Piilo alkoholisti Vaimo ulos

Anonyymi

Hei,
Onko mitenkään mahdollista saada tuleva ex vaimo ulos minun omistamistani asunnosta ennen virallista avioeroa. Avioehto on olemassa. Mut en vaan jaksa odottaa ja katsoa piiloalkoholismia joka alkaa vaikutta pahasti lasten elämään.

10

82

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko hakenut apua teidän perheen ongelmiin? Oletko sydämetön, kun lastesi äidin olet heittämässä noin vain ulos asunnosta?

      • Anonyymi

        Olen yli 10v yrittänyt. Mutta aina kun mainitsen asiasta tai yritän tehdä jotain, kaikki kääntyy mua vastaan. Hänen suvussaan viina ongelmat on vaikka millä mitalla. En vain osanut "halunnut" uskoa että hänelläkin on kehittymässä.


    • Anonyymi

      Jos hän ei vapaaehtoisesti lähde, niin virallinen häätö on ainoa vaihtoehto.

    • Anonyymi

      Tässä kannattaa varmaan kääntyä lakimiehen puoleen.

      Voit varmaan edellyttää tulevan ex-vaimosi muuttoa pois, mutta muuttamiseen on jätettävä kohtuullinen aika. Onko se kuukausi vai kolme, en tiedä.

    • Anonyymi

      Jos vaimon/lasten äidin juominen alkaa vaikuttaa lastenne elämään, kannattaa ottaa yhteyttä myös lastensuojeluun. Kerrot sinne rehellisesti miksi haet eroa, miksi haet itsellesi huoltajuutta ja miksi haluat naisen ulos kodistanne. Sitä kautta se homma etenee kaikkein parhaiten.
      Ehkä lastenne hätä olisi herätys vaimollesikin ja sitä kautta vaimosikin tajuaa hankkiutua hoitoon ja pääsee takaisin jaloilleen alkoholittomaan elämään.

    • Anonyymi

      Kukaan toinen ei voi parantaa alkoholistia ellei alkoholisti itse sitä halua.

      Teidän tapauksessa sinä ja lapset kärsitte aivan liikaa. Vaimosi on aikuinen ja vastuussa omista valinnoistaan.
      Lapset ovat teidän kummankin vastuulla. Vaimosi ei kykene hoitamaan vastuutaan, joten sinä joudut olemaan heille isä ja äiti.

      Lapset ennenkaikkea on saatava eroon tuosta tilanteesta. Joko lähetetät naisen omien vanhempiens tai sukulaistensa hoiviin tai kysy sosiaalivirastolta onko heillä ideoita saada nainen ulos kodistanne. Tai maksa hänelle oma piikiriikkinen asunto pariksi kuukaudeksi . Sen jälkeen hän saa itse päättää kuinka järjestää elämänsä.

      Jos päätät sallia naisen yhä asua kidissanne, lapsille koituva tuho tule seuraamaan heitä lopun elämää. Ja tuo tuho on liian kallis maksaa heidän, sinun ja yhteiskunnan.

      • <<Kukaan toinen ei voi parantaa alkoholistia ellei alkoholisti itse sitä halua.>>

        Väärin. Melkein kaikki alkoholistit haluavat, mutta eivät kykene. Paljon toistettu lause, mutta ehdottomasti väärin. Alkoholistia ei voi parantaa kukaan, ei itse eikä muut. Alkoholisti ei voi parantua, mutta jotkut harvat pääsevät kuiville, vain 1 - 2 % alkoholisteista. Muut 98 - 99 % kuolevat sairauteensa. Sairaus on geneettinen ja periytyy monigeenisesti.

        Edes kuiville päässeet harvat eivät ole terveisiin verrattavia, sillä alkoholismi korreloi vahvan positiivisesti ahdistuneisuuteen.


      • Anonyymi
        Pääkyöpeli kirjoitti:

        <<Kukaan toinen ei voi parantaa alkoholistia ellei alkoholisti itse sitä halua.>>

        Väärin. Melkein kaikki alkoholistit haluavat, mutta eivät kykene. Paljon toistettu lause, mutta ehdottomasti väärin. Alkoholistia ei voi parantaa kukaan, ei itse eikä muut. Alkoholisti ei voi parantua, mutta jotkut harvat pääsevät kuiville, vain 1 - 2 % alkoholisteista. Muut 98 - 99 % kuolevat sairauteensa. Sairaus on geneettinen ja periytyy monigeenisesti.

        Edes kuiville päässeet harvat eivät ole terveisiin verrattavia, sillä alkoholismi korreloi vahvan positiivisesti ahdistuneisuuteen.

        <<Kukaan toinen ei voi parantaa alkoholistia ellei alkoholisti itse sitä halua.>>
        "Väärin."

        Ei ole väärin. Olen käynyt tuo itse läpi! Been there done that!


      • Anonyymi kirjoitti:

        <<Kukaan toinen ei voi parantaa alkoholistia ellei alkoholisti itse sitä halua.>>
        "Väärin."

        Ei ole väärin. Olen käynyt tuo itse läpi! Been there done that!

        Tuskin on mitään, mitä ei aniharvoin tapahtuisi, mutta on eri asia, mitä todistusvoimaa niillä on.

        Alkoholisteista MEKEIN KAIKKI yrittää päätä eroon alkoholista, mutta vain 1- 2 % onnistuu pitkäaikaisesti. Muut eivät pääse. Ts. niitä, jotka haluavat eroon, mutta eivät onnistu, on moninmonikertainen määrä niihin verrattuna, jotka haluavaat ja pääseväi eroon.

        Voidaanko tästä päätellä, että halu lisää onnistumisen mahdollisuutta? Ei voida. Onnistuneitten määrä on niin minipieni, että se ei ole tilastollisesti merkittävä. Todellisesti syy voi olla mikä tahansa, jota ei tunneta.

        Tutkimukset muiden huumeiden kohdalla viittaavat siihen, että myös pitkäaikaiseen kuiville pääsyyn tarvittaisiin erityinen geenirakenne.

        On runsaasti suusta suuhun tarttuvia perinnelausahduksia, joita ei ole asetettu minkäänlaisen tutkimuksen kohteeksi.


    • Anonyymi

      Yhteiselämän päättäminen käräjä oikeudelta. Siinä päätetään myös kuinka kauaksi aikaa nainen saa asuntoon jäädä. Ja Koska hän on siellä kirjoilla ja olette naimisissa niin häätöä on vaikea muuten saada. Soita oikeusapu toimistoon siellä osaavat kertoa tarkemmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      275
      2911
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1880
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      259
      1148
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      941
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      804
    Aihe