Kukaan kuullut indeksistä ja merkityksistä?
Etusormi ja nimetön indeksi
20
114
Vastaukset
- Anonyymi
I know ;)
- Anonyymi
En ole ikinä kuullut indeksistä:
https://askelterveyteen.com/mita-sormet-kertovat-ihmisesta/
-harmiseikirj-Kiinnitin huomiota kohtaan, jossa tutkijaryhmä oli tutkinut nukkuvien miesten peniksiä. Onko ne malttaneet arvioida niitä velttoina vai onko niitä yritetty runkkailla pystyyn? Ja mitä tällaisesta sanoo tutkimusetiikka?
En ollut kuullut etusormi/nimetön-vertailusta.- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Kiinnitin huomiota kohtaan, jossa tutkijaryhmä oli tutkinut nukkuvien miesten peniksiä. Onko ne malttaneet arvioida niitä velttoina vai onko niitä yritetty runkkailla pystyyn? Ja mitä tällaisesta sanoo tutkimusetiikka?
En ollut kuullut etusormi/nimetön-vertailusta.Näytti jutun mukaan olevan 144 koehenkilä olleen nukutettuina yliopistolla, olikohan siellä sitten kiimaiset yliopisto-opsikelijanaikkoset niitä tutkimassa? Ei kai se kai täysin epämilellyttävää olisi.
-harmiseikirj- - Anonyymi
JanK kirjoitti:
Jaa, no eiköhän tuo ole duubaa.
Jaa, menisi varmaan pornografian puolelle ja poistoon jos julkaisisin kuvan noista pidemmistä nimettömistä molemmissa käsissä niin enpä sitten viitsi. semmoisen ehkä vajaan sentin verran on eroa.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Jaa, menisi varmaan pornografian puolelle ja poistoon jos julkaisisin kuvan noista pidemmistä nimettömistä molemmissa käsissä niin enpä sitten viitsi. semmoisen ehkä vajaan sentin verran on eroa.
-harmiseikirj-Heh, ei sun sitten passaa laittaa kuvaa niistä. :P
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Heh, ei sun sitten passaa laittaa kuvaa niistä. :P
On semmoiset yhdeksän senttiset nimettömät juuresta mitattuna että kyllähän niitä passaisi esitellä.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
On semmoiset yhdeksän senttiset nimettömät juuresta mitattuna että kyllähän niitä passaisi esitellä.
-harmiseikirj-Heh, pitkät sormet. Mulla on lyhyet nakkisormet, johan ne kertaalleen on täälläkin haukuttu. :D
Hölynpölyä.
- Anonyymi
Sulla on siis etusormi nimetöntä pidempi.
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on siis etusormi nimetöntä pidempi.
Etusormi ylettää siihen mistä nimettömän kynsi alkaa.
Mitäs, kun vasemman käden nimetön on pidempi vasemman etusormi. Oikeassa kädessä toisin päin. Puolisolla on yhtä pitkät etusormi ja nimetön. Ja hän on mies.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Siis vasemman etusormea. Pienesti, mutta näkyvästi.
Heissan. Asiasta yhtäkkiä ja hetkeksi vinoon, tässä plärätessä muistin sinun joskus maininneen jollekin "batiikkipläjäyksen tekemisestä". Onko kyse siitä ikivanhasta kankaan tai nahan värjäysmenetelmästä ja jos on, niin miten sen teet, mikäli sopii paljastaa. - cu-
Anonyymi kirjoitti:
Heissan. Asiasta yhtäkkiä ja hetkeksi vinoon, tässä plärätessä muistin sinun joskus maininneen jollekin "batiikkipläjäyksen tekemisestä". Onko kyse siitä ikivanhasta kankaan tai nahan värjäysmenetelmästä ja jos on, niin miten sen teet, mikäli sopii paljastaa. - cu-
Joo. Kankaan värjäämisestä. Mä olen nyppinyt vaatteen epämääräiseen myttyyn tai harkiten tietyt kohdat vaatteesta ja sitonut kuminauhalla aloilleen. Sitten joko valkaissut ihan klorillilla tai kangasvärillä värjännyt mm. vaaleita vaatteita.
Tässä yksi ohje.
https://www.meillakotona.fi/artikkelit/batiikkivarjays-hurmaa-taas-nain-varjaat-tekstiileja- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Joo. Kankaan värjäämisestä. Mä olen nyppinyt vaatteen epämääräiseen myttyyn tai harkiten tietyt kohdat vaatteesta ja sitonut kuminauhalla aloilleen. Sitten joko valkaissut ihan klorillilla tai kangasvärillä värjännyt mm. vaaleita vaatteita.
Tässä yksi ohje.
https://www.meillakotona.fi/artikkelit/batiikkivarjays-hurmaa-taas-nain-varjaat-tekstiilejaAjatuksena kokeilla tuota paitaan. No ensin koerättiin kattilan kautta värjäysaineella. Kuviointi näköjään riippuu monesta tekijästä. Kiitti :) - cu-
Anonyymi kirjoitti:
Ajatuksena kokeilla tuota paitaan. No ensin koerättiin kattilan kautta värjäysaineella. Kuviointi näköjään riippuu monesta tekijästä. Kiitti :) - cu-
Juu, se voi olla ihan ylläri mitä tulee vastaan, kun paketin avaa. :)
- Anonyymi
Tuleeko tähän joku indeksikorotus?
-flowersreally-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483