Henkinen ikä

Mies 31v

Pannanpa tänne.

Täytin juuri tuossa vuosia 31v (huoh! :O ) ja näin iltalehdessä tuommoisen testin kuin tarkista henkinen ikäsi:

http://www.testit.mine.nu/testaaminut

Sain henkisen iän tulokseksi 23 vuotta. Eli olen vissiin 23 vuotiaan keskiveroihmisen tasoinen henkisesti. Pitäskö näin sinkkuna iskeä 23 vuotias nainen, että hommat menis hyvin putkeen?

60

4127

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 43 pistettä

Testi taitaa mitata enemminkin älykkyysosamäärää. Esim. tatuoinneista tuli pisteitä -3, samoin myös lävistyksistä tuli -3. Mutta outoa, että linnan juhlista tulee 3.

• Neiti23

Oho, sain tulokseksi 27, vaikka viimeksi pari vuotta sitten tehdessäni saman testin, sain tulokseksi yli 30. Kai sitä alkaa höperöityä ja suhtautumaan elämään vähemmän vakavasti...Kaveritkin ihmettelee, kun musta on tullut niin blondi ja vastuuton =)

• mies21

Heh, sain tulokseksi oikean ikäni. Sattumaa, mutta näköjään pitää testi edes jotenkin kutinsa.

Samantapainen testi oli testimaa.comissa, joka on nykyään maksullinen. Sain testistä paljon korkeamman ikälukeman, vaikka vastasin rehellisesti, kuten tälläkin kertaa.

• gilda
        mies21 kirjoitti:

Heh, sain tulokseksi oikean ikäni. Sattumaa, mutta näköjään pitää testi edes jotenkin kutinsa.

Samantapainen testi oli testimaa.comissa, joka on nykyään maksullinen. Sain testistä paljon korkeamman ikälukeman, vaikka vastasin rehellisesti, kuten tälläkin kertaa.

Sama vika. :)

• minä

sain 37-vuotta,vaikka oon 28-vuotias-tyttö

• Jessica

henkinen ikäni on 25 :)

• Jumina

Henkinen ikäni oli 57 vuotta eli kyllä te kaikki olette sitten minua lapsellisempia ;). Testin mukaan ikäisistäni 92 % on minua kypsymättömämpiä...no ei se mikään ihme kyllä ole.

• mies38
        Jumina kirjoitti:

Henkinen ikäni oli 57 vuotta eli kyllä te kaikki olette sitten minua lapsellisempia ;). Testin mukaan ikäisistäni 92 % on minua kypsymättömämpiä...no ei se mikään ihme kyllä ole.

mun henkinenikä oli testin mukaan 63 vuotta et silleen.. nii ja toi todellinen ikä oli toi 38 ... repikää lapset siitä!

• hehhehehehhe

Olen 25 v nainen ja sain testillä henkiseksi iäkseni 51 vuotta. Pitäiskö nauraa vai olla huolissaan. Taidan valita sen makean naurun. heheheheheheheehehheheheheheheheheheheheh.

• Miten?

24v nainen voi saada testistä tulokseksi 14v?

• WildThang

.. ja oikeasti siis mittari näyttää 33. =) Sinänsä positiivisempi tulos kuin olisin odottanut (pelkäsin jotain viiden ja viidentoista vuoden välillä... =)

• henkisesti juuri ja juuri

24... Eli henkinen ikä vastaa kasvojen fyysistä ikää...ainoastaan totuus onkin aivan jotain muuta. Mä olen aina näyttänyt huomattavasti ikäistäni nuoremmalta, ja eipä näköjään tuo ajatusmaailmakaan kauheesti eroa. Joten tyytyväinenhän tässä on oltava, sillä mulla on mahdollisuus nuorempiin miehiin ;) Mä tosin olen tehnyt tuon testin monta kertaa aiemminkin. Tuli mieleen, että kerooko tuo testi samalla henkilön huumorintajusta. Nimittäin luulisin että mitä vakavammin eri asioihin suhtautuu, niin sitähän kypsempi ihminen tavallaan on?!

• Mies 31v

Olen ulkoiselta olemukselta nuoremman näköinen, ehkä 25 vuotiasta vastaava, näin ovat arvioineen jotka eivät ole tienneet ikää. Ompa alkossa kysytty paperitkin viimevuonna =D

• juu

no aika liki meni

• ja tuli 31...

Jep.

• oikeasti 30

:)!

• oikeesti 22

ei ihme että tuntuu synkkaavan paremmin pikkasen vanhempien naisten kanssa. ;)

• oikea 23v

Hihhih:))

• jepsh

Olen 26-vuotias mies ja sain henkiseksi iäksi 23v. Sen ikäinen tunnen myös olevani, useimmat parhaista kavereistani ovat juuri saman ikäisiä, seura kai tekee kaltaisekseen.

• mietiskeliJäN

että naisille tulee pääsääntöisesti omaa ikäänsä korkeampi ikä, ja miehille päin vastoin. Kertookohan se siitä, että kuinka vakavasti elämään yleensä suhtaudutaan. Luulempa niin, sillä miehillä on paljon lepposampi ote elämästä. Joskus liiankin vastuuton ote...kele!

• mies 23

kjkkl

• milla

testin mukaan henkinen ikä 23...

• no voi sun..

Tarkastelkaapas noita vastauksianne: miksi ne jotka saivat fyysistä ikäänsä nuoremman vastauksen olivat TYYTYVÄISIÄ ja toisinpäin pettyneitä?

Usein se testien ja treffi-ilmoitusten ns. nuorekkuus ei kerro mitään todellista. Kenties sitä, että kulkee ponnari päässä mustissa farkuissa, mutta maailmankuva on muuten niin kapea että.

Tietty kypsyys ei sulje pois avaraa mieltä elämän moninaisille ilmiöille eikä ehkäise uusien asioiden oppimista.

• milla
        no voi sun.. kirjoitti:

Tarkastelkaapas noita vastauksianne: miksi ne jotka saivat fyysistä ikäänsä nuoremman vastauksen olivat TYYTYVÄISIÄ ja toisinpäin pettyneitä?

Usein se testien ja treffi-ilmoitusten ns. nuorekkuus ei kerro mitään todellista. Kenties sitä, että kulkee ponnari päässä mustissa farkuissa, mutta maailmankuva on muuten niin kapea että.

Tietty kypsyys ei sulje pois avaraa mieltä elämän moninaisille ilmiöille eikä ehkäise uusien asioiden oppimista.

En ollut tulokseen tyytymätön enkä tyytyväinen, aivan yksi ja sama mitä se mun henkinen ikä olis... Tein sen testin ihan hupimielellä ja en sen tulosta jäänyt sen kummemmin edes miettimään!

• ähäs
        no voi sun.. kirjoitti:

EI se, että on saanut henkiseksi iäkseen vähemmän, kuin oma ikä merkitse sitä, että kulkee ponnari päässä, ja mustissa farkuissa. Itse sain vastaukseksi 7 vuotta vähemmän, kuin mitä todellinen ikäni on. Ja mistähän se johtuu... harva ikäiseni nainen enää haikailee laskettelemaan, jos siihen olis heti mahdollisuus. Vaan kyllä ne viettää aikaansa perheensä kanssa. Mulle sitä ei valitettavasti suoda! Vastauksethan riippuu paljoltikin siitä, kuinka paljon olet laittanut huumoria peliin. Kuten kohdassa puutarhatontut. Mielestäni ne ehdottomasti kokoontuu öisin karviaispensaan alle, sillä ne ei ikinä ole yön jälkeen niillä paikoilla, minne ne on laitettu.

Jos ajattelee töissä noita naisia, joiden ikä on oikeasti yli 50, niin eihän niille voi heittää samanlaista vitsiä, kuin oman ikäisille. Kyllä heidän kanss keskustellaan ihan asiasta, ja p-puheet jätetään "sisäpiirin jutuiksi". Jos ajattelen omia vanhempiani, niin tiedän heidän kantansa vesiskoottereihin, itselle ne on yksi hailee. Ja voisin itekkin joskus sellaista kokeilla. Jotkut taitaa ottaa hivenen liian vakavasti tuon testin!

• Poikako?

Henkinen ikä 49, oikea 22

• .............

ja 49-v. henkinenikä helkkari uskon tähän testiin

• sinkku83

tesitissä 51, tais kone sekoilla pahasti

• Neito,20 vuotta

Todellinen ikä siis tuo.
        Ja testin mukaan 51!!!
        [ Senkö takia, ettei harrasta lumilautailua, kannata tatuointeja/lävistyksiä, katsoo linnanjuhlia ja käyttää vaatekauppojan bonuskortteja? ;)]

• nainen27v

Todellinen ikä 27, henkinen ikä 40v. Ilmankos tunnen itseni ikäisiäni yleensä vanhemmaksi, ja katselenkin ennemmin sillä silmällä nelikymppisiä miehiä kuin ikäisiäni!

• M.iranda

tulos 27v. En ole yllättynyt. Kuperkeikat ovat elämän suola, mutta kuka tarvitsee vesiskoottereita?

• Tero

16v ja oikeasti 27....auts...kuperkeikat on kivoja ja ketä oikeasti kiinostaa joku suomen entinen dopinghiihtäjä (tai kuka lienee) en asu sielläpäin joten en oikeasti edes tiedä....

• 26v mut näköjään henkisesti 19v.No se on tietty jo pitkään.

• Ridge

Henkinen ikä näyttää 21 vuotta, tosin siltä myös näyttää ja tuntuu, vaikka 30v. mittarissa...!!

• Jossu

No ilmankos jotenkin katselen noita pikkaisen nuorempia miehiä... :-)

• typsyliini

Uskon tähän!!!Oikeesti koen olevani juurikin about27vee henkisesti(enintään)!

• yodamastersaukko

Oikea ikäni noin 800 vuotta, henkinen 2!

• vvv

Ihan oikea suunta.

• odotettua

henkinen ikäni 29. En kyllä ymmärrä, miten joku kolmekymppinen mies voi saada 19v. tulokseksi. No, jos näin on niin pitää sitten ruveta katselemaan neljäkymppisiä miehiä sillä silmällä ;)

• Ridge

Heh.."sä olet liian nuori mulle", ikäeroa ei silti ole kuin neljä vuotta, eli et taida olla ainut ketä ei ymmärrä...=)

• julia

Mulla oli ihan toisin päin... Olen 22 vuotias nainen ja henkinen ikäni oli tämän testin mukaan 34 vuotta. Aika kamalaa...

• n-19

Olen 19 v. nainen, henkinen ikä 25 :) Ihmekös ikäiseni tuntuvat paljon nuoremmilta.. :)
      Ja vähän vanhemmat miehet kiinnostavammilta kuin mun ikäiset...

• heftari

sain testissä tuloksen sata ,elikkä olen vissiin sata-vuotiaan tasoa,olenkin ihmetellyt jo aikoja et oonko mä jo vanha ?vai tulossa vasta.(HEH)kyllä se "vanhassa vara parempi"

• henkinen minuuteni

voi tsiisus, vaikutankohan oikeestikin noin vanhalta!

• C36

Tämä ero näyttää vuosien lisääntyessä vain kasvavan :-D ! Johtuisiko siitä, että näin "ikääntyessään" ei tarvi enää niin niuhottaa, vaan voi ottaa asiat rennommin, elää siis nuoruuttaan uudelleen. Siis itseasiassa täydemmin, kuin oikeasti nuorena! Jihuu.. ;-)

• syntymästä 32

luulin, että olisi ollut vielä vähemmän...

• 24v

Jee onneks olen vasta aikuisuuden kynnyksellä!

• Ikinuori

Olen äiti, nuorekas niin, että mua on joskus kuultu tyttäreni ( 10v ) isosiskoksi. :)
      Ihastuin nuorempana itseäni vanhempiin miehiin, nyt en enää.
      Testi antoi vastauksen miksi. :)

• tuli tulokseksi 41!

......

• Mies-82

Huh, ikää oikeasti 22, henkinen ikä 54! No hyvä tietysti että olen "kypsä aikuinen"... Pitäiskö aktiivisesti etsiä itseään vanhempaa naisseuraa...

• Neitokainen

Tein testin ja hirvitykseni henkinen ikäni olisi 43v ja kun olen 32v niin ei kovin voi pitää paikkaansa, jonkinlainen vitsi varmaan koko testi..heh!

• Mies

Olenkin aina ihmetellyt muiden "ikäisteni" puuhasteluja...

• Pöperö

Ihmettelen vieläkin miten se NOIN korkea oli, itse odotin jotain 16v ;=). Oikea ikä on 3kk vaille 30vee.

• ..19 vai 34?

Eipä ollut edes yllätys.. tiedän olevani ylipirteä tapaus ja se varmaan syynä, et ns."teinit" pyörii ympärillä.. Onneksi luonteeni on jääkuningatar.. (vaikka vaikeaa se o hyvien peppujen lähellä) ;o)

Tässä tulos:

Mittaa henkinen ikäsi !
      Henkinen ikäsi on 19 vuotta
      Oikea ikäsi on 34 vuotta
      Samanikäisiä testiin vastanneita 5154 kpl

34 -vuotiaista testiin vastanneista:
      Sinua henkiseltä iältään nuorempia 4% ||||
      Henkisesti samanikäisiä 2% ||
      Henkisesti vanhempia 94% ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

• tuutikkiNa

Olen tyttö naiseuden kynnyksellä. Oikea ikäni on siis pian 19 vuotta, mutta henkinen ikä tuon testin mukaan 29.. :) ihan kiva! Yhen toisen testin mukaan olin 26vuotta. En sitten tiedä, miten vanha oikeasti olen henkisesti ;)

• tuon mukaan

henkinen ikäni 27 vuotta

• m32...

pitäisköhän mun sitten pyydystää 46v nainen?

• neititoukokuu

testissä tuli henkiseks iäks 25 :) Kiva testi :)

• Pöpö-94

sain tulokseksi 29 v...oikeasti olen 18 vuotta nuorempi!!!!eli 11...

• totaa...

niin kävi..eli testi väittää että oon henkisesti 32. Jään kyseenalaistamaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      3195
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1177
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1152
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      52
      1075
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1022
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    7. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      45
      867
    8. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      862
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      857
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      831
    Aihe