Joku on halunnut tuhota keksityillä rikoksilla, kuten Aarniston
https://www.is.fi/viihde/art-2000007712327.html
Eipä aikoinaan suominaiset pihdanneet tämän miehen nähdessään
Ron Jeremy on USAn Jari Aarnio
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ruma mies saa naisia jos omistaa pitkän mulkun. Ei ole rumuudesta kii saako naisia.
- Anonyymi
Jos olet kuuluisa saat naisia vaikka olisit kuinka ruma
- Anonyymi
Aarniston tontilta löytyi rahaa säkeittäin maahan kaivettuna, oliko sekin keksittyä vai vain tavallisia palkkatuloja poliisin ammatista?
- Anonyymi
Todennäköisesti.
Aarnion tapaus haisee enempi kuin mikään muu tapaus Suomessa koskaan, ihan puhdasta vainoamista, ei tätä selitä mikään muu kuin määrätietoinen henkilän täydellinen tuhoaminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti.
Aarnion tapaus haisee enempi kuin mikään muu tapaus Suomessa koskaan, ihan puhdasta vainoamista, ei tätä selitä mikään muu kuin määrätietoinen henkilän täydellinen tuhoaminen.Näin itsekin sen olen päätellyt, vaikka en ole muuten seurannut juttua lainkaan. En Auerinkaan tapausta, muutenkun luin sen kirjeen joka olisi voinut olla omaa höpötystäni, vitsailua lapselle ja joku sai sen käännettyä saatananpalvonnaksi ja pedofiliaksikin ilmeisesti.
Annelinhan mies teki tutkimusta pedofiileistä
Ihan itsekseni ajattelen,että kyllä varmaan jossain oikeiden isokenkäisten tai keiden lie lahje tutisee tehdyistä rötöksistään. Mun ei tarvihe edes tietää mitä ovat tehneet, mut hölmömpikin tajuaa, että paljastusta on tulossa.
Eikös Ron pitänyt joulukuussa saada tuomio?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937708
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021866- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32993Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28953Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703