Kuinka asian näkee ja kokee

Anonyymi

Minullahan on suhteellisen iso kissa. Isolla kissalla on paljon isoja, laajoja ja suuria ominaisuuksia, kuten ego, ruokahalu ja paska.

Kun iso kissa ei oikein mahdu edes tarpeille laatikkoonsa, niin hän yleensä paskoo seinään.

Nyt tulee tämä huipentuma: On täysin selvää se että kissani on erityislahjakkuus.

Nero


(naurua)

56

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin

      Lyön vetoa että kissani osaa myös kiroilla...

      jollain tavalla.

      (hihitystä)

      • Anonyymi

        Hajanaisia tutkimustuloksia

        Empiiriset testiajomme ovat saatettu päätökseen ja voinemme tarkastella anonymiteetin luomia muutoksia kirjoitustasossa.

        Ei muutoksia

        (hihitystä)


      • Anonyymi

        Musta olisi hienoa tulla himaan, heittää kengät pois ja tavata kissani korituolistaan päänsä päällä ajatuskupla.

        Siinä luki näin:

        Voi vittu.


        (reps)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta olisi hienoa tulla himaan, heittää kengät pois ja tavata kissani korituolistaan päänsä päällä ajatuskupla.

        Siinä luki näin:

        Voi vittu.


        (reps)

        Hän on muuten tyttökissa.

        Tietenkin

        (hirn)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Musta olisi hienoa tulla himaan, heittää kengät pois ja tavata kissani korituolistaan päänsä päällä ajatuskupla.

        Siinä luki näin:

        Voi vittu.


        (reps)

        No vituttaahan se tuollaisen kanssa asua, joka ei tajua hommata edes riittävän isoa kissanhiekkalaatikkoa.


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        No vituttaahan se tuollaisen kanssa asua, joka ei tajua hommata edes riittävän isoa kissanhiekkalaatikkoa.

        (naurua)

        Yritän korjata tilanteen, mutta hän yksinkertaisesti - kuin mulle vittuillakseen - jatkaa seinään paskomista.

        Ihan oikein mulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän on muuten tyttökissa.

        Tietenkin

        (hirn)

        Tyttö täälläkin.
        En tiedä mikä sitä riivaa, kun ensin änkeää syliin pörräämään ja toisella hetkellä saa hepulin ja iskee hampaansa käsivarteen.. Tyttöyskö?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tyttö täälläkin.
        En tiedä mikä sitä riivaa, kun ensin änkeää syliin pörräämään ja toisella hetkellä saa hepulin ja iskee hampaansa käsivarteen.. Tyttöyskö?

        Ja sitten mä epäilen vähän että se on likinäköinen.. kun ensin se tuijottaa, sitten ottaa istualtaan semmoisen asennon, jossa vetää päätä taaksepäin.. ja Tuijottaa. Siinä vaiheessa on parempi ottaa kaks askelta taaksepäin..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ja sitten mä epäilen vähän että se on likinäköinen.. kun ensin se tuijottaa, sitten ottaa istualtaan semmoisen asennon, jossa vetää päätä taaksepäin.. ja Tuijottaa. Siinä vaiheessa on parempi ottaa kaks askelta taaksepäin..

        Ja välttää katsekontaktia..😬


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Tyttö täälläkin.
        En tiedä mikä sitä riivaa, kun ensin änkeää syliin pörräämään ja toisella hetkellä saa hepulin ja iskee hampaansa käsivarteen.. Tyttöyskö?

        Mjoo

        Jotain tollasta. Mulla tämä menee niin että kun neiti on sillä päällä, niin kannattaa kiertää kaukaa tai hän roikkuu kiinni reidessä.

        Se ei ole kivaa.

        (naurua)


      • Anonyymi kirjoitti:

        (naurua)

        Yritän korjata tilanteen, mutta hän yksinkertaisesti - kuin mulle vittuillakseen - jatkaa seinään paskomista.

        Ihan oikein mulle.

        Oletko testannut mitä siihen seinään? Sinitarralla arkki hiekkapaperia? Hiekka huonosti pysyy seinässä.

        Voi olisko se vaan fiksuinta luovuttaa kättelyssä.


      • Kun omaan hyvän mielikuvituksen, ja kyvyn nähdä kuvaillut tilanteet kuin ne tapahtuisi oikeasti silmien edessä, sain äsken kunnon huutonaurut vesien valuessa silmistä.

        Joten isot kiitokset päivän piristyksestä. 😆😂🤣🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hajanaisia tutkimustuloksia

        Empiiriset testiajomme ovat saatettu päätökseen ja voinemme tarkastella anonymiteetin luomia muutoksia kirjoitustasossa.

        Ei muutoksia

        (hihitystä)

        Näin käy, kun ei ymmärrä opiskelemaansa.


      • Thymallus kirjoitti:

        Oletko testannut mitä siihen seinään? Sinitarralla arkki hiekkapaperia? Hiekka huonosti pysyy seinässä.

        Voi olisko se vaan fiksuinta luovuttaa kättelyssä.

        Sirtää hiekkalaatikkoa kauemmas seinästä.. ongelmansiirtoa. Vai onko se kopallinen laatikko, jonka seiniin se paskoo? No, koppa pois.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sirtää hiekkalaatikkoa kauemmas seinästä.. ongelmansiirtoa. Vai onko se kopallinen laatikko, jonka seiniin se paskoo? No, koppa pois.

        Meilon pelkkä laatikko, jonka reunalle kissa istahtaa, ja joka kerta on pylly osoittanut oikeaan, eli laatikkoon päin ...ja näin. Pissat se tekee edelleen lavuaariin..

        Kissanpaskakin kiinnostaa enemmän kuin palstan muut jutut..😯


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Meilon pelkkä laatikko, jonka reunalle kissa istahtaa, ja joka kerta on pylly osoittanut oikeaan, eli laatikkoon päin ...ja näin. Pissat se tekee edelleen lavuaariin..

        Kissanpaskakin kiinnostaa enemmän kuin palstan muut jutut..😯

        Semmonen kissan koppavessa on ajatuksena yhtä ahdistava kuin joku bajamaja..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Semmonen kissan koppavessa on ajatuksena yhtä ahdistava kuin joku bajamaja..

        Semmonen bajamaja johon pitäis vielä ryömiä sisälle..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Tyttö täälläkin.
        En tiedä mikä sitä riivaa, kun ensin änkeää syliin pörräämään ja toisella hetkellä saa hepulin ja iskee hampaansa käsivarteen.. Tyttöyskö?

        Ei oo päässyt ulos olemaan kissa. Maalaiskissatkin saa hepuleita, jos on ollut pitkään huono ilma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo päässyt ulos olemaan kissa. Maalaiskissatkin saa hepuleita, jos on ollut pitkään huono ilma.

        Kyllä tuo pihalle pääsee.. Tosin ei se piha mikään iso ole.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllä tuo pihalle pääsee.. Tosin ei se piha mikään iso ole.

        Ei mikään laatikkokaan.. Rivarin piha, isompi kuin normaalisti?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllä tuo pihalle pääsee.. Tosin ei se piha mikään iso ole.

        Niin, eli ei pääse vaanimaan muuta kuin sinun nilkkaa.

        Varo vaan. Se koittaa akillisjänbettä purra poikki. 😁


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllä tuo pihalle pääsee.. Tosin ei se piha mikään iso ole.

        Mä vähän luulen, että kissat käy jatkuvaa sisäistä taistelua sen kanssa, että pitäisikö tuon käden antaa silittää sitä, vai pitäiskö se syödä..

        Vähemmästäkin alkaa hepuloimaan ja paskomaan seinille..


      • Wwuwuw
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mä vähän luulen, että kissat käy jatkuvaa sisäistä taistelua sen kanssa, että pitäisikö tuon käden antaa silittää sitä, vai pitäiskö se syödä..

        Vähemmästäkin alkaa hepuloimaan ja paskomaan seinille..

        Äsken se oli taas änkenyt syliin ja kuuliaisesti sitä silitin..No alkoi siinä jalka puutumaan ja varovasti sitä siirsin, niin kattikele sähisi mulle.. 😯

        Kohta lentää jotain muutakin kuin paskaa seinään..

        Noeiiii.. 😻


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Meilon pelkkä laatikko, jonka reunalle kissa istahtaa, ja joka kerta on pylly osoittanut oikeaan, eli laatikkoon päin ...ja näin. Pissat se tekee edelleen lavuaariin..

        Kissanpaskakin kiinnostaa enemmän kuin palstan muut jutut..😯

        Onhan se aika mielenkiintoista miksi kissa paskoo seinään. Ehdottomasti etusivun mielenkiintoisin.

        Hieman olen huolissani nyt. Funis on hukannut nimimerkkinsä.


    • Kyl miun mirri voittais siun mirrin ihan heittämällä ja milloin vain..

      On se sentäs osannu telkkarinkin pistää palasiksi. 😌

      • Anonyymi

        Kreikassa näki paljon katukissoja, joilla oli ollut aika raju elämä.

        Säilytin kuitenkin filosofisen tyyneyteni.

        (reps)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kreikassa näki paljon katukissoja, joilla oli ollut aika raju elämä.

        Säilytin kuitenkin filosofisen tyyneyteni.

        (reps)

        Siellä niitä tosiaan oli yhdessä läjässä kilokaupalla. Ei koiratkaan jaksaneet välittää.



      • Anonyymi

        Kohta palstapojat innoissaan!

        ”On pitänyt ottaa edes jännäkissa, mutta ei heitä”


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kohta palstapojat innoissaan!

        ”On pitänyt ottaa edes jännäkissa, mutta ei heitä”

        Nii.. kyllä nekin osais seiniin paskoa.. Että on kumma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kohta palstapojat innoissaan!

        ”On pitänyt ottaa edes jännäkissa, mutta ei heitä”

        😂🤣😂


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Nii.. kyllä nekin osais seiniin paskoa.. Että on kumma.

        Aina rappaa, kun vähänkin pyllistää ilman housuja. 😬


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Nii.. kyllä nekin osais seiniin paskoa.. Että on kumma.

        Kusta ainakin.


      • JanK kirjoitti:

        Kusta ainakin.

        Kustaakin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kustaakin.

        Oksentaakin.


      • JanK kirjoitti:

        Oksentaakin.

        Kissan oksu on aika samanlaista kuin se mitä sieltä perästäkin tulee.. Helppo siivota.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kissan oksu on aika samanlaista kuin se mitä sieltä perästäkin tulee.. Helppo siivota.

        Missäs muuten Pihatipu on, sehän on kissaihmisiä?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Missäs muuten Pihatipu on, sehän on kissaihmisiä?

        Kissa söi sen?


    • Anonyymi

      Ihmiselläkin voi olla laajoja ominaisuuksia kuten iso ego, ruokahalu, maha ja paska. Ihan suhteellisesti.

      Kissa on luonteeltaan korkean tason olio, toki myös itsensä piilottava laatikkoon, mieluimmin pitää itsessään kummankin aspektin. Rakenteellinen perusyksikkö tavallaan, ei puhtaasti ajatuskuplainen, eikä puhtaasti toiminnallinen, pystyy hiirtä pyydettäessä tekemään sille luontaiset toiminnot, säilömällä reflegsit attribuutteihin (katin kontit).

      Korkea-asemaisena seinien sottaaminen viheliäistä, silti luontevaa.

      Erityislahjakkuudella takapuolensa.

    • Anonyymi

      Itselläni oli aikoinaan Maine Coon-kolli. Hiekkalootakin oli niin iso, että siellä olisi voinut pienehkö koirakin käydä tarpeillaan.

      Joka tapauksessa tuli tuosta seinään paskomisesta mieleen. Kerran sattui tapaus, että lähti täysillä juoksemaan hiekkalaatikolle päin. Mutkissakin veti sladissa. Reppana ei kerinnyt vaan siinä vauhdissa lensi pierunkuoria seinillekkin mutkissa.

      Eihän sitä vihainen voinut olla, koska kuitenkin yritys oli hyvä. Vaikka painoikin 8,5Kg, niin maatiaisnarttu 2Kg oli kuitenkin ehdoton pomo ja piti molemmat kollit kurissa. Toinen kollihan oli maatiainen.

      • Miun maatiainen painaa 6,3 kg.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Miun maatiainen painaa 6,3 kg.

        Se on turkulainen muslimi. Oikeesti.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Se on turkulainen muslimi. Oikeesti.

        eikö sianliha kelpaa? Joka tapauksessa, ostin aikoinaan kissoille silakkaa, niin ensin syötiin pää, sitten pyrstö ja lopuksi vasta huonoin osa eli keskiosa.

        Muikkuja ostin kerran ihan itselle ja tyttärelleni kalastajan paistovaunusta. Kyllä ne tosiaan tuli syötyä ihan kaikkineensa.

        Hetken aikaa tytär oli syönyt, lopetti syömisen, sekä huolestui jotta ovatko kalan lapsia koska ovat niin pieniä. 🙃


      • Timosi kirjoitti:

        eikö sianliha kelpaa? Joka tapauksessa, ostin aikoinaan kissoille silakkaa, niin ensin syötiin pää, sitten pyrstö ja lopuksi vasta huonoin osa eli keskiosa.

        Muikkuja ostin kerran ihan itselle ja tyttärelleni kalastajan paistovaunusta. Kyllä ne tosiaan tuli syötyä ihan kaikkineensa.

        Hetken aikaa tytär oli syönyt, lopetti syömisen, sekä huolestui jotta ovatko kalan lapsia koska ovat niin pieniä. 🙃

        Ihmisliha taitais kelpaa paremmin..
        Se mikään perinteinen muslimi ole, vaikka semmosesta perheesta tulikin.. Ei edes ramadaa viettäny.. Ei se tosin viinaa juo..vissiin.


    • Tällä kertaa odotin, että allekirjoittajana olisi neiti Schrödinger.

      (naurua - tai sitten ei)

    • Tuli jo aamupäivällä mieleeni, et onko se sun kissa Maine coon rodultaan, vai vaan muuten kookas?

      • Mikäli aloittajalle eli minulle oli tarkoitettu, niin ihan rekisteröity Maine Coon oli kyseessä.


      • Timosi kirjoitti:

        Mikäli aloittajalle eli minulle oli tarkoitettu, niin ihan rekisteröity Maine Coon oli kyseessä.

        Enesmenneen kollin virallinen nimi oli maine safirity amnesty.


      • Timosi kirjoitti:

        Enesmenneen kollin virallinen nimi oli maine safirity amnesty.

        Itsehän nimesin sen yksinkertaisesti Manuksi.


      • Timosi kirjoitti:

        Mikäli aloittajalle eli minulle oli tarkoitettu, niin ihan rekisteröity Maine Coon oli kyseessä.

        Juu aloittajalta kysyin. Ne on kyllä isoja mitä olen kuvista nähnyt, ja tais hyvin vallottaa paikkoja mihin asettu nukkumaan. 😀


    • Meillä oli aikanaan mun lapsuudessa kaksi kissaa, jotka sattumalta olivat veljeksiä eri pentueista -tarkemmin velipuolia joilla oli sama isä. Vanhemman oli pentuna kettu yrittänyt viedä, mutta kissa oli päässyt karkuun, mutta tapauksesta jäi jälkensä henkitorveen.

      Olen siis kotoisin maatilalta, ja samalla kylällä oli useita maatiloja, joilla oli irrallaan olevia koiria. Puhun siis ajasta 90-luvun vaihteessa.

      Kerran molempien kissojen makoillessa rapulla tuli koira pihaan, ja nuorempi säntäsi oitis peloissaan korkealle puuhun karkuun. Tyynesti vanhempi kissoista vain istui ja katseli koiran tuloa, kunnes tämä oli päässyt alarapuille asti. Silloin vanhempi sähisi kiukkuisasti, ja kuinka ollakaan, koira lähti tällä kertaa peloissaan karkuun.

      Lapsuudenkodin naapurissa asuu nelilapsisen perheen lisäksi kaksi koiraa ja kissa. Kyseinen kissa on erittäin perso rapsutuksille, ja on oppinut tuntemaan meidät todella hyvin. Se ei myöskään pelkää koiria, vaikkei aina edes viitsi antaa huomiotaan sitä kaipaaville koirille...niin on käynyt myös meidän koiralle useasti, kun tämä on halunut mennä haistelemaan kissaa.

      Kerran sitten koiran kanssa lenkillä ollessani huomasin kyseisen kissan olevan pellolla, ja poikkeuksellisesti jäi paikalleen istumaan kun koirani hänet huomasi. Kissa kerjäsi minulta rapsutuksia ja antoi koiran haistella itseään, mutta kun vastavuoroisesti yritti haistella koiraani, lähti koira arkuuttaan karkuun.

      Tämä sama kissa on myös erittäin fiksu. Vuosia sitten kävi isäni ruokkimassa naapurissa tätä kissaa naapureiden ollessa lomalla, ja kissa oppi tulemaan sinä aikana meille aina ruoka-ajan koittaessa. Muun ajan oli omilla teillä, mutta joka päivä tiettyyn aikaan ilmestyi meidän rapulle isääni hakemaan, että tämä tulisi antamaan naapuriin ruokaa.

      • Anonyymi

        Keissistä kolmanteen

        Olen suunnattoman ihastunut hyväksi havaittuun tapaasi jaotella tekstisi 5-6 rivin informaatiopaketteihin, eli 'palstakappaleisiin'.

        Sisältöön en puutu.

        (hirn)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keissistä kolmanteen

        Olen suunnattoman ihastunut hyväksi havaittuun tapaasi jaotella tekstisi 5-6 rivin informaatiopaketteihin, eli 'palstakappaleisiin'.

        Sisältöön en puutu.

        (hirn)

        Totesin että kirjoitusta on helpompi lukea kun se on jaettu pätkiin, etenkin kun tiedän lähes aina kirjoittavani pitkästi. Tosin pitäis ne aina itekkin muistaa lukea ennen lähettämistä, kun pääosin puhelimen kautta kirjotan ja perhanan ennakoiva tekstinsyöttö muuttaa sanan toiseksi -juuri silloin kun ei tekstiin katso.


    • Anonyymi

      Minkä ihmeen villikissan olet valinnut kumppaniksesi. Sivilisoituneet kissat kissat tekevät tarpeensa pönttöön.
      https://youtu.be/5dxjzAfExiU

    • Vaadin ehdottomasti myös kuvia näistä kolleista ja mirreistä.

      *Lääh*

    • Anonyymi

      Huonosti opetettuja. Kissan tehdessä tarpeensa lattialle tai seinään olen pyyhkinyt läjät kissalla ja heittänyt sen jälkeen pellolle. Nuolkoon ittensä siellä puhtaaksi ja jos maistuu hyvältä saa toistaa, kissan karvoihin tarttuu tarpeet ihan hyvin ja puhdasta tulee. Nopeasti kissa oppii ettei jätä tarpeitaan näkösälle, kusee korkeintaan kukkaruukkuihin tai kumikenkiin.

      AsianVierestä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      411
      4169
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      231
      2060
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1530
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1357
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1015
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      62
      1011
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      128
      969
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      228
      932
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    Aihe