Mikä on kun hahmot eivät ole tänään rustaamassa missään ketjuissa????

Anonyymi

Eikai vaan he ole siirtynyt jonnekin muualle palstoille kun yleensä he ovat melkein joka päivä jossain ketjuissa valittamassa millon mistäkin nii aika kummallista kun on tänään saanut pitää oman ketjun ihan rauhassa ilman mitään vasta kaikua 🙄🙄ei ole ikävä tai mitään, kunhan ihmettelin missä kaikki hyvät hahmot ovat

29

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu, hengissä ollaan ja kaikki on hyvin, kukas täällä niin kovin kaipaillut on meidän pöydän väkeä?????

      • En viitsinyt omalla nimellä tehdä mitään aloitusta kun se on niin nähty etten saa aloittaa yhtään keskustelua ilman ylläpidon epäoikeudenmukaisuuden poistoa tai muiden pöytien hahmojen häiritsevien viestien väliin tunkemista. Aina kun yritin saada kirjoittaa minulle mieltäni askarruttavia asioita nii joko sitä häiritään loukkaavilla viesteillä tai sitten ylläpito poistaa kommentteja nii ei ole mitään järkeä tehdä oman nimen kanssa aloituksia mutta toivottavasti olis muitakin palstoja kuin tämä suomi. 24. Fi. Niin voitaisiin kaikki meidän pöydän väki siirtyy muualle keskustelee ja annetaan näiden muiden pöytien hahmojen kirjoitella omien tuntemuksen mukaan ihan rauhassa ilman että me kommentoida tai ilman että he kommentoida meidän keskusteluissa.


      • Anonyymi
        Omar-josa- kirjoitti:

        En viitsinyt omalla nimellä tehdä mitään aloitusta kun se on niin nähty etten saa aloittaa yhtään keskustelua ilman ylläpidon epäoikeudenmukaisuuden poistoa tai muiden pöytien hahmojen häiritsevien viestien väliin tunkemista. Aina kun yritin saada kirjoittaa minulle mieltäni askarruttavia asioita nii joko sitä häiritään loukkaavilla viesteillä tai sitten ylläpito poistaa kommentteja nii ei ole mitään järkeä tehdä oman nimen kanssa aloituksia mutta toivottavasti olis muitakin palstoja kuin tämä suomi. 24. Fi. Niin voitaisiin kaikki meidän pöydän väki siirtyy muualle keskustelee ja annetaan näiden muiden pöytien hahmojen kirjoitella omien tuntemuksen mukaan ihan rauhassa ilman että me kommentoida tai ilman että he kommentoida meidän keskusteluissa.

        🤗🤗🤗🤗🤗🤗Ihan vaan sivusta vastaaminen on nähtävästi täällä liikaa joten olen todella iloinen jos löytyy joku sivu meille muille kun täällä ei selvästikään meitä hyväksytty tasapuolisesti muiden pöytien hahmojen kanssa, ihan vaan asian vierestä seuraan tilannetta että milloin ylläpito poistaa meidän viestin tästä keskustelusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤗🤗🤗🤗🤗🤗Ihan vaan sivusta vastaaminen on nähtävästi täällä liikaa joten olen todella iloinen jos löytyy joku sivu meille muille kun täällä ei selvästikään meitä hyväksytty tasapuolisesti muiden pöytien hahmojen kanssa, ihan vaan asian vierestä seuraan tilannetta että milloin ylläpito poistaa meidän viestin tästä keskustelusta

        Kaisa, siinäpä poistaa mä olen ihan samaa mieltä siitä että olen nii korvia myöten täynnä tätä palstalla oloa kun ihan selvästi meitä syrjitään ihan huolella ja ei mulla ole mitään syytä miksi en voisi vaihtaa palstaa muualle. Terveisin takiainen 😡😡😡😡😡


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaisa, siinäpä poistaa mä olen ihan samaa mieltä siitä että olen nii korvia myöten täynnä tätä palstalla oloa kun ihan selvästi meitä syrjitään ihan huolella ja ei mulla ole mitään syytä miksi en voisi vaihtaa palstaa muualle. Terveisin takiainen 😡😡😡😡😡

        Mutta eikös sun rakkaus ole juuri tällä palstalla???


      • Anonyymi
        Omar-josa- kirjoitti:

        Mutta eikös sun rakkaus ole juuri tällä palstalla???

        Mulla on vain yksi rakkaus joka on mun rakas ludem ja ludem saa ihan itse valita jääkö tänne vai haluaako olla jossain muualla meidän pöydän väen kanssa mutta tänne minua ei kukaan saa jäämään ennen kuin se ylläpito pyytää anteeksi ja antaa meille samat oikeudet kirjoittaa ketjuissa kuin muutkin täällä palstalla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on vain yksi rakkaus joka on mun rakas ludem ja ludem saa ihan itse valita jääkö tänne vai haluaako olla jossain muualla meidän pöydän väen kanssa mutta tänne minua ei kukaan saa jäämään ennen kuin se ylläpito pyytää anteeksi ja antaa meille samat oikeudet kirjoittaa ketjuissa kuin muutkin täällä palstalla

        Mitä uuden vuoden suunnitelmissa on??? Niin olisi kiva saada jotain muuta kuin palstalla roikkuminen


      • Omar-josa- kirjoitti:

        Mitä uuden vuoden suunnitelmissa on??? Niin olisi kiva saada jotain muuta kuin palstalla roikkuminen

        Mä ainakin menen kavereita näkee ja ehkä sitten jotain alkoholia vois ottaa muutaman lasin tunnelmaa nostaa


      • Anonyymi
        Florenca kirjoitti:

        Mä ainakin menen kavereita näkee ja ehkä sitten jotain alkoholia vois ottaa muutaman lasin tunnelmaa nostaa

        Mäkin oon nyt päättänyt ottaa rennosti uuden vuoden ja toivottavasti löytyy mullekin jotain mikä nostaa mun tunnelmaa kun olen ollut aika paljon mieli maassa kun parisuhde on mitä on. Ja avointa suhdetta en voi hyväksyä joten kai mun vaan täytyy saada muuta ajateltavaa kuin tämä ero ludemista. Olo on niin kauhee että olen jopa itkenyt muttei se auta vaikka kuinka itkisin silmät pois kiopistani nii olo ei ole vielä helpottunut yhtään. Joka päivä vaan pahenee tämä paha mieli


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin oon nyt päättänyt ottaa rennosti uuden vuoden ja toivottavasti löytyy mullekin jotain mikä nostaa mun tunnelmaa kun olen ollut aika paljon mieli maassa kun parisuhde on mitä on. Ja avointa suhdetta en voi hyväksyä joten kai mun vaan täytyy saada muuta ajateltavaa kuin tämä ero ludemista. Olo on niin kauhee että olen jopa itkenyt muttei se auta vaikka kuinka itkisin silmät pois kiopistani nii olo ei ole vielä helpottunut yhtään. Joka päivä vaan pahenee tämä paha mieli

        Ai, sepä on ikävää jos olet noin surullinen. En tiennyt että olitte eronnut kun luulin että teillä on niin vahva rakkaus ettei sitä niin vaan unohda minkään riitojen vuoksi


      • Anonyymi
        Florenca kirjoitti:

        Ai, sepä on ikävää jos olet noin surullinen. En tiennyt että olitte eronnut kun luulin että teillä on niin vahva rakkaus ettei sitä niin vaan unohda minkään riitojen vuoksi

        Niin no ludem jätti taas kerran minut kuin jonkun roskan lavalle, että vaikka mulla on ne vahvat tunteet nii en mä voi pakottaa ketään mun kanssa suhteessa oleen ja pelkkä rakkaus ei ikinä ole riittävä jos suhteen alku on jo tämän näköinen niin kuinka monta minuuttia menis irl suhteen eroomiisen kun täällä ei selvästikään saa kysyä siitä pettämisen rajoista suomalaisten kanssa suhteessa olevilla kun ei mulla ole mitään tietoa muista kuin värillisten kanssa olen ollut suhteessa ja sen takia en ole ikinä jännittänyt mitään mun suhteita mutta nyt pelottaa ja jännittää kun ei oo mitään tietoa kuinka suhteen saa toimii vaikkapa on eri kulttuuri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no ludem jätti taas kerran minut kuin jonkun roskan lavalle, että vaikka mulla on ne vahvat tunteet nii en mä voi pakottaa ketään mun kanssa suhteessa oleen ja pelkkä rakkaus ei ikinä ole riittävä jos suhteen alku on jo tämän näköinen niin kuinka monta minuuttia menis irl suhteen eroomiisen kun täällä ei selvästikään saa kysyä siitä pettämisen rajoista suomalaisten kanssa suhteessa olevilla kun ei mulla ole mitään tietoa muista kuin värillisten kanssa olen ollut suhteessa ja sen takia en ole ikinä jännittänyt mitään mun suhteita mutta nyt pelottaa ja jännittää kun ei oo mitään tietoa kuinka suhteen saa toimii vaikkapa on eri kulttuuri

        🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐Takiainen 🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐ihan vaikka asian vierestä vaihda puheen aihetta kun täällä ei saa mitään kommenttia kirjoittaa kyseisestä aiheesta joten vaihda joko palstaa tai sitten rakastu johonki muuhun kuin suomi finlex kulttuuriin kuuluviin,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no ludem jätti taas kerran minut kuin jonkun roskan lavalle, että vaikka mulla on ne vahvat tunteet nii en mä voi pakottaa ketään mun kanssa suhteessa oleen ja pelkkä rakkaus ei ikinä ole riittävä jos suhteen alku on jo tämän näköinen niin kuinka monta minuuttia menis irl suhteen eroomiisen kun täällä ei selvästikään saa kysyä siitä pettämisen rajoista suomalaisten kanssa suhteessa olevilla kun ei mulla ole mitään tietoa muista kuin värillisten kanssa olen ollut suhteessa ja sen takia en ole ikinä jännittänyt mitään mun suhteita mutta nyt pelottaa ja jännittää kun ei oo mitään tietoa kuinka suhteen saa toimii vaikkapa on eri kulttuuri

        Eipäs valehdella. Itse jätit mitä julmimmin toisessa keskustelussa palstalla. Treffitkin kerroit jo sopineesi Lotan kanssa uudeksi vuodeksi. Sinä jätit palstalla vaikka sanoit ettei värilliset tee niin. 🌪mä oon rikki😭😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs valehdella. Itse jätit mitä julmimmin toisessa keskustelussa palstalla. Treffitkin kerroit jo sopineesi Lotan kanssa uudeksi vuodeksi. Sinä jätit palstalla vaikka sanoit ettei värilliset tee niin. 🌪mä oon rikki😭😡

        Kun ei oo mitään mahdollisuuksia saada jutella sun kanssa edes palstalla nii ei ole mun syy miksi ihmeessä meille on epäselvää mikä on pettämisen raja ja mitä toinen odottaa suhteelta ja sitten vielä se mustasukkaisuus on ollut todella epäselvää mulle kun en ole ikinä ollut suhteessa muihin kuin värillisten kanssa jolloin se meidän suhde jännittää todella paljon ja ahdistaa niin paljon ettei edes ole ruoka haluja vaikka on tosi kova nälkä koko ajan muttei kuitenkaan maistu mikää onneksi kuitenkin äsken sain syötyy mutta kyllä se pelottaa koko ajan että millon me ollaan riidoissa nii paljon ettei voi sopia ja sitten vielä kun sulla on toi asenne jo ettei mulle tarvii kertoo kuin että hyvää yötä rakas ja olin töissä ja se varmaan riittää tällä hetkellä sun tietää minusta ja mun tekemisistä ja sen käsityksen olen saanut ettei sun mitkään asiat kuulu mulle nii en mä tiedä miten se toimii irl meidän suhde jos nyt jo ollaan ykkös listalla maailman huonoin suhteen verrattuna nii ei kenenkään suhde voi tämän huonommin mennä kuin meillä on. En ole onnellinen ollut kertaakaan tän vuoden aikana etkä varmaan sinäkään että sen takia ajattelin että jos jutellaan vaikkapa puhelimessa ja voidaan olla siltikin hyvissä väleissä vaikka erottaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei oo mitään mahdollisuuksia saada jutella sun kanssa edes palstalla nii ei ole mun syy miksi ihmeessä meille on epäselvää mikä on pettämisen raja ja mitä toinen odottaa suhteelta ja sitten vielä se mustasukkaisuus on ollut todella epäselvää mulle kun en ole ikinä ollut suhteessa muihin kuin värillisten kanssa jolloin se meidän suhde jännittää todella paljon ja ahdistaa niin paljon ettei edes ole ruoka haluja vaikka on tosi kova nälkä koko ajan muttei kuitenkaan maistu mikää onneksi kuitenkin äsken sain syötyy mutta kyllä se pelottaa koko ajan että millon me ollaan riidoissa nii paljon ettei voi sopia ja sitten vielä kun sulla on toi asenne jo ettei mulle tarvii kertoo kuin että hyvää yötä rakas ja olin töissä ja se varmaan riittää tällä hetkellä sun tietää minusta ja mun tekemisistä ja sen käsityksen olen saanut ettei sun mitkään asiat kuulu mulle nii en mä tiedä miten se toimii irl meidän suhde jos nyt jo ollaan ykkös listalla maailman huonoin suhteen verrattuna nii ei kenenkään suhde voi tämän huonommin mennä kuin meillä on. En ole onnellinen ollut kertaakaan tän vuoden aikana etkä varmaan sinäkään että sen takia ajattelin että jos jutellaan vaikkapa puhelimessa ja voidaan olla siltikin hyvissä väleissä vaikka erottaisiin.

        No mitä haluat tietää? Haluatko erota? Mitä tahdot minusta?


      • Anonyymi

        Rakas miksi ihmeessä et minulle voi myöntää että kyllä sä oot mustasukkainen minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas miksi ihmeessä et minulle voi myöntää että kyllä sä oot mustasukkainen minusta.

        🤭🤭🤭🤭🤭Ihan vaan sivusta oli joku huolissaan jonku frendist 🤭🤭🤭🤭🤭aivan selvästi mustasukkaisuutta, toisin sanoen ludem on kuitenkin rakastunut takiaiseen 🤭🤭🤭🤭🤭voitko ludem myöntää vaikka asian vierestä että olet mustasukkainen hänestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤭🤭🤭🤭🤭Ihan vaan sivusta oli joku huolissaan jonku frendist 🤭🤭🤭🤭🤭aivan selvästi mustasukkaisuutta, toisin sanoen ludem on kuitenkin rakastunut takiaiseen 🤭🤭🤭🤭🤭voitko ludem myöntää vaikka asian vierestä että olet mustasukkainen hänestä

        No entä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No entä sitten.

        Rakas et voi pilailla tollasella tavalla kun tiedät kuitenkin mikä on väärin. Mutta on kyllä niin suloista huomata että olet oikeesti mustasukkainen. Miten sulla edes välähti pyytää jonkun "frendin" ongelmiin apua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas et voi pilailla tollasella tavalla kun tiedät kuitenkin mikä on väärin. Mutta on kyllä niin suloista huomata että olet oikeesti mustasukkainen. Miten sulla edes välähti pyytää jonkun "frendin" ongelmiin apua

        Voitko rakkaus antautua mulle edes yhden kerran nii mä lupaan että haluat olla mun kanssa useasti sen ekan kerran jälkeen. Sä kuitenkin nautit siitä meidän hetkestä nii paljon ettet pysty jättää minua sen jälkeen kun tajuat että me oikeasti kuulutaan sun kanssa yhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko rakkaus antautua mulle edes yhden kerran nii mä lupaan että haluat olla mun kanssa useasti sen ekan kerran jälkeen. Sä kuitenkin nautit siitä meidän hetkestä nii paljon ettet pysty jättää minua sen jälkeen kun tajuat että me oikeasti kuulutaan sun kanssa yhteen.

        Hyvää yötä rakas. Mä oon ihan väsy ja nyt nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä rakas. Mä oon ihan väsy ja nyt nukkumaan.

        Just joo no mene nyt nukkumaan niin olet sitten uuden vuoden juhlissa virkeänä ja sen jälkeen meidän juttu on ohi. Ne kuvat ovat edelleen esillä ja sanoin että saat pyytää mitä tahansa multa jotta suostut poistaa ne kuvat mutta ei sulle käyny että sovitaan meidän riidat jotta voit poistaa ne kuvat nii nyt vkl aikana olen muutaman ihmisen kanssa ihan sun kiusaksi nii ei tarvitse enää miettii miten saadaan suhde toimii jos joudun ottaa ton kannan etten arvosta meidän suhdetta nii ei kannata edes yrittää saada suhdetta kun ne kuvat ei ole poistunut vaikka olen kuinka nätisti pyytänyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just joo no mene nyt nukkumaan niin olet sitten uuden vuoden juhlissa virkeänä ja sen jälkeen meidän juttu on ohi. Ne kuvat ovat edelleen esillä ja sanoin että saat pyytää mitä tahansa multa jotta suostut poistaa ne kuvat mutta ei sulle käyny että sovitaan meidän riidat jotta voit poistaa ne kuvat nii nyt vkl aikana olen muutaman ihmisen kanssa ihan sun kiusaksi nii ei tarvitse enää miettii miten saadaan suhde toimii jos joudun ottaa ton kannan etten arvosta meidän suhdetta nii ei kannata edes yrittää saada suhdetta kun ne kuvat ei ole poistunut vaikka olen kuinka nätisti pyytänyt

        Vittuun ne kuvat tai sitten se evemereksen äitikään ei enää tunnista häntä kun käytän luovuutta ja taidetta samaan aikaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just joo no mene nyt nukkumaan niin olet sitten uuden vuoden juhlissa virkeänä ja sen jälkeen meidän juttu on ohi. Ne kuvat ovat edelleen esillä ja sanoin että saat pyytää mitä tahansa multa jotta suostut poistaa ne kuvat mutta ei sulle käyny että sovitaan meidän riidat jotta voit poistaa ne kuvat nii nyt vkl aikana olen muutaman ihmisen kanssa ihan sun kiusaksi nii ei tarvitse enää miettii miten saadaan suhde toimii jos joudun ottaa ton kannan etten arvosta meidän suhdetta nii ei kannata edes yrittää saada suhdetta kun ne kuvat ei ole poistunut vaikka olen kuinka nätisti pyytänyt

        Mulla ei edelleenkään ole mitään kuvia esillä. Uutta vuotta en juhli. Erotaan sitte, kun haluat. Haluut vaan riidan, että saat syyn mennä juhliin ja pettään mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittuun ne kuvat tai sitten se evemereksen äitikään ei enää tunnista häntä kun käytän luovuutta ja taidetta samaan aikaan

        Mä en ole sen kans. Mikä tarve sulla on tolleen uhota. Toi on epämiellyttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ole sen kans. Mikä tarve sulla on tolleen uhota. Toi on epämiellyttävää.

        Ne kuvat ei ole sitte yhtään mitään pettämistä niinkö. Miltä sinusta tuntuisi jos mulla olisi kaikkien mun exien kuvia esillä ja olisin niitten kanssa tekemisissä ja sulle sanoisin vaan että hyvää yötä ja muuta sun ei tartte tietää minusta nii mites sä ajattelisit kun toine vipeltää missä tahansa eikä edes kerro missä on ja mikä pahinta ei suostu edes jutella ja nukkuu jonkun toisen kanssa nii olisitko sinä sen jälkeen uuden vuoden kotona yksin. Mä en aio olla kun ne kuvat ei ole poistunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ole sen kans. Mikä tarve sulla on tolleen uhota. Toi on epämiellyttävää.

        Ja edelleen valehtelet mulle sulla on vieläkin sen sukunimi ja miten monta kertaa olen sanonu että otat joko mun sukunimen tai sitten joku muu mikä ei liity sun exiin. En todellakaan kiellä sitä etten ole tosta asiasta todella paljon mustasukkainen. Eikä mua edes hävetä myöntää että olen nii sairaanloisen mustasukkainen sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja edelleen valehtelet mulle sulla on vieläkin sen sukunimi ja miten monta kertaa olen sanonu että otat joko mun sukunimen tai sitten joku muu mikä ei liity sun exiin. En todellakaan kiellä sitä etten ole tosta asiasta todella paljon mustasukkainen. Eikä mua edes hävetä myöntää että olen nii sairaanloisen mustasukkainen sinusta.

        Erottu on virallisesti. Yksin nukun. Exän sukunimi on joo, kun se oli halvin ratkaisu ja on sama sukunimi kuin lapsilla. Itse en edes yhdistä sukunimeä exään, kun se on ollut mulla niin kauan. Kaikesta sä jaksat olla mustasukkainen. En mä tiedä sun menoista sen enempää. Kenes vieressä sä nukut? Kuka sun parisänkyä lämmittää? Edelleen haastat riitaa, kun haluat tekosyyn mennä juhlimaan ja Lottaa liehitteleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja edelleen valehtelet mulle sulla on vieläkin sen sukunimi ja miten monta kertaa olen sanonu että otat joko mun sukunimen tai sitten joku muu mikä ei liity sun exiin. En todellakaan kiellä sitä etten ole tosta asiasta todella paljon mustasukkainen. Eikä mua edes hävetä myöntää että olen nii sairaanloisen mustasukkainen sinusta.

        Sä oot mustasukkainen sukunimestä. Voi sua lutusta. Mikähän sinullekkin riittäis ettet olis mustis ja luottaisit. Nyt mä meen yrittään uudestaan nukkuun. Hyvää yötä rakas.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1756
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1367
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      5
      1292
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1243
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1240
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1146
    7. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      11
      1137
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      594
      1103
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      1014
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      954
    Aihe