Tinder naiset

Anonyymi

Tinder on nostanut jo olemassa olevan hypergamian taivaisiin ja luonut aivan tavallisille ja tavallisen alapuolella oleville naisille täysin epärealistisen kuvan omasta tasosta. Tämä taas johtuu sukupuolten välisistä eroista käyttäytymisessä Tinderissä: miehet antavat tykkäyksiä moninkertaisesti naisia enemmän, kun taas naiset valikoivat tarkkaan. Syntyy tilanne, jossa tavisnaisella on satoja, ellei jopa tuhansia matcheja. Sieltä hän voi sitten edelleen valikoida komeimmat, vaikka komea mies ei naista muuhun kuin seksiin kelpuuttaisikaan.

111

1502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koronaviruksen jyllätessä minä ruma lihava nainen en huoli sitä mainitsemaasi komeaa miestä seksiin. En myöskään rumaa enkä tavallisen näköistä. En edes kättele ketään. En lähde edes treffeille vaikka siellä vain istuttaisiin kahvilassa eri puolilla pöytää. Kävelylle ulkoilmaan voin lähteä jos molemmilla on maski ja pysytään kahden metrin päässä toisistamme. Maskin alta miehen komea naama ei kylläkään näy.

    • Anonyymi

      Jos nainen valikoi tarkkaan kenet pyyhkii oikealle, hän ei pyyhi sinne tuhansia vaan korkeintaan kymmeniä. Näinollen hänelle voi parhaassa tapauksessa tulla kymmen iä.mätsejä. Niistäkin osa suodattu pois kun käy ilmi että mätsi ies on pyyhkinyt kaikki naiset oikealle ja tutkii niitä tarkemmin vasta kun tulee mätsi: siinä vaiheessa.
      mies toteaa että eipä kiinnostakaan ja poistaa naisen. Naisella on ehkä 20 mätsiä jäljellä.

    • Anonyymi

      5008

    • Anonyymi

      Sulla se on kompleksi ulkonäöstäsi. Minä komea mies etsin vakituista suhdetta. En käytä naisia panopuina enkä lähde tapaamaan naista jota en pidä potentiaalina seurustelukumppanina. Ihmettelen näitä juttuja siitä miten me hyvännäköiset miehet muka olemme kaikki roistoja ja vain käytämme naisia hyväksemme. Ei se ulkonäöstä riipu. Kyllä naisia huoosti kohtelevia seksin perässä juoksevia miehiä on rumemmissakin. Ne vain jotkut elää puutteessa eikä ketään saa ja kuvittelee että paremman näköiset ei muuta teekään kuin kellistää naisia. Kuule kun en kellistää ketään niin kauan kuin olen sinkku. Seksi kuuluu vakituiseen suhteeseen.

      • Anonyymi

        Puhut asiaa. Oman kokemukseni mukaan ne kaikkein pahimmat eivät ole edes erityisen hyvännäköisiä. Pikemmin sellaisia vähän mitäänsanomattomia, ulkonäöllisesti vähän keskuarvon alapuolella ja joista ei todellakaan uskoisi. Eihän joku Auervaarakaan ollut yhtään minkään näköinen. Tuollaiset tyypit on myös vaikea tunnistaa, kun eivät tosiaan ole mitenkään erikoisia. Sitä helposti ajattelee, että eihän tuollainen nyt mikään naistenmies voi kuvitella olevansa.

        Komeat miehet taas valtaosin käyttäytyvät hyvin. Ei heille tietenkään kuka tahansa kelpaa, mutta ei kenellekään kuulukaan kelvata. Komeat näyttävät kyllä suoraan, jos ei kiinnosta, mutta yleensä täysin asiallisesti. Asiattomuuksia ja törkeyksiä kuuluu sitten vähän tasottomampien miesten suista.


      • Anonyymi

        Hyvä kun komea tai ainakin erittäin hyvännäköinen mies kommentoi asiaa. Minä erittäin rumannäköinen mies annan myös palautetta. Jos kaikki myöntäisi rehellisesti että deittailussa on kyse suurelta osin ulkonäöstä ongelmaa ei olisi. Mutta aina väitetään viimeiseen asti että ulkonäöllä ei ole merkitystä, mutta sillä vaan on. En usko että hyvännäköiset miehet olisi roistoja tai että kaikki he käyttäisi naista hyväkseen. Minäkään en lähtisi tapaamaan naista joka ei olisi minulle sopiva. Mutta se joka vielä luulee että sisin ratkaisee on kasvanut suolla tynnyrin sisällä pitkään. No komea tietenkin ajattelee että nainen valitsee hänet siksi koska hän hyvä ihminen ja nainen ajattelee että mies on ihastunut hänen ihastuttavaan luonteeseen. Just joo ja jänikset asuvat kuussa.
        Näen tämän joka päivä kun astun ovesta ulos, joten se mistä te luulette parisuhteen syntyvän on aivan sama, totuus on nähtävissä omin silmin jos vaivautuu niitä käyttämään.


    • Anonyymi

      Täysin miesten aiheuttama ongelma. Mitäs pyyhityte kaikki oikealle.

      Mistä muuten olet saanut päähäsi että naisille sadat tykkäykset ovat aiheuttaneet naisille hypergamian? Luuletko ihan oikeasti että naisista on kivaa saada tykkäyksiä ei-kiinnostavilta miehiltä? Mistä sinä muka tiedät mitä naiset tuntevat ja ajattelevat saadessaan sata tykkäystä päivässä? Minua ainakin inhottaa kun ällöttävä miehet kuolaavat perääni.

      Olisi hyvä jos miehet alkaisivat tutustua profiileihin kunnolla ja pyyhkisivät niitä oikealle valikoiden. Ei se voi olla miehille sen vaikeampaa kuin naisillekaan. Päinvastoin: naisia on Tinderissä vähemmän kuin miehiä joten profiilejakin on vähemmän. Kumma jos ette miehet jaksa lukea niitä vähiä profiileja kunnolla. Olisin ikionnellinen jos saamieni tykkäysten määrä putoaisi 90%.

      • Anonyymi

        Aloittaja on trolli joka kirjoittaa tämän saman provon päivittäin. Ei sille kannata yrittää takoa järkeä päähän, samat jankutukset vaan kuulet siltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on trolli joka kirjoittaa tämän saman provon päivittäin. Ei sille kannata yrittää takoa järkeä päähän, samat jankutukset vaan kuulet siltä.

        Niinpä. Rumaa miestä harmittaa, kun ei pääse treffeille. Samaa hän haluaa kuin ne komeammatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Rumaa miestä harmittaa, kun ei pääse treffeille. Samaa hän haluaa kuin ne komeammatkin.

        Kehityksessä on jääty lapsen tasolle. Kiukuttaa kun maailma ei ole reilu ja ei saa kaikkia samoja leluja, kuin varakkaamman perheen lapset. Ei ymmärretä omia rajoitteita ja siksi katkeroidutaan kun ei saada samoja leluja kuin joku toinen. Sitten ulistaan ja uikutetaan ja syyllistetään muita omista ongelmista.


      • Anonyymi

        "Luuletko ihan oikeasti että naisista on kivaa saada tykkäyksiä ei kiinnostavilta miehiltä?"

        Heippa! Tiesitkö että tinderin algoritmi suosittelee kutosille kutosia? 😎


    • Anonyymi

      Olen sanonut ettei tavis miehet kelpaa naisille koska naiset valitsee aina sen komeimman miehen. Tavis mies voi laittaa tuhat tykkäystä eikä välttämättä saa yhtään osumaa. Naiset todella nirsoja suomessa ja kuitenkinnaiset valittaa yksinäisyyttä mutta eivät jaksa miehiin tutustua vaan haluavat just sen komeimman top 10 miehen. Muuten naiset haluaa olla yksin ellei saa sitä komeinta.

      • Anonyymi

        Siltikin Suomen aikuisesta väestöstä valtaosa on ollut tai on juuri nyt parisuhteissa, ja vielä suurempi osa on ollut sukupuoliyhteydessä.

        Tämä siis tarkoittaa joko sitä että Suomen miehistä 99% on komeimpia miehiä, tai sitten sitten että tavismiehet kelpaa naisille vallan hyvin.


      • Anonyymi

        Silkkaa soopaa. Mistä sinä ätiedät millaisia miehiä naiset valitsevat ja millä perusteella? Mistä olet saanut päähäsi että naiset haluavat parisuhteen jokaisen äijänkörilään kanssa jonka ovat ottaneet pariksi tunniksi peiton alle? Kenen naisen olet kuullut haukkuvan miestä siaksi seksin jälkeen? Kaikki mitä sanot on paskaa ja sontaa ja valhetta. Epäilen että et ole koskaan ollut itse treffeillä kun sinulla ei tunnu iolevan n mitään käsitystä siitä mitä treffeillä yleensä tapahtuu. Jos katselisit vaihteen vuoksi todellista maailmaa ja tulisit pois nettimaailmasta. Tekisit omia havaintoja etkä vain kehittelisi juttuja ja teorioita pääsi sisällä. Naisista et varsinkaan tiedä yhtään mitään.


    • Anonyymi

      ""Jos nainen valikoi tarkkaan kenet pyyhkii oikealle, hän ei pyyhi sinne tuhansia vaan korkeintaan kymmeniä. Näin ollen hänelle voi parhaassa tapauksessa tulla kymmeniä mätsejä.""

      On naisia, jotka todellakin haalii satoja tai tuhansia matcheja ja naisia, joille riittää kymmenet matchit, mutta nuo kymmenet matchit on usein naista tasokkaampia, ellei nainen sitten oikeasti ole kymppitasoa. Kymppitason naiset ei pariudu alas päin, paitsi silloin jos miehellä on pätäkkää.

      • Anonyymi

        Miten niin miehet ovat naisia tasokkaampia silloin jos naisella on vain kymmeniä mätsejä? Mihin tuo väite perustuu?

        Jos naisella on vain 30 mätsiä niin sehän tarkoittaa että nainen etsii vakavissaan ja harkitsee kenet pyyhkii oikealle. Hän tosissaan haluaa tutustua. Siinä ei todellakaan ole kyse vain miehen ulkonäöstä vaan paljolti siitä onko miehellä ja naisella niin paljon yhteistä että he voisivat viihtyä yhdessä.

        Kyse on maailmankatsomuksesta, harrastuksista, kiinnostuksen kohteista. Toki myös terveydentilasta, työstä ja toimeentulosta. Asuinpaikkakin on olennainen juttu. Harva haluaa kumppanin joka asuu toisella puolella Suomea. Entä elämäntilanne ja tulevaisuudentoiveet? Jos toinen haluaa perheen ja lapsia ja toinen haluaa että asutaan eri osoitteissa, niin eipä onnistu. Sitten raha. Naiset ovat nykyään korkeasti koulutettuja elättävät itse itsensä mutta eivät myöskään rupea elättämään miehiä.

        Ja jotkut idiootit luulevat että kun nainen etsii vakavissaan parisuhdetta, hän katsoo vain Tinder-miehen valokuvaa! Valokuva voi olla vanha, väärennetty, stilisoiru ja varastettu. Ns. tasoa ei todellakaan voi päätellä valokuvasta!

        "Tasosta" höpöttäjä ovat ulkonäkökeskeisiä vajakkeja.


    • Anonyymi

      Itse olen ainakin mieluummin sinkkuna kuin huonossa suhteessa. Jos et saa suhdetta haluamallasi "tasolla" niin panosta omaan elämääsi, ystäviin, harrastuksiin. Hyvä elämä ei vaadi parisuhdetta.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, ennemmin sinkkuna kuin huonossa parisuhteessa. Hyvän parisuhteen löydyttyä, siitä on hämmästynyt , että tämä on totta. Töitä joutuu silti tämän suhteen eteen tekemään, koska kaksi eri ihmistä omilla aivoillaan ajattelevat ja kummallakin on jo elettyä elämää takana. Se on vielä hämmästyttävämpää, kun kumpikin haluaa tehdä asioita suhteen eteen, eikä ensimmäisen riidan jälkeen kerätä kamoja. Tindermaailmassa on niin helppo sanoa 'seuraava', kun etsitään sitä täydellistä (uutta) kipinämatchia. Kuulemma täydellistä ihmistä ei ole, joten sitä on itsekään turha luulla olevansa.


    • Anonyymi

      Ikävä puhkasta sun kupla, mutta naisella kuin naisella on ollut aina menekkiä. Ei siiten mitään tintandereita ole tarvittu. Juttu ei myöskään ole muuttunut yhtään mihinkään. Nainen saa aina halutessaan seuraa. Harva nainen vaan sitä "aina saatavilla olevaa" seuraa enää nykyään haluaa. Nainen pärjää mainiosti yksinkin. Kenenkään elätiksi ei tarvii pakolla päästä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ""Miten niin miehet ovat naisia tasokkaampia silloin jos naisella on vain kymmeniä mätsejä? Mihin tuo väite perustuu?""

      Just siihen, että tavallisen näköiset naiset pystyy panemaan ja hyvällä tsägällä ehkä pariutumaankin ylös päin, koska miehet jakelee helppoja seksitykkäyksiä naisille joita he voisivat panna. Naiset taas pääasiassa etsivät parisuhdetta ja säilyttävät koko ajan tasonsa eli miehen pitää olla vähintään samantasoinen kuin nainen, ehkä jopa tasokkaampi ja kun tasokkaampi mies saadaan, niin sitä tavoitellaan seksin jälkeen parisuhteeseen, mutta ei saada ja sitten itketään kuinka kaikki miehet shikoja ja vaan pilllun perässä! Itsehän naiset tavoittelevat tasokkaampia miehiä jotka kelpuuttaa naiset vain seksiin:D

      • Anonyymi

        Vaan kun missään ei näy naisia itkemässä että miehet on sikoja kun ei seksin jälkeen ala aviomiehiksi.
        Ainoa joka täällä aina tuota jankuttaa olet sinä. Olet siis itse tuon keksinyt koska kukaan nainen ei tuollaista väitettä ole esittänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan kun missään ei näy naisia itkemässä että miehet on sikoja kun ei seksin jälkeen ala aviomiehiksi.
        Ainoa joka täällä aina tuota jankuttaa olet sinä. Olet siis itse tuon keksinyt koska kukaan nainen ei tuollaista väitettä ole esittänyt.

        Tai sitten naiset ovat mielummin yksin kuin alkavat parisuhteeseen samantasoisen miehen kanssa. Ei siinäkään mitään väärää, mutta tämän takia parisuhteita ei synny ja suomen syntyvyys laskee, koska tavallisen näköiset naiset jahtaa komeita miehiä.


      • Anonyymi

        Nainen joka vakavissaan etsii parisuhdetta ja jolla on ehkä 30-40 osumaa, ei todellakaan lähde seksitreffeille. Hän tekee etukäteen selväksi että seksi kuuluu parisuhteeseen. Joten väitteesi että nainen seksin jälkeen tavoittelee miestä parisuhteeseen on naurettava. Minkä ihmeen seksin jälkeen? Mitään seksiä ei ole ennen kuin on se parisuhde.

        Ensin tavataan muutaman kerran, jutellaan, tutustutaan, tehdään jotain yhdessä (siis ei seksiä vaan esimerkiksi käydään retkellä), vieraillaan toisen kotona. Ystävystytään. Sitten ehkä ihastutaan ja päätetään ruveta seurustelemaan. Vasta sitten harrastetaan seksiä.

        Ja kyllä se on ollut näissä tapauksissa niinpäin että ne miehet tavoittelevat minua parisuhteeseen. Ko. Miehet nimittäin ovat niitä harvinaisuuksia jotka etsivät parisuhdetta eivätkä tahdo irtoseksiä. Minä niitä pakkeja olen jaellut.

        He eivät ole minua tasokkaampia. Olen yleensä tapaamiani miehiä koulutetumpi ja varakkaampi ja kauniimpi. Siksi en ole vielä ketään kelpuuttanut vaikka he ihan mukavia ja kunnollisia miehiä ovatkin.

        Etsin ulkonäöltä itseni tasoista eli hyvännäköistä miestä jolla on on samoja harrastuksia ja samantapainen maailmankatsomus, joka on terve kuten minäkin, pärjää taloudellisesti kuten minäkin, on keskustelutaitoinen ja koulutettu kuten minäkin ja on luonteeltaan ystävällinen ja reilu kuten minäkin. Vähempään en tyydy koska vähempi ei olisi mikään ilo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten naiset ovat mielummin yksin kuin alkavat parisuhteeseen samantasoisen miehen kanssa. Ei siinäkään mitään väärää, mutta tämän takia parisuhteita ei synny ja suomen syntyvyys laskee, koska tavallisen näköiset naiset jahtaa komeita miehiä.

        Ei, vaan naiset ovat mieluummin yksin kuin alkavat parisuhteeseen alempitasoisen eli itseään rumemman, tyhmemmän ja sivistymättömämmän kanssa. Minä olen sellaisen virheen tehnyt, ja erohan siitä tuli. Toista kertaa en anna sen tapahtua.


      • Anonyymi

        Ja sinä luulet että taso on yhtä kuin ulkonäkö?


      • Anonyymi

        Jos naisella on vain kymmeniä mätsejä koska hän etsii parisuhdetta ja miettii tarkkaan kenet pyyhkii oikealle, niin totta kai nämä oikealle pyyhitty miehetkin ovat niitä jotka selvästi profiilissaan kertovat etsivänsä parisuhdetta ja joilla on hyvä profiiliteksti. Eivät he ole seksin perässä. Nainen ei pyyhi oikealle jos profiiliteksti puuttuu tai se on huono. (Huono = kirjoitusvirheitä, tylsä, puhutaan seksistä, pelkkiä emojia, mitäänsanomaton, tai käy ilmi ettei sovita yhteen koska ole mitään yhteistä.)

        Koska nainen on itsekin profiilissaan kertonut ettei harrasta seksiä muuten kuin parisuhteessa ja etsii vakituista suhdetta, nuo miehet pitävät naista potentiaalia seurustelukumppanina. Eivät he muuten olisi pyyhkineet naista oikealle. Joten tuskin ne miehet uskovat olevansa liian "tasokkaita" naiselle. Nainen ei todellakaan pyyhi oikealle hyvännäköistä profiilitonta tyhjäpäätä, puhumattakaan rumasta profiilittomasta tyhjäpäästä.

        Koeta nyt tajuta että täyspäinen nainen joka etsii parisuhdetta ei kelpuuta miestä jolla ei ole henkisesti jotain annettavaa. Korvien välissä pitää olla muutakin kuin kaurapuuroa.

        Olen yrittänyt tutustua miehiin myös baareissa. Komeimmat miehet eivät baareissa ole kinuamassa seksiä. He haluavat tutustua ja osaavat keskustella. Rumat ovat niitä törkeästi käyttäytyviä pilkun perässä silmät kiiluen juoksevia ääliöitä. Täällä väitetään että komeat miehet ovat vain seksin perässä. Kokemukseni ovat toisenlaisia. Täällä puhutaan myös paljon kunnollisista tavis miehistä joita naisen kuulemma kannattaa suosia. Harvemmin olen baarissa sellaiseen törmännyt. Päinvastoin mitä rumempi, sitä epätoivoisempi ja törkeämpi .


      • Anonyymi

        5009


    • Anonyymi

      Olis kiva tietää mikä on tavallisen näköinen? Entä komea? Tuntuu että miehellä riittää vähempikin komeus, naisella pitäs olla malli kardashian. Entäs fiksuus? Naiset on koulutetumpia kuin miehet. Entäs palkka?

    • Anonyymi

      ""Siltikin Suomen aikuisesta väestöstä valtaosa on ollut tai on juuri nyt parisuhteissa, ja vielä suurempi osa on ollut sukupuoliyhteydessä.""

      Ööö.. On ollut parisuhteessa? Suurin osa ei kuitenkaan ole nyt parisuhteessa ja suomen syntyvyys laskee. Olenhan minäkin nörtti saanut seksiä maksulliselta naiselta, mutta en ole koskaan ollut parisuhteessa. Käsi pystyyn kun olen ollut sukupuoliyhteydessä maksullisen naisen kanssa, vai mitä? Ilman euroja en olisi sukupuoliyhteydessä ollut.

      Yksin asuvien määrä kasvoi Suomessa edelleen vuonna 2019. Edelliseen vuoteen verrattuna yksinasuvien määrä kasvoi noin 30 000 hengellä, yhteensä yksinasuvia oli viime vuonna (uutinen 20.5.2020) yli 1,2 miljoonaa, eli lähes 45 prosenttia kaikista asuntokunnista, kertovat Tilastokeskuksen tilastot.

      Eli melkein joka toinen asuu yksin ja suomen syntyvyys laskee, etkä sinä näe mitään yhteyttä tällä?

      • Anonyymi

        Kovasti taas tuo syntyvyys huolettaa. Ne parisuhteetkaan eivät muuten takaa syntyvyyttä. Oman tuttavapiirini alle nelikymppisistä pariskunnista alle 10% :lla on jälkikasvua ja tilanteen on useimmilla tarkoitus pysyäkin näin. Itse kuulun siihen vähemmistöön, jolla on lapsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti taas tuo syntyvyys huolettaa. Ne parisuhteetkaan eivät muuten takaa syntyvyyttä. Oman tuttavapiirini alle nelikymppisistä pariskunnista alle 10% :lla on jälkikasvua ja tilanteen on useimmilla tarkoitus pysyäkin näin. Itse kuulun siihen vähemmistöön, jolla on lapsi.

        ""Nainen ei todellakaan pyyhi oikealle hyvännäköistä profiilitonta tyhjäpäätä, puhumattakaan rumasta profiilittomasta tyhjäpäästä.""

        Silti komeilla alfamiehillä on tuhansia matcheja eikä niiden profiilissa lue yhtään mitään. Tosin, eipä sitä alfaa kiinnosta pätkääkään pyyhitkö sinä sen oikealle vai vasemmalle, koska on naisia jotka pyyhkii oikealle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ""Nainen ei todellakaan pyyhi oikealle hyvännäköistä profiilitonta tyhjäpäätä, puhumattakaan rumasta profiilittomasta tyhjäpäästä.""

        Silti komeilla alfamiehillä on tuhansia matcheja eikä niiden profiilissa lue yhtään mitään. Tosin, eipä sitä alfaa kiinnosta pätkääkään pyyhitkö sinä sen oikealle vai vasemmalle, koska on naisia jotka pyyhkii oikealle.

        Komealla miehellä voi olla miten paljon mätsejä tahansa, vaikka tuhansia, mutta se ei liity tähän asiaan mitenkään. Nyt on kyse fiksusta naisesta joka etsii vakavissaan parisuhdetta, ja se nainen ei todellakaan ole niiden mätsien joukossa. Ei voi olla koska nainen itse pyyhki tyhjäpäät vasemmalle, olivat be minkä näköisiä tahansa. Nainen joka on fiksu ja sivistynyt ja etsii vakavissaan parisuhdetta, ei pyyhi oikealle komeaa miestä jonka profiilissa ei lue mitään.

        Tälle naiselle on yks hailee kuinka monta mätsiä tuolla miehellä on ja kuinka usein tuo mies pääsee treffeille. Ei kiinnosta.
        Naiselle on myös yhdentekevää ettei komeaa seksin vonkaajaa hetkauta se ettei nainen pyyhi häntä oikealle. Kiinnostuksen puute on siis molemminpuolista, kumpikin on sitä mieltä että evvk. Joten asiassa ei ole mitään ongelmaa. Kumpikin on tyytyväinen.

        Ne joita komean tyhjäpään mätsien määrä kiinnostaa, ovat ihan muita ihmisiä. Enimmäkseen se kiinnostaa ätmejä. Normaaleja miehiä se ei juuri kiinnosta.

        Ätmejä kiinnostavat muiden ihmisten asiat: muiden mätsit, muiden treffit, muiden panot.

        Ätmeille on turha sanoa että huolehdipa vain omista asioistasi. Ei ätmi voi tehdä niin kun hänellä ei ole omia asioita. Siksi hän aamusta iltaan miettii että mitähän ne naiset puuhaavat muiden miesten seurassa. Ätmi katkerana pohtii miesten parempaa onnea naismaailmassa.

        Nuorisokieltä käyttääkseni ätmeille voisi sanoa että hankkikaa elämä.


      • Anonyymi

        Yksin asumisella ja parisuhteilla ei ole mitään tekemistä keskenään. Moni pariskunta asuu erillään. Moni sinkku asuu kimppakämpässä. Asumismuoto ei kerro yhtään mitään siitä onko henkilö sinkku vai varattu.

        Tilastojen mukaan yhä edelleen Suomessa valtaosa väestöstä on parisuhteissa. On saman katon alla asuvia ja erillissuhteissa eläviä ja polygamisteja ja eri maissa asuvia jne...

        En tiedä montako kertaa sulle pitää vääntää rautalangasta etteivät kaikki yksinasuvat ole sinkkuja, eivätkä kaikki yhdessäasuvat ole parisuhteessa.


    • Anonyymi

      Epärealistinen kuva omasta tasosta?? Ihan sama montako tykkääjää tai matchia on. Kyllähän jokainen tajuaa sen, että ei noi kaikki 10, 100, tai 1000 miestä tunne mua ja ei ne olis valmiita alkamaan mun kans seurustelemaan. Moni ehkä haluais seksiä. Mutta ei kaikki sitäkään.
      Ja vaikka mentäisiin treffeille, ei sekään merkitse vielä mitään. Molemmilla voi olla huomenna toiset treffit ja ne johtaakin pidemmälle, tai tuli vielä uusi kiinnostavampi match. Ja vaikka tulis toisetkin treffit saman tyypin kanssa, niin silti, siinä vasta mietitään, että kiinnostaako. Yleensä aina jompikumpi sanoo, että 'sä oot ihan kiva, mutta...'.
      Joka tapauksessa ulkonäöllä on suuri merkitys, kyllä sen toisen pitää jollakin tavalla miellyttää omaa silmää. Kropanmalli merkitsee, puhetapa ja ääni merkitsee. Henkinen, fyysinen ja taloudellinen 'taso' saisi olla aika samalla tasolla. Mutta mitä kukin hakee? Jokin juttu pitää olla, onko se se maaginen kemia, en tiedä, jokin se on. Toisissa on toisissa ei. Jokin tunne se on, jota on vaikea selittää.

      • Anonyymi

        Kun teillä naisilla on vaatimuksena (kiitos miesten seksitykkäysten), että miehen pitää olla komea ja teitä tasokkaampi, niin hyväksykää sitten se että kelpaatte vain seksiin, ettekä parisuhteeseen.

        Samantasoiset miehet olisi valmiita parisuhteeseen teidän kanssanne, mutta teitä ei napostele kun teidän pitää saada niitä samoja miehiä jotka kelpuuttaa teidät vain seksiin, elätte mielummin yksin kuin samantasoisen miehen kanssa. Eläkää sitten!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun teillä naisilla on vaatimuksena (kiitos miesten seksitykkäysten), että miehen pitää olla komea ja teitä tasokkaampi, niin hyväksykää sitten se että kelpaatte vain seksiin, ettekä parisuhteeseen.

        Samantasoiset miehet olisi valmiita parisuhteeseen teidän kanssanne, mutta teitä ei napostele kun teidän pitää saada niitä samoja miehiä jotka kelpuuttaa teidät vain seksiin, elätte mielummin yksin kuin samantasoisen miehen kanssa. Eläkää sitten!

        Tietenkin kumppaniehdokkaan täytyy miellyttää silmää. Ei yksikään mieskään halua suhteeseen naisen kanssa, joka ei häntä viehätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun teillä naisilla on vaatimuksena (kiitos miesten seksitykkäysten), että miehen pitää olla komea ja teitä tasokkaampi, niin hyväksykää sitten se että kelpaatte vain seksiin, ettekä parisuhteeseen.

        Samantasoiset miehet olisi valmiita parisuhteeseen teidän kanssanne, mutta teitä ei napostele kun teidän pitää saada niitä samoja miehiä jotka kelpuuttaa teidät vain seksiin, elätte mielummin yksin kuin samantasoisen miehen kanssa. Eläkää sitten!

        Minä kelpaan molempiin, mutta seksiin en rupea periaatteesta kun ei kiinnosta. Parisuhteeseenkin kelpaan, mutta vielä ei ole tullut vastaan sellaista tapausta että kumpikin olisi halunnut parisuhteen. Yleensä mies haluaa kanssani parisuhteen mutta minä en kiinnostu ko. miehestä, pari kertaa on käynyt toisinpäin, eli mies jonka kanssa haluaisin seurustella ei kiinnostu minusta. Aikaa tähän menee.

        Seksitykkäyksiä minulla ei ole, tai ainakaan en niistä tiedä. Kaikki mätsini etsivät juurikin parisuhdetta, koska pyyhin automaattisesti vasemmalle jokaisen joka ei profiilissaan kerro etsivänsä vakituista suhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kelpaan molempiin, mutta seksiin en rupea periaatteesta kun ei kiinnosta. Parisuhteeseenkin kelpaan, mutta vielä ei ole tullut vastaan sellaista tapausta että kumpikin olisi halunnut parisuhteen. Yleensä mies haluaa kanssani parisuhteen mutta minä en kiinnostu ko. miehestä, pari kertaa on käynyt toisinpäin, eli mies jonka kanssa haluaisin seurustella ei kiinnostu minusta. Aikaa tähän menee.

        Seksitykkäyksiä minulla ei ole, tai ainakaan en niistä tiedä. Kaikki mätsini etsivät juurikin parisuhdetta, koska pyyhin automaattisesti vasemmalle jokaisen joka ei profiilissaan kerro etsivänsä vakituista suhdetta.

        Eli tavoittelet sellaisia miehiä joita et voi saada ja kun et saa niin olet mielummin yksin kuin samantasoisen miehen kanssa.

        Millainen mies kirjoittaa profiiliin, että etsii parisuhdetta? Mikä mies se on jolle ei seksi kelpaa? Miksi uskot jos mies sanoo etsivänsä parisuhdetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tavoittelet sellaisia miehiä joita et voi saada ja kun et saa niin olet mielummin yksin kuin samantasoisen miehen kanssa.

        Millainen mies kirjoittaa profiiliin, että etsii parisuhdetta? Mikä mies se on jolle ei seksi kelpaa? Miksi uskot jos mies sanoo etsivänsä parisuhdetta?

        Ai että millainen mies kirjoittaa profiilitekstiin etsivänsä parisuhdetta? Kysytkö tuota tosissasi? Vastaus: Rehellinen parisuhdetta etsivä mies kirjoittaa profiiliinsa etsivänsä parisuhdetta.

        Totta kai niillekin miehille seksi kelpaa, mutta ei irtoseksiä vaan seksi oman vakituisen kumppanin kanssa. Seksi ei ole nautinto jos tunteet eivät ole mukana, ei ainakaan minulle. Irtoseksiä kin olen joskus tyhmyyksussänu kokeillut. En suosittele, ei tunnu miltään, sama kuin halaisi huonekalua.

        Tämän palstan ätmit ovat perverssejä seksuaddikteja ja luulevat että kaikki miehet ovat samanlaisia aivottomia ääliöitä kuin he. Usko pois, mutta on sellaisiakin miehiä joilla on aivot ja sydän eikä pelkkä haaroväli. Oletko kuullut koskaan sellaista sanaa kuin rakkaus? Etsin rakkautta.

        Miten niin tavoittelen miehiä joita en voi saada? Olen sekä antanut että saanut pakkeja, ja pari kertaa on käynyt niinkin ettei kumpikaan ihmeemmin innostunut toisesta. Ei siinä mistään "tasoista" ole kyse vaan siitä että joskus kolahtaa, joskus ei. Vielä ei ole osunut sellaista treffikumppania että olisi kolahtanut molemmin puolin, siis syttynyt molemminpuolista voimakasta tunne että tässä se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tavoittelet sellaisia miehiä joita et voi saada ja kun et saa niin olet mielummin yksin kuin samantasoisen miehen kanssa.

        Millainen mies kirjoittaa profiiliin, että etsii parisuhdetta? Mikä mies se on jolle ei seksi kelpaa? Miksi uskot jos mies sanoo etsivänsä parisuhdetta?

        Totta hitossa minulle kelpaa samantasoinen ja on noita ollut tarjolla in. Mutta ei se taso, oli se sitten korkeampi tai matalampi kuin minulla, ole mikään tae siitä että kemiat toimii ja kolahtaa. Pitää kolahtaa ennen kuin alan millekään. Olkoon mies vaikka Brad Pitt, mutta jos ei kolahda niin annan pakit. Sitä paitsi ns. taso sisältää aika paljon muutakin kuin ulkonäön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun teillä naisilla on vaatimuksena (kiitos miesten seksitykkäysten), että miehen pitää olla komea ja teitä tasokkaampi, niin hyväksykää sitten se että kelpaatte vain seksiin, ettekä parisuhteeseen.

        Samantasoiset miehet olisi valmiita parisuhteeseen teidän kanssanne, mutta teitä ei napostele kun teidän pitää saada niitä samoja miehiä jotka kelpuuttaa teidät vain seksiin, elätte mielummin yksin kuin samantasoisen miehen kanssa. Eläkää sitten!

        Naisella ei ole vaatimuksena että miehen pitää olla tasokkaampi! Mistä ihmeestä olet saanut tämän päähänpiston? Naiselle kelpaa samantasoinen. Jos olet saanut paljon pakkeja niin se viittaa siI en että itselläsi on väärä käsitys omasta tasostasi ja tavoittelet itsesi yläpuolelta.

        Suomessa on enemmän naisia kuin miehiä. Jos mies ei naista löydä eikä saa siitä.naisjoukosta niin hänessä on jotain pielessä. Eniten tykkäyksiä saavat kauniit naiset. Luulevatko kaikki missistason naisista tykkäävät olevansa samaa tasoa sen naisen kanssa. Tykkäysten määrä on yksi hailee. Olet pahasti hakoteillä jos luulet että nainen niiden perusteella määrittelee itsensä sinne taikka tänne. Seksitykkäys jonka mies lähettää naiselle kertoo että se mies haluaa seksiä. Siitä naisesta se ei kerro mitään. Miten nainen saisi mielihyvää tai olisi imarreltu tai kuvittelisi olevansa jotain sillä perusteella että jossain joku ääliö on pillua vailla ja jakelee tykkäyksiä oikealle ja vasemmalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisella ei ole vaatimuksena että miehen pitää olla tasokkaampi! Mistä ihmeestä olet saanut tämän päähänpiston? Naiselle kelpaa samantasoinen. Jos olet saanut paljon pakkeja niin se viittaa siI en että itselläsi on väärä käsitys omasta tasostasi ja tavoittelet itsesi yläpuolelta.

        Suomessa on enemmän naisia kuin miehiä. Jos mies ei naista löydä eikä saa siitä.naisjoukosta niin hänessä on jotain pielessä. Eniten tykkäyksiä saavat kauniit naiset. Luulevatko kaikki missistason naisista tykkäävät olevansa samaa tasoa sen naisen kanssa. Tykkäysten määrä on yksi hailee. Olet pahasti hakoteillä jos luulet että nainen niiden perusteella määrittelee itsensä sinne taikka tänne. Seksitykkäys jonka mies lähettää naiselle kertoo että se mies haluaa seksiä. Siitä naisesta se ei kerro mitään. Miten nainen saisi mielihyvää tai olisi imarreltu tai kuvittelisi olevansa jotain sillä perusteella että jossain joku ääliö on pillua vailla ja jakelee tykkäyksiä oikealle ja vasemmalle?

        Näinpä. Vertailisivat vaikka läheisessä Prismassa niitä "tasoja". Monella nuorellakin naisella on lökäpöksy collarihousuissa kulkeva mitäänsanomattoman näköinen pyylevä jamppa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kelpaan molempiin, mutta seksiin en rupea periaatteesta kun ei kiinnosta. Parisuhteeseenkin kelpaan, mutta vielä ei ole tullut vastaan sellaista tapausta että kumpikin olisi halunnut parisuhteen. Yleensä mies haluaa kanssani parisuhteen mutta minä en kiinnostu ko. miehestä, pari kertaa on käynyt toisinpäin, eli mies jonka kanssa haluaisin seurustella ei kiinnostu minusta. Aikaa tähän menee.

        Seksitykkäyksiä minulla ei ole, tai ainakaan en niistä tiedä. Kaikki mätsini etsivät juurikin parisuhdetta, koska pyyhin automaattisesti vasemmalle jokaisen joka ei profiilissaan kerro etsivänsä vakituista suhdetta.

        Nyt aletaan olla ongelman ytimessä!


    • Anonyymi

      Mikä tinderi? Se seksinvälityspalvelukeskus vai?

    • Anonyymi

      Naurettavaa pöytä. Luuletko ihan tosissasi että reppanoiden antamat seksitykkäykset vaikuttavat siihen millä "tasolla" luulen olevani ja millaisena näen oman naiseuteni? Ätmien antamat seksitykkäykset eivät kiinnosta. Kenenkään miehen antamat seksitykkäykset eivät kiinnosta. Niillä ei ole mitään vaikutusta, arvoa eikä merkitystä. Ätmeiltä, taviksilta tai bradpitteiltä saamani seksitykkäykset eivät liity minuun millään tavalla eivätkä kerto mitään minusta. Minulla ei ole mitään tekemistä niiden kanssa. Ne kertovat vain niistä miehistä jotka sellaisia jakavat. Ne kertovat että nuo miehet ovat surkeaa rupusakkia, pohjasakkaa. Seksitykkäyksiä jakava mies on surkimus. Ja sinä luulet että nainen on imarreltu kun saa niitä? Kuvittelet että naisen itsetunto nousee niistä? Kuule olet väärässä. Miesten jakamat seksitykkäykset ovat kärpäsen pietua arvottomampia. Sama kuin väittäisit että navetassa olevan lehmän itsetunto nousee kun sen ympärillä pörrää kärpäsiä. Lehmää kärpäset vain ärsyttävät ha häiritsevät. Samoin normaalia naista miesten seksitykkäykset ärsyttävät ja häiritsevät. Painukaa ätmit helvettiin nettideiteistä, ei teitä kukaan nainen huoli!!!

    • Anonyymi

      Tässä ikuisessa uikutuksessa sekoitetaan eri asiat keskenään.

      Useimmat naiset eivät halua seksitykkäyksiä eivätkä siis piittaa niistä pätkääkään. Naiselle on tällöin ihan yksi hailee kuinka moni olisi kiinnostunut tämän haaroista, kun nainen on ensisijaisesti kiinnostunut parisuhteesta eikä miehen jalkovälissä roikkuvasta elimestä.

      Monet miehet antavat vähän kaikille seksitykkäyksiä eivätkä vaivaudu tutustumaan naisten profiilitekstejä, joista selviäisi ettei heitä innosta yhden illan hurvittelut.

      Jos nainen etsii parisuhdetta ja mies seksiä, niin nainen ei hyödy miehen antamasta seksitykkäyksestä eikä mies naisen parisuhdetta etsivästä profiilista.

      • Anonyymi

        Tämä on ihan naurettavaa, että jossain palvelussa on ylipäätään mahdollisuus edes antaa jotain seksitykkäyksiä. Jos kyse siis palvelusta, mikä alunperin tähtäsi parisuhteen löytämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on ihan naurettavaa, että jossain palvelussa on ylipäätään mahdollisuus edes antaa jotain seksitykkäyksiä. Jos kyse siis palvelusta, mikä alunperin tähtäsi parisuhteen löytämiseen.

        Miten niin kyse on alunperin palvelusta joka tähtäsi parisuhteen löytämiseen? Eikö tinder ole pinnallisuutensa takia nopean seksiseuran hakuun ja johan tuo palvelukin sen osoittaa kun antaa naisille tykkäysten ja matchien kautta näkyvyyttä ja lisää naista itseään tasokkaampia matcheja.

        https://www.youtube.com/watch?v=c8VimLWhPx8&t=409s


    • Anonyymi

      On se kyllä ihme kun naiset ei näe itsessään miinustavia tekijöitä.

      Parisuhdetta etsiville, ulkonäöltä 8/10 yh-naisille ei kelpaa samantasoinen ja lapseton 8/10 mies, koska 8/10 naiset vetää tasokkaampia 9/10 miehiä seksiin, joita sitten tavoitellaan seksin jälkeen parisuhteeseen, mutta ei saada, koska miinustavat tekijät eli siis lapset ovat.

      • Anonyymi

        5011.

        Ei vaan toisinpäin: miehet tavoittelevat naista seksin jälkeen parisuhteeseen mutta eivät saa.


      • Anonyymi

        Sinä et tiedä mitä treffeillä tapahtuu ja miten nauset treffeillä toimivat koska et ole koskaan ollut itse treffeillä. Et koskaan.


    • Anonyymi

      "Useimmat naiset eivät halua seksitykkäyksiä eivätkä siis piittaa niistä pätkääkään."

      Useimmat naiset kuitenkin lähtevät sen seksiseuraa etsivän, komean seksipedon matkaan hetkeksi:D Tämä testattu useilla feikkiprofiileilla tinderissä.

      • Anonyymi

        Miten voit tehdä feikkiprofiilin jossa uskottelet olevasi erityisen komea mies? Siihenhän tarvitaan komeaa miestä esittävä valokuva, ja Tinderissä on kuvavarmistus joka varmistaa että kuva todella esittää sitä henkilöä joka on profiilin tehnyt.

        Valehtelet. Et ole voinut tehdä sellaista profiilia.


      • Anonyymi

        Feikkiprofiili ei mitenkään ole voinut saada oikeita eläviä naisia livemaailmassa seuraansa edes hetkeksi, koska häntä ei ole olemassa. Miten pystyt valeprofiililla todistamaan muuta kuin että feikkimies saa tykkäyksiä ja viestejä ja mätsejä? Eihän se mied pelkilöä viesteillä ja mätseillä mitään tee jos on oikeaa ehtaa seksiä vailla. Sitä et pysty mitenkään selvittämään, saisiko se feikki seksiä. Olet ehkä onnistunut feikki miehenä tekemään treffejä, mutta eiväthän ne treffit toteutuneet
        Et voi tietää tuliko se nainen edes paikalle vai tekikö oharit. Miehet valittavat tällä palstalla nausten tekemistä ihareista. Jos joku oikea elävä nainen on ilmestynyt sovittuna aikana sovittuun paikkaan, et voi tietää mitä siellä treffeillä olisi tapahtunut, jos komea mies ja nainen olisivat kohdanneet. Ehkä he olisivat vain juoneet kahvia, todenneet että se oli tässä ja lähteneet kumpikin omille tahoilleen. Mistä tiedät että nainen olisi pitänyt lupauksen seksistä? Paljonhan sitä luvataan...


        Feikkiprofiililla ei voi todistaa mitään.


      • Anonyymi

        Anteeksi mitä? Että naiset lähtevät hetkeksi feikkimiehen matkaan? Miten se voisi olla mahdollista? Eihän kukaan voi edes tavata feikkimiestä livenä, saati lähteä tämän matkaan - mieshän on feikki, häntä ei ole edes olemassa!


    • Anonyymi

      "Miten voit tehdä feikkiprofiilin jossa uskottelet olevasi erityisen komea mies? Siihenhän tarvitaan komeaa miestä esittävä valokuva, ja Tinderissä on kuvavarmistus joka varmistaa että kuva todella esittää sitä henkilöä joka on profiilin tehnyt.
      Valehtelet. Et ole voinut tehdä sellaista profiilia."

      Hölmö! Ei sitä kuvavahvistusta ole pakko tehdä! Älä ota kantaa asioihin mistä et tiedä mitään!

    • Anonyymi

      "Eihän se mies pelkillä viesteillä ja mätseillä mitään tee jos on oikeaa ehtaa seksiä vailla. Sitä et pysty mitenkään selvittämään, saisiko se feikki seksiä."

      Juu, en. En mitenkään. Nainen kiimareikä märkänä kirjoittelee että tulee saunomaan ja harrastamaan seksiä feikkiprofiilin kanssa. Nainen on tilannut jo taksin pihaan ja satuilet täällä, että nainen ja komea mies hörppäisi vaan kahvit:D Joo.. Ihan varmasti joo! Anna mun nauraa:D:D:D

      • Anonyymi

        Joku nainen lähettää feikkimiehelle viestin jossa kutsuu tämän luokseen saunomaan ja naimaan. Mitä tuo muka todistaa? Entä jos nainen vain huijaa ja lupailee, mutta ei todellakaan rupea miehen kanssa millekään vaan pitää tätä vain pilkkanaan? Entä jos käy niin että kun mies sanoo että no joo, minä tulen, nainen ei kerrokaan osoitettaan? Mitenkäs mies sinne naisen luo sitten pääsee? Ehkä naisella ei ole pienintäkään aikomusta tavata miestä, saati antaa seksiä. Kunhan naureskelee miehelle.

        Tätä juuri tarkoitan: viestittely ei ole tae yhtään mistään. Kerrankos sitä tehdään treffilumppanille ja mätsille ohareita. Vaikka nainen periaatteessa olisikin innoissaan seksistä, niin hän voi muuttaa mielensä. Rumakin nainen saa seksiin millaisen miehen haluaa, joten ei sillä niin väliä jos yksi äijä suutahtaa ohareista. Jonain iltana naista ei huvita naida vaikka siitä jo ehdittiin sopia, joten hän perui treffit. Mies ehkä suuttuu ja poistaa naisen mätseistään, mutta väliäkös hällä, miehiä riittää, mitä yhdestä miehestä.

        Tälläkin palstalla miehet ovat valittaneet naisista jotka tekevät ohareita.

        Nainen ei ehkä alunperinkään aio tavata miestä, kunhan vedättelee. Voisin tehdä noin törkeälle miehelle joka lähettää seksi
        viestin, vaikka profiilissani lukee että vonkaajat ei kiitos. Voisin hyvinkin lupailla kaikkea ja sitten vain kadota. Se olisi vonkaa alle oikein. Jos se tuhjäniväinen vonkaaminen ei lopu niin jonain ibänö teenkin juuri niin. Teen treffit ja lupaan seksiä mutta en mene paikalle.

        Ja vaikka tuo kuvaamasi nainen aluksi tosissaan aikoo tavata, hän voi viime hetkellä muuttaa mielensä ja lähettää viestin että älä sittenkään tule.

        Viestittely ei ole seksiä. Viestittely on vain viestittelyä. Se ei yleensä johda mihinkään. Seksiä kaipaava mies tarvitsee seksiä eikä pelkkiä viestejä - vaikka viesteissä lupailtaisiin mitä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nainen laittaa feikkiprofiilille alastonkuvia itsestään ja kertoo kuinka on valmis seksiin ja toteuttamaan komean mallimiehen seksifantasiat ja täällä joku nainen inttää, että e-e-ei ne livenä mitään seksiä harrastaisi:D Ei varmaan harrastaisi niin:D

      Eiköhän kaikki kuitenkin tiedä mitä livenä tapahtuisi!

      • Anonyymi

        Mutta se nainenpa onkin jonkun miehen luona feikki! Mies kokeilee kuinka helppoa naisen on saada seksiä ja laatii sellaisen naisprofiilin jollaista kukaan normaali nainen ei laatisi ja sen jälkeen toimii tavalla jolla kukaan normaali nainen ei toimi. Feikkiprofiilin laatija ei ymmärrä että naiset eivät toimi noin. Miehet niitä kullin kuvia lähettävät, naiset eivät lähettele alastonkuvia, elleivät ole maksullisia naisia. Alastonkuvia kyllä löytyy netistä.

        Feikkinaisen ja feikkimies kirjoittelevat toisilleen. Kumpikin luulee toista aidoksi, ja kumpikin on oikeasti ätmi joka ei ole elävässä elämässä naista nähnytkään. Tai no, on hän tavannut äidin ja alakoulun opettajan, ja naapurin tyttö on joskus häntä jopa tervehtinyt.


      • Anonyymi

        Sehän on pelkkä viesti, oli siinä lupauksia seksistä ja alastonkuvia tai ei! Viesti ei ole yhtä kuin seksi. Sellainenkaan viesti ei ole yhtä kuin seksi, jossa vihjataan seksiin ja jopa luvataan seksiä. Viesti on pelkkä viesti.

        Kukaan ei voi tietää mitä livenä tapahtuisi. Tapaisivatko nuo kaksi käytännössä ollenkaan? Jos tapaisivat, niin tapahtuisiko siellä mitään sen kummempaa? Jäisivätkö seksihommat pelkän puhumisen asteelle?

        Luuletko ihan tosissasi että nainen joka lupaa seksiä aina pitää lupauksensa? Eikö päässäsi ole käynyt se erittäin todennäköinen mahdollisuus että nainen puhuu lämpimikseen, kuluttaa vain aikaansa?

        Jokainen naisista jotain tietävä tajuaa, että jos naisena netissä esiintyvä henkilö na
        lähettää itsestään alastonkuvia, hän on joko erittäin todennäköisesti miehen luoma feikki, eikä nainen ollenkaan. Naiset eivät toimi noin. Ja JOS
        hän on nainen, hän on prostituoitu jonka kanssa ei sekstailla ilmaiseksi. Ellei hän ole kumpaakaan vaan nainen joka ei ota maksua seksistä, hän on mielisairas, ja sellaisista sekopäistä miesten kannattaa pysyä erossa. Alastonkuvien lähettäminen ei ole mieleltään terveen naisen käytöstä.

        95% miehistä tajuaisi heti että tuossa on jotain omituista: kyse EI voi olla siitä että ihan täyspäinen nainen on valmis seksiin, vaan kyseessä on joku näistä:
        1. pelleilijä ja vedättelijä joka on niin kyllästynyt vonkaaviin miehiin että päättää kostaa pitämällä yhtä vonkaajaa pilkkanaan , 2. prostituoitu, joka houkuttelee asiakkaita
        3. miehen tekemä feikkiprofiili
        4. joku umpihullu sekopäänainen joka ehkä saa kesken seksin jonkun paniikki- ja kirkumiskohtauksen ja mies joutuu soittamaan hänelle ambulanssin.

        Vain sinä et tätä tajua. Otat tuon viestin tosissasi tosissasi ja luulet että tuo viesti on todiste jostain.


    • Anonyymi

      Naisilta jää tunnetusti huomaamatta ne lukuisat miehet, joille oma käsi on ainakin kausiluontoisesti ainoa ”kohtuuhintainen” vaihtoehto. Jos normaali mies muuttuisisi normaalitason naiseksi yön aikana, kyllä seuraavana päivänä saisi kokea vastakkaisen sukupuolen taholta ihan uudenlaista aktiiviliikehdintää.

    • Anonyymi

      Melkoinen hyöty naisille kun voivat saada seksiä suhteellisen tasokkailta miehiltä, päästä suhteeseen halutessaan, saada aloitteita ja kehuja esim. baareissa tai netissä…

      …verrattuna siihen, että olisit näkymätön vastakkaiselle sukupuolelle, et saisi koskaan aloitteita tai kehuja, omia aloitteitasi seuraisi vaivautunut hiljaisuus, seksin saannista tai parisuhteesta ei olisi paljoa toivoa ja jos seksin saanti onnistuisi, partneri olisi todennäköisesti eräs vastakkaisen sukupuolen vähiten seksikkäistä edustajista.

      Elämänkokemuksena seksuaalisen hylkiön ja seksuaaliobjektin ero on valtava, jota nainen ei voi ymmärtää.

      • Anonyymi

        Tapailin kerran joku 5 vuotta sitten muutamat treffit yhtä naista, joka ei todellakaan ollut kedon kaunein kukkanen, mutta olisi voinut olla minulle muuten oikein hyvä nainen. Lisäksi on huomioitava, että en itsekään ole komea mies jos nyt en rumakaan, ja lisäksi olen lyhyehkö. No niin tai näin, neljänsiä treffejä tuon naisen kanssa ei ikinä tullut, eikä ehditty sänkyyn, vaikka jotain paijailua ja suutelua olikin.

        No, sitten näin facebookista myöhemmin, että jonkun saatanan hunksin se oli vierelleen saalistanut. Mies oli paremman näköinen kuin minä. Joka tapauksessa, nainen oli saalistanut itselleen huomattavasti itseään paremmannäköisen miehen, ja on aika selvää että minun kanssani nainen ei halunnut jatkaa silloin 5 vuotta sitten, koska luuli ansaitsevansa komeamman miehen.

        Mitäpä olen nähnyt nyt Tinderissä viimeisen vuoden sisään joka kerta, kun olen kyseisen sovelluksen avannut? ( en avaa sitä usein, en käytä Tinderiä treffailuun vaan ainoastaan naisten katseluun) Aivan oikein, tuo aiemmin treffaamani nainenhan se siellä. Hakemassa uskolliseen parisuhteeseen kykenevää miestä, mainitsee tämän biossa. Eli niin oli lorton pakko hakea itselleen 4/5 mies vaikka lortto itse puoltoista kautta viis, ja sitten seurasi se mitä tuosta seuraa eli mies on ilmeisesti pettänyt. Mikä ihmeen pakko tämänkin naisen oli skipata tasoisensa mies eli minut, ja hakea komea pettäjä rinnalleen? Sitten kun tulee hittiä, niin mennään Tinderiin hakemaan lisää komeita miehiä ja ulistaan miesten petollisuudesta...

        P.S en ole swaipannut sitä naista oikealle, enkä tämän kaiken hänestä tietäen swaippaisi häntä oikealle vaikka Tinderiä deittailuun käyttäisinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapailin kerran joku 5 vuotta sitten muutamat treffit yhtä naista, joka ei todellakaan ollut kedon kaunein kukkanen, mutta olisi voinut olla minulle muuten oikein hyvä nainen. Lisäksi on huomioitava, että en itsekään ole komea mies jos nyt en rumakaan, ja lisäksi olen lyhyehkö. No niin tai näin, neljänsiä treffejä tuon naisen kanssa ei ikinä tullut, eikä ehditty sänkyyn, vaikka jotain paijailua ja suutelua olikin.

        No, sitten näin facebookista myöhemmin, että jonkun saatanan hunksin se oli vierelleen saalistanut. Mies oli paremman näköinen kuin minä. Joka tapauksessa, nainen oli saalistanut itselleen huomattavasti itseään paremmannäköisen miehen, ja on aika selvää että minun kanssani nainen ei halunnut jatkaa silloin 5 vuotta sitten, koska luuli ansaitsevansa komeamman miehen.

        Mitäpä olen nähnyt nyt Tinderissä viimeisen vuoden sisään joka kerta, kun olen kyseisen sovelluksen avannut? ( en avaa sitä usein, en käytä Tinderiä treffailuun vaan ainoastaan naisten katseluun) Aivan oikein, tuo aiemmin treffaamani nainenhan se siellä. Hakemassa uskolliseen parisuhteeseen kykenevää miestä, mainitsee tämän biossa. Eli niin oli lorton pakko hakea itselleen 4/5 mies vaikka lortto itse puoltoista kautta viis, ja sitten seurasi se mitä tuosta seuraa eli mies on ilmeisesti pettänyt. Mikä ihmeen pakko tämänkin naisen oli skipata tasoisensa mies eli minut, ja hakea komea pettäjä rinnalleen? Sitten kun tulee hittiä, niin mennään Tinderiin hakemaan lisää komeita miehiä ja ulistaan miesten petollisuudesta...

        P.S en ole swaipannut sitä naista oikealle, enkä tämän kaiken hänestä tietäen swaippaisi häntä oikealle vaikka Tinderiä deittailuun käyttäisinkin.

        Mistä tiedät että naisen suhde loppui miehen uskottomuuteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että naisen suhde loppui miehen uskottomuuteen?

        Ei varmaan kuulu sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapailin kerran joku 5 vuotta sitten muutamat treffit yhtä naista, joka ei todellakaan ollut kedon kaunein kukkanen, mutta olisi voinut olla minulle muuten oikein hyvä nainen. Lisäksi on huomioitava, että en itsekään ole komea mies jos nyt en rumakaan, ja lisäksi olen lyhyehkö. No niin tai näin, neljänsiä treffejä tuon naisen kanssa ei ikinä tullut, eikä ehditty sänkyyn, vaikka jotain paijailua ja suutelua olikin.

        No, sitten näin facebookista myöhemmin, että jonkun saatanan hunksin se oli vierelleen saalistanut. Mies oli paremman näköinen kuin minä. Joka tapauksessa, nainen oli saalistanut itselleen huomattavasti itseään paremmannäköisen miehen, ja on aika selvää että minun kanssani nainen ei halunnut jatkaa silloin 5 vuotta sitten, koska luuli ansaitsevansa komeamman miehen.

        Mitäpä olen nähnyt nyt Tinderissä viimeisen vuoden sisään joka kerta, kun olen kyseisen sovelluksen avannut? ( en avaa sitä usein, en käytä Tinderiä treffailuun vaan ainoastaan naisten katseluun) Aivan oikein, tuo aiemmin treffaamani nainenhan se siellä. Hakemassa uskolliseen parisuhteeseen kykenevää miestä, mainitsee tämän biossa. Eli niin oli lorton pakko hakea itselleen 4/5 mies vaikka lortto itse puoltoista kautta viis, ja sitten seurasi se mitä tuosta seuraa eli mies on ilmeisesti pettänyt. Mikä ihmeen pakko tämänkin naisen oli skipata tasoisensa mies eli minut, ja hakea komea pettäjä rinnalleen? Sitten kun tulee hittiä, niin mennään Tinderiin hakemaan lisää komeita miehiä ja ulistaan miesten petollisuudesta...

        P.S en ole swaipannut sitä naista oikealle, enkä tämän kaiken hänestä tietäen swaippaisi häntä oikealle vaikka Tinderiä deittailuun käyttäisinkin.

        Siinä taas yksi äijä joka kehittelee pelkkiä ajatusrakennelmia ja teorioita ja pitää niitä totuutena.

        Mistä sinä tiedät että nainen valitsi sen toisen miehen nimenomaan miehen paremman ulkonäön perusteella? Entä jos mies oli kiltimpi, kiinnostavampi, ystävällisempi, hauskempi ja fiksumpi kuin sinä? Entä jos heillä oli enemmän yhteistä kuin sinulla ja naisella?

        Olitte tavanneet vasta neljä kertaa, mistään seurustelusta ei ollut sovittu. Seksiä ei ollut harrastettu. Olitteko luvanneet jotain toisillenne?

        Nainen ei tehnyt mitään väärää. Kyllä siinä kummallakin oli oikeus tapailla.yös muita ja lopettaa yhteydenpito. Jos ei olla erikseen päätetty että kumpikin poistaa profiilinsa, ei tapailla enää muita ja nyt ollaan pari, niin naisella oli täysi oikeus jatkaa etsintöjä.

        Tekstisi perusteella vaikutat vainoharhaiselta kuvitelmissaan eläjältä. Vaikutat myös ilkeältä ja kaunaiselta mieheltä. Kuka sellaisen miehen haluaa?

        Mistä tiedät mihin noiden kahden suhde päättyi? Sen että se loppui miehen uskottomuuteen taisit keksiä ihan itse. Taisi olla sinun toiveajatteluasi?

        Se on voinut loppua mihin tahansa: rakkaus muuttuu pelkäksi ystävyydeksi, suhde ei muuten vain enää toimi, seksi ei suju, ei löydy yhteisiä harrastuksia, jompi kumpi muuttaa toiselle puolelle Suomea. Pettäminen ei todellakaan ole ainoa syy lopettaa suhde.

        Mistä päättelet että nainen teki virheen valitessaan sen toisen miehen? Entä jos heillä kuitenkin oli hyvä ja kokemisen arvoinen suhde josta jäi hyvät muistot ja jossa ei ole mitään katumista?

        Sinun ikiomat arvelusi toisen ihmisen seurustelun alkamisesta, suhteen onnistumisesta ja suhteen loppumisen syistä ovat pelkkiä arveluja. Älä luule tietäväsi kun et tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä taas yksi äijä joka kehittelee pelkkiä ajatusrakennelmia ja teorioita ja pitää niitä totuutena.

        Mistä sinä tiedät että nainen valitsi sen toisen miehen nimenomaan miehen paremman ulkonäön perusteella? Entä jos mies oli kiltimpi, kiinnostavampi, ystävällisempi, hauskempi ja fiksumpi kuin sinä? Entä jos heillä oli enemmän yhteistä kuin sinulla ja naisella?

        Olitte tavanneet vasta neljä kertaa, mistään seurustelusta ei ollut sovittu. Seksiä ei ollut harrastettu. Olitteko luvanneet jotain toisillenne?

        Nainen ei tehnyt mitään väärää. Kyllä siinä kummallakin oli oikeus tapailla.yös muita ja lopettaa yhteydenpito. Jos ei olla erikseen päätetty että kumpikin poistaa profiilinsa, ei tapailla enää muita ja nyt ollaan pari, niin naisella oli täysi oikeus jatkaa etsintöjä.

        Tekstisi perusteella vaikutat vainoharhaiselta kuvitelmissaan eläjältä. Vaikutat myös ilkeältä ja kaunaiselta mieheltä. Kuka sellaisen miehen haluaa?

        Mistä tiedät mihin noiden kahden suhde päättyi? Sen että se loppui miehen uskottomuuteen taisit keksiä ihan itse. Taisi olla sinun toiveajatteluasi?

        Se on voinut loppua mihin tahansa: rakkaus muuttuu pelkäksi ystävyydeksi, suhde ei muuten vain enää toimi, seksi ei suju, ei löydy yhteisiä harrastuksia, jompi kumpi muuttaa toiselle puolelle Suomea. Pettäminen ei todellakaan ole ainoa syy lopettaa suhde.

        Mistä päättelet että nainen teki virheen valitessaan sen toisen miehen? Entä jos heillä kuitenkin oli hyvä ja kokemisen arvoinen suhde josta jäi hyvät muistot ja jossa ei ole mitään katumista?

        Sinun ikiomat arvelusi toisen ihmisen seurustelun alkamisesta, suhteen onnistumisesta ja suhteen loppumisen syistä ovat pelkkiä arveluja. Älä luule tietäväsi kun et tiedä.

        Lisäys edelliseen. Millä perusteella väität että tuo nainen on ulissut miesten petollisuutta? Taisit keksiä senkin jutun ihan itse.


    • Anonyymi

      "Miehet niitä kullin kuvia lähettävät, naiset eivät lähettele alastonkuvia, elleivät ole maksullisia naisia. Alastonkuvia kyllä löytyy netistä."

      Kyllä seksiin valmiit naiset lähettää jos mies on tasokas eli ulkonäöltä vähintään 8/10.

      "Feikkinaisen ja feikkimies kirjoittelevat toisilleen. Kumpikin luulee toista aidoksi, ja kumpikin on oikeasti ätmi joka ei ole elävässä elämässä naista nähnytkään. Tai no, on hän tavannut äidin ja alakoulun opettajan, ja naapurin tyttö on joskus häntä jopa tervehtinyt."

      Joojoo.. Kova tarve sulla on selitellä asiat parhain päin. Kerro nyt vielä kuinka kaikki tinderin naiset on feikkejä:D Mä haluan samoja mitä sä oot vetänyt!

      • Anonyymi

        Suomen syntyvyys laskee. Suomi on todellisessa pulassa ja tälle ongelmalle on myös oikea nimikin, se on hypergamia.

        Nykyään naiset haluavat käyttää nuoruutensa juosten kukasta kukkaan, koska he ovat itsekkäitä. Miestä vaihdetaan sitä mukaa, kun löytyy joku asia joka on tässä kyseisessä miehessä parempaa. Sitten ihmetellään kolmikymppisinä, kun menestyvät miehet eivät ole heistä kiinnostuneita, etenkään jos heidän aikaisemmista sekoilustaan on seurannut vauva ja ovat näitä yh-äippiä. Sama koskee uranaisia. Ei miehiä kiinnosta naisten rahat ja status, toisin kuin naisia. Miehille tällä ei ole arvoa, he arvostavat muita asioita. Nämä maailmat joissa miehet ja monet naiset tänä päivänä elävät eivät vaan kohtaa. Suurinta osaa eivät kevyt kenkäiset, yh-äipät ja "nyt olen valmis asettumaan" tapaukset kiinnosta.


      • Anonyymi

        Valkoihoisen, kunnollisen ja kiltin heteromiehen asema on totaalisen romahtanut. Jo siihen, että saa huomiota kulahtaneelta yksinhuoltajaäidiltä vaaditaan vähintään se 4keur/kk tulot tai 12 vuotta lusittuna kiven sisässä sekä jännämiestatuoinnit kaupan päälle.


      • Anonyymi

        Itselläsi on kova tarve selitellä kun et oikeasti tiedä mistään mitään. Eikö ihan oikeasti mene jakeluun että seksistä puhuminen viesteissä EI ole sama asia kuin seksin harrastaminen? Kuvittelet että naisen miehelle lähettämät tuhmat viestit todistavat että nainen on tosissaan valmis seksiin. Eivät ne todista.

        Hyvännäköisen miehen naisilta saamat seksiviestit todistavat vain että hyvännäköinen mies saa naisilta seksiviestejä. Ne eivät todista edes sitä että hyvännäköinen mies pääsee treffeille, saati että hyvännäköinen mies saa sitä luvattua seksiä.

        Jotkut naiset tykkäävät kirjoitella ja puhua tuhmia , mutta tyytyvät todellakim vain puhumaan ja kirjoittamaan. Se riittää heille. He eivät kaipaa tositoimintaa ollenkaan. Tai ehkä vähän kaipaavat mutta eivät niin paljon että uskaltaisivat muuta kuin puhua ja kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläsi on kova tarve selitellä kun et oikeasti tiedä mistään mitään. Eikö ihan oikeasti mene jakeluun että seksistä puhuminen viesteissä EI ole sama asia kuin seksin harrastaminen? Kuvittelet että naisen miehelle lähettämät tuhmat viestit todistavat että nainen on tosissaan valmis seksiin. Eivät ne todista.

        Hyvännäköisen miehen naisilta saamat seksiviestit todistavat vain että hyvännäköinen mies saa naisilta seksiviestejä. Ne eivät todista edes sitä että hyvännäköinen mies pääsee treffeille, saati että hyvännäköinen mies saa sitä luvattua seksiä.

        Jotkut naiset tykkäävät kirjoitella ja puhua tuhmia , mutta tyytyvät todellakim vain puhumaan ja kirjoittamaan. Se riittää heille. He eivät kaipaa tositoimintaa ollenkaan. Tai ehkä vähän kaipaavat mutta eivät niin paljon että uskaltaisivat muuta kuin puhua ja kirjoittaa.

        Huutista:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkoihoisen, kunnollisen ja kiltin heteromiehen asema on totaalisen romahtanut. Jo siihen, että saa huomiota kulahtaneelta yksinhuoltajaäidiltä vaaditaan vähintään se 4keur/kk tulot tai 12 vuotta lusittuna kiven sisässä sekä jännämiestatuoinnit kaupan päälle.

        Jassoo, että Tellus-planeetan huono-osaisimpia ihmisiä ovat terveet valkoihoiset länsimaalaiset heteromiehet? Just just. Lehmät lentää.


    • Anonyymi

      Ihan oikeen teille. Saatte sitä minkä ansaitsette.lopettakaa.itkeminen.tyytykää käteenne.jäikö jotain epäselväksi?

    • Anonyymi

      Hetken kokeillut Tinderiä, ja vaikuttaa turhalta sovellukselta. Vaikea edes tutustua kehenkään, kun montaa tykkäystä ei ole tullut. Oikeassa maailmassa sentään voi mennä juttelemaan naisille, tuolla somemaailmassa muutenkin kaikki on ihan toisin mitä todellisuudessa. Uskon, että Tinderissä pärjäävät parhaat kuvanmuokkaajat, oikeassa elämässä taas avoimet ihmiset.

    • Anonyymi

      Komeasta miehestä voi saada myös huonon kuvan, missä tuo ei näytäkkään komealta. Yleensä sitten nämä miehet, jotka eivät ole hyviä kuvaamaan itseään, ovatkin sitten niitä miehekkäitä miehiä. Muokatulla, hienoilla kuvilla varustettu tuskin osaa edes autoon rengasta vaihtaa. Tuommoisia miehiäkö naiset sitten haluavat?
      Minulla ei ole ainakaan Tinderissä ollut minkäänlaista kysyntää, ja olen siis mies. Monesti olen kyllä naisilta saanut kiinnostusta sitten oikeassa elämässä. Nyt talvella olen muutaman kerran auttanut ihan vieraita naisia saamaan autonsa käyntiin, ja tuosta nämä nyt ainakin ovat syttyneet, ja treffejäkin tullut.

      • Anonyymi

        Minulla ei ole tinderprofiinia, enkä ole koskaan ko. sovellusta käyttänyt. Enkä nyt mitenkään väheksy sinua tai kykyjäsi, mutta mikä siinä on, että ne autonrenkaat pitää vetää mukaan jokaiseen keskusteluun? Voit olla hemmetin fiksu ja ihana mies. Nuo autonrenkaat kuitenkin antavat heti itselleni mielikuvan miehestä, jonka kanssa en jaksaisi alkaa keskustelemaan. Juu, on hienoa, että osaat vaihtaa renkaat ja auttaa auton kanssa jne. Erityisen hienoa on se, että olet auttanut avuntarpeessa olevia. Se on kunnioitettavaa. Tuosta kommentista tulee silti heti mieleen hyvin vanhakantainen mies. Sellainen mies, jonka kanssa en saisi olla lainkaan oma itseni. Parisuhteessa pelkkä autonrenkaiden vaihto ei yleensä kanna kovin pitkälle. Rengasrikkoja tienpäällä sattuu kuitenkin aika harvoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole tinderprofiinia, enkä ole koskaan ko. sovellusta käyttänyt. Enkä nyt mitenkään väheksy sinua tai kykyjäsi, mutta mikä siinä on, että ne autonrenkaat pitää vetää mukaan jokaiseen keskusteluun? Voit olla hemmetin fiksu ja ihana mies. Nuo autonrenkaat kuitenkin antavat heti itselleni mielikuvan miehestä, jonka kanssa en jaksaisi alkaa keskustelemaan. Juu, on hienoa, että osaat vaihtaa renkaat ja auttaa auton kanssa jne. Erityisen hienoa on se, että olet auttanut avuntarpeessa olevia. Se on kunnioitettavaa. Tuosta kommentista tulee silti heti mieleen hyvin vanhakantainen mies. Sellainen mies, jonka kanssa en saisi olla lainkaan oma itseni. Parisuhteessa pelkkä autonrenkaiden vaihto ei yleensä kanna kovin pitkälle. Rengasrikkoja tienpäällä sattuu kuitenkin aika harvoin.

        Kommenttini tarkoitus oli kylläkin se, että oikea elämä vs. some-elämä on täysin eri asia, ei niinkään se, osaako mies vaihtaa autonrenkaat vai ei. Sinun kommentistasi tulee ihan suoraan sanoen mieleen se, että mies pitää olla juuri sellainen kuin sinä haluat (mikä nyt on käytännössä mahdotonta), ja tästä syystä sitten naiset jäävätkin sinkuiksi. Jokainen ihminen on yksilö, ja kenenkään tiettyyn muottiin ei voi millään sopia, muutakuin kone, ei oikea ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenttini tarkoitus oli kylläkin se, että oikea elämä vs. some-elämä on täysin eri asia, ei niinkään se, osaako mies vaihtaa autonrenkaat vai ei. Sinun kommentistasi tulee ihan suoraan sanoen mieleen se, että mies pitää olla juuri sellainen kuin sinä haluat (mikä nyt on käytännössä mahdotonta), ja tästä syystä sitten naiset jäävätkin sinkuiksi. Jokainen ihminen on yksilö, ja kenenkään tiettyyn muottiin ei voi millään sopia, muutakuin kone, ei oikea ihminen.

        Itselkeni ei ole minkään valtakunnan merkitystä osaako mies vaihtaa autosta renkaan. Todennäkösyys sille, että se mies istuis siinä mun vieressähis rengas puhkeaa, on tosi pieni. Se renkaita vaihtava mies on hyödyllinen, vain jos hän on paikalla. Muutoin ... no ihan kiva, että osaat vaihtaa renkaat.

        Sen sijaan mies, joka osaa jutella muustakin kuin niistä autonrenkaista, olis kiva. Myös sellanen mies, joka sallii mun ihan ite hankkia autooni uudet renkaat. Ja antaa mun ihan ite valita sen oman autonikin. Myös mies, joka antaa mun ite hankkia tietokoneeni, ihan just niillä ominaisuuksilla, jotka mä tarvitsen. Kaikki noi ja vastaavat ja vieläpä sillä tavalla, että siitä aiheesta ei tarvii käydää yhtään pöljää keskustelua alotuksella "olen mies, joten tiedän paremmin".


    • Anonyymi

      Komea mies on ainoa, joka saa mätsejä ja käy sitten panemassa kaikkia muijia aiheuttaen tavismiehille naispulan lisäksi myös sen ikävän sitkeän uskomuksen, että miehet ovat sikoja, jotka panevat kaikkia naisia.

      • Anonyymi

        Miehet eivät pane kaikkia naisia, vaan kaikki naiset panevat kaikkia komeita miehiä!


    • Anonyymi

      ""Yleensä sitten nämä miehet, jotka eivät ole hyviä kuvaamaan itseään, ovatkin sitten niitä miehekkäitä miehiä. Muokatulla, hienoilla kuvilla varustettu tuskin osaa edes autoon rengasta vaihtaa. Tuommoisia miehiäkö naiset sitten haluavat?""

      Kyllä haluavat. Tänä päivänä naiset tykkäävät enemmän tyttömäisistä miehistä mikä on aika ihme kun asiaa tarkemmin miettii. Eikö miehen pidä olla kuitenkin mies? En minäkään miehenä halua miesmäistä naista. Harva nainen haluaa rekkakuski ÄIJÄN joista pidettiin vielä ysärillä. Tänä päivänä äidin pikku prinsessat haluaa miehen joka näyttää hyvältä vaikka sitten meikit naamalla.

      • Anonyymi

        Vai niin. No, kysymys naisille. Jos teillä ei auto lähde käyntiin ja seisotte sen edessä sormi suussa ja paikalle saapuu mies, niin odotatteko/toivotteko, että mies kaivaa starttiboosterin ja starttipilottipullon ja laittaa naisen auton käyntiin ja poistuu tyynesti tilanteesta, vai että mies kaivaakin älypuhelimen taskusta, ottaa tilanteesta selfien ja alkaa jakamaan sitä somessa? En kyllä usko, että kovin moneen naiseen jälkimmäinen vaikutusta tekisi.

        Toiseksi, kuvissa ihminen voi olla ihan erinäköinen mitä oikeasti, sillä nykyajan kuvanmuokkausohjelmat ovat tosi hyviä. Oikeasti komea voi näyttää kuvissa rumalta. Pelkkien kuvien perusteella nyt ei hirveästi voi johtopäätöksiä tehdä.

        Minä en ole ikinä netissä saanut naisilta huomiota. Oikeassa elämässä kyllä. Uskon edelleen siihen, että starttipilottipullo ja hallitunkki tekevät naisiin tosipaikan tullen paremman vaikutuksen senkuin hyvät somekuvat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin. No, kysymys naisille. Jos teillä ei auto lähde käyntiin ja seisotte sen edessä sormi suussa ja paikalle saapuu mies, niin odotatteko/toivotteko, että mies kaivaa starttiboosterin ja starttipilottipullon ja laittaa naisen auton käyntiin ja poistuu tyynesti tilanteesta, vai että mies kaivaakin älypuhelimen taskusta, ottaa tilanteesta selfien ja alkaa jakamaan sitä somessa? En kyllä usko, että kovin moneen naiseen jälkimmäinen vaikutusta tekisi.

        Toiseksi, kuvissa ihminen voi olla ihan erinäköinen mitä oikeasti, sillä nykyajan kuvanmuokkausohjelmat ovat tosi hyviä. Oikeasti komea voi näyttää kuvissa rumalta. Pelkkien kuvien perusteella nyt ei hirveästi voi johtopäätöksiä tehdä.

        Minä en ole ikinä netissä saanut naisilta huomiota. Oikeassa elämässä kyllä. Uskon edelleen siihen, että starttipilottipullo ja hallitunkki tekevät naisiin tosipaikan tullen paremman vaikutuksen senkuin hyvät somekuvat!

        Itseltäni löytyy kyllä apu moiseen itseltäkin. Tosin uuden auton kanssa en ole koskaan tarvinut. Hyvä silti olla varautunut. Miksi taas auto esimerkki? Kertoo vanhakantaisesta ajattelusta, että nainen ei muka tajua mitään autosta ja on heti sormi suussa. Se ainakaan ei tee muuta kun huonon vaikutuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseltäni löytyy kyllä apu moiseen itseltäkin. Tosin uuden auton kanssa en ole koskaan tarvinut. Hyvä silti olla varautunut. Miksi taas auto esimerkki? Kertoo vanhakantaisesta ajattelusta, että nainen ei muka tajua mitään autosta ja on heti sormi suussa. Se ainakaan ei tee muuta kun huonon vaikutuksen.

        Ja kyllä reilusti vähemmän äijäilevä mies, joka kysyis asiallisesti tarviinko apua ja löytyykö multa iteltäni välineitä (ennen kun ravaa niitä omasta autostaan hakemaan) veis täydet pisteet kotiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä reilusti vähemmän äijäilevä mies, joka kysyis asiallisesti tarviinko apua ja löytyykö multa iteltäni välineitä (ennen kun ravaa niitä omasta autostaan hakemaan) veis täydet pisteet kotiin.

        Kyllä starttipilottimies on alfa ja vie selfiemiesten naiset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä starttipilottimies on alfa ja vie selfiemiesten naiset!

        Starttipilottimies saakin ne naiselliset naiset tuntemaan itsensä pelastetuksi prinsessaksi! En usko, että älypuhelinnainen edes kiinnostaisi starttipilottimiestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä starttipilottimies on alfa ja vie selfiemiesten naiset!

        Saat toki vapaasti ajatella noin, jos se helpottaa sun oloas. Ite en ole yhteenkään varsinaiseen "selfiemieheen" törmännyt. Kuinkakohan paljon noita mahtaa edes heteroista löytyä. Oman kokemukseni mukaan ei kovin montaa.

        Eikä siinä vanhakantaisuudessakaan mitää vikaa ole. Ihminen on mitä on, ei sille aina mitään mahda. Tunnen useammankin vanhemman herrasmiehen, jotka ovat ihan helyyttäviä siinä vanhakantaisuudessaan ja se heille suotakoon. Kannattaa kuitenkin tiedostaa, että se charmi tehoaa nykyään paljon harvempaan naiseen. Valtaosa nuoremmista naisista haluaa vähän nykyaikasemman ajattelutavan omaavan miehen.

        Ite oon huomannu, että varsinkin 40-60 vuotiaissa miehissä on tosi paljon heitä, jotka on pahasti jumissa kahden välissä tässä muuttuneessa maailmassa. Se mihin on saanut kotoa kasvatuksen, ei enää oikein toimi. Varsinkaan urbaanimmassa ympäristössä. Nuoremmissa paljon useampienemmän on jo kotona kasvatettu modernimpaan malliin ja vanhemmat taas löytävät vielä helposti samanmielistä naisseuraa. Muutenkin miehet, jotka ovat päässeet yli tosta viidenkympin ikäkriisistä, on paljon rennompia. Heillä ei ole tarvetta päteä ja korostaa miehuuttaan, vaan osaavat silleen nätisti ja huumorilla. Kai se liittyy siihen, että ne ikäkriisit on kipuiltu ja he ovat sinut sen ikänsä kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseltäni löytyy kyllä apu moiseen itseltäkin. Tosin uuden auton kanssa en ole koskaan tarvinut. Hyvä silti olla varautunut. Miksi taas auto esimerkki? Kertoo vanhakantaisesta ajattelusta, että nainen ei muka tajua mitään autosta ja on heti sormi suussa. Se ainakaan ei tee muuta kun huonon vaikutuksen.

        Tässähän tämä naisten ajattelu tulee oikein hyvin esille. Luotetaan, että uusi auto ei hajoa. Yhtä hyvin se voi hajota kuin vanha ja älypuhelinkin. :D Sitten, kun ei näitä hajoavia hienouksia ole, voi vain luottaa siihen, että oikea mies tulee ja pelastaa neidon, toki nykynaisille se voi olla vaikeaa, kun oma ylpeys ei kestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässähän tämä naisten ajattelu tulee oikein hyvin esille. Luotetaan, että uusi auto ei hajoa. Yhtä hyvin se voi hajota kuin vanha ja älypuhelinkin. :D Sitten, kun ei näitä hajoavia hienouksia ole, voi vain luottaa siihen, että oikea mies tulee ja pelastaa neidon, toki nykynaisille se voi olla vaikeaa, kun oma ylpeys ei kestä!

        Luehan uudelleen...

        "Itseltäni löytyy kyllä apu moiseen itseltäkin. Tosin uuden auton kanssa en ole koskaan tarvinut. Hyvä silti olla varautunut."

        Missä kohtaa tuossa luotetaan siihen, että uusi ei hajoa? Ongelma tietysti uuden auton kanssa on, että jos se oikeasti hajoaa, niin eipä sille oikeastaan kukaan voi mitään siellä tien päällä tehdä. Ei sille kykene vaälttämättä siellä tekemään mitään, edes ko. merkkiin erikoistunut asentaja. Ei auta kun tilata hinaus, toivottavasti toimivalla puhelimella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luehan uudelleen...

        "Itseltäni löytyy kyllä apu moiseen itseltäkin. Tosin uuden auton kanssa en ole koskaan tarvinut. Hyvä silti olla varautunut."

        Missä kohtaa tuossa luotetaan siihen, että uusi ei hajoa? Ongelma tietysti uuden auton kanssa on, että jos se oikeasti hajoaa, niin eipä sille oikeastaan kukaan voi mitään siellä tien päällä tehdä. Ei sille kykene vaälttämättä siellä tekemään mitään, edes ko. merkkiin erikoistunut asentaja. Ei auta kun tilata hinaus, toivottavasti toimivalla puhelimella.

        Kyllä tosi alfalta löytyy myös vikakoodinlukija sekä työkaluja muualtakin kuin alapäästä millä tuo laittaa uudetkin autot liikkeelle. ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tosi alfalta löytyy myös vikakoodinlukija sekä työkaluja muualtakin kuin alapäästä millä tuo laittaa uudetkin autot liikkeelle. ;D

        Vaikka olisi, niin itselleni on myös väliä sillä autoni takuulla. Eli ei kelpaa tuollainen apu. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tosi alfalta löytyy myös vikakoodinlukija sekä työkaluja muualtakin kuin alapäästä millä tuo laittaa uudetkin autot liikkeelle. ;D

        Juu ja kaikkien automerkkien, kaikkien mallien ja vuosimallien kaikki mahdolliset varaosat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tosi alfalta löytyy myös vikakoodinlukija sekä työkaluja muualtakin kuin alapäästä millä tuo laittaa uudetkin autot liikkeelle. ;D

        Löytyyköhän mistään sellasta miestä, joka päästäis moisen "alfan" oman autonsa kimppuun? Tuskin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyyköhän mistään sellasta miestä, joka päästäis moisen "alfan" oman autonsa kimppuun? Tuskin

        Sillä välin kun selfiemies googlettaa naiselle hinauspalvelun ukon numeroa, kun pakkanen hajottaa ilmajousien kompressorin, on starttipilottimies jo tunkannut auton ylös, laittanut metallinpalat ilmapussien tueksi, ja kas kummaa, naiselle matka jatkuu, ennen kuin selfiemies on saanut edes soitettua hinauspalveluun. Selfiemies 0, starttipilottimies 1.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä välin kun selfiemies googlettaa naiselle hinauspalvelun ukon numeroa, kun pakkanen hajottaa ilmajousien kompressorin, on starttipilottimies jo tunkannut auton ylös, laittanut metallinpalat ilmapussien tueksi, ja kas kummaa, naiselle matka jatkuu, ennen kuin selfiemies on saanut edes soitettua hinauspalveluun. Selfiemies 0, starttipilottimies 1.

        Starttipilottimies käyttää molempia päitään, ja pelastaa naisen päivän!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja kaikkien automerkkien, kaikkien mallien ja vuosimallien kaikki mahdolliset varaosat.

        Tosi alfa tekee mutterin vaikka kengännauhoistaan tosipaikan tullen, matka jatkuu jo ennenkuin takuukorjaamon ukko on saanut kenkänsä kiillotettua. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä välin kun selfiemies googlettaa naiselle hinauspalvelun ukon numeroa, kun pakkanen hajottaa ilmajousien kompressorin, on starttipilottimies jo tunkannut auton ylös, laittanut metallinpalat ilmapussien tueksi, ja kas kummaa, naiselle matka jatkuu, ennen kuin selfiemies on saanut edes soitettua hinauspalveluun. Selfiemies 0, starttipilottimies 1.

        Nainen luultavasti soitti sen hinauksen sekä taksin itselleen ja poistui, ennen kun starttipilottimies edes sattui paikalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen luultavasti soitti sen hinauksen sekä taksin itselleen ja poistui, ennen kun starttipilottimies edes sattui paikalle.

        Kun selfiemies vielä ottaa Instagramiin kuvia isin Bemarista, on starttipilottimies jo ottanut naisen auton trailerinsa kyytiin, ja starttipilottimiehen Range Roverin nahkapenkeillä on jo tunnelmaa, kun matka taittuu lähimmälle hotellille. Aamulla, kun nainen herää, on starttipilottimies jo korjannut naisen auton ja poistunut mitään sanomatta paikalta, jättäen hotellihuoneeseensa vain puhelinnumeronsa. Selfiemies pommittaa naista Tinder-viesteillä, mutta naista ei kiinnosta, kuin että kuka oli tuo mies, joka hoiti hommat kotiin. Niinpä nainen päättää soittaa starttipilottimiehelle, ja laittaa selfiemiehen Tinderissä estoon. Sefiemies 0, starttipilottimies 1.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun selfiemies vielä ottaa Instagramiin kuvia isin Bemarista, on starttipilottimies jo ottanut naisen auton trailerinsa kyytiin, ja starttipilottimiehen Range Roverin nahkapenkeillä on jo tunnelmaa, kun matka taittuu lähimmälle hotellille. Aamulla, kun nainen herää, on starttipilottimies jo korjannut naisen auton ja poistunut mitään sanomatta paikalta, jättäen hotellihuoneeseensa vain puhelinnumeronsa. Selfiemies pommittaa naista Tinder-viesteillä, mutta naista ei kiinnosta, kuin että kuka oli tuo mies, joka hoiti hommat kotiin. Niinpä nainen päättää soittaa starttipilottimiehelle, ja laittaa selfiemiehen Tinderissä estoon. Sefiemies 0, starttipilottimies 1.

        Tietysti pitäisi pyytää nimi, puhelinnumero ja osoitetiedot ja tarkistaa henkkarit, että tietää mihin sen laskun auton tuhoamisesta lähettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti pitäisi pyytää nimi, puhelinnumero ja osoitetiedot ja tarkistaa henkkarit, että tietää mihin sen laskun auton tuhoamisesta lähettää.

        Niin ja poliisit tietysti paikalle heti, että saa moisen "alfan" tekemät vahingot vakuutukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti pitäisi pyytää nimi, puhelinnumero ja osoitetiedot ja tarkistaa henkkarit, että tietää mihin sen laskun auton tuhoamisesta lähettää.

        Nainen soittaa ja kiittää treffeistä, ja ihmettelee, voiko tuollaisia yönmustalla Range Roverilla ratsastavia prinssejä enää olla. Hän luuli, että kaikki miehet ovat nykyään Tinderissä, mutta tulikin sitten järkiinsä, ja ymmärsi, että ehkä se Tinder ei olekaan oikea paikka löytää miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen soittaa ja kiittää treffeistä, ja ihmettelee, voiko tuollaisia yönmustalla Range Roverilla ratsastavia prinssejä enää olla. Hän luuli, että kaikki miehet ovat nykyään Tinderissä, mutta tulikin sitten järkiinsä, ja ymmärsi, että ehkä se Tinder ei olekaan oikea paikka löytää miestä.

        Näin se kävi, ei tarvittu hienoja merkkivaatteita, mitä selfiemies esittelee kuvissaan, vaan pelkät verkkarit riitti, vaikka nainen oli laittanut itsensä tyylikkääksi. Starttipilottimies vei voiton vain olemalla mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se kävi, ei tarvittu hienoja merkkivaatteita, mitä selfiemies esittelee kuvissaan, vaan pelkät verkkarit riitti, vaikka nainen oli laittanut itsensä tyylikkääksi. Starttipilottimies vei voiton vain olemalla mies!

        Nainen kun luuli, että miehen ei enää nykyään tarvitse olla mies, eikä osata mitään miehekästä. Starttipilottimies kuitenkin muutti naisen käsityksen asiasta.
        Näinhän se kävi, pelkkä kirjoittelu tosielämän starttipilottimiehen sai jo naisen lämpenemään, eikä siihen mitään LV:n takkeja tarvittu. :D


    • Anonyymi

      Liikunta on hieno ele.

    • Anonyymi

      ""Miehet eivät pane kaikkia naisia, vaan kaikki naiset panevat kaikkia komeita miehiä!""

      Kyllä. Komeat miehet ei pane kaikkia naisia. Komeat miehet jättävät rumat naiset tavallisen näköisille miehille, niin taviksillekin jää jotain pantavaa.

      Kymppitason naisille kelpaa vain kymppitason mies, tavallisen näköiset naiset tavoittelee seksin jälkeen kymppitason miehiä parisuhteeseen ja rumat naiset tavoittelee seksin jälkeen tavallisen näköisiä miehiä parisuhteeseen. Rumien miesten tilanne on toivoton.

      • Anonyymi

        Yleltä tuli dokkari Tinderistä ja siitä miten paskaa se on. Vihdoinkin aletaan havahtua siihen faktaan, että pariutuminen on täysin paskottu viimeisen 10 vuoden aikana digitaalisen deittailun myötä. Incelien olemassaolo ei ole todiste siitä, että yhtäkkiä 20% miessukupuolesta olisi maagisesti muuttunut paskaksi, vaan siitä, että kulttuuri itsessään on muuttunut myrkylliseksi.

        Tässä dokkarissa eräs mies kertoi kuinka Tinderissä nainen vaatii tavata välittömästi tai saman päivän aikana. Viesteihinkin on vastattava heti eikä viiden minuutin päästä. Jos sovitaan, että tavataan huomenna tai viikon päästä, homma unohdetaan heti. Vastausta ei enää tule. Monesti nainen laittaa "moi" avausviestinä, mutta ei enää mitään muuta. Hän löysi jonkun toisen keskustelunne aikana. Naisen keskittymiskyky ei riitä kypsään kanssakäyntiin jossa kunnioitetaan toista. Pakko saada dopamiinit virtaamaan aivoissa samantien, joten ohareita tehdään kuin lastentarhassa. Ja sehän onnistuu - entistä paremman näköinen Chad löytyy muutaman sekunnin swaippaamisella. Nainen voi Tinderin avulla taantua henkisesti lapseksi joka on karkkihyllyllä: "ei ku mä haluanki ton."

        Olen myös huomannut, miten vihaisia ja helposti suuttuvia naiset ovat nykyään. Tämäkin on merkki palkintojärjestelmän kieroutumisesta. Liialliseen hemmotteluun tottunut yksilö ei kestä elämässä pienimpiäkään vastoinkäymisiä.
        Internetin mahdollisuus rajattomaan sosialisointiin on ohjelmoinut naiset uudelleen, ja miehet voivat reagoida tähän joko ottamalla mitä voivat enää saada tai jäädä ilman. Kritiikkiin vastataan leimaamalla inceliksi, jonka mielipiteellä ei ole väliä. Näin ongelma on tehokkaasti lakaistu maton alle, kunnes jossain vaiheessa ihmetellään miksi enää 10% miehistä on parisuhteessa. Surullisinta on, että harhaiset miehet itse puolustavat tätä systeemiä, koska eivät vielä ole inceleitä ja tahtovat leikkiä, ettei se voi käydä itselle.

        Naisia ei voi, tai edes saa, lähestyä enää tosielämässä. Tinder-Chadit ovat tyydyttäneet naisten sosiaaliset tarpeet täysin, eikä niitä salilla tai ulkona enää kiinnosta vastaanottaa lähestymisyrityksiä. Paradoksaalisesti aina sanotaan, että menkää sinne ulos etsimään naisia, mutta siellä ne on luurit korvilla välttelemässä mieskontakteja, puhelintaan katsoen. Tavallaan kyllä ymmärrän. Älypuhelimessa kaikki lähestymisyritykset ovat näppärästi täysin kontrolloitavissa. Voi valita kenelle puhuu ja kenet blokkaa.

        "jaah taas naisvihalanka"
        Ensinnäkään en pidä tätä naisvihana. Mutta jos se on sitä, niin miksiköhän näitä lankoja tulee niin paljon.. Mistäköhän se johtuu?? Siitä että yhtäkkiä kaikki miehet ovat vaan päättäneet muuttua pahoiksi "inceleiksi"? Jos kaikkialla haisee paska, tarkista omat kengänpohjasi ensin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleltä tuli dokkari Tinderistä ja siitä miten paskaa se on. Vihdoinkin aletaan havahtua siihen faktaan, että pariutuminen on täysin paskottu viimeisen 10 vuoden aikana digitaalisen deittailun myötä. Incelien olemassaolo ei ole todiste siitä, että yhtäkkiä 20% miessukupuolesta olisi maagisesti muuttunut paskaksi, vaan siitä, että kulttuuri itsessään on muuttunut myrkylliseksi.

        Tässä dokkarissa eräs mies kertoi kuinka Tinderissä nainen vaatii tavata välittömästi tai saman päivän aikana. Viesteihinkin on vastattava heti eikä viiden minuutin päästä. Jos sovitaan, että tavataan huomenna tai viikon päästä, homma unohdetaan heti. Vastausta ei enää tule. Monesti nainen laittaa "moi" avausviestinä, mutta ei enää mitään muuta. Hän löysi jonkun toisen keskustelunne aikana. Naisen keskittymiskyky ei riitä kypsään kanssakäyntiin jossa kunnioitetaan toista. Pakko saada dopamiinit virtaamaan aivoissa samantien, joten ohareita tehdään kuin lastentarhassa. Ja sehän onnistuu - entistä paremman näköinen Chad löytyy muutaman sekunnin swaippaamisella. Nainen voi Tinderin avulla taantua henkisesti lapseksi joka on karkkihyllyllä: "ei ku mä haluanki ton."

        Olen myös huomannut, miten vihaisia ja helposti suuttuvia naiset ovat nykyään. Tämäkin on merkki palkintojärjestelmän kieroutumisesta. Liialliseen hemmotteluun tottunut yksilö ei kestä elämässä pienimpiäkään vastoinkäymisiä.
        Internetin mahdollisuus rajattomaan sosialisointiin on ohjelmoinut naiset uudelleen, ja miehet voivat reagoida tähän joko ottamalla mitä voivat enää saada tai jäädä ilman. Kritiikkiin vastataan leimaamalla inceliksi, jonka mielipiteellä ei ole väliä. Näin ongelma on tehokkaasti lakaistu maton alle, kunnes jossain vaiheessa ihmetellään miksi enää 10% miehistä on parisuhteessa. Surullisinta on, että harhaiset miehet itse puolustavat tätä systeemiä, koska eivät vielä ole inceleitä ja tahtovat leikkiä, ettei se voi käydä itselle.

        Naisia ei voi, tai edes saa, lähestyä enää tosielämässä. Tinder-Chadit ovat tyydyttäneet naisten sosiaaliset tarpeet täysin, eikä niitä salilla tai ulkona enää kiinnosta vastaanottaa lähestymisyrityksiä. Paradoksaalisesti aina sanotaan, että menkää sinne ulos etsimään naisia, mutta siellä ne on luurit korvilla välttelemässä mieskontakteja, puhelintaan katsoen. Tavallaan kyllä ymmärrän. Älypuhelimessa kaikki lähestymisyritykset ovat näppärästi täysin kontrolloitavissa. Voi valita kenelle puhuu ja kenet blokkaa.

        "jaah taas naisvihalanka"
        Ensinnäkään en pidä tätä naisvihana. Mutta jos se on sitä, niin miksiköhän näitä lankoja tulee niin paljon.. Mistäköhän se johtuu?? Siitä että yhtäkkiä kaikki miehet ovat vaan päättäneet muuttua pahoiksi "inceleiksi"? Jos kaikkialla haisee paska, tarkista omat kengänpohjasi ensin..

        Starttipilottimiehen kaltaiset tosimiehet vie kaikki naiset!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1157
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe