Hyviä laulajia

Tästä samasta aiheesta on tehty jo useita aloituksia kuukausien ja vuosien varrella ja itsekin olen tainnut aloittaa aiheesta keskustelun, mutta en jaksa kaivaa vanhoja esille, joten aloitin uuden.

Hyviä laulajia esim. (perustuu enemmän siihen ääneen mikä heillä oli nuorena, mutta jotkut kuten esim. Paul Rodgers ja Glenn Hughes ovat vedossa vielä nykyäänkin sekä vielä vähän vanhempinakin Bee Geesin pojat ja Barry Gibb vielä nykyäänkin ihan jees):

Chris Norman (Smokie, alkuperäinen laulaja, vuodet 1964/65-1986)
Steve Marriot (Small faces/Humble pie, RIP)
Glenn Hughes (Trapeze/Deep Purple/sooloura)
Miljenko Matijevic (Steelheart)
David Coverdale (Deep Purple/Whitesnake)
Robert Plant (Zeppelin/sooloura)
Paul Rodgers (Free/Bad company)
Rob Halford (Judas Priest)
Noddy Holder (Slade)
Bruce Dickinson (Iron Maiden)
Ronnie James Dio (Rainbow/Black Sabbath/Dio, RIP)
Freddie Mercury (Queen, RIP)
Barry, Robin ja Maurice Gibb (Bee Gees, Robin ja Maurice RIP)
Phil Collins (Genesis/sooloura)
John Denver (folkartisti, RIP)
Roy Orbison (RIP)
Dean Martin (RIP)
Frank Sinatra (RIP)
Sam Cooke (RIP)
Billy Joel
Charles Aznavour (RIP)
Adam Lambert
Shirley Bassey
Cher
Nana Mouskouri
Bonnie Tyler
K.D Lang (Kathryn Dawn Lang)
LeAnn Rimes
Mariah Carey
Whitney Houston (RIP)

Suomalaisista esim. Kari Tapio (RIP), Kirka (RIP), Badding (RIP), Tapio Rautavaara, (RIP), Jari Sillanpää, Taiska, Virve Rosti, Saara Aalto

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei,
      Olen etsinyt kappaletta jonka - Charles Aznavour -
      on laulanut - ranskaksi. (Aznavour kun lauloi yhdeksällä eri kielellä!)
      Laulussa ollaan - ullakkohuoneessa (?), - yksin ja seuranaan on vain - papukaija. Sanat/sisältö/aihe; ovat hyvin "erikoiset", joten vain pieni piiri kenties voisi tietää tämän kappaleen.
      Laulua en, kaiketi juuri tämän vuoksi, löydä miltään Aznavourin levyltä.
      Minulla oli tuo laulu c-kasetilla joskus kauan sitten ja tuo kasetti on tietty hävinnyt.
      1000-kiitosta, jo etukäteen, jos joku tietää mistä laulusta on kyse.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kotimaisista Don huonojen Kalle Ahola on hyvä ja pidän Jarkko Martikaisen laulusta, mutta myös Jonna Tervomaan ja Maija Vilkkumaan laulamisesta pidän. Voi tulla yllätyksenä se, että pidän erityisen paljon Joose Keskitalon laulamisesta. Täällä on myös laulajia, jotka ei laula niin hyvin kuin voisi toivoa, muttei se minua haittaa yhtään sillä kuuntelen kuitenkin heidän esittämää musaa.

      • Anonyymi

        En kiistä tietenkään Kari Tapion ja Kirkan ansioita laulajina. Naislaulajista oopperalaulajat Johanna Rusanen ja Karita Mattila on tosi hyviä. Oma fanitus menee pitkälti oman maun mukaan sillä oma makuni kertoo että juuri nuo mainitsemani on mun suosikkeja, mutta siis nuo mainitsemani nimet ei kuulu parhaisiin kotimaisiin laulajiin jos minulta kysyy, sillä kyllä esim Kirka, Karita Mattila ja Kari Tapio menee heidän edelle.


    • Anonyymi

      Sitten vielä ainakin Ian Gillan (Deep Purple, Black Sabbath, Gillan).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe