https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/ae2faa1c-3b5a-4d6c-9291-5c9b5aeab700
YTM harvoin on yksiavioinen eli näitä lehtolapsia yleensä putkahtelee sieltä täältä.
Prinssi Albertilla kolmas avioton lapsi
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No ainakin yhden velvollisuuden hallitsijana on saanut aikaiseksi, eli näyttänyt rahvaalle huonon esimerkin, mitä miehenä, isänä, puolisona ja hallitsijana edustaa.
Niinhän se oli, että äly periytyy äidiltä, vai mitä?
Grace Kelly...hohoijaa.
Ei edes ulkonäköä poika perinyt, kokee varmaan itsensä päivä päivältä epäonnistuneemmaksi.
Epäonnistunut nostamaan omia perinnöllisiä aatelisia geenejään ja heikkomielisenä sortunut kuvottavaan elosteluun ja tuottanut tuskaa ja häpeää läheisilleen.
Ytmi? Luuseri. Pääjehullahan on aivan hemmetin komeat kengät tuossa joulukuusikuvassa.
Missäs palstan huorittelijat nyt on?
- Anonyymi
Albert on komea top 10 mies ja voi paneskella naisia ja siittää naisia paksuksi ihan kuinka paljon haluaa. Top 10 miehen vaimo ei varmaan eroa vaikka mies pettää niin koska nainen menettää muuten top 10 miehen ja ne rikkaudet ja siksi naisia ei haittaa kun mies pettää.
- Anonyymi
On tuo Albert kyllä melkoinen huoripukki. Vituttaisi jos en olisi samanlainen...eli vituttaa.
AsianVierestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909