Ohjelmakuulutus!

Anonyymi

Leffa taisi mennä livenä eilen, mutta melkein 2 kk katsottavissa Areenassa. Tehkää itsellenne palvelus ja katsokaa tämä :)

https://areena.yle.fi/1-254633

27

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä on oikeastikin paras leffa, mitä Clint on ikinä tehnyt, ohjannut ja näytellyt. Jokainen Oscar on ansaittu :)

    • Anonyymi

      Huonoin ohjelma koskaan.

    • Nähty. Aikoja sitten..

    • No kaarti on kyllä jees. Kiitti vinkistä.

    • Anonyymi

      Elokuvan loppu erityisesti. Elämä on...

      Ja Morgan Freeman kertojana <3

      • Anonyymi

        Niin ja tämäkin on oppitunti kaikille teille lahjattomille. Hyvä kuvaus siitä, mitä on lahjakkuus... :)


    • Anonyymi

      Roskaa. Esim. Thor (2011) on hyvä.

      • Anonyymi

        Marvelit on ihan ok viihdettä, mutta tämä on loistava!

        Ainoastaan neljä elokuvaa on tehnyt minnun samanlaisen vaikutuksen. Amadeus, Barfly, Million dollar baby ja Joker.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marvelit on ihan ok viihdettä, mutta tämä on loistava!

        Ainoastaan neljä elokuvaa on tehnyt minnun samanlaisen vaikutuksen. Amadeus, Barfly, Million dollar baby ja Joker.

        Unelmien sielunmessu ja Donnie Darko ja kaikki Lynchit.


    • Anonyymi

      Areenassa pitäis olla 3 lännen elokuvaakin

      • Anonyymi

        Areenassa on myös Citizen Kane, Ja Netflixissä Mank


    • Anonyymi

      Minä katsoin samana iltana tuon ja toisenkin leffan. Tuo oli hyvä ja tunteisiin käyvä elokuva.

      • Anonyymi

        Mo Cuishle <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mo Cuishle <3

        Niin, sekin selvisi sitten että mitä tarkoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sekin selvisi sitten että mitä tarkoittaa.

        My darllng, my blood... :)

        Ennen kaikkea kaunis kuvaus ystävyydestä... Kuin monesta lopulta olisi sellaiseen ystävyyyteen? Aitoon sellaiseen.

        Tuskin kukaan hyvyydeltään ehtisi ja kykenisi... :(


      • Anonyymi

        Toinen lefa, jonka katoin oli suku on painajainen, joka oli taas ihan erilainen, jota katsoessa sai naurahdellakin. :D


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      En ole ulkonäkökeskeinen, mutta pääosaan olisi voitu valita vähän nätimpi yksilö. Kroppa oli ok, mutta kasvoissa jotain, joka häiritsi minua itseäni.:[

    • Anonyymi

      Elokuvaa katsellessa muistin taas miten vaarallinen laji tuo on. Olen nähnyt syksyllä -18/alkuvuonna tammikuussa dokumentin ottelusta, jossa ruotsalainen naisnyrkkeilijä kohtasi ehkä puolalaisen? ottelijan. Ottelu päättyi dramaattisesti ruotsalaisen mentyä elottomaksi. Ruotsalainen selvisi, mutta tälle jäi kohtaamisesta aivovamma. En nyt muista ruotsalaisen nimeä, mutta näkemälläni oli emotionaalisia vaikutuksia. Silloin päätin, etten enää halua tilanteita, joissa toista lyödään. Pitäisihän nyrkkeilijöidenkin ymmärtää, mitä nuo päähän osuvat iskut voivat tehdä.

      • Anonyymi

        Vastaottelija olikin aussi, ruotsalainen ja aivovamman saanut Frida Wallberg. :I


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä se karmean lopun saanut ottelu.

        https://www.dailymotion.com/video/x10xa6t

        Yritin löytää -muttei onnistunut- teille sen yli tunnin kestävän dokumentin, jossa oli tämä ottelu. Ohjelmassa oli keskitytty aussin Tukholmaan suunnattuun ottelumatkaan ja siinä oli myös tuo kohtaaminen sekä ennen ja jälkeen sen. En katsonut sitä Suomessa, joka kait selittää syyn ettei sitä löydy. Ajatuksia sen näkeminen kyllä aiheutti pitkine jälkipuinteineen. Tuollaiset ei ole herkkiksille sopivia, luultavasti kovempaakin yksilöä voisi edes vähän järkyttää.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Miksi katsoisin? Annatko pillua sen jälkeen? Muuten en suostu katsomaan.

      • Anonyymi

        No heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No heti

        Hyvä. En nimittäin katso tv:tä ellei suorituksesta ole palkintona pillua.


    • Juu...hyvä on.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe