia voi olla. Ethän sinäkään muista mitään yksivuotiaana olosta


      • Anonyymi

        Ei sitä tarvii kenenkään toivoa, maahanmuuttajat syntyvät jälleen siinä missä kaikki muutkin ihmiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perinnöt menevät tietenkin esim lapsille. Ei se sielu uudessa ruumiissaan osaa mitään vaatia eikä muistakaan.. tosin hataria muistikuvia voi olla. Ethän sinäkään muista mitään yksivuotiaana olosta

        Ironia - tuo suuri tuntematon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perinnöt menevät tietenkin esim lapsille. Ei se sielu uudessa ruumiissaan osaa mitään vaatia eikä muistakaan.. tosin hataria muistikuvia voi olla. Ethän sinäkään muista mitään yksivuotiaana olosta

        Minä muistan yksivuotiaasta asti - en tietenkään kaikkea, mutta sellaiset asiat, jotka hämmästytti ja kummastutti, kuten linnut - miten ne pysyvät ilmassa ilman naruja?!

        Vertasin niitä narukeinuun, jossa oli istuimena lauta ja joka liikkui heilutettaessa ilmassa narujen varassa.. Linnut olivat hämmästyttäviä olentoja, koska ne liikkuivat ilman naruja!

        Tämän mitä ilmeisemmin on täytynyt olla ensimmäinen kerta, kun olen nähnyt lintuja, joten ei ole mahdollista, että olisin ollut kovin vanha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä muistan yksivuotiaasta asti - en tietenkään kaikkea, mutta sellaiset asiat, jotka hämmästytti ja kummastutti, kuten linnut - miten ne pysyvät ilmassa ilman naruja?!

        Vertasin niitä narukeinuun, jossa oli istuimena lauta ja joka liikkui heilutettaessa ilmassa narujen varassa.. Linnut olivat hämmästyttäviä olentoja, koska ne liikkuivat ilman naruja!

        Tämän mitä ilmeisemmin on täytynyt olla ensimmäinen kerta, kun olen nähnyt lintuja, joten ei ole mahdollista, että olisin ollut kovin vanha.

        Seuraava muistikuva on saman ikäisenä kaupasta, mutta ainakin pystyin seisomaan, koska yletyin juuri ja juuri äidin takin lipeeseen, josta nykäisin. Takki oli kyllä samanlainen kuin äidin, mutta vieraan äidin päällä. He molemmat katsoivat alas ja nauroivat. Se tuntui pahalta, ja ajattelin, että lapselle ei saisi koskaan nauraa. Miten sen ikäinen voi edes ajatella niin?! No, joka tapauksessa olen koko elämäni muistanut tuon tunteen ja ajatuksen, enkä ole lapsia nauranut.


    • Anonyymi

      Käykää ihmeessä lukemassa tuo juttu! Kyllä maailma on ihmeellinen, jälleensyntyminen on siis mahdollista. Ja syntyä eri sukupuoleen kuin oli edellisessä elämässä.

      • Anonyymi

        Kaikki ajatukset, jota päässä syntyy eivät ole totta. Mene pankkiin hakemaan edellisessä elämässäsi tallennettuja varoja. Kumma että vain positiiviset ajatukset pääsevät jatkoon,
        eli itseä hyödyntävät 🤣 Mene vankilaan suorittamaan edellisen elämässäsi saama rangaistus loppuun, kun menit kuolemaan ennen rangaistuksen päättymistä 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Tämä on hyvä kirjoitus sielu kesustelun tueksi. Herättää epäluulousia ajatukdia uskovaisissa mutta joillekkin se on päivänselvää asiaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe