Jostain syystä ne kuvat ovat edelleen siellä vaikkapa lupasit ottaa ne pois

Anonyymi

Ja jos olet jostain suuttunut niin sano se suoraan mutta älä anna meidän välien mennä lopullisesti. Joko erotaan lopullisesti irl ja pääset jatkaa sun onnellista suhdetta sun exän kanssa tai sitten me jutellaan meidän välit kuntoon ja ne kuvat pois kun se on sama kuin avoin suhde minulle kun en todellakaan ole kotona yksin uutena vuotena jos haluat valita ne kuvat. Minähän sanoin että teen mitä ikinä haluat minun tekevän kunhan otat ne kuvat pois nii mä voin jutella sun kanssa ihan kaikki mitä haluat tietää minusta. Sopiiko tämä sulle Rakas????

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saat pyytää multa ihan mitä tahansa kunhan et tee minua mustasukkaiseksi tahallisesti. Jooko Rakas.

      • Anonyymi

        Ootko sä mustasukkainen minusta. Mä oon ihan poikki. Mä haluaisin vaan nukkua ja nukkua. Nukkua vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko sä mustasukkainen minusta. Mä oon ihan poikki. Mä haluaisin vaan nukkua ja nukkua. Nukkua vaan.

        Kyllä mä oon itsekin todella väsynyt tähän tilanteeseen jossa en ole edes yhden puhelun arvoinen sinulle ja mä olen koko ajan sanonut että mä hyväksyn kaikki mitä päätät että jutellaan meidän välit kuntoon tai erotaan mutta ainut mikä saa mut todella paljon hermostuu on se jos petät minua ja tietysti olen mustasukkainen kun en tiedä sinusta yhtää mitää ja ne kuvat on ollut koko ajan esillä nii se loukkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä oon itsekin todella väsynyt tähän tilanteeseen jossa en ole edes yhden puhelun arvoinen sinulle ja mä olen koko ajan sanonut että mä hyväksyn kaikki mitä päätät että jutellaan meidän välit kuntoon tai erotaan mutta ainut mikä saa mut todella paljon hermostuu on se jos petät minua ja tietysti olen mustasukkainen kun en tiedä sinusta yhtää mitää ja ne kuvat on ollut koko ajan esillä nii se loukkaa

        Mutta jos nyt välttämättä haluat rikkoo meidän välit nii edelleen päätös on aina sinun kuinka haluat niin mä suostun kaikkeen mitä ehdotat. Saat pitää ne kuvat mutta sitten ei ole mitään uskollisuutta mun puolelta että jos pettämisen raja on edelleen sama kuin avoin suhde nii se voi ehkä hetken aikaa onnistuu mutta loppu pelissä en pystyisi olla avoimessa suhteessa koska rakastan sua liikaa ja se on ihan sama kumpi meistä pettää nii suhteen arvostus ja luottamus on myös menny joten se suhde ei voi mitenkään toimii kun mä oon aina ollu sitä mieltä että jos suhdetta ei kumpikaan arvosta nii kannattaako mitään suhdetta olla jos ei ole mitään muuta kuin joku anonyymi palsta


    • Anonyymi

      Rakas ei mulla ole mitään mun exän kanssa eikä tule olemaan. Sinua rakastan ja haluan. Mä oon niin väsynyt etten jaksa ajatella kuin nukkumista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe