Asukas kiristä raha hoitsut ei te mitän asialle.

Anonyymi

Attendo Merikoto Vaasa yksi ulkomalais taustainen asukas kiristä minulta raha eli kyseessä on keksitty velka hän vaati minulta 390€ ja hoitsut ei te mitän asialle kun hän uhka väkivallalla ja hoitsut ei tee mitän asialle niin eihän minun auttaa muuta kun maksa hänelle se 390€ mutta sitten minulla ei ole vaara maksa tammikuun vuokra.

7

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä suostu, hän varmasti kiristää sinulta lisää, jos onnistuu nyt pyrimyksissään.

      • Anonyymi

        Hoitsut varman pelkkä leimantua rasistiseksi.

        Voi nämä ulkomaan taustaiset eivät edes valvotussa asuin yksikössä pysty sääntöjen muukan elämän.

        Ja tekijä on 2 kpl naista raiskannut yleisellä paikalla että on hyvä syy pelätä että hän käy käsiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoitsut varman pelkkä leimantua rasistiseksi.

        Voi nämä ulkomaan taustaiset eivät edes valvotussa asuin yksikössä pysty sääntöjen muukan elämän.

        Ja tekijä on 2 kpl naista raiskannut yleisellä paikalla että on hyvä syy pelätä että hän käy käsiksi.

        Ja tekijä sano että hän teke sitä keksitystä velasta rikos ilmoitus ja minä joudun maksaman ja kärsimään.

        Yksi hänen kaveri oli häneltä huijannut 150€ hän teki yhden Attendo Merikoto naishoitaja auttoi häntä ja yhdessä ne tekivät hoitajan läppärillä rikos ilmoitus että toi kaveri oli häneltä varastanut kirjekuori missä oli 950€.

        Hän sanoi minulle hän saa kärsiä ja maksa samalla hän pyysi minut todistaman että hänellä oli kirjekuoressa 950€ en ole hänen pyyntö suostunut mutta jos hän teke minusta rikos ilmoitus kerron poliisille edellä mainitut.

        Samalla hän ehdotti tuolle samalle Attendo Merikoto naishoitajalle jos hän voisi auttaa häntä ja yhdessä hänen kanssa tehdä bais hoitajan läppärillä rikosilmoitus minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tekijä sano että hän teke sitä keksitystä velasta rikos ilmoitus ja minä joudun maksaman ja kärsimään.

        Yksi hänen kaveri oli häneltä huijannut 150€ hän teki yhden Attendo Merikoto naishoitaja auttoi häntä ja yhdessä ne tekivät hoitajan läppärillä rikos ilmoitus että toi kaveri oli häneltä varastanut kirjekuori missä oli 950€.

        Hän sanoi minulle hän saa kärsiä ja maksa samalla hän pyysi minut todistaman että hänellä oli kirjekuoressa 950€ en ole hänen pyyntö suostunut mutta jos hän teke minusta rikos ilmoitus kerron poliisille edellä mainitut.

        Samalla hän ehdotti tuolle samalle Attendo Merikoto naishoitajalle jos hän voisi auttaa häntä ja yhdessä hänen kanssa tehdä bais hoitajan läppärillä rikosilmoitus minusta.

        Joo se on suuri järkytys kun hänen todellinen luonne paljastu ja hän oli hutski vuonna 2017 hän oli tosi ilkeä ja pelottavan näköinen ja sanoi pitäisikö sinut hakata hän oli muutunut vuodesta 2010 kun hänet ensin näin vuonna 2010 hän oli kiva mutta hän oli muuttunut vuonna 2017 muutin Jalasjärven ja näin hänet vuonna 2020 ja heti hän taas vaikutti tosi kivalta nyt on mennyt puoli vuotta sittä ja hänen todellinen luonne on paljastunut hän on tosi vaarallinen ja ilkeä se oli suuri järkytys nyt kun hänen todellinen luonne paljastui.


    • Anonyymi

      Poliisin pakeille.

      • Anonyymi

        Joo ei minä ole nittä varoituksia kuunnellut olen ajatellut että saa olla niin kauan kun käyttäytyy kunnolla hän itse rupesi hankalaksi minua kohtaan ensin hän sano että minä en saa hänelle lähettä viestejä ja että hän laitta whatapp esto muutamaksi päiväksi minä sanon että minä en halua jutella puhelimessa minä haluan laitta viestejä ja sanon sitten minä myös laittan esto whatapp ja sittä hän sitten suttui niin kovasti että hän myöhemmin keksi sen 390€ velan edellisenä päivänä hän jopa lupasi maksa minulle kun hän saa raha sen 7€ mitä hän oli minultta lainannut.


    • Anonyymi

      Hölmohän se on joka sellaiselle yhtään maksaa. Soitat poliisille ja ilmoitat sille kiristäjäroistollekin että ilmoitat poliisille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe