Alkoholisoitunut sekopää kavereineen uskotellut että oon muka sekaantunut rapajuoppomieheen!!

Anonyymi

Oon saanu kavereiden kautta teietää että näillä palstoilla on muuan sekopää nainen juorunnut itestään muka minuna ja uskotellu ihmisille, että

1) mä oon lorttoillu sen miesystävää

2)sekaantunut johonkin alkoholistimieheen nimeltä Erkki, joka ehkä on sen miesystävä tai sit ei (Vihje: EN OO, EI OO)

3)se mies on lietsonu draamaa sairaana leikkinä (tämä mies ei ole alkoholisti, en oo lortonnu kenenkään miestä eikä tää miesystävä oo lietsonu mitään draamaa, toisin kuin tämä naisystävä, jolla liikkuu pään sisällä enteidähittomitä)

4)mä oon saanu mun hyvät arvosanat liehittelemällä proffia (En oo, täysin rehellisellä vaivalla)

5)oon muka huumeidenkäyttäjä kun oon kerran pari ottanu lääkettä selkäkipuihin ja siinä kaikki

6)mä kärsin muka jostain psykologisista komplekseista ja oon se oikee sekopää mukamas! VALETTA

Jos tällaisia näkyy täälläkään, se kaikki on valetta, jota ovat levitelleet pari pikkumielistä sekopäätä, joista yks ei pysty hyväksymään että sen miesystävällä voi olla muitakin ihmissuhteita ja pari ei vaan millään kestä jotain kritiikkiä jota sanonu ehkä noin kolme neljä vuotta sitten.

Ja mitä sitten, vaikka joku mies päättäiskin et haluu olla mun kaa! Aikuinen mies vaan tekis bänät sen exän kaa ja siinä se. Kyllä aikuinen mies saa päättää kenen kaa haluu olla. Ja jos ei luota omaan miesystävään niin sitten voi ite laittaa välit poikki eikä hönkiä kuumetautisesti joka ikisen naisen perään jolle miesystävä puhuu puoltakaan minuuttia. Miten voi olla noin mustauskkainen ja paranoidi eikä ymmärtää et oma miesystävä voi tulla muidenkin kaa toimeen en voi ikinä ymmärtää. Mäkin tuun kaikkien kaa toimeen pelkstään sillä etten haasta koko ajan riitaa kaikkien kaa.

Mut tää nainen ja sen kaverit on ottanu asiakseen lavastella kymmeniä tuhansia ketjuja ihan vaan, jotta näyttäis että mä juoruun siitä ja monesta muustakin. Ja ne kaveritkin, jotka mua on tullu puolustaa, kyllä tietää kuka se oikee syypää on.

Jos ei miesystävän kaa oikeesti oo välit kunnossa, niin kannattaisko kattoo vaihteeks peiliin jos vaikka ratkaisu löytyis sieltä??!! Eikä käyttää sitä kaikkee energiaa että levittelet juoruja kavereidesi kaa muiden kautta. Vai poliisitko ne näitä ketjuja lavastelee?? Mulla on oikeus puolustaa itteeni ja sanoa mitä oikeesti on tapahtunut. Sillä siisti.

40

<50

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Ei juma...... ootkos alottaja tää vaasa-palstan häirikkö, se kuulu?? Pian kaks vuotta täyteen mesoillu.... kun ei oo elämäs sisältöö niin löytää draamaa vaikka tyhjästä.....onhan se totta maar ennenki nähty täällä s24ssä eri palstoilla: Yksinäiset runkkarit kisailee kuka on kovin, mut kuka väitti ettei mimmit pysty oohohoo! Mikäs kaikki neitien ja teitien kamujen välillä niin pahasti risoo niin koko ajan että toisiinne haukutte??

      Ettei vaan ois se jätkä lietsonu itsekin??? Voitkin miettii onko sen arvonen mies........

      • Anonyymi

        Sille miehelle kyllä varmana maksettiin tän koko draaman järkkäilystä. On kuin Mulholland Drivessa: Kaikki on kuin unta ja kaiken takana on mafiasalaliitto vai onko sittenkään?

        Aloittaja vois ettii paremmat kaverit, jos ne menee sellasen sekopään juttuihin mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sille miehelle kyllä varmana maksettiin tän koko draaman järkkäilystä. On kuin Mulholland Drivessa: Kaikki on kuin unta ja kaiken takana on mafiasalaliitto vai onko sittenkään?

        Aloittaja vois ettii paremmat kaverit, jos ne menee sellasen sekopään juttuihin mukaan.

        Oliko ironiaa?


      • Anonyymi

        Ei kun se... joku mies on tän kaiken takana. Kuten on koko ajan hoettu ettekste voi millään uskoo????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun se... joku mies on tän kaiken takana. Kuten on koko ajan hoettu ettekste voi millään uskoo????

        Ei, kun heillä on tällä kertaa joku vaasalainen jahdattavana...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kun heillä on tällä kertaa joku vaasalainen jahdattavana...

        Mustasukkasella menee tunteisiin. Ei voi erota, vaikka miesystävä on pettävä kusipää. Uskotko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustasukkasella menee tunteisiin. Ei voi erota, vaikka miesystävä on pettävä kusipää. Uskotko?

        Kaveripiiri ei tiiä koko palstasta, niin siks tänne pitää selostaa kuka ei oo lorttoillu ja kuka ei oo pettäny ja kuka on mustasukkainen. EIKÖ NIIN?🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaveripiiri ei tiiä koko palstasta, niin siks tänne pitää selostaa kuka ei oo lorttoillu ja kuka ei oo pettäny ja kuka on mustasukkainen. EIKÖ NIIN?🤣🤣

        Se mustasukkanen hulttio laitto kaiken todisteeks kaveripiirille ja ne uskoo. Siks pitää täällä puolustaa kunniaa.....................................................................................................................................


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kun heillä on tällä kertaa joku vaasalainen jahdattavana...

        Koska se on niin tärkee. Koko maailma jumaloi sitä. Siks sen kouvolais-vaasalaismimmin perään on lähteny peräti pimeyden voimat, kokonainen illuminati-salaliitto.


    • Anonyymi

      Varmaan juorun kohde saanu vihiä ja päättäny trollata aloittajaa. Minkä taakseen jättää sen eestään löytää......

      • Anonyymi

        Aika normii näillä palstoilla toi vastatrollailu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika normii näillä palstoilla toi vastatrollailu.

        Tottahan tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika normii näillä palstoilla toi vastatrollailu.

        No siis yksinäiset runkkarit välillä kisailee palstoilla kun ei tosielämän tilaisuuksia tarjoudu koko aikaa.

        Kuka sano, ettei mimmit pysty samaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis yksinäiset runkkarit välillä kisailee palstoilla kun ei tosielämän tilaisuuksia tarjoudu koko aikaa.

        Kuka sano, ettei mimmit pysty samaan?

        Ei kukkaan. Minäkin olen harjaantunut vittuilija ja vastapiruilija olosuhteiden muokkaamana. En minä tästä yleensä nauti😇


    • Anonyymi

      MIks sun kaverit haluis uskoo näitä palstakirjotuksii öm öm??

      • Anonyymi

        Jos köhiköihköh riitaantunu useemman kanssa,, lorttoilu vapaaehtosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos köhiköihköh riitaantunu useemman kanssa,, lorttoilu vapaaehtosta

        Jo on jutut😅😅😅 Vastasitko tosissasi trollialoitukseen näin. Onhan noita ns riidanaiheuttajia, esim joku juorulinko heittämässä kylillä vähän legendaa, mut onneksi semmoiset ei osaa yleensä ns lopettaa ajoissa ja jutut menee päivä päivältä enemmän kuutamolle.


      • Anonyymi

        Tää on selvästi joku provo. Nekin voi toimia joskus keskustelujenavauksina ja alustoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo on jutut😅😅😅 Vastasitko tosissasi trollialoitukseen näin. Onhan noita ns riidanaiheuttajia, esim joku juorulinko heittämässä kylillä vähän legendaa, mut onneksi semmoiset ei osaa yleensä ns lopettaa ajoissa ja jutut menee päivä päivältä enemmän kuutamolle.

        😂 Joku ite aktiivisesti juoruu toisesta vuosikausia ja heittää kylillä vähän legendaa kuinka kuutamolla se toinen on. Ei ku jotkut yhtäkkii kyseenalaisti vähän liikaa! No se toinen olikin kuutamolla ja juorulinko kertoo miten ja ei tietenkään ite oo kuutamolla mitenkään.😂 Ja ennen ku tajuukaan niin pitää muurata aukko toisen jälkeen umpeen mikä ei aina sujukaan niin uskottavasti ja pian onkin trollien salaliittoja sun muita. Ja kuu on juustoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on selvästi joku provo. Nekin voi toimia joskus keskustelujenavauksina ja alustoina.

        Kenen provo kenelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen provo kenelle?

        Salaliitto trollien provo mustasukkaiselle etukenomimmille ja sen etukenomiesystävälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo on jutut😅😅😅 Vastasitko tosissasi trollialoitukseen näin. Onhan noita ns riidanaiheuttajia, esim joku juorulinko heittämässä kylillä vähän legendaa, mut onneksi semmoiset ei osaa yleensä ns lopettaa ajoissa ja jutut menee päivä päivältä enemmän kuutamolle.

        Se oli vitsi. Da!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 Joku ite aktiivisesti juoruu toisesta vuosikausia ja heittää kylillä vähän legendaa kuinka kuutamolla se toinen on. Ei ku jotkut yhtäkkii kyseenalaisti vähän liikaa! No se toinen olikin kuutamolla ja juorulinko kertoo miten ja ei tietenkään ite oo kuutamolla mitenkään.😂 Ja ennen ku tajuukaan niin pitää muurata aukko toisen jälkeen umpeen mikä ei aina sujukaan niin uskottavasti ja pian onkin trollien salaliittoja sun muita. Ja kuu on juustoa.

        No vittu näitä oman elämän sankareita piisaa melkeenpä kaikkialla. Paljon, esim. Uudellamaalla ja tietty Jyväskylässä ja Hyvinkäällä ja Vääksyssä, mutta etenkin Kouvolassa ja Vaasassa, mutta ihmekös! Ankee ilmapiiri ja pystyyn kuolleita paikkoja!


    • Anonyymi

      Aloittaja varmaan väittää myös, että maa on litteä.

      • Anonyymi

        Ontto se on! AMATÖÖRI.


    • Anonyymi

      Me kaikki olemme se mies. Tai sitten SE TOINEN MIES. Tai sitten se nainen. Tai se toinen nainen. Tai sitten se mies ja se nainen.

      • Anonyymi

        Pankkiiritar Hyvinkäältä salaliitossa poliisien ja juoppojen riivaajatrollien kaa? SALALIITTO!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pankkiiritar Hyvinkäältä salaliitossa poliisien ja juoppojen riivaajatrollien kaa? SALALIITTO!

        Kaiken takana Bill Gates ja 5G. Aktivoivat Covid-19:n myös *varma tieto*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken takana Bill Gates ja 5G. Aktivoivat Covid-19:n myös *varma tieto*

        Ehkäpä se Hitlerkin vielä kuumottelee siellä onton maan sisässä jetien, mammuttien ja ufo-olioiden kaa.


    • Anonyymi

      Mimmi häröilly eka Kouvolan palstoilla, kaikki mongerrukset joissa kerto yksityiskohtasesti toisen "mustasukkaisen sekopää"naisen tiedoista ja elämästä ja mukamas huumekäytön tavoista poistettiin nopeasti, vaikka spämmäili niitä linkona.

      Vaasa-palstalla vetäny ihan samansisältöisiä juttuja, tosin kilpakosija "mustasukkainen juoppo sekopää hulttio" oli näköjään toinen. Mutta samaa shaibaa, spämmää milloin mitäkin "tietoiskua" toisen naisen elämästä, jos vaikka joku kantiksen porukoista tai joku psykonarkki menis siihen vipuun. Poistettiin vaan nopeesti. Ei toiminu näimmä ees lähipiirin kesken kuten toivo ja on olevinaan marttyyriä kun itse paarian aseman ansainnut.

      Ihme touhua. Mutta mitä peiliä syyttää jos ei pidä mitä sieltä näkyy. Tai voihan valehdella itelleen ja nähä siellä vaikka mitä Ms. Trumpia.

      • Anonyymi

        Huomionhakuu draamalaamailulla.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe