On aika juhlia uutta vuotta, miten aiot juhlia?
Kohta on uusi vuosi
50
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pojallani on nimipäivät uuden vuoden aattona, joten meillä on tavalliset perhepiirin nimipäivät. Nämä eroavat tavallisista nimppareista vain ilotulituksella.
- Anonyymi
En yhtään mitenkään. Vituttaa jo valmiiksi monen tunnin rakettien pauke.
- Anonyymi
Eipä ole raketteja näkynyt kaupoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole raketteja näkynyt kaupoissa.
Ai, minä näin jo sunnuntaina yhden K-Supermarketin käytävällä rakettimyyjän kojuineen.
- Anonyymi
Yksin olen kuten aina. En juhli vaan nukun jo aikaisin.
- Anonyymi
Mökkireissu hyvässä seurassa, ulkoilua ja sauna.
- Anonyymi
On hieno juttu.
- Anonyymi
En juhli. Uusi vuosi on tylsä. Jos pääsisi keikalle niin ei olisi mutta kun ei pääse niin on. Kaikenlisäksi vihaan raketteja.
- Sheena- Anonyymi
Näinpä. Vuosituhannenvaihde oli ihanin humppayö.
Juhlin olemalla rauhallisesti. Mutta uudenvuoden rakettien ääni on aivan kauhea.
Miten jotkut kehtaavat olla niin sivistymättömiä, että ampuvat uudenvuoden raketteja?- Anonyymi
En juhli.
Taidan laitella torppaan kynttilävalaistuksen, ottaa hieman punaviiniä ja keskittyä lukemaan jotain mielekästä romaania. Ei ole hinkuja riekkua ihmeemmin ja kissat ei tykkää raketeista, niin parempi pysyä kotosalla rauhoittelemassa niitä.
Sukuloidaan. Ja minä ainakin kuuntelen musiikkia, muut tekee mitä tekee. Jotenkin hieno biisi kaikessa yksinkertaisuudessaan. Vähän niinko mä. :P
https://youtu.be/eMvs8YTxBx4- Anonyymi
Ostan yhden rätisevän kissanpierun tjsp ja ammun sen joskus 20 aikaan lenkkeilessäni. Kuva rätinästä dokumentteihin ja olen nukkumassa 2300.
- Anonyymi
Aattelin syödä ja juoda paljon.
Ainakin sipsipussin, pari boksia suklaata, limsaa 1,5 l, nakkeja, täytekakkua...
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖 - Anonyymi
Aion juhlia olemalla ihan normaalisti.
T. Normaali tylsä mies- Anonyymi
Miten määritellään normaali ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten määritellään normaali ?
Ei ole mahdollisuutta määritellä.
- Anonyymi
Siemaisen hieman metsämansikkalikööriä ja ehkä laahaudun lähiräkälään jos alkaa laulattamaan.
Menen pulikoimaan, justhan mä kerroin.
Wwuwuw kirjoitti:
No tän vuoden. 🤭
Aattelin jo että asumaanko jäät sinne. Senkin porsastelija :)
Elä unohu sinne ammeeseen.
En juhli uuttavuotta mitenkään. Nuorempana olin ahkera ilotulitteiden paukuttelija, mutta näin vanhemmiten se ei enää jaksa innostaa.
- Anonyymi
Kumman tylsää porukkaa , en juhli , höh , alkuillasta känni ja baariin säheltämään ja sitten kotimatkalla raketit yms. ja huikopala herkut , kuten aina ennenkin , vähän vaan aikaisempi aikataulu.
- Anonyymi
Juhlin nais kaverin kanssa. Ei mitään ihmeellistä. Kuunnellaa musaa, tehdään hyvää ruokaa, juodaan viiniä ja olutta ja muutaman raketin ostin ja muutamia muita paukkuja.
Hmm. pitänee vielä neuvotella päällikön kanssa yksityiskohdista.
Mutta kutakuinkin näin:
- valmistellaan hyvää ruokaa (päällikkö lupasi ainakin tekevänsä hirvistroganoffia, eli mulle sitten muusit, snacksit yms)
- skumppapullo on jo viileässä
- sauna
- ei raketteja (ellei sitten mennä paikalliselle kadulle katselemaan niitä)
- darts-501-matsin tai parikin voisi ottaa
- siivota ei tarvi. Jess! Eikä kuokkavieraita sallita- Anonyymi
Päällikkö..?
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Niin. The Big Boss :-D
Ei hyvää päivää.
Wwuwuw kirjoitti:
Ai sullakin on kissa..
Hugo?Sellainen iso kollikissa.
Kutsun sitä Mikiksi.
Normi päivä. Pikkuisten hyväosaisten systeemi hiukan on erilaista. Pidemmällä tähtäimellä hekin jäävät ahneuksissaan unholaan.
- Anonyymi
Ei mitään ihmeellistä. Kotona oleskelua. En yleensäkään juuri piittaa bileistä, enkä tänä vuonna varsinkaan. Hyvää snack tyyppistä ruokaa. Ajatus olis tehdä paneroitua kanaa ja katkarapuja ja sitten tulisia siipiä. Varmaan varuiksi myös perinteiset nakit, kun tuost muksusta ei aina voi olla varma. Pari jotain dippisoosia ja kaiken lisäkkeeksi itsetehty perunasalaatti. No ehkä jotain kasvispuolta myös dipattavaksi. Jälkiruoka on vielä auki, mutta menen varmaan matalan aidan puolelta ja teen jonkun jäädykkeen. Alkoholia en ole varannut. Aivan turhaa, kun en kuitenkaan yksinäni saa edes sitä yhtä pulloa juotua 😁. Pari tulivuorta muksun iloksi jossain vaihessa iltaa. Puolelta öin varmasti naapurustossa joku pommittelee, eli niitä herätän muksun sitten katselemaan. Herää se niihin kuitenkin, eli parempi kun herätän vähän etukäteen niitä katsomaan. Ai niin ja koirille on varattu taas herkkuluut, niin eivät paukkeesta piittaa. Onneksi on hyvähermoisia eläimiä, niin ei tarvi noiden puolesta jännittää.
- Anonyymi
Sanon klo 23.59 hyvästit yli 20 vuotta kestäneelle ystävyydelle ja tulevan uuden vuoden oirehdin, vieroitun ja puren kynsiäni.
- Anonyymi
Miksi?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Lopettaa viinanjuonnin? 🤔
Tupakka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tupakka?
Tämäpä ystävä juuri, joka ollut mukana niin iloissa kuin suruissa. Vaikeaa tulee olemaan, mutta päätös on tehty.
- Anonyymi
Ryyppään kotona nais seurassa. Ei kai kukaan baariin mene. Joskus menin baariin uutena vuotena ja siellä taisi olla puolen yön aikaan 5 asiakasta. Lähdin samantien menee. Parempi että kutsuu naisia ja kavereita kotiinsa juhlimaan.
Eipä mulla ole uudenvuoden aaton ja tavallisen torstain välillä mitään eroa. Jos nyt juhlan kunniaksi hörppäis ton pari kuukautta jääkaapissa korkkaamattomana olleen breezerin veke, jos siis tekee mieli. Hyvin todennäköisesti olen jo ennen puolta yötä unten mailla.
- Anonyymi
Yksin katselen ikkunoista raketteja, mitäpä tuota muuta koronan valtakaudella. Vielä on mietinnän alla, ostanko suklaalevyjä vai konvehteja, kaiken terveellisyyden unohtain. Kun malttaisi olla näpyttelemättä täällä, eräälle viestejä. Viime Uutena vuonna lähetin tervehdyksen sisarelle 19-20välillä, oli tuulut perille yöllä 3-4 aikoihin. herännyt säikähtäen. Mitenkähän näille sivuille käy, ei ole kokemusta.
- Anonyymi
Valan tinat ja katsellaan niistä heijastuvia varjoja seinää vasten.
Arvausleikkiä kuka näkee ja mitä.
AsianVierestä- Anonyymi
*Mehiläisvahat!
Ei tinaa kun se on myrkkyä, melkein pelkkää lyijyä ja tinat on kielletty jo pari vuotta sitten..
https://yle.fi/uutiset/3-10576774
- Anonyymi
Kyl panen naistani uutena vuotena. Ollaan kyl melko selvinpäin ei mitään juhlia. Kyl saunakaljat voisi juoda ja seksiä harrastaa.
Nautin parvekekahvit, vaikka rakettien hirmuista ääntä en voi sietää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539019Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492709- 572491
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292491Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971875- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146