Etusormi ja nimetön indeksi

Anonyymi

Kukaan kuullut indeksistä ja merkityksistä?

20

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      I know ;)

      • Mie myös..


    • Anonyymi
      • Kiinnitin huomiota kohtaan, jossa tutkijaryhmä oli tutkinut nukkuvien miesten peniksiä. Onko ne malttaneet arvioida niitä velttoina vai onko niitä yritetty runkkailla pystyyn? Ja mitä tällaisesta sanoo tutkimusetiikka?

        En ollut kuullut etusormi/nimetön-vertailusta.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Kiinnitin huomiota kohtaan, jossa tutkijaryhmä oli tutkinut nukkuvien miesten peniksiä. Onko ne malttaneet arvioida niitä velttoina vai onko niitä yritetty runkkailla pystyyn? Ja mitä tällaisesta sanoo tutkimusetiikka?

        En ollut kuullut etusormi/nimetön-vertailusta.

        Näytti jutun mukaan olevan 144 koehenkilä olleen nukutettuina yliopistolla, olikohan siellä sitten kiimaiset yliopisto-opsikelijanaikkoset niitä tutkimassa? Ei kai se kai täysin epämilellyttävää olisi.

        -harmiseikirj-


      • Jaa, no eiköhän tuo ole duubaa.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Jaa, no eiköhän tuo ole duubaa.

        Jaa, menisi varmaan pornografian puolelle ja poistoon jos julkaisisin kuvan noista pidemmistä nimettömistä molemmissa käsissä niin enpä sitten viitsi. semmoisen ehkä vajaan sentin verran on eroa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, menisi varmaan pornografian puolelle ja poistoon jos julkaisisin kuvan noista pidemmistä nimettömistä molemmissa käsissä niin enpä sitten viitsi. semmoisen ehkä vajaan sentin verran on eroa.

        -harmiseikirj-

        Heh, ei sun sitten passaa laittaa kuvaa niistä. :P


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Heh, ei sun sitten passaa laittaa kuvaa niistä. :P

        On semmoiset yhdeksän senttiset nimettömät juuresta mitattuna että kyllähän niitä passaisi esitellä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        On semmoiset yhdeksän senttiset nimettömät juuresta mitattuna että kyllähän niitä passaisi esitellä.

        -harmiseikirj-

        Heh, pitkät sormet. Mulla on lyhyet nakkisormet, johan ne kertaalleen on täälläkin haukuttu. :D


    • Hölynpölyä.

      • Anonyymi

        Sulla on siis etusormi nimetöntä pidempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on siis etusormi nimetöntä pidempi.

        Etusormi ylettää siihen mistä nimettömän kynsi alkaa.


    • Mitäs, kun vasemman käden nimetön on pidempi vasemman etusormi. Oikeassa kädessä toisin päin. Puolisolla on yhtä pitkät etusormi ja nimetön. Ja hän on mies.

      • Siis vasemman etusormea. Pienesti, mutta näkyvästi.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Siis vasemman etusormea. Pienesti, mutta näkyvästi.

        Heissan. Asiasta yhtäkkiä ja hetkeksi vinoon, tässä plärätessä muistin sinun joskus maininneen jollekin "batiikkipläjäyksen tekemisestä". Onko kyse siitä ikivanhasta kankaan tai nahan värjäysmenetelmästä ja jos on, niin miten sen teet, mikäli sopii paljastaa. - cu-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heissan. Asiasta yhtäkkiä ja hetkeksi vinoon, tässä plärätessä muistin sinun joskus maininneen jollekin "batiikkipläjäyksen tekemisestä". Onko kyse siitä ikivanhasta kankaan tai nahan värjäysmenetelmästä ja jos on, niin miten sen teet, mikäli sopii paljastaa. - cu-

        Joo. Kankaan värjäämisestä. Mä olen nyppinyt vaatteen epämääräiseen myttyyn tai harkiten tietyt kohdat vaatteesta ja sitonut kuminauhalla aloilleen. Sitten joko valkaissut ihan klorillilla tai kangasvärillä värjännyt mm. vaaleita vaatteita.

        Tässä yksi ohje.

        https://www.meillakotona.fi/artikkelit/batiikkivarjays-hurmaa-taas-nain-varjaat-tekstiileja


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Joo. Kankaan värjäämisestä. Mä olen nyppinyt vaatteen epämääräiseen myttyyn tai harkiten tietyt kohdat vaatteesta ja sitonut kuminauhalla aloilleen. Sitten joko valkaissut ihan klorillilla tai kangasvärillä värjännyt mm. vaaleita vaatteita.

        Tässä yksi ohje.

        https://www.meillakotona.fi/artikkelit/batiikkivarjays-hurmaa-taas-nain-varjaat-tekstiileja

        Ajatuksena kokeilla tuota paitaan. No ensin koerättiin kattilan kautta värjäysaineella. Kuviointi näköjään riippuu monesta tekijästä. Kiitti :) - cu-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajatuksena kokeilla tuota paitaan. No ensin koerättiin kattilan kautta värjäysaineella. Kuviointi näköjään riippuu monesta tekijästä. Kiitti :) - cu-

        Juu, se voi olla ihan ylläri mitä tulee vastaan, kun paketin avaa. :)


    • Anonyymi

      Tuleeko tähän joku indeksikorotus?

      -flowersreally-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe