Oikeesti mun rakas on nyt turhaan mustasukkainen, saisinko muita mielipiteitä tästä että

Anonyymi

Mun vaimo on pitkään ottanut mietteisiinsä kun olen muutaman kerran saanut töistä työkaverilta viestejä pääasiassa vain töihin liittyvistä asioista ollaan kirjoiteltu ja minä olen sanonut vaimolle että hän saa lukea minun viestejä aina kun haluaa lukee ettei minulla ole mitään salattavaa eikä mulla ole mitään kiinnostusta muita naisia kohtaan mutta kuitenki olen huomannut että vaimoni ei oikein pidä siitä ajatuksesta että mun työkaveri kirjoittaa minulle kun minä olen lomalla joten kysyin että mikä siihen on peruste niin vaimoni sanoi että kun kyseessä on nuori nainen ja siis miettikää nyt kuinka ihmeelliseltä tämä kuulostaa kun kyseessä on oikeasti minun todella paljon nuorempi, siis minua puolet nuorempi on se nainen minun duunista ja vaimoni miettii että hänestä kannattaa olla jotenkin mustasukkainen kun hän on pelkästään kirjoittanut minulle vain työ asioista ja ei koskaan poikkea aiheesta että meillä on hyvin ammatilliset välit työkaverin kanssa ja hän ei koskaan ole töissä käyttäytynyt minun seurassa mitenkään kummallisesti ja töissä vain vilaukselta nähdään kun jutellaan yhteisistä työ projekteista ja töihin liittyvistä asioista ja ne viestit joita vaihdettu vapaa ajalla on vain työ asioihin liittyviä eikä sisällä mitään hymiöitä tai muita tuttavallisia textejä eikä mitään pyyntöjä vapaa ajan viettoihin ja siltikin vaimoni on mustasukkainen. Mikä siis tässä antaa aihetta vaimolle olla mustasukkainen minusta kun en ole kertaakaan pettänyt vaimoni ja kotona ollaan suurimman osan ajasta töiden jälkeen että en ole menevää sorttia niin mistä moinen mustasukkainen tunnelma johtuu

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luultavasti vaimosi ei tiedä mitä työkaveri sinusta ajattelee muuta kuin vain työasioita oletkos keskustellut vaimosi kanssa aiheesta.

    • Anonyymi

      Onneksi meillä ei ole tollasta ongelmaa kotona kun me ymmärretään ainaki mun vaimon kanssa että työt tehdään työaikana ja kummallakin on oikeus saada soittaa toiselle työpäivän aikana ja melkein aina jompikumpi meistä unohtaa vahingossa puhelimen auki, mutta ei se mitään haittaa kun meillä on rajaton liittymä jolloin se ei saldoa kuluta kun on prepaid jossa on alle 20 e kk rajattomasti puhelut ja netin käyttö siihen hintaan jolloin se ei meitä haittaa että puhelu on vahingossa jäänyt auki mutta ei meillä ole mitään epäilystä siitä että joku pääsee päivän aikana edes töissä ehdottaa mitään muuta kuin kuin työ asioita ja melkein aina pikku joulu firman bileet on oltu muuten vaan estyneitä menee mihinkään firman pikkujouluihin mutta yhdessä me vaimoni kanssa mennään ja tullaan.

      • Anonyymi

        Meillä taas on ollut ongelmia tavata muita kuin työkavereita kun mun vaimoni taas haluaa että olen varovasti kun on korona niin ei tietysti mielellään haluis tulla mukaan mun kavereille jolloin en ole itsekään halunnut mennä etten vahingossa saa tartuntaa kun vaimolla on astma ja kuuluu riski ryhmää jolloin en vietä aikaa ystävien kanssa että ei ole mitään riskiä sairastua ja aika paljon on ystäviä minulta sitten unohtunut kun eivät ole niin paljon tekemisissä korona tilanteen vuoksi niin he ovat tottuneet että välillä kirjoitetaan viesteissä kuulumisia ja hyvin lyhkäsiä virkkeitä ollu kun kuulumisia on kysytty minulta nii olen muodostanut melkeinpä joka kerta saman lauseen että kiitoksia kysymästä että hyvin on mennyt ja töissä paljon kiireistä niin ei ole tullut viime aikoina paljon kavereiden viestejä joissa lukee että mitä kuuluu 🤣🤣🤣


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1749
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      60
      1493
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1414
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1382
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1349
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe