pukeutuu pukuun on töissä ja omistaa auton ja talon. Avaa naielleen oven ja ostaa joka viikko kukkia, siivoaa ja hoitaa lapset, käy kaupassa, tiskaa ja tekee ruokaa, siivoaa anoppilassa ja osaa soittaa vaikka pianoa tai viulua. On hoikka ja siisti, tekee polttopuut takkaan ja pitää järjestyksen autotallissa. Osa monta eri kieltä, ei väliä mitä, ei käytä alkoholia ei tupakoi osaa pyykätä s ja silittää ja ommella.
On semmoinen nallekarhu jonka kainalossa olisi kiva katsoa salkkareita.
Tumma tukka, viikset ja sänki leuka
7
179
Vastaukset
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
🤭🤭🤭🍒
- Anonyymi
Ja nainen voisi vain vedellä skumppaa ja käydä shoppailemassa. Välillä viestitellä somessa kavereilleen tätä kokemaansa ihanuutta?
Viikset ja sänkileuka ei yleensä miehellä hyvä. Ja liian sliipattu look ei myöskään. Siisti tietysti on hyvä olla (oli mies tai nainen) Siisti kun lähtee ihmisten ilmoille, mutta siisti ei tarkoita nyt, että pitäisi olla ykköset yllä tai kalliit merkkivaatteet, ihan tavalliset käy ja suihkussa käyty ja hiukset pesty ja tällaista yleistä. Montaa kieletä ei tartte osata (ja tämä pätee ihan yleisellä tasolla oli mies tai nainen ja minkä ikäinen tahansa), riittää, että osaa äidinkieltään ja ehkä englantia. Hyvä, jos osaa muitakin kieliä, mutta ne ei pakollisia (itse olen yrittänyt opetella hollantia, mutta se loppui ainakin tällä erää siihen, kun se on niin vaikeaa, suomi eli äidinkieleni sujuu ihan hyvin ja englanti ihan jees niin, että ymmärrän sitä suurinpiirtein ja voin lukea englanniksi ihan jees ja osaan puhua jonkun verran).
- Anonyymi
Täydellinen pakkaus. Yksi puuttui, kenkiä pitää osaa käyttää. Puku paljainvarpain ei ole kovin hemaseva.
- Anonyymi
Olen kaikkea näitä mutta vastapalveluksi sitten spiikkaat mun mikkiin joka päivä kunnolla kun tulen töistä.
- Anonyymi
Ei kunnollisia miehiä enää ookkaan. Ne on loppuneet jo suomesta. Kaveri vei viimesen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2994830Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353085Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k543012Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn321575Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271252- 471209
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.121042Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu781021Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu581001Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52999