Minulla ja miehelläni menee hyvin ja myös tulen hyvin toimeen miehen sukulaisten kanssa,mutta miehelläni on veli joka on luonteeltaan vaikea.
Onneksi hän asuu toisella paikkakunnalla ja pari kertaa vuodessa näen miehen veljeä.
Mieheni ja veljen äiti elää vielä ja on mukava ihminen.Mutta kun miehen veli tulee käymään äitinsä luona pari kertaa vuodessa niin veli on ilkeä äidilleen ja äiti pelkää poikaansa ja ei uskalla puolustaa itseään ja ei sano vastaan pojalleen.
Miehen veli on eronnut vaimostaan vuosi sitten ja avioliitto päättyi juuri sen vuoksi koska vaimo ei jaksanut olla avioliitossa koska se mies oli ilkeä vaimolleen ja ymmärrän vaimoa hyvin.
Miksi se veli sitten tulee käymään kotiseudullaan jos syrjii äitiään ja ei tule kenenkään kanssa toimeen?Mielipiteeni on että pysyisi siellä nykyisellään paikkakunnallaan.
miehen veli
1
570
Vastaukset
- sama
Se miksi kirjoitin miehen veljestä,se veli hiertää minun ja mieheni välejä ja veli on kielletty puheenaihe.
Minä en hyväksy tuollaista käytöstä siltä veljeltä ja se kohtelee kaikkia sisaruksiaan samalla tavalla ja on aina neuvomassa miten pitää tehdä käytännön asiat.
Tää veli ei ole mieheni täysi veli vaan velipuoli.Se minua ärsyttää kun kaikki vaan sitä palvoo ja jumaloi ja kukaan ei sano veljelle vastaan.
Siitä on muutama vuosi kun minä ja mieheni alettiin seurustelemaan ja olin silloin käymässä mieheni lapsuuden kodissa kun tuleva mieheni asui siellä ja tämä veli oli myös käymässä yhtä aikaa kotonaan ja tämä veli alkoi minulle keljuilemaan ja muutenkin käyttäytyi törkeästi,minä en kuunnellut sitä hiljaa vaan sanoin samalla mitalla takaisin,niin meni se aika hiljaiseksi ja ei ole uskaltanut enää minulle keljuilla.
Jos jotain voisi vihata niin sitä miehen veljeä vihaan sydämestäni ja koskaan meistä ei tule ystäviä.
Minä ja mieheni ollaan riidelty ja sanonut miehelleni että sillä on paska veli ja kyllä mieheni sen tavallaan myöntää,mutta sitten puolustelee veljeään ja vetoaa kun on ollut veljellä vaikeaa,no sanoin vain että niin meillä kaikilla on elämässä ollut vaikeaa mutta ei se oikeuta v...maiseen käytökseen ketään kohtaan.
Tuollaiset veljet pitäisi heittää pihalle kun tulee äidilleen ja sisaruksilleen keljuilemaan ja pysyisi siellä omassa kotonaan,mitä hän tulee käymään lapsuudenkodissaan kun halveksii omaa äitiään ja sisaruksiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624392Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551833Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141553Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !401331Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681093- 58939
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.170855Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791