Voisin mennä töihin muutamalla ehdolla.

Anonyymi

Eli ehdot ovat seuraavanlaiset:

- Työpäiviä ovat tiistai, keskiviikko ja torstai.
- Työ alkaa 12:00 ja loppuu 14:00.
- Palkka on nettona 2000 euroa kuukaudessa.
- Minulle ei soitella työasioissa työajan ulkopuolella.
- Kesäloma on 2 kuukautta ja talviloma 1 kuukausi.

Terveisin,
työtön.

13

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siitä vaan freelanceriksi. Työajat ja lomat saa vapaasti valita ja palkan saa neuvoteltua. Onnea uudesta työpaikasta.

• Anonyymi

Tsama juttu, mutta palkkaa 8.000 kuussa ja työ aika 1 tunti golffin peluuta. työaika sillon kun ite jaksaa ja ehtii.

• Anonyymi

Mistä helweetestä näitä tyhjäaivoja piisaa? - Nm. Osaatko mitään

• Anonyymi

Samaahan voisi kysyä sinulta heheheehh

• Anonyymi

Osaatko itsekään mitään?

• Anonyymi

Tyhjäaivoja? Ovat ne jotka antaa oman osaamisen halvalla 9 e päiväkorvauksella tai ilmaiseksi.

Suuret ja viisaat ovat ne, jotka tekee työtä palasta, joka miellyttää, ja ovat niin viisaita ettei anna sitä osaamista jos ei saa palkkaa. Ja ne, jotka ymmärtävät ettei 9 e tehdä yhtään mitään.

Tyhmä paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

Kymppitonni tai ei tehdä mitään. Osaaminen on suomessa kallista ja eläminen. Paitsi pakolaisille jotka saa kaiken vuosikausia ilmaiseksi, asunnot, autot, ruuat, vaatteet, matkat ja kaiken mitä vaan keksivät pyytää.
        Ja ne kustantaa kaikki työssä olevat myös ne jotka saa 9 e päiväkorvausta.

• Anonyymi

Minä saisin juuri tuon verran palkkaa jos lyhentäisin työaikani juuri tuollaiseksi.

• Anonyymi

Nettopalkka melkeen satanen tunnilta. Ei moni suomalainen enempää tienaakaan.

• Anonyymi

Olen sanonut jo monta kertaa, että suomalaiset "köyhät" ovat niin kovin vaativia se on se suurin ongelma.

• Anonyymi

Mitähän vaativaa aloituksessa mielestäsi oli? Miksi pitäisi käyttää kaikki aika työntekoon josta saa aivan surkean määrän rahaa? Aloittajan ehdot ovat varsin kohtuulliset.

• Anonyymi

Alle 3000 egen ei perse penkistä/sohvalta nouse.

• Anonyymi

alle 5Ke , ei viitti orjaksi vaivautua kun mukavampi elää villinä ja vapaana. Raatakoot halvemmat orjat mun puolesta jos nahkansa halvalla haluavat myydä , no problems !

• Anonyymi

I love this one. Varkaita riittää tässä maaimanajassa muutenkin, ja maailma on aina nuori.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2119
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1557
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1339
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      239
      1224
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1180
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1051
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      253
      1016
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      926
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      901
    Aihe