Kohta on uusi vuosi

Anonyymi

On aika juhlia uutta vuotta, miten aiot juhlia?

50

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pojallani on nimipäivät uuden vuoden aattona, joten meillä on tavalliset perhepiirin nimipäivät. Nämä eroavat tavallisista nimppareista vain ilotulituksella.

    • Anonyymi

      En yhtään mitenkään. Vituttaa jo valmiiksi monen tunnin rakettien pauke.

      • Anonyymi

        Eipä ole raketteja näkynyt kaupoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole raketteja näkynyt kaupoissa.

        Ai, minä näin jo sunnuntaina yhden K-Supermarketin käytävällä rakettimyyjän kojuineen.


    • Anonyymi

      Yksin olen kuten aina. En juhli vaan nukun jo aikaisin.

    • Anonyymi

      Mökkireissu hyvässä seurassa, ulkoilua ja sauna.

      • Anonyymi

        On hieno juttu.


    • Anonyymi

      En juhli. Uusi vuosi on tylsä. Jos pääsisi keikalle niin ei olisi mutta kun ei pääse niin on. Kaikenlisäksi vihaan raketteja.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Näinpä. Vuosituhannenvaihde oli ihanin humppayö.


    • Juhlin olemalla rauhallisesti. Mutta uudenvuoden rakettien ääni on aivan kauhea.
      Miten jotkut kehtaavat olla niin sivistymättömiä, että ampuvat uudenvuoden raketteja?

    • Anonyymi

      En juhli.

    • Taidan laitella torppaan kynttilävalaistuksen, ottaa hieman punaviiniä ja keskittyä lukemaan jotain mielekästä romaania. Ei ole hinkuja riekkua ihmeemmin ja kissat ei tykkää raketeista, niin parempi pysyä kotosalla rauhoittelemassa niitä.

    • Sukuloidaan. Ja minä ainakin kuuntelen musiikkia, muut tekee mitä tekee. Jotenkin hieno biisi kaikessa yksinkertaisuudessaan. Vähän niinko mä. :P

      https://youtu.be/eMvs8YTxBx4

    • Anonyymi

      Ostan yhden rätisevän kissanpierun tjsp ja ammun sen joskus 20 aikaan lenkkeilessäni. Kuva rätinästä dokumentteihin ja olen nukkumassa 2300.

    • Anonyymi

      Aattelin syödä ja juoda paljon.
      Ainakin sipsipussin, pari boksia suklaata, limsaa 1,5 l, nakkeja, täytekakkua...
      🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖

    • Anonyymi

      Aion juhlia olemalla ihan normaalisti.
      T. Normaali tylsä mies

      • Anonyymi

        Miten määritellään normaali ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten määritellään normaali ?

        Ei ole mahdollisuutta määritellä.


    • Anonyymi

      Siemaisen hieman metsämansikkalikööriä ja ehkä laahaudun lähiräkälään jos alkaa laulattamaan.

      • Metsämansikkalikööriä?

        Kuulostaa hirveältä :(


    • Menen pulikoimaan, justhan mä kerroin.

      • Monta päivää sä siellä altaassa meinasit viettää?


      • elisakettu kirjoitti:

        Monta päivää sä siellä altaassa meinasit viettää?

        No tän vuoden. 🤭


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No tän vuoden. 🤭

        Aattelin jo että asumaanko jäät sinne. Senkin porsastelija :)

        Elä unohu sinne ammeeseen.


    • En juhli uuttavuotta mitenkään. Nuorempana olin ahkera ilotulitteiden paukuttelija, mutta näin vanhemmiten se ei enää jaksa innostaa.

      • Vanhemmiten? :-D


      • elisakettu kirjoitti:

        Vanhemmiten? :-D

        Niin no se on niin suhteellista.


    • Anonyymi

      Kumman tylsää porukkaa , en juhli , höh , alkuillasta känni ja baariin säheltämään ja sitten kotimatkalla raketit yms. ja huikopala herkut , kuten aina ennenkin , vähän vaan aikaisempi aikataulu.

    • Anonyymi

      Juhlin nais kaverin kanssa. Ei mitään ihmeellistä. Kuunnellaa musaa, tehdään hyvää ruokaa, juodaan viiniä ja olutta ja muutaman raketin ostin ja muutamia muita paukkuja.

    • Hmm. pitänee vielä neuvotella päällikön kanssa yksityiskohdista.

      Mutta kutakuinkin näin:

      - valmistellaan hyvää ruokaa (päällikkö lupasi ainakin tekevänsä hirvistroganoffia, eli mulle sitten muusit, snacksit yms)
      - skumppapullo on jo viileässä
      - sauna
      - ei raketteja (ellei sitten mennä paikalliselle kadulle katselemaan niitä)
      - darts-501-matsin tai parikin voisi ottaa

      - siivota ei tarvi. Jess! Eikä kuokkavieraita sallita

      • Anonyymi

        Päällikkö..?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päällikkö..?

        Niin. The Big Boss :-D


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Niin. The Big Boss :-D

        Ei hyvää päivää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei hyvää päivää.

        Mun kissa :)


      • elisakettu kirjoitti:

        Niin. The Big Boss :-D

        Ai sullakin on kissa..

        Hugo?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ai sullakin on kissa..

        Hugo?

        Sellainen iso kollikissa.

        Kutsun sitä Mikiksi.


    • Normi päivä. Pikkuisten hyväosaisten systeemi hiukan on erilaista. Pidemmällä tähtäimellä hekin jäävät ahneuksissaan unholaan.

    • Anonyymi

      Ei mitään ihmeellistä. Kotona oleskelua. En yleensäkään juuri piittaa bileistä, enkä tänä vuonna varsinkaan. Hyvää snack tyyppistä ruokaa. Ajatus olis tehdä paneroitua kanaa ja katkarapuja ja sitten tulisia siipiä. Varmaan varuiksi myös perinteiset nakit, kun tuost muksusta ei aina voi olla varma. Pari jotain dippisoosia ja kaiken lisäkkeeksi itsetehty perunasalaatti. No ehkä jotain kasvispuolta myös dipattavaksi. Jälkiruoka on vielä auki, mutta menen varmaan matalan aidan puolelta ja teen jonkun jäädykkeen. Alkoholia en ole varannut. Aivan turhaa, kun en kuitenkaan yksinäni saa edes sitä yhtä pulloa juotua 😁. Pari tulivuorta muksun iloksi jossain vaihessa iltaa. Puolelta öin varmasti naapurustossa joku pommittelee, eli niitä herätän muksun sitten katselemaan. Herää se niihin kuitenkin, eli parempi kun herätän vähän etukäteen niitä katsomaan. Ai niin ja koirille on varattu taas herkkuluut, niin eivät paukkeesta piittaa. Onneksi on hyvähermoisia eläimiä, niin ei tarvi noiden puolesta jännittää.

    • Anonyymi

      Sanon klo 23.59 hyvästit yli 20 vuotta kestäneelle ystävyydelle ja tulevan uuden vuoden oirehdin, vieroitun ja puren kynsiäni.

      • Anonyymi

        Miksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi?

        Lopettaa viinanjuonnin? 🤔


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Lopettaa viinanjuonnin? 🤔

        Tupakka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tupakka?

        Tämäpä ystävä juuri, joka ollut mukana niin iloissa kuin suruissa. Vaikeaa tulee olemaan, mutta päätös on tehty.


    • Anonyymi

      Ryyppään kotona nais seurassa. Ei kai kukaan baariin mene. Joskus menin baariin uutena vuotena ja siellä taisi olla puolen yön aikaan 5 asiakasta. Lähdin samantien menee. Parempi että kutsuu naisia ja kavereita kotiinsa juhlimaan.

    • Eipä mulla ole uudenvuoden aaton ja tavallisen torstain välillä mitään eroa. Jos nyt juhlan kunniaksi hörppäis ton pari kuukautta jääkaapissa korkkaamattomana olleen breezerin veke, jos siis tekee mieli. Hyvin todennäköisesti olen jo ennen puolta yötä unten mailla.

    • Anonyymi

      Yksin katselen ikkunoista raketteja, mitäpä tuota muuta koronan valtakaudella. Vielä on mietinnän alla, ostanko suklaalevyjä vai konvehteja, kaiken terveellisyyden unohtain. Kun malttaisi olla näpyttelemättä täällä, eräälle viestejä. Viime Uutena vuonna lähetin tervehdyksen sisarelle 19-20välillä, oli tuulut perille yöllä 3-4 aikoihin. herännyt säikähtäen. Mitenkähän näille sivuille käy, ei ole kokemusta.

    • Anonyymi

      Valan tinat ja katsellaan niistä heijastuvia varjoja seinää vasten.
      Arvausleikkiä kuka näkee ja mitä.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kyl panen naistani uutena vuotena. Ollaan kyl melko selvinpäin ei mitään juhlia. Kyl saunakaljat voisi juoda ja seksiä harrastaa.

    • Nautin parvekekahvit, vaikka rakettien hirmuista ääntä en voi sietää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe