Tästä samasta aiheesta on tehty jo useita aloituksia kuukausien ja vuosien varrella ja itsekin olen tainnut aloittaa aiheesta keskustelun, mutta en jaksa kaivaa vanhoja esille, joten aloitin uuden.
Hyviä laulajia esim. (perustuu enemmän siihen ääneen mikä heillä oli nuorena, mutta jotkut kuten esim. Paul Rodgers ja Glenn Hughes ovat vedossa vielä nykyäänkin sekä vielä vähän vanhempinakin Bee Geesin pojat ja Barry Gibb vielä nykyäänkin ihan jees):
Chris Norman (Smokie, alkuperäinen laulaja, vuodet 1964/65-1986)
Steve Marriot (Small faces/Humble pie, RIP)
Glenn Hughes (Trapeze/Deep Purple/sooloura)
Miljenko Matijevic (Steelheart)
David Coverdale (Deep Purple/Whitesnake)
Robert Plant (Zeppelin/sooloura)
Paul Rodgers (Free/Bad company)
Rob Halford (Judas Priest)
Noddy Holder (Slade)
Bruce Dickinson (Iron Maiden)
Ronnie James Dio (Rainbow/Black Sabbath/Dio, RIP)
Freddie Mercury (Queen, RIP)
Barry, Robin ja Maurice Gibb (Bee Gees, Robin ja Maurice RIP)
Phil Collins (Genesis/sooloura)
John Denver (folkartisti, RIP)
Roy Orbison (RIP)
Dean Martin (RIP)
Frank Sinatra (RIP)
Sam Cooke (RIP)
Billy Joel
Charles Aznavour (RIP)
Adam Lambert
Shirley Bassey
Cher
Nana Mouskouri
Bonnie Tyler
K.D Lang (Kathryn Dawn Lang)
LeAnn Rimes
Mariah Carey
Whitney Houston (RIP)
Suomalaisista esim. Kari Tapio (RIP), Kirka (RIP), Badding (RIP), Tapio Rautavaara, (RIP), Jari Sillanpää, Taiska, Virve Rosti, Saara Aalto
Hyviä laulajia
5
58
Vastaukset
- Anonyymi
Hei,
Olen etsinyt kappaletta jonka - Charles Aznavour -
on laulanut - ranskaksi. (Aznavour kun lauloi yhdeksällä eri kielellä!)
Laulussa ollaan - ullakkohuoneessa (?), - yksin ja seuranaan on vain - papukaija. Sanat/sisältö/aihe; ovat hyvin "erikoiset", joten vain pieni piiri kenties voisi tietää tämän kappaleen.
Laulua en, kaiketi juuri tämän vuoksi, löydä miltään Aznavourin levyltä.
Minulla oli tuo laulu c-kasetilla joskus kauan sitten ja tuo kasetti on tietty hävinnyt.
1000-kiitosta, jo etukäteen, jos joku tietää mistä laulusta on kyse.- Anonyymi
Löysinkin kappaleen itse.
Kuuntelin radiosta Kadonneen levyn metsästäjät ja joku toivoja viittasi juurikin etsimääni kappaleeseen. Se helpotti etsintääni;
https://www.youtube.com/watch?v=SsZC__2pyy4
- Anonyymi
Kotimaisista Don huonojen Kalle Ahola on hyvä ja pidän Jarkko Martikaisen laulusta, mutta myös Jonna Tervomaan ja Maija Vilkkumaan laulamisesta pidän. Voi tulla yllätyksenä se, että pidän erityisen paljon Joose Keskitalon laulamisesta. Täällä on myös laulajia, jotka ei laula niin hyvin kuin voisi toivoa, muttei se minua haittaa yhtään sillä kuuntelen kuitenkin heidän esittämää musaa.
- Anonyymi
En kiistä tietenkään Kari Tapion ja Kirkan ansioita laulajina. Naislaulajista oopperalaulajat Johanna Rusanen ja Karita Mattila on tosi hyviä. Oma fanitus menee pitkälti oman maun mukaan sillä oma makuni kertoo että juuri nuo mainitsemani on mun suosikkeja, mutta siis nuo mainitsemani nimet ei kuulu parhaisiin kotimaisiin laulajiin jos minulta kysyy, sillä kyllä esim Kirka, Karita Mattila ja Kari Tapio menee heidän edelle.
- Anonyymi
Sitten vielä ainakin Ian Gillan (Deep Purple, Black Sabbath, Gillan).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523305Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483061- 632784
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2022149- 1142103
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä651581Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121336Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221316