Onko tatuointeja?

Anonyymi

7

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Me Naiset | Sinulle sopisi luontoaiheinen tatuointi!
      Olet villi ja vapaa persoona, oikea luonnonlapsi. Viihdyt parhaiten ulkosalla, samoilit sitten metsässä, rannalla, vuoren huipulla tai kukkaniityllä. Siksi sinulle sopivat luontoaiheiset tatuoinnit, kuten erilaiset kukat, puut, kasvit ja maisemakuvat.

-On mulla kaksi tatuointia, luontoaiheisia. Käsivarren ympäri pienempi ja melkein koko yläselän, olkapään ja olkavarren kyynärtaipeeseen asti peittävä tatuointi. En nyt ajatellut lisää ottaa. Jos otan, niin hihan tai hihat käsivarsiin.

• Ei ole toistaiseksi yhtään tatskaa, vaikka oon kahta eri kuvaa miettinyt...tai pikemminkin kolmea, koska kaksi niistä kuuluisi yhteen ja samaan kokonaisuuteen.

Toisaalta kroppa on täynnä erikokoisia arpia, niin näkyvissä kuin näkymättömissä paikoissa, en tiedä kannattaisiko tatskoja edes hankkia. Päätöstä en oo tehny suuntaan enkä toiseen.

• Tatskalla voi myös halutessaan peittää arpia.

• Wwuwuw kirjoitti:

Tatskalla voi myös halutessaan peittää arpia.

Tiiän. Enkä mä arpiani häpee. Ne on osoitus siitä mistä kaikesta on aikanaan selvinny.

Itse asiassa se yks tatska -kokonaisuus pikemminkin lisäis huomiota pisintä (35cm) arpea kohtaan, mutta se ei pätkääkään haittais.

Oon mä tän täällä aiemminkin kertonu, mut aikanaan edellisenä päivänä ennen pieleen mennyttä kielekeleikkausta plastiikkakirurgi tuli katsomaan jalkojani ja merkkaamaan seuraavaa päivää varten kohtaa mistä lihasta otetaan siirrettäväksi. Kirra veti paksulla tussilla vasempaan sisäreiteen nivusesta polveen ulottuvan viivan siitä huolimatta, että olin kertonut että aiemmin samasta jalasta oli otettu pätkä jännettä.

Pari tuntia myöhemmin tulee toinen plastiikkakirurgi, ja ymmärsin tämän olevan leikkaava kirurgi. Hänelle kerroin saman minkä olin aiemmallekin yrittänyt kertoa, ja siinä samassa kirurgi veti taskustaan tussin, veti ruksin jo valmiiksi piirretyn viivan päälle, sekä kirjoitti viereen isoilla kirjaimilla että EI TÄSTÄ. Toiseen jalkaan tää kirurgi veti uuden viivan, ja kirjoitti viereen VAAN TÄSTÄ.

Oli huvittavaa katsoa vielä parin viikon jälkeen reisiä, kun tekstit viivoineen näkyivät yhä tunnistettavia. Nuo tekstit ja toiseen reiteen viivan rukseineen oon suunnitellu joskus hankkivani muistuttaakseni itseäni siitä, että pitkän sairaalassa viettämäni jakson aikana sattui huvittaviakin juttuja, eikä pelkästään huonoja ja ikäviä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Go fuck yourself

• Olen tehnyt tuon aiemmin ja tuloksena oli vesiväritatuoinnit ja niitä mulla muuten onkin kaksi. Tykkään paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      114
      12056
    2. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      148
      4391
    3. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      461
      4124
    4. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      117
      4092
    5. 69
      3685
    6. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      47
      3415
    7. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      54
      2838
    8. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      20
      2669
    9. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      57
      2049
    10. Kauhea ikävä iski

Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko
      Ikävä
      19
      1632
    Aihe