Ero lyhyestä suhteesta.

Anonyymi

Kun eroaa vielä silloin kun toinen on mitä parhain ja ihanin ja elää elämän parasta aikaa.
Yhtä-äkkinen pudotus ettei se toinen ole siinä.
Miten tämän ikävän yli pääsee? Jos miettii, että suhde kesti 6kk ja erosta 2kk ja minä edelleen pari päivää viikosta olen niin pohjalla, ikävöin sitä toista niin paljon.

Emme ole olleet missään tekemisissä ja hänellä on kuuleman mukaan jo melkoisen mukava elämä.

Se tuntuu käsittämättömältä.

Antakaa vinkkejä miten voisin tämän riipivän ikävän saada pois? Tiedän ettei meistä tule enää mitään. Eikä hän tunne minua kohtaan enää mitään..

Tosiaan erottiin lokakuussa ja minä en pääse eteenpäin!

4

719

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se helpottuu sitten, kun löydät jonkun toisen kaiketi.

• Anonyymi

Kun etsin vain sitä yhtä ja samaa, mikään ei oikein kiinnosta.

• Anonyymi

Ei pari kuukautta ole aika eikä mikään toipumiseen. Oleellinen tekijä ei aina niinkään ole suhteen kesto, vaan enemmän se miten vakavasti sen suhteen otti. Anna itsellesi aikaa. Kyllä se siitä helpottaa.

• Anonyymi

Joku syyhän eroon aina on. Ja miksi ette voi olla tekemisissä oliko eronne niin riitaisa? Eihän 6 kuukaudessa ehdi oppia kunnolla tuntemaan. Varmasti jää vähän epärealistinen kuva toisesta. Eikä siihen auta kuin aika. Ja jos exäsi on jo mennyt 2 kuukaudessa eteenpäin niin tuskin hän oli kanssasi kovin vakavasti. Varmaan jos näet hänet toisen kanssa auttaa hyväksymään tilanteen. Ja jossain vaiheessa löydät toisen kun olet valmis siihen. Mitään laastarisuhdetta kannata aloittaa. Se ei ole reilua kenellekään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      194
      6610
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      106
      5503
    3. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      274
      3487
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      127
      3473
    5. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      87
      2455
    6. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      3
      2155
    7. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      53
      1903
    8. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1896
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      63
      1782
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      101
      1447
    Aihe