Ruotsin radio: Suomi aikoo kotiuttaa lisää ”ISIS-taistelijoita”
https://www.verkkouutiset.fi/ruotsin-radio-suomi-aikoo-kotiuttaa-lisaa-isis-taistelijoita/
Suomi suunnittelee tuovansa kotiin lisää kansalaisiaan al-Holin pakolaisleiriltä Pohjois-Syyriasta, uutisoi Sveriges Radio. Joulukuussa kuusi lasta ja kaksi naista tuotiin leiriltä valtion avustamina Suomeen. Kerta oli ensimmäinen, kun valtio oli mukana aikuisten palautuksissa leiriltä.
Leirillä on yhä 15 lasta ja viisi aikuista, jotka ovat Suomen kansalaisia. SR:n mukaan viranomaisilla on aikomus tuoda lopulta myös heidät Suomeen.
Ruotsissa pohditaan parhaillaan, mitä leirillä yhä olevien maan kansalaisten kanssa tulisi toimia. Sisäministeri Mikael Damberg (sd.) on todennut, että Isisin tekemiin rikoksiin osallistuneet asetetaan syytteeseen Syyriassa kurdihallinnon toimesta.
Suomi aikoo kotiuttaa lisää ISIS-taistelijoita
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä, että naapurimaa kertoo, mitä täällä tulee tapahtumaan.
- Anonyymi
Sipillän ja orvon kutsumat Isistä paenneet sotilaskarkurit tarvitsevatkin kurinpalautuksen kun suomalaiset Isistaistelijat tulevat Suomeen.
- Anonyymi
Kotoisasti suomen hallituksen tyyliin, pitäähän terroristelle antaa samat oikeudet kuin tavallisille ihmisille vaikka tappavat muita.
- Anonyymi
Näin pitääkin tehdä. Muutaman vuoden vanhoja taistelijoita.
- Anonyymi
Haavisto ja Ohisalo on vangittava ja erotettava kansan vihollisina.
- Anonyymi
Hyvä, että pääsevät kotiin ja turvaan. Jokaiselle pitää antaa uusi mahdollisuus, katuvat varmasti ja ovat ottaneet opiksi. Halauaisin auttaa näitä palaajia rahallisesti tai tavaralla, onko mikään taho joka organisoisi heille apua jolla pääsisivät normaaliin arkeen?
- Anonyymi
Montakos "isis-taistelijaa" Suomi muka on tähän mennessä kotiuttanut?
- Anonyymi
4 on oikea lukema. Myös lapset voivat olla teloittajia, joita isis usein käytti.
- Anonyymi
Terroristeja on ruvettu kutsumaan suomalaisen lehdistön toimesta taistelijoiksi.
- Anonyymi
Marin Pääministerinä siunaa vihreiden hulluudet
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662