Käykö teille koskaan niin

Anonyymi

Että sovitte kumppaninne kanssa panotreffit ja sitten kun aika on, niin ei panetakkaan?

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emme koskaan sovi sellaista, se vaan tapahtuu mielijohteesta.

• Anonyymi

Jonkin seksivälinefirman perustaja/toimitusjohtaja oli antanut haastattelun, jossa sanonut, että tärkein suomalaisten seksiapuväline on kalenteri.

• Anonyymi kirjoitti:

Jonkin seksivälinefirman perustaja/toimitusjohtaja oli antanut haastattelun, jossa sanonut, että tärkein suomalaisten seksiapuväline on kalenteri.

Okei. Ei kyllä toimisi meillä. Loppuis tyystin, jos pitäis kalenteria kytätä.

Kyllä se on minusta parasta, kun menee fiilisten mukaan eikä aikataulujen.

• JanK kirjoitti:

Joskus muinoin, kun olin etäsuhteessa jo tiesi, että kun nähdään on housut pois ja hoitoon. Joka kerta, kun nähtiin. Eikä sillonkaan toki pakko ole, mutta niin kuitenkin kävi.

Se oli vähän just aikataulumaista. Eikä rehellisesti aina olis edes huvittanut.

Mutta näin, kun asutaan yhdessä se pitää minusta ja meistä mennä ihan tosiaan kun sille tuntuu.

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Minun pitäisi olla nyt pukilla :)

No, meillä on siinä mielessä helppoa että hän haluaa vain kalenteriaikoihin, ja niitä voi buukata aina uusia.

• Anonyymi kirjoitti:

Minun pitäisi olla nyt pukilla :)

No, meillä on siinä mielessä helppoa että hän haluaa vain kalenteriaikoihin, ja niitä voi buukata aina uusia.

Mikäs tyyppi se on, kun kalenteriin sovitaan? ;}

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Mikäs tyyppi se on, kun kalenteriin sovitaan? ;}

Se on minun avovaimo. Kuuma ku Kallio pakkasella.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on minun avovaimo. Kuuma ku Kallio pakkasella.

Heh, sori nauradus. No ei ihme sitten, jos ei huvita olla pukilla. :P

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Heh, sori nauradus. No ei ihme sitten, jos ei huvita olla pukilla. :P

Kyllä tässä kuule huumorintajua tarvitaan, että tätä keskimääräistä suomalaista parisuhdetta kestää.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tässä kuule huumorintajua tarvitaan, että tätä keskimääräistä suomalaista parisuhdetta kestää.

No kieltämättä kuulostaa hieman haastavalta.

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

No kieltämättä kuulostaa hieman haastavalta.

Uusi aika sovittu :)

• Anonyymi kirjoitti:

Uusi aika sovittu :)

Jospa sitten jo pukituttais taas. :)

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Jospa sitten jo pukituttais taas. :)

Tai sitten yllätän sen tässä välillä, ja sovin väliajan 3 minuutin varoitusajalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten yllätän sen tässä välillä, ja sovin väliajan 3 minuutin varoitusajalla.

Onkohan kalenterissa tilaa?

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Onkohan kalenterissa tilaa?

Kyllä se on enemmänkin tämä intopuoli, mistä on vajetta.

Kaikenlaista temppua joutuu tekemään, että saa teidät vaimonpuolet pysymään tyytyväisinä, mutta tämmöstä elämänkahluuta se taitaa vähän kaikilla välillä olla.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on enemmänkin tämä intopuoli, mistä on vajetta.

Kaikenlaista temppua joutuu tekemään, että saa teidät vaimonpuolet pysymään tyytyväisinä, mutta tämmöstä elämänkahluuta se taitaa vähän kaikilla välillä olla.

No ei se meillä kyllä noin vaikeeta ole ollu koskaan.

Kyllä se menee usein niinkin päin, että isäntäpuoli on veto pois ja ei huvita.

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

No ei se meillä kyllä noin vaikeeta ole ollu koskaan.

Kyllä se menee usein niinkin päin, että isäntäpuoli on veto pois ja ei huvita.

Jos tuo kallio omatoimisesti värähtää, niin sellaisesta aloitteellisuudesta en ole kieltäytynyt koskaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos tuo kallio omatoimisesti värähtää, niin sellaisesta aloitteellisuudesta en ole kieltäytynyt koskaan.

Toivotaan parasta, pelätään pahinta.

• Anonyymi

Enpä ole koskaan moisia sopinut, mutta jos tarvis sopia, niin mitä luultavimmin kävis juurikin noin. Perjantaiseksiä joka viikko saunan jälkeen. Jätän kyllä mielummin väliin.

• Kyllä se vähän tylsäksi käy, kytätä sitä päivää kun tempaistaan.

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Kyllä se vähän tylsäksi käy, kytätä sitä päivää kun tempaistaan.

Mä voisin tarpeen vaatiessa enemmin merkata kalenteriin ne päivät kun ei käy.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä voisin tarpeen vaatiessa enemmin merkata kalenteriin ne päivät kun ei käy.

Kokeile kurillas.

• Anonyymi

Ei ole käynyt niin koska varsinaisia panotreffejä ei sovita. Treffit voi sopii ja sit vaan jotenkin alkaa tekee mieli seksiä ja homma lähtee lapasesta.

• Anonyymi

Niin, no. Se on tietysti vähän eri asia kun on asunut yhdessä toistakymmentä vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      91
      1929
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      278
      1761
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      305
      1560
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1442
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      88
      1038
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1007
    7. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      977
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      968
    9. 67
      944
    10. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      941
    Aihe