Ero lyhyestä suhteesta.

Anonyymi

Kun eroaa vielä silloin kun toinen on mitä parhain ja ihanin ja elää elämän parasta aikaa.
Yhtä-äkkinen pudotus ettei se toinen ole siinä.
Miten tämän ikävän yli pääsee? Jos miettii, että suhde kesti 6kk ja erosta 2kk ja minä edelleen pari päivää viikosta olen niin pohjalla, ikävöin sitä toista niin paljon.

Emme ole olleet missään tekemisissä ja hänellä on kuuleman mukaan jo melkoisen mukava elämä.

Se tuntuu käsittämättömältä.

Antakaa vinkkejä miten voisin tämän riipivän ikävän saada pois? Tiedän ettei meistä tule enää mitään. Eikä hän tunne minua kohtaan enää mitään..

Tosiaan erottiin lokakuussa ja minä en pääse eteenpäin!

4

662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se helpottuu sitten, kun löydät jonkun toisen kaiketi.

• Anonyymi

Kun etsin vain sitä yhtä ja samaa, mikään ei oikein kiinnosta.

• Anonyymi

Ei pari kuukautta ole aika eikä mikään toipumiseen. Oleellinen tekijä ei aina niinkään ole suhteen kesto, vaan enemmän se miten vakavasti sen suhteen otti. Anna itsellesi aikaa. Kyllä se siitä helpottaa.

• Anonyymi

Joku syyhän eroon aina on. Ja miksi ette voi olla tekemisissä oliko eronne niin riitaisa? Eihän 6 kuukaudessa ehdi oppia kunnolla tuntemaan. Varmasti jää vähän epärealistinen kuva toisesta. Eikä siihen auta kuin aika. Ja jos exäsi on jo mennyt 2 kuukaudessa eteenpäin niin tuskin hän oli kanssasi kovin vakavasti. Varmaan jos näet hänet toisen kanssa auttaa hyväksymään tilanteen. Ja jossain vaiheessa löydät toisen kun olet valmis siihen. Mitään laastarisuhdetta kannata aloittaa. Se ei ole reilua kenellekään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      69
      5407
    2. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      284
      5353
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      96
      4045
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      52
      2850
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      22
      2457
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      119
      2050
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      47
      2010
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1737
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      72
      1271
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      154
      1118
    Aihe