Etusormi ja nimetön indeksi

Anonyymi

Kukaan kuullut indeksistä ja merkityksistä?

20

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      I know ;)

      • Mie myös..


    • Anonyymi
      • Kiinnitin huomiota kohtaan, jossa tutkijaryhmä oli tutkinut nukkuvien miesten peniksiä. Onko ne malttaneet arvioida niitä velttoina vai onko niitä yritetty runkkailla pystyyn? Ja mitä tällaisesta sanoo tutkimusetiikka?

        En ollut kuullut etusormi/nimetön-vertailusta.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Kiinnitin huomiota kohtaan, jossa tutkijaryhmä oli tutkinut nukkuvien miesten peniksiä. Onko ne malttaneet arvioida niitä velttoina vai onko niitä yritetty runkkailla pystyyn? Ja mitä tällaisesta sanoo tutkimusetiikka?

        En ollut kuullut etusormi/nimetön-vertailusta.

        Näytti jutun mukaan olevan 144 koehenkilä olleen nukutettuina yliopistolla, olikohan siellä sitten kiimaiset yliopisto-opsikelijanaikkoset niitä tutkimassa? Ei kai se kai täysin epämilellyttävää olisi.

        -harmiseikirj-


      • Jaa, no eiköhän tuo ole duubaa.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Jaa, no eiköhän tuo ole duubaa.

        Jaa, menisi varmaan pornografian puolelle ja poistoon jos julkaisisin kuvan noista pidemmistä nimettömistä molemmissa käsissä niin enpä sitten viitsi. semmoisen ehkä vajaan sentin verran on eroa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, menisi varmaan pornografian puolelle ja poistoon jos julkaisisin kuvan noista pidemmistä nimettömistä molemmissa käsissä niin enpä sitten viitsi. semmoisen ehkä vajaan sentin verran on eroa.

        -harmiseikirj-

        Heh, ei sun sitten passaa laittaa kuvaa niistä. :P


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Heh, ei sun sitten passaa laittaa kuvaa niistä. :P

        On semmoiset yhdeksän senttiset nimettömät juuresta mitattuna että kyllähän niitä passaisi esitellä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        On semmoiset yhdeksän senttiset nimettömät juuresta mitattuna että kyllähän niitä passaisi esitellä.

        -harmiseikirj-

        Heh, pitkät sormet. Mulla on lyhyet nakkisormet, johan ne kertaalleen on täälläkin haukuttu. :D


    • Hölynpölyä.

      • Anonyymi

        Sulla on siis etusormi nimetöntä pidempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on siis etusormi nimetöntä pidempi.

        Etusormi ylettää siihen mistä nimettömän kynsi alkaa.


    • Mitäs, kun vasemman käden nimetön on pidempi vasemman etusormi. Oikeassa kädessä toisin päin. Puolisolla on yhtä pitkät etusormi ja nimetön. Ja hän on mies.

      • Siis vasemman etusormea. Pienesti, mutta näkyvästi.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Siis vasemman etusormea. Pienesti, mutta näkyvästi.

        Heissan. Asiasta yhtäkkiä ja hetkeksi vinoon, tässä plärätessä muistin sinun joskus maininneen jollekin "batiikkipläjäyksen tekemisestä". Onko kyse siitä ikivanhasta kankaan tai nahan värjäysmenetelmästä ja jos on, niin miten sen teet, mikäli sopii paljastaa. - cu-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heissan. Asiasta yhtäkkiä ja hetkeksi vinoon, tässä plärätessä muistin sinun joskus maininneen jollekin "batiikkipläjäyksen tekemisestä". Onko kyse siitä ikivanhasta kankaan tai nahan värjäysmenetelmästä ja jos on, niin miten sen teet, mikäli sopii paljastaa. - cu-

        Joo. Kankaan värjäämisestä. Mä olen nyppinyt vaatteen epämääräiseen myttyyn tai harkiten tietyt kohdat vaatteesta ja sitonut kuminauhalla aloilleen. Sitten joko valkaissut ihan klorillilla tai kangasvärillä värjännyt mm. vaaleita vaatteita.

        Tässä yksi ohje.

        https://www.meillakotona.fi/artikkelit/batiikkivarjays-hurmaa-taas-nain-varjaat-tekstiileja


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Joo. Kankaan värjäämisestä. Mä olen nyppinyt vaatteen epämääräiseen myttyyn tai harkiten tietyt kohdat vaatteesta ja sitonut kuminauhalla aloilleen. Sitten joko valkaissut ihan klorillilla tai kangasvärillä värjännyt mm. vaaleita vaatteita.

        Tässä yksi ohje.

        https://www.meillakotona.fi/artikkelit/batiikkivarjays-hurmaa-taas-nain-varjaat-tekstiileja

        Ajatuksena kokeilla tuota paitaan. No ensin koerättiin kattilan kautta värjäysaineella. Kuviointi näköjään riippuu monesta tekijästä. Kiitti :) - cu-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajatuksena kokeilla tuota paitaan. No ensin koerättiin kattilan kautta värjäysaineella. Kuviointi näköjään riippuu monesta tekijästä. Kiitti :) - cu-

        Juu, se voi olla ihan ylläri mitä tulee vastaan, kun paketin avaa. :)


    • Anonyymi

      Tuleeko tähän joku indeksikorotus?

      -flowersreally-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe