Piinaajalleni

Anonyymi

Olen kertonut sinusta hänelle. Pääasiassa kaiken. Hän sanoi minulle että olen antanut sinulle vallan sorkkia mun elämää. Että mun pitää suojata mun elämää. Ja että hän puolustaa mua kaikelta. Ja että jos tiedän että jatkat vielä, mun pitää sanoa.

Olen helvetin väsynyt tähän kaikkeen. Kukaan ei oikeasti voi suojata mun elämää kuin minä. Maailma on sellainen. Olemme kaikki lainsuojattomia.

Mun fokus on 100% mun lapsissa. Haluan antaa sen mitä minusta koskaan lähtee, heille. Olla hyvä äiti ja rakastan. Ja Mä rakastan sitä ihmistä tosi paljon. Ja tiedän että se suuttuis ihan helvetisti jos tietäis et jatkat. Joten lopeta.

En jaksa vihata. En oikeasti jaksa. Eikä mun tarvi sua ymmärtää. Se mitä teit, se on tehty ja sinä kannat omista teoistasi vastuun ja taakan elämäsi joka hetki. Ehkä se taakka sulle on kevyt, mut mulle teit polun ajoittain kohtuuttoman raskaaksi.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä sua piinataan? Palstalla vai oikeassa elämässä?

      • Anonyymi

        Cyberstalking, herra saa viestin kyllä kun kirjoitan sen tänne.

        Ei kunnioita ihmisten oikeutta yksityisyyteen, ei vain välitä. Todisteiden puuttuessa voin vain kääntää katseeni pois tai yrittää hallita tilanteen. Ainoa mikä tepsii on ignooraaminen. Silti hän jatkaa loputtomiin. Mun elämä on kuin yksi kanava televisiossa hänelle. Hupia ja viihdettä.

        Mun miesystävälle kerroin hänestä. Ensimmäistä kertaa kunnolla. Ovat joskus olleet samoissa vaparijutuissakin. Eli tää mun "piinaajani" on ihan elävä ihminen. Ketään ei tänä päivänä hetkauta enää mikään. Siksi mä varoitan et pitäkää huoli omasta elämästänne kun kukaan muu sitä ei voi suojata kuin te itse. arvostakaa sitä.

        Sulle viesti, mun elämä ei ole sun viihdettä. Sulla ei ole oikeus sitä sorkkia. Ymmärrät kyllä yläpuolisesta tekstistä mitä olen kertonut ja ymmärrät, että haluan sun ymmärtävän, että jätät mut täysin rauhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Cyberstalking, herra saa viestin kyllä kun kirjoitan sen tänne.

        Ei kunnioita ihmisten oikeutta yksityisyyteen, ei vain välitä. Todisteiden puuttuessa voin vain kääntää katseeni pois tai yrittää hallita tilanteen. Ainoa mikä tepsii on ignooraaminen. Silti hän jatkaa loputtomiin. Mun elämä on kuin yksi kanava televisiossa hänelle. Hupia ja viihdettä.

        Mun miesystävälle kerroin hänestä. Ensimmäistä kertaa kunnolla. Ovat joskus olleet samoissa vaparijutuissakin. Eli tää mun "piinaajani" on ihan elävä ihminen. Ketään ei tänä päivänä hetkauta enää mikään. Siksi mä varoitan et pitäkää huoli omasta elämästänne kun kukaan muu sitä ei voi suojata kuin te itse. arvostakaa sitä.

        Sulle viesti, mun elämä ei ole sun viihdettä. Sulla ei ole oikeus sitä sorkkia. Ymmärrät kyllä yläpuolisesta tekstistä mitä olen kertonut ja ymmärrät, että haluan sun ymmärtävän, että jätät mut täysin rauhaan.

        Voisiko mies tuosta sairaasta satuilustasi käydä enemmän ilmi hanskaan hakkaava fantasiointi ja jotkut hölmöt vielä uskoo älyvapaisiin kirjoituksiisi. Haaveilet olevasi edes ahdistavuudessa naiaten mielessä mieleenpainuva, mutta sinä et ole mitään. Pelkkä hilluva haamu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko mies tuosta sairaasta satuilustasi käydä enemmän ilmi hanskaan hakkaava fantasiointi ja jotkut hölmöt vielä uskoo älyvapaisiin kirjoituksiisi. Haaveilet olevasi edes ahdistavuudessa naiaten mielessä mieleenpainuva, mutta sinä et ole mitään. Pelkkä hilluva haamu.

        Eli kaikki on jonkun miehen lavastamaa?? Puuttuuko foliot hatusta vai tarviiko ihan foliokypärän ja foliot tietsikkoihin ja reitittimiin? Ehkä seinätkin vuoraa foliolla??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kaikki on jonkun miehen lavastamaa?? Puuttuuko foliot hatusta vai tarviiko ihan foliokypärän ja foliot tietsikkoihin ja reitittimiin? Ehkä seinätkin vuoraa foliolla??

        Tästä reaktiosta ei voi päätellä muuta kuin, että täkyyn tartuttu. Foliot meni pikkasen övereiksi, oisit lähteny neutraalimmalla linjalla toisena provoilija ja fantasioija. Mistä lavastuksesta muuten tarkemmin kysyen puhut? Vähän alkoi ns puhe ennen ajatusta.


    • Anonyymi

      Ei sinusta palstakalle ole edes piinaamaan ja jäät kaikessa hopealle muutenkin. Olet häviäjä nyt ja ikuisesti.

      • Anonyymi

        Keskusteletko itekses täällä? Vai onks tää "palstakalle" lavastanu tänkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskusteletko itekses täällä? Vai onks tää "palstakalle" lavastanu tänkin?

        Mun mielestä tää on selvä fantasia.


    • Anonyymi

      Sun kokemus on tämä ja se on tosiasia. Sitä ei kukaan voi vesittää. Hyväkun kerroit jollekkin toiselle. Toivottavasti nettikiusaaminen loppuu. Voimia sulle❤️

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe