Jätätkö jääkaapin yöksi päälle?
Suomalaisista 61 % jättää öisin sähkölaitteen valvomatta. Se on paloturvallisuusriski, koska unen aikana leimahtava laite ei välttämättä saa heti osakseen vaadittavaa huomiota.
Oletko välinpitämätön suomalainen?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sammutan aina jääkaapin yöksi, niin saa aamupalaksi lämmintä lenkkiä ja taskulämmintä jallua.
- Anonyymi
Ei olla tulesa, ei tarvi sammuta.
- Anonyymi
Vakuutusyhtiön mielestä olen välinpitämätön, jos joskus sattuisi pirtti jääkaapin vuoksi palamaan ja vaikka se palo saisi alkunsa jostain muualta niin kyllä vakuutusyhtiö löytää keinon millä meikäläinen saadaan syylliseksi.
- Anonyymi
Lontoossa 24-kerroksinen Grenfell Tower syttyi ja palossa kuoli 72
Syttymissyy oli pakastimen syttyminen tuleen neljännessä kerroksessa.
Leiämistä kiihdytti katkoton ilmarako julkisivussa ja lisätty uretaanieriste oli vaihdettu halvempaan palavampaan- Anonyymi
Itse säästän ottamatta kotivakuutuksen käyttöön. Suojelurahoja on turha maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin21114207Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4013320Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma2858791- 396309
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones2263648