pukeutuu pukuun on töissä ja omistaa auton ja talon. Avaa naielleen oven ja ostaa joka viikko kukkia, siivoaa ja hoitaa lapset, käy kaupassa, tiskaa ja tekee ruokaa, siivoaa anoppilassa ja osaa soittaa vaikka pianoa tai viulua. On hoikka ja siisti, tekee polttopuut takkaan ja pitää järjestyksen autotallissa. Osa monta eri kieltä, ei väliä mitä, ei käytä alkoholia ei tupakoi osaa pyykätä s ja silittää ja ommella.
On semmoinen nallekarhu jonka kainalossa olisi kiva katsoa salkkareita.
Tumma tukka, viikset ja sänki leuka
7
176
Vastaukset
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
🤭🤭🤭🍒
- Anonyymi
Ja nainen voisi vain vedellä skumppaa ja käydä shoppailemassa. Välillä viestitellä somessa kavereilleen tätä kokemaansa ihanuutta?
Viikset ja sänkileuka ei yleensä miehellä hyvä. Ja liian sliipattu look ei myöskään. Siisti tietysti on hyvä olla (oli mies tai nainen) Siisti kun lähtee ihmisten ilmoille, mutta siisti ei tarkoita nyt, että pitäisi olla ykköset yllä tai kalliit merkkivaatteet, ihan tavalliset käy ja suihkussa käyty ja hiukset pesty ja tällaista yleistä. Montaa kieletä ei tartte osata (ja tämä pätee ihan yleisellä tasolla oli mies tai nainen ja minkä ikäinen tahansa), riittää, että osaa äidinkieltään ja ehkä englantia. Hyvä, jos osaa muitakin kieliä, mutta ne ei pakollisia (itse olen yrittänyt opetella hollantia, mutta se loppui ainakin tällä erää siihen, kun se on niin vaikeaa, suomi eli äidinkieleni sujuu ihan hyvin ja englanti ihan jees niin, että ymmärrän sitä suurinpiirtein ja voin lukea englanniksi ihan jees ja osaan puhua jonkun verran).
- Anonyymi
Täydellinen pakkaus. Yksi puuttui, kenkiä pitää osaa käyttää. Puku paljainvarpain ei ole kovin hemaseva.
- Anonyymi
Olen kaikkea näitä mutta vastapalveluksi sitten spiikkaat mun mikkiin joka päivä kunnolla kun tulen töistä.
- Anonyymi
Ei kunnollisia miehiä enää ookkaan. Ne on loppuneet jo suomesta. Kaveri vei viimesen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1094459BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2003677- 2022991
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome722842Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main602737- 831381
- 601256
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381082MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t120993- 60988