Kaikki ovat menneet yhtä aikaa sekaisin ja rapsuttelevat vimmatusti arkoja paikkoja 🤔
Palstalaisilla on matoja
42
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä on täällä joukossa vain yksi iso käärme. Rakkausronttihuijarikäärme, jonka naiset tulevat paljastamaan ja käärme joutuu luomaan nahkansa. 🐍
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Kuulostaa kateellisen katkerilta vanhoilta naisilta.
Kuulostaa kateellisen katkerilta jätetyiltä ukkoharpuilta
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Kuulostaa kateellisen katkerilta vanhoilta naisilta.
Toisaalta palstakurpat ovat sulle sopivaa seuraa.
AsianVierestä
- Anonyymi
Oletko sä niiden matojen lähde?
-flowersreally-- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Minä olen matojen herra.
No niin kai kun olet ollut mullan alla jo monta vuotta.
-flowersreally- Anonyymi kirjoitti:
No niin kai kun olet ollut mullan alla jo monta vuotta.
-flowersreally-Mitäpä sitä muuta tarvitsisikaan? Mukava leposija ja netti.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Mitäpä sitä muuta tarvitsisikaan? Mukava leposija ja netti.
Ja paljon biojätettä purtavaksi,
-flowers-
- Anonyymi
Liinastiinalla ainakin on kihomatoja
- Anonyymi
Erehdyit, minulla ei ole muita kuin satiaisia!
- Anonyymi
Tiedätkö huora mitä mieltä olen kun käytät tuota kiellettyä sanaa jos et nyt välittömästi oikaise mitä tarkoitit tuolla sanalle. Ja nyt on hetki koittanut jolloin opit mitä et voi sanoa tai koskea ikinä ja se on juuri tuo kielletty sana joten ei kai vaan täällä ole mitään sellaista silloin tiedät kuinka sulle käy jos olet tehnyt jotain todella saastaista minulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö huora mitä mieltä olen kun käytät tuota kiellettyä sanaa jos et nyt välittömästi oikaise mitä tarkoitit tuolla sanalle. Ja nyt on hetki koittanut jolloin opit mitä et voi sanoa tai koskea ikinä ja se on juuri tuo kielletty sana joten ei kai vaan täällä ole mitään sellaista silloin tiedät kuinka sulle käy jos olet tehnyt jotain todella saastaista minulle
Jäikö lääkkeet aamulla väliin?
- Anonyymi
Vai maroi..
https://youtu.be/oHQ_ju84BGY
Siinä sulle!
xLiner- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Sinäkin tuolla suolsit sellaista jaskaa, että nyt ei hyvä heilu.
Papulanta on hyvä :)Paraskin sanomaan! Itse olet yleensä täällä se jonka juttuja saa hävetä 😠 Mutta kiillottele nyt kerrankin sädekehääsi, siinä onkin tuunaamista 😇
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Paraskin sanomaan! Itse olet yleensä täällä se jonka juttuja saa hävetä 😠 Mutta kiillottele nyt kerrankin sädekehääsi, siinä onkin tuunaamista 😇
xLinerMinä olen totuuden äänitorvi. Kaikki eivät vaan kestä suoraa puhetta 🤷♂️
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Minä olen totuuden äänitorvi. Kaikki eivät vaan kestä suoraa puhetta 🤷♂️
Oman totuutesi äänitorvi. Varsinainen torvi..
xLiner
Matokuuri ottamatta, jukra oiskohan heisimatoja vaiko lapamato? 🤔
Pummi kirjoitti:
Tämän päivän perusteella tullut sellainen kuva, että syöpi palstalaisten aivoja.
Lobomatomia?
Varmaan kastematoja? Mitenkä uusi vuosi on lähtenyt liikkeeseen? Itse kävin istumassa kahvilassa ja juttelemassa siellä. Lisäksi seurasin Wienin uudenvuodenkonserttia ja mäkihyppyä.
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Varmaan kastematoja? Mitenkä uusi vuosi on lähtenyt liikkeeseen? Itse kävin istumassa kahvilassa ja juttelemassa siellä. Lisäksi seurasin Wienin uudenvuodenkonserttia ja mäkihyppyä.
Ei mitään ihmeellistä. Entäpä siellä? :)
JanK kirjoitti:
Ei mitään ihmeellistä. Entäpä siellä? :)
JanK: "Entäpä siellä? :)"
Huomenna kaveri on tulossa vierailulle. Sitä varten käyn hakemassa lähiravintolasta pizzan. Syömme pizzan ja katsomme futista. Sunnuntaina lähden taas "Lappeenrantaan" Faijan luokse. Yliopistolla on koronarajoituksia, joten menee viikkoja, kunnes aloitan kevätlukukauden.- Anonyymi
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
JanK: "Entäpä siellä? :)"
Huomenna kaveri on tulossa vierailulle. Sitä varten käyn hakemassa lähiravintolasta pizzan. Syömme pizzan ja katsomme futista. Sunnuntaina lähden taas "Lappeenrantaan" Faijan luokse. Yliopistolla on koronarajoituksia, joten menee viikkoja, kunnes aloitan kevätlukukauden.Lappis lockdowniin!
Näissä hommissa perusohje on se, että jos syyhyttää, älä raavi. Tulee vaan tulee vaan tulehdus.
Mulla on aina matolääkkeet ja bepanthenit käsillä.
Järvikalaa ei muuten passaa syödä huonosti kypsennettynä.- Anonyymi
"Järvikalaa ei muuten passaa syödä huonosti kypsennettynä." Ei niin, minä pakastan aina ennen kypsentämistä. Ihan vaan varmuuden vuoksi....
Anonyymi kirjoitti:
"Järvikalaa ei muuten passaa syödä huonosti kypsennettynä." Ei niin, minä pakastan aina ennen kypsentämistä. Ihan vaan varmuuden vuoksi....
Onko Suomessa muuta kuin järvikalaa? Että onko Itämeri tässä mielessä järvi vai meri?
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Onko Suomessa muuta kuin järvikalaa? Että onko Itämeri tässä mielessä järvi vai meri?
Mää ainak ole ahvena, järviahvena.
Ei ole, mutta nälkä on.
- Anonyymi
Etkö eilen syönyt jo pari homoa?
- Anonyymi
Ei kaikki, Pari jälkeenjäänyttä palstalla vastailee moneen kertaan peräkkäin anona saadakseen näyttämään jutut siltä kuin isompikin joukko olisi mukana.
Tyhmät uskoo sitten kaiken. - Anonyymi
Niinkö?
- Anonyymi
Missä?
- Anonyymi
Wuppis eli pujiksen "kaveri" on toinen niistä, toinen on xliner.
- Anonyymi
Mää olek ain puhras.
- Anonyymi
Misä sää latoi näe? Ei meil vaa Turuus.
- Anonyymi
Misä sä matoi näe?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097