Palstalaisilla on matoja

Kaikki ovat menneet yhtä aikaa sekaisin ja rapsuttelevat vimmatusti arkoja paikkoja 🤔

42

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä on täällä joukossa vain yksi iso käärme. Rakkausronttihuijarikäärme, jonka naiset tulevat paljastamaan ja käärme joutuu luomaan nahkansa. 🐍

      • Kuulostaa kateellisen katkerilta vanhoilta naisilta.


      • Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

        Kuulostaa kateellisen katkerilta vanhoilta naisilta.

        Kuulostaa kateellisen katkerilta jätetyiltä ukkoharpuilta


      • Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

        Kuulostaa kateellisen katkerilta vanhoilta naisilta.

        Toisaalta palstakurpat ovat sulle sopivaa seuraa.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta palstakurpat ovat sulle sopivaa seuraa.

        AsianVierestä

        Kui nii?


    • Anonyymi

      Oletko sä niiden matojen lähde?

      -flowersreally-

      • Minä olen matojen herra.


      • Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

        Minä olen matojen herra.

        No niin kai kun olet ollut mullan alla jo monta vuotta.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin kai kun olet ollut mullan alla jo monta vuotta.

        -flowersreally-

        Mitäpä sitä muuta tarvitsisikaan? Mukava leposija ja netti.


      • Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

        Mitäpä sitä muuta tarvitsisikaan? Mukava leposija ja netti.

        Ja paljon biojätettä purtavaksi,

        -flowers-


    • Anonyymi

      Liinastiinalla ainakin on kihomatoja

      • Anonyymi

        Erehdyit, minulla ei ole muita kuin satiaisia!


      • Anonyymi

        Tiedätkö huora mitä mieltä olen kun käytät tuota kiellettyä sanaa jos et nyt välittömästi oikaise mitä tarkoitit tuolla sanalle. Ja nyt on hetki koittanut jolloin opit mitä et voi sanoa tai koskea ikinä ja se on juuri tuo kielletty sana joten ei kai vaan täällä ole mitään sellaista silloin tiedät kuinka sulle käy jos olet tehnyt jotain todella saastaista minulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö huora mitä mieltä olen kun käytät tuota kiellettyä sanaa jos et nyt välittömästi oikaise mitä tarkoitit tuolla sanalle. Ja nyt on hetki koittanut jolloin opit mitä et voi sanoa tai koskea ikinä ja se on juuri tuo kielletty sana joten ei kai vaan täällä ole mitään sellaista silloin tiedät kuinka sulle käy jos olet tehnyt jotain todella saastaista minulle

        Jäikö lääkkeet aamulla väliin?


    • Anonyymi
      • Sinäkin tuolla suolsit sellaista jaskaa, että nyt ei hyvä heilu.

        Papulanta on hyvä :)


      • Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

        Sinäkin tuolla suolsit sellaista jaskaa, että nyt ei hyvä heilu.

        Papulanta on hyvä :)

        Paraskin sanomaan! Itse olet yleensä täällä se jonka juttuja saa hävetä 😠 Mutta kiillottele nyt kerrankin sädekehääsi, siinä onkin tuunaamista 😇

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paraskin sanomaan! Itse olet yleensä täällä se jonka juttuja saa hävetä 😠 Mutta kiillottele nyt kerrankin sädekehääsi, siinä onkin tuunaamista 😇

        xLiner

        Minä olen totuuden äänitorvi. Kaikki eivät vaan kestä suoraa puhetta 🤷‍♂️


      • Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

        Minä olen totuuden äänitorvi. Kaikki eivät vaan kestä suoraa puhetta 🤷‍♂️

        Oman totuutesi äänitorvi. Varsinainen torvi..

        xLiner


    • Matokuuri ottamatta, jukra oiskohan heisimatoja vaiko lapamato? 🤔

      • Tämän päivän perusteella tullut sellainen kuva, että syöpi palstalaisten aivoja.


      • Pummi kirjoitti:

        Tämän päivän perusteella tullut sellainen kuva, että syöpi palstalaisten aivoja.

        Lobomatomia?


      • JanK kirjoitti:

        Lobomatomia?

        Joo ja massoittain iskenyt. Kohta on päällä zombie epidemia.


      • Varmaan kastematoja? Mitenkä uusi vuosi on lähtenyt liikkeeseen? Itse kävin istumassa kahvilassa ja juttelemassa siellä. Lisäksi seurasin Wienin uudenvuodenkonserttia ja mäkihyppyä.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Varmaan kastematoja? Mitenkä uusi vuosi on lähtenyt liikkeeseen? Itse kävin istumassa kahvilassa ja juttelemassa siellä. Lisäksi seurasin Wienin uudenvuodenkonserttia ja mäkihyppyä.

        Ei mitään ihmeellistä. Entäpä siellä? :)


      • JanK kirjoitti:

        Ei mitään ihmeellistä. Entäpä siellä? :)

        JanK: "Entäpä siellä? :)"

        Huomenna kaveri on tulossa vierailulle. Sitä varten käyn hakemassa lähiravintolasta pizzan. Syömme pizzan ja katsomme futista. Sunnuntaina lähden taas "Lappeenrantaan" Faijan luokse. Yliopistolla on koronarajoituksia, joten menee viikkoja, kunnes aloitan kevätlukukauden.


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        JanK: "Entäpä siellä? :)"

        Huomenna kaveri on tulossa vierailulle. Sitä varten käyn hakemassa lähiravintolasta pizzan. Syömme pizzan ja katsomme futista. Sunnuntaina lähden taas "Lappeenrantaan" Faijan luokse. Yliopistolla on koronarajoituksia, joten menee viikkoja, kunnes aloitan kevätlukukauden.

        Lappis lockdowniin!


    • Näissä hommissa perusohje on se, että jos syyhyttää, älä raavi. Tulee vaan tulee vaan tulehdus.

      Mulla on aina matolääkkeet ja bepanthenit käsillä.

      Järvikalaa ei muuten passaa syödä huonosti kypsennettynä.

      • Anonyymi

        "Järvikalaa ei muuten passaa syödä huonosti kypsennettynä." Ei niin, minä pakastan aina ennen kypsentämistä. Ihan vaan varmuuden vuoksi....


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Järvikalaa ei muuten passaa syödä huonosti kypsennettynä." Ei niin, minä pakastan aina ennen kypsentämistä. Ihan vaan varmuuden vuoksi....

        Onko Suomessa muuta kuin järvikalaa? Että onko Itämeri tässä mielessä järvi vai meri?


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Onko Suomessa muuta kuin järvikalaa? Että onko Itämeri tässä mielessä järvi vai meri?

        Mää ainak ole ahvena, järviahvena.


    • Ei ole, mutta nälkä on.

      • Anonyymi

        Etkö eilen syönyt jo pari homoa?


    • Anonyymi

      Ei kaikki, Pari jälkeenjäänyttä palstalla vastailee moneen kertaan peräkkäin anona saadakseen näyttämään jutut siltä kuin isompikin joukko olisi mukana.
      Tyhmät uskoo sitten kaiken.

      • Tämä. 😆👍


    • Anonyymi

      Niinkö?

    • Anonyymi

      Missä?

    • Anonyymi

      Wuppis eli pujiksen "kaveri" on toinen niistä, toinen on xliner.

    • Anonyymi

      Mää olek ain puhras.

    • Anonyymi

      Misä sää latoi näe? Ei meil vaa Turuus.

    • Anonyymi

      Misä sä matoi näe?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe