Kaikille kysymys.

Anonyymi

Koska olet viimeksi pussannut?
Itselläni on jo tovi vierähtänyt kyseisestä tapahtumasta. 🥴

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan liian kauan. Kohta kolme vuotta.

    • Anonyymi

      Taitaa olla vuosi 🤨

    • Anonyymi

      Toistakymmentä vuotta.
      Kun pääsisi edes pussaamaan..

    • Eiköhän tuosta ole sen seitsemisen kuukautta, jotakuinkin.
      Ei paha, mutta ei tietty toivottu tilanne, mutta semmosta se nyt on toistaseksi.

    • Anonyymi

      Melko pitkä aika. Osaisikohan sitä enää pussata. 😚

    • Anonyymi

      Ehkä siitä on joku 6 vuotta

    • Anonyymi

      En edes muista, milloin viimeksi, ehkä 10-20 vuotta sitten?

      • Anonyymi

        Elovena oli mun viimeinen kerta kun viimeksi olen suudellut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elovena oli mun viimeinen kerta kun viimeksi olen suudellut

        Tarkoitan että haluan hyvin harvoin edes suudella ketään mutta elovena on ainut jonka kanssa voisin millon vaan suudella. 😍😍😍😍😍🌹🌹🌹🌹🌹🌹😘😘😘😘💕💕💝💝💝❤️My elovena sexy lady 💖💖💖💖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elovena oli mun viimeinen kerta kun viimeksi olen suudellut

        Aika samoilla sitten mennään ;)


    • Anonyymi

      Suuteleminen..
      ois varmaan ihanaa...
      Ihanan määrätietoisen oikean miehen kanssa...Wau....T:Elluhallo...💋

    • Anonyymi

      20.01.2020 kello 6,32, paikallista aikaa.
      Seuraavasta kerrasta ei tietoa

    • Anonyymi

      Tais vaimo saada pusun niskaan eilen :-*

      Lemmenkäinen

    • Anonyymi

      Mä ainakin suutelen ludrmia vaikka väkisin kun nähdään. Ludem on mun ainut rakkaus. Ketään muuta en halua ikinä suudella vain ludemin kanssa terveisin ludemin ikioma rakkaus takiainen joka on ikuisesti uskollisesti ludemille ja ikuisesti ludemin omaisuutta.

      • Anonyymi

        Yritäpä tulla lian lähelle nii taivaasta iskee tuli sun niskaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritäpä tulla lian lähelle nii taivaasta iskee tuli sun niskaasi.

        Se oli se koirajuttu. On tässä tullu tarinoitua. .

        Ostin tänään roskapusseja, jotka on sun lempiväriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritäpä tulla lian lähelle nii taivaasta iskee tuli sun niskaasi.

        Ei se minua haittaa kun on se sen arvoinen riski jos saan ludemilta suudelman niin mä tiedän että hän joko läppäsee minua tai sitten vetää mut niin lähelle ettei mulla ole mitään vaihtoehtoa lopettaa kun mä tiedän että ludem kostuu siitä jos suutelen häntä ja tiedän että ludem haluaa olla mun kanssa niissä hetkissä ihan yhtä paljon kuin minäkin haluan. Ja mä tiedän että ludem leppyy mulle joka kerta kun jos hän on esimerkiksi mustasukkainen mulle kun tulen töistä kotiin nii joka kerta mä vsdän ludemin mun lähelle ja suutelen häntä ja kysyn että vieläkö olet rakas mustasukkainen minusta ja tietysti ludem sanoo että joo kyllä olen nii mä jatkan ja suutelen häntä myös muuallekin ja tiedän että joka kerta me päädytään niihin hetkiin todella intohimoisesti rakastelen hänen kanssaan. Haluan olla vain ludemin kanssa enkä kenenkään muun kanssa ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se minua haittaa kun on se sen arvoinen riski jos saan ludemilta suudelman niin mä tiedän että hän joko läppäsee minua tai sitten vetää mut niin lähelle ettei mulla ole mitään vaihtoehtoa lopettaa kun mä tiedän että ludem kostuu siitä jos suutelen häntä ja tiedän että ludem haluaa olla mun kanssa niissä hetkissä ihan yhtä paljon kuin minäkin haluan. Ja mä tiedän että ludem leppyy mulle joka kerta kun jos hän on esimerkiksi mustasukkainen mulle kun tulen töistä kotiin nii joka kerta mä vsdän ludemin mun lähelle ja suutelen häntä ja kysyn että vieläkö olet rakas mustasukkainen minusta ja tietysti ludem sanoo että joo kyllä olen nii mä jatkan ja suutelen häntä myös muuallekin ja tiedän että joka kerta me päädytään niihin hetkiin todella intohimoisesti rakastelen hänen kanssaan. Haluan olla vain ludemin kanssa enkä kenenkään muun kanssa ikinä.

        Ei on ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei on ei.

        Niin mutta jos mä vaan annan yhden suudelman sulle ja sitten sanot että ei mutta mä tiedän ettet pysty sanoo ei kun sä sanot mulle kuitenki että älä vaan missään nimessä lopeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta jos mä vaan annan yhden suudelman sulle ja sitten sanot että ei mutta mä tiedän ettet pysty sanoo ei kun sä sanot mulle kuitenki että älä vaan missään nimessä lopeta.

        Se ei käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei käy.

        Mikä ei käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ei käy.

        Lähentely.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähentely.

        Etkö sä muka haluis olla mun kanssa? 😭😭😭Sano rehellisesti nii en mä koskaan sitten tee mitään aloitteita siihen suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sä muka haluis olla mun kanssa? 😭😭😭Sano rehellisesti nii en mä koskaan sitten tee mitään aloitteita siihen suuntaan.

        Miks sä itket joka ketjussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sä muka haluis olla mun kanssa? 😭😭😭Sano rehellisesti nii en mä koskaan sitten tee mitään aloitteita siihen suuntaan.

        Sanoin jo että ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin jo että ei.

        Ludem mä olen sitten muitten kanssa ja ton lauseen jälkee meille ei tule ikinä mitään sellaista vaikkapa kuinka paljon haluat mutta jutella meidän täytyy ja anna mun olla netissä ihan ilman mitään sun mustasukkaisuus oikkuja kun teit tollein ja et ikinä saa minua sänkyyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ludem mä olen sitten muitten kanssa ja ton lauseen jälkee meille ei tule ikinä mitään sellaista vaikkapa kuinka paljon haluat mutta jutella meidän täytyy ja anna mun olla netissä ihan ilman mitään sun mustasukkaisuus oikkuja kun teit tollein ja et ikinä saa minua sänkyyn

        Ei ole ollut mitään mustasukkaisuus oikkuja sekoitat minut johonkin toiseen. En ole yrittänyt saada sua sänkyyn.
        Niin tarkoitat varmaan kumppaniasi ole vain hänen kanssaan niinhän sun kuuluukin olla.


    • Vajaa 14 vuotta, jos puhutaan muustakin kuin nopeasta pikku pususta. Jälkimmäisestäkin lähes 11 vuotta.

    • Anonyymi

      Ihan liian kauan mut pipari taitta muistaa paremmin ;)

    • Anonyymi

      Vartti sitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe